Випуск 2 (2017)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Випуск 2 (2017) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 49
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктуалізація досвіду вищої історичної педагогічної освіти України 20–30 рр. ХХ століття в сучасних умовах(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Вєнцева, Надія Олександрівна; Федчиняк, Артур ОлександровичАвтори дослідження, ґрунтуючись на аналізі широкого кола джерел, визначають особливості впровадження нових форм навчання у вищих історичних педагогічних закладах України 20–30 рр. минулого століття. У публікації також розкрито специфіку організації практичної підготовки студентів у досліджуваний період та можливості використання означених форм роботи в практиці сучасної вищої історичної педагогічної школи України.
- ДокументАналіз стану якості навчання фізики учнів у Запорізькій області(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Зикова, Клавдія Миколаївна; Шишкін, Геннадій ОлександровичУ статті наводяться результати проведених нами досліджень рівня фізичної освіти в Запорізькій області за п’ять років. Оцінюється рівні знань учнів з фізики на основі аналізу результатів зовнішнього незалежного тестування.
- ДокументВимоги до навчальних джерел інформації з фізики для учнів старших класів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Косогов, Іван Георгійович; Шишкін, Геннадій ОлександровичСтаття присвячена аналізу результатів проведеного дослідження, метою якого було виявлення джерел інформації, що використовують учні старших класів при вивченні фізики, зокрема отримання інформації з цифрових джерел. Акцентується увага на необхідності розробки та важливій ролі електронних додатків до сучасних підручників з фізики, які враховують профілізації відповідно до галузей знань та певних професій. Така структура відповідає Міжнародній стандартній класифікації освіти і знімає суперечності, які існують в системі середньої освіти України.
- ДокументВиртуальные лаборатории для обучения физике(БГПУ, 2017) Лапта, С. И.; Сергеев, В. Н.; Токарев, П. Л.; Мирко, В. А.; Литвинов, Ю. В.Новые информационные технологии являются высокоэффективным инструментом, позволяющим придать новое качество образовательному процессу при меньших затратах сил и времени как преподавателей, так и студентов. Информатизация всех составляющих человеческой жизни, стремительный рост требований к профессиональным знаниям и умениям современного специалиста заставляют искать новые пути решения таких проблем обучения: зачем, чему и как учить. В частности, появилась возможность проведения дистанционного индивидуализированного обучения и виртуальных компьютерных лабораторных работ по физике.
- ДокументВплив інформатичних дисциплін на формування професійних компетентностей майбутніх документознавців(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Сивак, О. А.У статті визначено основні напрями перебудови інформатичної освіти студентів-документознавців вищих навчальних закладів у руслі впровадження компетентнісного підходу.
- ДокументГотовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління як наукова категорія(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Лебідь, О. В.Статтю присвячено вивченню проблеми готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління. Уточнено поняття “готовність”, “професійна готовність” та “професійна готовність керівника закладу освіти”. Визначено сутність поняття “готовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління”.
- ДокументДиференційоване навчання фізичних вправ учнів 5–9 класів з відхиленнями у стані здоров’я(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бублей, Т. А.Стаття присвячена питанню диференційованого навчання фізичних вправ учнів з відхиленнями в стані здоров’я. Описано модель процесу диференційованого навчання фізичних вправ школярів 5-9 класів з відхиленнями в стані здоров’я. Охарактеризовано сучасний стан теорії і практики фізичного виховання школярів з ослабленим здоров’ям. Розглянуто ряд факторів, що в сукупності формують здоров’я учнівської молоді та впливають на нього протягом навчання у школі: зміст, форми і засоби диференційованого навчання фізичних вправ, основні підходи до диференціації фізичних навантажень для учнів з нозологіями. Описано взаємозв’язок впливу на процес навчання фізичних вправ між об’єктом та суб’єктом.
- ДокументЕтапи процесу запобігання конфліктам у професійній діяльності юриста(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Жданюк, А. В.Стаття присвячена аналізу етапів процесу запобігання конфліктам у професійній діяльності юриста. З’ясовано, що процес запобігання конфліктам у професійній діяльності юриста складається з двох етапів: прогнозування правових конфліктів та їх профілактика. Дано визначення кожному із етапів та розглянута їх структура.
- ДокументЗастосування дидактичних краєзнавчих ігор на заняттях фізичної географії(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Побидайло, Н. Г.У статті розглянуто використання дидактичної краєзнавчої гри на заняттях фізичної географії. Гра має певну структуру, що відрізняє її від інших видів ігор та вправ, а саме; ігрову задумку, правила, ігрові дії, пізнавальний зміст, результати гри, які взаємозв’язані і взаємообумовлені між собою. Розглянуто приклади використання краєзнавчих дидактичних ігор на заняттях фізичної географії (загадки, чайнворди, вікторини та ін.).
- ДокументЗастосування інноваційних технологій в освітньому процесі майбутніх учителів технологій в умовах євроінтеграції(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Гевко, І. В.Розглянуто підходи до підвищення якісних характеристик системи вищої освіти України та результативності освітнього процесу за допомогою інноваційних технологій. Розглянуто можливості підвищення якості професійної підготовки майбутнього вчителя технологій, відповідно до сучасних вимог, спрямованим на реалізацію положень Болонської декларації. Надано оцінку ефективності впровадження освітніх інновацій та інформаційних технологій на підвищення якості системи освіти в цілому.
