Випуск 1 (2017)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Випуск 1 (2017) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 29
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументDecision Making for the Development of High Educational Program of Hotel Management (Case of Georgia)(Berdyansk State Pedagogical University, 2017) Mekvabidze, R. Z.For finding of the High Educational Program in Tourism and Hotel Business Studying by which would be provided the need specialisms, was prepared questionnaire with 19 workplaces at the hotel (research variables) and was suggested to hotel servants (accountants, managers, owners and others) for filling and for indicating the workplaces in series by their priorities. Data processing was provided by STATA program software and by the results the decision have been made. Gori State Teaching Universty introduced the program „Hotel Management“ for the bachellor and Master levels of study. Reserach was provided in the frame of the program -544191-TEMPUS-1-2013-PT-TEMPUS-JPCR.
- ДокументImportance of self-work of the students medical institutes as an important factor of increasing the grade of doctors education(Berdyansk State Pedagogical University, 2017) Kutsak, A.; Kryvsun, K.In the article the questions of increase the role of independent work of students in the medical institute are examined. The author has considered some problems as for organization of students’ independent work from the experience of the chair of general hygiene and ecology of Zaporizhzhya state medical university.
- ДокументДеякі аспекти формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Греб, Марія МихайлівнаУ статті обґрунтовано лінгводидактичні засади навчання лексикології майбутніх учителів початкових класів з урахуванням логіки навчального процесу в сучасному педагогічному виші. Окреслено методичні орієнтири організації роботи студентів над лексичною теорією задля формування в них лексичної компетентності.
- ДокументДистанційне навчання української / російської мови як іноземної(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бударіна, Яна Василівна; Кучерява, Юлія Олександрівна; Степанішіна, Тетяна ЄвгенівнаСтаття присвячена актуальній проблемі викладання української / російської мови для іноземців – особливостям організації дистанційного навчання. Сучасна система освіти, у тому числі і в галузі навчання нерідної мови, зумовлена двома незворотніми поступальними факторами: інтенсивним розвитком інформаційних технологій і жорсткою конкуренцією на ринку послуг освіти. Провідна роль дистанційного навчання в цих умовах незаперечна. Питання – в оптимізації використання інноваційних ресурсів для розв'язання лінгвістичних та методичних задач.
- ДокументЕпістемологія та методологія історико-педагогічного дослідження ренесансно-гуманістичних ідей освіти і виховання в ранньомодерній молодіжній політиці ордену єзуїтів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Басенко, РусланУ запропонованій статті розкриті епістемологічні засади, обґрунтовані методологічні підходи, визначені принципи та розглянуті методи дослідження ренесансно-гуманістичних ідеалів освіти і виховання в ранньомодерній молодіжній політиці ордену єзуїтів. Підкреслено, що правильно підібрана та коректно вибудувана методологія наукового пізнання є суттєвою умовою історико-педагогічного відтворення та репрезентації ціннісно-смислових і організаційно-педагогічних основ духовно-педагогічних ініціатив учителів-єзуїтів у Ранній Новий час.
- ДокументЛінгводидактичні умови формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Кондратенко, Наталія ЮріївнаУ статті визначено й обґрунтовано лінгводидактичні умови формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів – збагачення словникового запасу, формування мовленнєвої креативності студентів, риторизація освітнього процесу вишу. Доведено, що збагачення мовлення майбутніх журналістів не може зводитися лише до механічного збільшення їхнього словника за рахунок уведення в активний ужиток окремих слів і висловів, важливо забезпечити оволодіння семантикою слова й умовами його функціонування, що відбувається в процесі організації роботи над усіма аспектами слова.
- ДокументМетод проектів як ефективний засіб активізації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Полінок, Олена ВолодимирівнаУ статті визначено доцільність реалізації методу проектів задля посилення активізації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови. З’ясовано, що застосування тексту на уроках української мови створює змістову базу для оволодіння різними видами комунікативної діяльності, взірцем граматичних та синтаксичних структур, прикладом для структурно-мовленнєвого оформлення власного висловлювання.
- ДокументОрганізація дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов на заняттях з української мови(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Радченко, Антоніна ФедорівнаУ статті обґрунтовано організаційні засади дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов під час навчання української мови у вищому навчальному закладі. Зазначено, що цей процес має бути інтенсивним, продуктивним та дієвим, спрямованим на формування лінгвокреативності, критичного мислення, дослідницьких умінь і навичок.
- ДокументОсновні компоненти самоосвітньої компентентності майбутніх фахівців з електропобутової техніки(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Білик, Олександр ВікторовичУ статті розглядаються проблеми формування самоосвітньої компетентності в процесі вивчення електротехнічних дисциплін у майбутніх фахівців з електропобутової техніки. Виокремлено основні компоненти, які є складовими самоосвітньої компетентності для майбутніх техніків електриків. Для формування самоосвітньої компетентності майбутнього фахівця необхідно передбачити розробку навчально-методичного забезпечення, враховуючи особистісні потреби та побажання самих студентів. Крім цього, необхідно створити умови та середовище, які будуть сприяти формуванню та розвитку необхідних компонентів.
