Випуск 2 (2017)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Випуск 2 (2017) за Ключові слова "вищий навчальний заклад"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКомпетентнісний підхід до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Білик, В. Г.У статті аналізується компетентнісний підхід як важливий засіб модернізації природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. На основі аналізу наукових джерел у контексті реалізації компетентнісного підходу в природничо-науковій підготовці майбутніх психологів у вищих навчальних закладах автор робить висновки про оптимізацію співвідношення обсягу і якості природничо-наукової та професійної підготовки майбутніх психологів; активізацію процесів самоосвіти студентів та підготовку всебічно розвиненого, висококваліфікованого та конкурентоспроможного на ринку праці фахівця.
- ДокументОсобливості закордонного досвіду підготовки фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Прима, А. В.; Путров, С. Ю.Мета статті полягає в характеристиці особливостей закордонного досвіду підготовки фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах. У статті розкритий зміст професійної підготовки фітнес-тренерів у закордонних вищих навчальних закладах. Розвиток системи вищої освіти є об’єктивним процесом, що відображає зміни соціальних, економічних, культурних і політичних пріоритетів суспільства. Їх трансформація в сучасному суспільстві обумовлює модернізацію професійної підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. У статті доведено актуальність і доцільність обраної проблеми дослідження.
- ДокументПро досвід підготовки майбутніх учителів фізичної культури в зарубіжних вищих навчальних закладах(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Кравченко, Юлія ВолодимирівнаУ статті розкритий зміст професійної підготовки учителів фізичної культури в зарубіжних вищих навчальних закладах. Сучасні інноваційні зміни та вхід України до освітнього Європейського простору зумовили нові вимоги до підготовки майбутніх фахівців у вищих начальних закладах. У статті доведено актуальність і доцільність обраної проблеми дослідження.