- ДокументЗдоров’я людини як медико-біологічна, екологічна, філософська, соціально-економічна, культурологічна та психолого-педагогічна категорія(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Головаха, М. Л.; Моргунцова, С. А.; Шишка, І. В.; Кудієвський, А. В.; Кислиця, Є. В.Представлено аналітичний огляд впливу медико-біологічних, екологічних, філософських, соціально-економічних, культурологічних та психолого-педагогічних факторів на здоров’я людини в сучасних умовах.
- ДокументЗміст формування здоров’язберігаючої компетентності біологічного напряму майбутніх інженерів-технологів харчової галузі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Благий, О. С.У статті обґрунтовано та розроблено біологічний напрям змісту формування здоров’язберігаючої компетентності у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. Визначено групи оздоровчих добавок, що використовуються у виробництві оздоровчої продукції, їх властивості та вплив на організм споживачів.
- ДокументЗмістові складові профорієнтаційної роботи з фізики(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Лазаренко, Андрій СтепановичРозглядаються можливості підвищення ефективності профорієнтаційної роботи з фізики. Обгрунтовуються переваги індивідуального підходу, який ураховує потенціальні можливості учня та пропонуються нові форми його реалізації. Обговорюються засоби підготовки вчителів до профорієнтаційної роботи.
- ДокументКомпетентнісний підхід до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Білик, В. Г.У статті аналізується компетентнісний підхід як важливий засіб модернізації природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. На основі аналізу наукових джерел у контексті реалізації компетентнісного підходу в природничо-науковій підготовці майбутніх психологів у вищих навчальних закладах автор робить висновки про оптимізацію співвідношення обсягу і якості природничо-наукової та професійної підготовки майбутніх психологів; активізацію процесів самоосвіти студентів та підготовку всебічно розвиненого, висококваліфікованого та конкурентоспроможного на ринку праці фахівця.
- ДокументКомпетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої роботи в старшій школі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Коновальська, Людмила ОлександрівнаМета статті полягає в характеристиці компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої роботи в старшій школі, розкритті його змісту. Автор акцентує увагу на тому, що розвиток і вдосконалення системи вищої освіти в Україні передбачають високу якість навчання й виховання студентської молоді, теоретичну і практичну підготовку майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності, всебічний розвиток їх духовних і фізичних сил, формування національної самосвідомості.
- ДокументМетоди та прийоми організації творчої діяльності учнів початкової школи на уроках інтегрованого курсу “Мистецтво”(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Григор’єва, Вікторія ВікторівнаУ статті розглянуто проблему методичного забезпечення творчої діяльності учнів початкової школи. Визначено уроки інтегрованого курсу “Мистецтво” як ефективний засіб реалізації зазначеної діяльності та формування оригінальності й гнучкості мислення школярів. Наведено методичні поради щодо використання певних методів та прийомів роботи вчителя на уроках курсу “Мистецтво”.
- ДокументМодель професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Данилевич, М. В.У статті теоретично обґрунтована модель професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності, до структурних блоків якої віднесено: цільовий, теоретико-методологічний, змістовий, організаційно-технологічний та критеріально-оцінювальний. Охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності.
- ДокументНабутки української лінгводидактики вищої школи в навчанні стилістики(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Попович, А. С.У статті проаналізовано стан досліджень із методики навчання стилістики української мови у вищій школі. Визначено, що лінгводидактичне підґрунтя вивчення дисципліни закладено в працях Є. Дмитровського, М. Пентилюк, І. Олійника, Л. Рожило. Увагу акцентовано на дисертаційних дослідженнях, публікаціях у фахових виданнях, навчальних і навчально-методичних посібниках, методичних рекомендаціях і допоміжних видах видань.
- ДокументНавчання функціональному аналізу в педагогічному ВНЗ(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бобилєв, Д. Є.Робота присвячена вирішенню проблем, що виникають при навчанні дисципліні "Функціональний аналіз" майбутніх вчителів математики та інформатики. Науково обґрунтувано доцільність створеного навчально-методичного комплексу з функціонального аналізу, спрямованого на формування загальних і фахових компетентностей майбутнього вчителя. Підсумовано результати створення навчально-методичного комплексу з дисципліни. Зазначено рекомендації щодо його використання.
- ДокументНавчання фізики у вищій школі в контексті формування навичок ХХІ століття(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Сліпухіна, І. А.; Мєняйлов, С. М.; Рудницька, Ж. О.У статті проведено аналіз змін освітнього середовища вищої та середньої школи у ХХІ столітті. З’ясовано сутність навичок сучасної фінансової, економічної, підприємницької, ділової, громадянської, екологічної та здоров’язбережувальної грамотності, доведено їх вплив на зміст компетенцій, необхідних для успішної діяльності майбутніх фахівців у ХХІ столітті. Визначено, що критичними чинниками в процесі формування компетенцій у вищій школі є підготовка педагогічних кадрів та розроблення нових навчальних планів, посібників та інструкцій, засобів оцінювання тощо. Навчання фізики у вищій школі потребує насамперед створення навчально-методичних комплексів, спрямованих на розуміння сучасної фізичної картини світу, без якої є неможливим формування навичок ХХІ століття.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »