Факультет фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Факультет фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти за Ключові слова "компетентнісний підхід"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМетодика реалізації диференційованого підходу у навчанні фізики в загальноосвітній школі(БДПУ, 2023) Колісніченко, РусланТеоретичний аналіз психолого-педагогічних основ диференціації навчання фізики в сучасній загальноосвітній школі та розробка методичних шляхів формування системних і міцних знань школярів з фізики на основі диференційованого підходу, зорієнтованого на підвищення мотивації, пізнавального інтересу, рівня та якості їх предметної підготовки.
- ДокументМетодика формування предметної компетентності з фізики в основній школі на основі STEM навчання : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра: спец. 014 Середня освіта (Фізика)(БДПУ, 2023) Близнюк, Дар'яТеоретичне обґрунтування і створення навчально-методичних матеріалів з використанням STEM підходу для формування предметної компетентності з фізики, що стимулюватиме навчально-пізнавальну активність учнів та сприятиме підвищенню якості фізичної освіти.
- ДокументФормування предметної компетентності учнів у процесі розв’язування задач з механіки(БДПУ, 2023) Вовчук, ІринаТеоретичне обґрунтування і розробка методичних підходів формування предметної компетентності учнів у процесі розв’язування задач з механіки, що стимулюватиме навчально-пізнавальну активність учнів та сприятиме підвищенню якості фізичної освіти.
- ДокументФормування пізнавальної активності учнів на уроках фізики в загальноосвітній школі(БДПУ, 2023) Руденко, ТетянаРозробка методичних рекомендацій проведення нестандартного уроку з фізики для формування пізнавальної активності учнів та експериментальна перевірка впливу таких уроків на активізацію пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
- ДокументШляхи удосконалення методики навчання сучасного шкільного курсу фізики(БДПУ, 2023) Чичира, НаталіяТеоретичне обґрунтування і розробка методичних матеріалів до уроків фізики з елементами технологій STEM-освіти у процесі навчання фізики у школі. Сьогодні STEAM-освіта розвивається як одна з основних світових тенденцій і ґрунтується на застосуванні міждисциплінарного і прикладного підходу, а також на інтеграції всіх п’яти областей в єдину схему навчання. Необхідними умовами такого навчання є його спадкоємність і здатність дітей взаємодіяти в робочих групах, де вони можуть накопичувати ідеї та обмінюватися думками. Ось чому модулі для розвитку абстрактного і логічного мислення, такі як: Lego-технологія, дитяча експериментальна діяльність і дитяча дослідницька діяльність включені в основну освітню програму.