- ДокументОсобливості профілактики соціальної дезадаптації дошкільників в умовах будинку дитини(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Соловйова, Т. Г.; Жора, О. Ю.У статті розкривається проблема необхідності проведення профілактики соціальної дезадаптації дітей, які перебувають в умовах будинку дитини. На прикладі діяльності будинку дитини “Сонечко” м. Запоріжжя визначено законодавчу базу таких закладів, особливості соціально-педагогічної діяльності та профілактики соціальної дезадаптації дошкільників.
- ДокументПравова освіта: понятійно-категоріальний аналіз(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Мирошниченко, Володимир Олександрович; Федчиняк, Артур ОлександровичУ статті подаються визначення поняття “правова освіта”, аналізується його категоріальний апарат. Досліджуються основні підходи до тлумачення цього поняття на основі педагогічної та юридичної літератури. Характеризуються значення правової освіти в сучасному суспільстві та умови її успішної реалізації.
- ДокументПро вплив лекції на формування у студентів інтересу до вивчення непрофільних дисциплін(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Пришляк, Михайло ІвановичУ статті зосереджено увагу на проблемах, пов’язаних з вивченням непрофільних дисциплін у вищих навчальних закладах України; висловлено судження щодо ролі лекції в структурі формування позитивного ставлення студентів до таких дисциплін.
- ДокументПроблемні аспекти викладання дисциплін природничо-наукового циклу у вищих медичних навчальних закладах України(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Александрова, Катерина Вячеславівна; Крісанова, Наталія Вікторівна; Рудько, Наталія ПетрівнаPозглядаються проблемні аспекти організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах України в порівнянні з європейськими медичними школами з урахуванням особистого досвіду викладання біологічної хімії. Пропонуються конкретні засоби вдосконалення стратегії і тактики педагогічного процесу при вивченні біологічної хімії та інших дисциплін природничо-наукового циклу.
- ДокументПрофілактичні заходи у сфері охорони праці закладів освіти: міжнародно-правовий аспект(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Древаль, Юрій Дмитрович; Сичікова, Яна ОлександрівнаСтаттю присвячено участі Міжнародної організації праці в опрацюванні профілактичних заходів у сфері охорони праці. Систематизовано сукупність документів цієї організації, спрямованих на істотне зменшення виробничого травматизму та на збереження здоров’я працівників. Найбільш важливе значення відведено доповідям до дня охорони праці, в яких наводиться системне розуміння профілактичних заходів.
- ДокументПсихолого-педагогічна сутність принципів наступності й перспективності в навчанні української мови учнів 5–8 класів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Єрмак, Наталя ВалеріївнаУ статті охарактеризовано психолого-педагогічну сутність принципів перспективності й наступності у навчанні української мови учнів 5-8 класів, обґрунтовано важливість їх дотримання в процесі навчання рідної мови у молодшій і середній ланці освіти, окреслено основні шляхи реалізації зазначених принципів під час ефективного засвоєння мовленнєвознавчого матеріалу.
- ДокументПсихологічні аспекти становлення мовної особистості студента-лісотехніка(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Гриджук, Оксана ЄвгенівнаОкреслено сутність професійного розвитку студента; названо чинники, що впливають на становлення професійної компетентності студента-лісотехніка; визначено основні якості фахівця і умови, що формують позитивне ставлення студента до майбутньої професії, роблять його навчальну діяльність успішною. Проаналізовано поняття особистість та описано відомі класифікації психологічної структури особистості; на їх основі виділено її структурні компоненти, необхідні для становлення мовної особистості студента, та узагальнено їх у запропонованій схемі.
- ДокументРозвиток творчого мислення майбутніх лікарів: до історії проблеми(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Слухенська, Руслана; Єрохова, АльонаУ статті розкрито погляди на проблему формування професійного клінічного і творчого мислення в педагогічному та психологічному аспектах; визначено особливості творчого клінічного мислення; з'ясовані характеристики професійного мислення; зроблена спроба окреслити шляхи оптимізації процесу розвитку професійного клінічного мислення майбутнього лікаря в контексті формування його духовно-творчого потенціалу під час навчання у ВДНЗ.
- ДокументСамореалізація особистості: філософський аспект проблеми(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Сірак, ІннаМета статті - проаналізувати підходи різних філософів до проблеми самореалізації особистості й уточнити визначення поняття самореалізації.
- ДокументСамостійна робота як форма навчального процесу у ВНЗ для розвитку іншомовного професійного мовлення студентів транспортних спеціальностей(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Маковєй, Радул ГригоровичУ статті подається аналіз самостійної роботи студентів транспортних спеціальностей ВНЗ як важливої форми навчального процесу з метою розвитку й удосконалення іншомовного професійного мовлення. Визначено й схарактеризовано форми, етапи, обґрунтовано методику й дидактичні засоби ефективної організації самостійної роботи студентів.
- ДокументСтановлення позакласної роботи з української мови в загальноосвітньому навчальному закладі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Александрова, В. Ф.У статті розкрито етапи становлення позакласної роботи з української мови в загальноосвітніх навчальних закладах України, внесок у розвиток позакласної роботи Бориса Грінченка, Олени Пчілки, Василя Сухомлинського та інших українських лінгводидактів. Проаналізовано зміст позакласної роботи з української мови в різні періоди. Визначено, що нині проблема використання позакласної роботи з української мови знайшла своє втілення в спеціальних дослідженнях, як-от: методичні аспекти організації позакласної роботи, форми та види позакласної роботи, модель формування мовно-мовленнєвих умінь і навичок учнів основної школи засобами позакласної роботи.