Випуск 1 (2023)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Випуск 1 (2023) за Ключові слова "UX дизайн"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз професійної діяльності фахівця з розробки користувальницьких інтерфейсів(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Бардус, Ірина Олександрівна; Привезенцев, ОлександрСтаття присвячена актуальній проблемі підвищення якості професійної підготовки майбутніх бакалаврів у галузі інженерії програмного забезпечення, а саме визначення кваліфікаційних вимог, актуалізації цілей та змісту освітніх програм їхньої підготовки шляхом аналізу професійної діяльності фахівця з розробки користувальницьких інтерфейсів. Прогрес та інтегрування технологій у повсякденне життя призводить до значного зростання попиту на таких фахівців. Водночас сфера інформаційних технологій постійно розвивається, створюючи тим самим потреби у більш спеціалізованих навичках, які можна здобути лише під час професійної освіти. Аналіз професійної діяльності фахівця з розробки користувальницьких інтерфейсів дозволив визначити предмети, засоби, процес, технології, умови та продукти на кожному етапі створення користувальницьких інтерфейсів різного програмного забезпечення. Визначено користувальницький інтерфейс як те, за допомогою чого користувачі взаємодіють з цифровими пристроями або програмними засобами. Розглянуто посадові обов’язки UI-дизайнера, UX-дизайнера, фронтенд-розробника, графічного дизайнера та фахівця з дослідження користувацького досвіду – фахівців, які займаються розробкою користувальницьких інтерфейсів. Проаналізовано процес розробки користувальницьких інтерфейсів на таких етапах: вивчення потреб, бажань та моделей поведінки користувачів; визначення проблеми, яку потрібно вирішити; генерування ідей для вирішення проблеми; прототипування; тестування (відповідно до концепції «Design Thinking»); розробки програмної частини користувальницького інтерфейсу (написання програмного коду, тестування та контролю якості, крос-платформної підтримки, забезпечення доступності для людей з особливими потребами). Визначено кваліфікаційні вимоги до фахівця на кожному з етапів розробки користувальницьких інтерфейсів для підвищення якості професійної підготовки майбутніх бакалаврів у галузі інженерії програмного забезпечення, актуалізації цілей та змісту освітніх програм їхньої підготовки.