Випуск 2 (2017)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Випуск 2 (2017) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 49
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСутність поняття професійної компетентності логопеда, зорієнтованого на запити сільського соціуму(БДПУ, 2017) Мицик, Ганна МихайлівнаУ статті розглянуто різні наукові погляди на питання компетентності та його похідних. З урахуванням вимог, які наразі висуває суспільство до майбутнього фахівця, запропоновано власне розуміння професійної компетентності логопеда, зорієнтованого на запити сільського соціуму.
- ДокументРоль мотиваційного компонента професійно-педагогічної діяльності вчителів фізики в контексті рейтингового оцінювання навчальних досягнень старшокласників(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Левківський, А. М.У публікації розглянуто мотиваційну сферу професійно-педагогічної діяльності учителів фізики щодо впровадження та використання системи рейтингового оцінювання навчальних досягнень старшокласників у сучасних умовах. Доведено актуальність проблеми застосування інноваційних педагогічних технологій, які сприяють об’єктивності виявлення рівня знань, умінь та навичок учнівської молоді в навчально-виховному процесі сучасної школи.
- ДокументПедагогічний бар'єр в освітньому середовищі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Глазкова, Ірина ЯківнаСучасна педагогічна сфера України перебуває на етапі реформування системи освіти на всіх її ланках та перегляду вже існуючих стандартів та вимог. Вже зроблено перші кроки до оновлення не тільки змісту освіти, а й організації освітнього процесу в цілому, головною метою яких стала підготовка нового покоління українців, що прагне до постійного та неперервного розвитку та самовдосконалення. Завдання сучасної освіти не можливо реалізувати без створення особливого, принципово нового освітнього середовища, в якому особистість зможе отримувати задоволення від процесу навчання, відчувати себе успішною. Якісно новий підхід до створення освітнього середовища пропонується автором публікації.
- ДокументМетоди та прийоми організації творчої діяльності учнів початкової школи на уроках інтегрованого курсу “Мистецтво”(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Григор’єва, Вікторія ВікторівнаУ статті розглянуто проблему методичного забезпечення творчої діяльності учнів початкової школи. Визначено уроки інтегрованого курсу “Мистецтво” як ефективний засіб реалізації зазначеної діяльності та формування оригінальності й гнучкості мислення школярів. Наведено методичні поради щодо використання певних методів та прийомів роботи вчителя на уроках курсу “Мистецтво”.
- ДокументФізичний практикум з курсу загальної фізики для студентів нефізичних спеціальностей(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Величко, С. П.; Сірик, Е. П.У статті аналізуються питання змісту, умов та організаційних аспектів у розробці та реалізації експериментальних завдань, що можуть бути включеними до обов’язкового переліку у фізичному практикумі з курсу загальної фізики для підготовки фахівців нефізичного профілю.
- ДокументНавчання фізики у вищій школі в контексті формування навичок ХХІ століття(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Сліпухіна, І. А.; Мєняйлов, С. М.; Рудницька, Ж. О.У статті проведено аналіз змін освітнього середовища вищої та середньої школи у ХХІ столітті. З’ясовано сутність навичок сучасної фінансової, економічної, підприємницької, ділової, громадянської, екологічної та здоров’язбережувальної грамотності, доведено їх вплив на зміст компетенцій, необхідних для успішної діяльності майбутніх фахівців у ХХІ столітті. Визначено, що критичними чинниками в процесі формування компетенцій у вищій школі є підготовка педагогічних кадрів та розроблення нових навчальних планів, посібників та інструкцій, засобів оцінювання тощо. Навчання фізики у вищій школі потребує насамперед створення навчально-методичних комплексів, спрямованих на розуміння сучасної фізичної картини світу, без якої є неможливим формування навичок ХХІ століття.
- ДокументВиртуальные лаборатории для обучения физике(БГПУ, 2017) Лапта, С. И.; Сергеев, В. Н.; Токарев, П. Л.; Мирко, В. А.; Литвинов, Ю. В.Новые информационные технологии являются высокоэффективным инструментом, позволяющим придать новое качество образовательному процессу при меньших затратах сил и времени как преподавателей, так и студентов. Информатизация всех составляющих человеческой жизни, стремительный рост требований к профессиональным знаниям и умениям современного специалиста заставляют искать новые пути решения таких проблем обучения: зачем, чему и как учить. В частности, появилась возможность проведения дистанционного индивидуализированного обучения и виртуальных компьютерных лабораторных работ по физике.
- ДокументНеобхідність і можливість ознайомлення школярів із базовими ідеями статистичної фізики(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Лягушин, С. Ф.; Соколовський, О. Й.Обґрунтовується необхідність включення до шкільного курсу фізики елементів знань із теоретичної фізики, зокрема базових уявлень статистичної фізики в тісному зв’язку з основами квантового опису речовини. Опанування цього матеріалу педагогами й учнями буде потужним чинником зростання компетентності молоді в роботі з сучасною технікою, залучення її до нанотехнологій. Проаналізовано доступність відповідних положень для студентів і школярів, запропоновано схему їх викладу та адекватний математичний апарат.
- ДокументОрганізаційно-методичні умови оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи в процесі навчання футболу(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Марущак, М. О.У статті обґрунтовано важливість оволодіння найрезультативнішими методами дослідження для створення організаційно-методичних умов оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі навчання футболу. Наголошено, що найбільші можливості для здійснення контролюючих та оцінювальних функцій досягаються при використанні педагогічного спостереження, педагогічного експерименту, порівняння, моделювання, анкетування, хронометрування, сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій (ІКТ), середовища програмування, комп’ютерного тестування, діагностики, вимірювання, рейтингового оцінювання, кореляційного аналізу. Доведено, що за допомогою цих методів дослідження ефективно забезпечується попередній, поточний, тематичний і підсумковий контроль навчальних досягнень учнів, який має бути побудований з урахуванням результатів вихідних обстежень лікарсько–педагогічного контролю морфофункціонального стану розвитку та фізичної підготовленості учнів.
- ДокументАналіз стану якості навчання фізики учнів у Запорізькій області(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Зикова, Клавдія Миколаївна; Шишкін, Геннадій ОлександровичУ статті наводяться результати проведених нами досліджень рівня фізичної освіти в Запорізькій області за п’ять років. Оцінюється рівні знань учнів з фізики на основі аналізу результатів зовнішнього незалежного тестування.
- ДокументРозвиток ключових компетентностей учнів під час виконання міжпредметних навчальних проектів з фізики в основній школі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бушинська, О. Д.Застосування інноваційних підходів у навчанні фізики учнів основної школи, зокрема, компетентнісний підхід, дозволяє учням не тільки накопичувати необхідні знання, уміння і навички, але й формуватися як творчі особистості, здатні усвідомлювати роль знань у житті. У статті пропонується здійснювати розвиток ключових компетентностей учнів шляхом виконання міжпредметних навчальних проектів з фізики в основній школі. Запропонований підхід не лише сприяє інтеграції знань з багатьох шкільних предметів, а й надає певний практичний досвід використання їх у повсякденному житті.
- ДокументХарактеристика італійського досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії у вищих навчальних закладах(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Базильчук, О. В.; Сущенко, Л. П.Стаття присвячена проблемі професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії в провідних вищих навчальних закладах Італії. Визначено перелік італійських університетів, які проводять підготовку бакалаврів фізичної терапії. Проаналізовано основні підходи до системи підготовки професійних кадрів з фізичної терапії в Італії. Проведено аналіз навчальних планів підготовки бакалаврів фізичної терапії у вищих навчальних закладах цієї країни. Висвітлено основні відмінності між системами підготовки фізичних терапевтів у Італії та Україні.
- ДокументСуб’єкт-суб’єктний принцип взаємодії учасників навчального процесу в контексті феномену “Риторичного”(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Нищета, В. А.У статті здійснено дослідження теоретичних і прикладних аспектів реалізації суб’єкт-суб’єктного принципу взаємодії учасників навчального процесу у вимірі сучасної риторики. Проаналізовано філософський, методологічний, лінгвістичний, педагогічний і лінгводидактичний контексти понять “суб’єкт”, “суб’єктність”, “суб’єктивація”, “досвід”, здійснена екстраполяція виявлених смислів на риторичну площину.
