Розвиток самостійності й пізнавальної активності молодших школярів на уроках математики як вимога компетентнісно орієнтованого навчання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2025-05
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Запоріжжя : БДПУ
Анотація
У статті проаналізовано роль уроків математики в початковій школі як засобу розвитку самостійності та пізнавальної активності учнів. Розкрито ефективність використання інтерактивних завдань, диференційованих вправ та проєктної діяльності у формуванні здатності молодших школярів до самостійного здобуття знань і прийняття рішень. Підкреслено значення інноваційних технологій як інструменту активізації освітнього процесу та покращення засвоєння математичних понять. Наголошено на необхідності стимулювання самостійності як ключової навички для сучасного учня.
Опис
Ключові слова
Пізнавальна активність, початкова освіта, інтерактивне навчання, інноваційні технології, проєктні методи, диференційований підхід
Бібліографічний опис
Бучко Н. Розвиток самостійності й пізнавальної активності молодших школярів на уроках математики як вимога компетентнісно орієнтованого навчання / Н. Бучко, Т. Мухіна // Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика : матер. IV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Запоріжжя, 16.05.2025, БДПУ). – Запоріжжя : БДПУ, 2025. – С. 17–20.