Методичний супровід особистісного розвитку вихователя закладу дошкільної освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
БДПУ
Анотація
У магістерській роботі розглядається проблема методичного супроводу особистісного розвитку вихователя закладу дошкільної освіти. Теоретично обґрунтовано сутність понять «особистісний розвиток вихователя» та «методичний супровід», визначено їх взаємозв’язок та значення для підвищення професійної компетентності педагогів. Подано аналіз сучасних підходів до організації методичної роботи у ЗДО, що сприяє особистісному зростанню педагогів. Проведено емпіричне дослідження особливостей процесу особистісного розвитку вихователів, з’ясовано його сильні та проблемні аспекти. Розроблено модель та програму особистісного розвитку вихователя, що включає використання тренінгів, коучингових технологій та технік арт-терапії (ізотерапія, казкотерапія, музикотерапія, мандалотерапія, МАК-терапія). Практичне значення роботи полягає у створенні рекомендацій і методичних матеріалів для підвищення ефективності процесу методичного супроводу, які можуть бути впроваджені у практику дошкільних закладів освіти.
Опис
Ключові слова
методичний супровід, вихователь закладу дошкільної освіти
Бібліографічний опис
Василенко О. Методичний супровід особистісного розвитку вихователя закладу дошкільної освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістр спеціальність 012 Дошкільна освіта / наук. кер. Ольга Донченко. – БДПУ, 2023. – 80 с.