- ДокументТеоретичне підґрунтя формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) В’яла, О. М.Автор наголошує на тому, що в сучасний період вища фізкультурна освіта як складова системи вищої освіти України виконує актуальне завдання кадрового забезпечення галузі фізичної культури та спорту. У статті акцентовано увага на тому, що необхідність програми модернізації вищої фізкультурної освіти визначається внутрішніми закономірностями розвитку вищої освіти і перспективними потребами розвитку особистості, суспільства і держави, які склалися в системі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у вищих навчальних закладах на основі збереження і примноження кращих традицій вітчизняного та світового досвіду.
- ДокументЗмістові складові профорієнтаційної роботи з фізики(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Лазаренко, Андрій СтепановичРозглядаються можливості підвищення ефективності профорієнтаційної роботи з фізики. Обгрунтовуються переваги індивідуального підходу, який ураховує потенціальні можливості учня та пропонуються нові форми його реалізації. Обговорюються засоби підготовки вчителів до профорієнтаційної роботи.
- ДокументЗдоров’я людини як медико-біологічна, екологічна, філософська, соціально-економічна, культурологічна та психолого-педагогічна категорія(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Головаха, М. Л.; Моргунцова, С. А.; Шишка, І. В.; Кудієвський, А. В.; Кислиця, Є. В.Представлено аналітичний огляд впливу медико-біологічних, екологічних, філософських, соціально-економічних, культурологічних та психолого-педагогічних факторів на здоров’я людини в сучасних умовах.
- ДокументСпеціальна теорія відносності без парадоксальних постулатів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Орлянський, О. Ю.Спеціальну теорію відносності зазвичай викладають, використовуючи постулат Ейнштейна про незалежність швидкості світла у вакуумі від швидкості випромінювача. Парадоксальність цього постулату, на думку багатьох, і є причиною парадоксів теорії, які продовжують дивувати і навіть викликати супротив вже понад сто років. У роботі показана хибність такої думки. Перетворення Лоренца отримані без постулату Ейнштейна про швидкість світла, без використання чотирьохвимірного інтервалу простору-часу Мінковського і без посилання на електродинаміку та рівняння Максвелла.
- ДокументРоль компетентнісного підходу в професійному розвитку вчителів фізичної культури в умовах післядипломної педагогічної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Войтовська, О. М.У статті проаналізовано наукову літературу щодо ролі компетентнісного підходу в професійному розвитку вчителів фізичної культури в умовах післядипломної педагогічної освіти. Визначено основні завдання компетентнісно-орієнтованого професійному розвитку вчителів фізичної культури в умовах післядипломної педагогічної освіти. Доведено, що застосування компетентнісного підходу в умовах післядипломної педагогічної освіти має забезпечити ефективність навчання вчителів фізичної культури, а також сприяти всебічному розвитку і збагаченню кожної особистості в процесі перепідготовки й підвищення кваліфікації.
- ДокументНавчання функціональному аналізу в педагогічному ВНЗ(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бобилєв, Д. Є.Робота присвячена вирішенню проблем, що виникають при навчанні дисципліні "Функціональний аналіз" майбутніх вчителів математики та інформатики. Науково обґрунтувано доцільність створеного навчально-методичного комплексу з функціонального аналізу, спрямованого на формування загальних і фахових компетентностей майбутнього вчителя. Підсумовано результати створення навчально-методичного комплексу з дисципліни. Зазначено рекомендації щодо його використання.
- ДокументЗміст формування здоров’язберігаючої компетентності біологічного напряму майбутніх інженерів-технологів харчової галузі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Благий, О. С.У статті обґрунтовано та розроблено біологічний напрям змісту формування здоров’язберігаючої компетентності у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. Визначено групи оздоровчих добавок, що використовуються у виробництві оздоровчої продукції, їх властивості та вплив на організм споживачів.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »