Гейміфікація як засіб формування професійної мотивації студентів педагогічних спеціальностей

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2025-05-07
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КЗ "ППФК"
Анотація
У статті розглядається значення гейміфікації як інноваційного підходу в системі професійної підготовки майбутніх учителів. Акцентовано увагу на її потенціалі як ефективного інструменту формування внутрішньої мотивації, розвитку фахових компетентностей та підвищення залученості студентів до освітнього процесу. Проаналізовано наукові підходи до визначення поняття «гейміфікація», охарактеризовано основні ігрові елементи, платформи та форми інтеграції гейміфікаційних технологій в освітнє середовище. Наголошено на необхідності належної підготовки викладачів і методичного забезпечення впровадження ігрових підходів у навчання. Зроблено висновок, що гейміфікація сприяє створенню мотиваційно значущого простору для формування сучасного, креативного й компетентного вчителя.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Фатьянова Т. О. Гейміфікація як засіб формування професійної мотивації студентів педагогічних спеціальностей / Т. О. Фатьянова // Освіта в умовах сучасних викликів : матеріали наук.-практ. конф., (Дніпро – Покровськ, 7 травня 2025 р., КЗ "ППФК"). – Дніпро ; Покровськ, 2025. – С. 112–114.