Кафедра початкової освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра початкової освіти за Автор "Качерова, Ольга Георгіївна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМетодика навчання образотворчого мистецтва в початковій школі : силабус навчальної дисципліни на 2023/2024 н. р. для ОП Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Качерова, Ольга ГеоргіївнаМетою викладання навчальної дисципліни «методика навчання образотворчого мистецтва в початковій школі» є оволодіння майбутніми вчителями теорією та практикою просторових мистецтв, опанування основних теоретичних питань з історії розвитку різних видів просторових мистецтв, а також оволодіння методикою управління образотворчою діяльністю дитини та сучасними методиками викладання предметів художньо-естетичного циклу в початкових класах НУШ. Основними завданнями вивчення дисципліни «методика навчання образотворчого мистецтва в початковій школі» є: Ознайомити студентів з основними теоретичними аспектами образотворчого мистецтва та сучасної мистецької діяльності. Розкрити наукові основи мистецької педагогіки. Вивчити сутність, зміст і принципи навчання, методи і форми організації навчання образотворчої діяльності в початковій школі. Сприяти формуванню в студентів естетичних та моральних якостей.
- ДокументМетодика навчання технологічної освітньої галузі в початковій школі : силабус навчальної дисципліни на 2023/2024 н. р. для ОП Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Качерова, Ольга ГеоргіївнаМетою курсу «Методика навчання технологічної освітньої галузі в початковій школі» є підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійного розв'язання освітніх завдань у процесі викладання курсу «Я досліджую світ» (технологічний аспект), відповідно до вимог сучасної початкової освіти. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання учнів 1-4 класів в НУШ; навчання через гру; шляхи формування агентності учнів початкової школи; форми та методи організації діяльнісного підходу в НУШ . Основні завдання вивчення дисципліни „Методика навчання технологічної освітньої галузі в початковій школі” є: усвідомлення методологічних основ методики технологічної освітньої галузі; засвоєння знань про методи, принципи та організаційні форми технологічної освіти молодших школярів; формування вмінь і навичок моделювання освітнього процесу з технологічної освітньої галузі у контексті початкової дизайн-освіти та Концепції Нової української школи. Викладання курсу органічно пов’язано із проходженням виробничої практики.
- ДокументОснови композиції та дизайну : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік Освітня програма Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Качерова, Ольга ГеоргіївнаМетою курсу "Основи композиції та дизайну" є поглиблення теоретичних знань з методичних основ і практичних навичок з композиції, ознайомлення студентів з основними термінами та поняттями композиції, практичне застосування основних понять дисципліни, на формування творчої індивідуальності студента шляхом експериментування з різними техніками, матеріалами та об’ємами. Предмет курсу включає формування та розвиток творчої уяви, оригінального, нестереотипного, творчого мислення, високого рівня майстерності, що є основою професійної підготовки фахівця в галузі образотворчого мистецтва та початкової освіти. Основні завдання вивчення дисципліни «Основи композиції та дизайну» є теоретичне та практичне засвоєння основ, законів та принципів зображення площинно-графічної та об’ємно просторових композицій.: - формувати систематизовані уявлення про концепції, принципи, методи, побудови гармонійної та збалансованої композиції; - ознайомити з основними поняттями композиції та колористики, їх призначенням, функціональними можливостями в різних областях застосування; - вміти виявляти широку обізнаність в сфері композиції, володіти композиційними художніми засобами та прийомами, застосовувати закони і правила композиційної організації твору, створювати композиції творів різного типу на основі власних фантазій, уявлень, на основі заданих тематик; - використовувати набуті знання і вміння у процесі художньо-творчої самореалізації; - виробити практичні навички роботи з програмним забезпеченням растрової, графіки а також використання інтерактивного додатку LearningApps , віртуальної дошки Padlet, Canva на уроках в початковій школі.
- ДокументСучасні системи навчання мистецької освітньої галузі в початковій школі : силабус навчальної дисципліни на 2023/2024 н. р. для ОП Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Качерова, Ольга ГеоргіївнаМетою курсу «Сучасні системи навчання мистецької освітньої галузі в початковій школі» є ознайомлення майбутніх учителів з основними концептуальними контекстами, що визначають сучасне розуміння, сприйняття і трактування мистецтва; оволодіння основними теоретичними питаннями з історії розвитку різних видів мистецтв; формування цінностей у процесі пізнання мистецтва та художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті, поваги до національної та світової мистецької спадщини; оволодіння сучасними методиками управління мистецькою діяльністю дитини. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання учнів 1-4 класів в НУШ; інноваційні методи та педагогічні підходи, що використовуються в мистецькій освіті, з урахуванням сучасних технологій та тенденцій; шляхи формування агентності учнів початкової школи; форми та методи організації діяльнісного підходу в НУШ. Основні завдання: Формувати художньо-образне, асоціативне мислення у процесі художньо-творчої діяльності через аспекти інтеграції образотворчого, музичного та інших видів мистецтва. Сформувати уявлення про історичну обумовленість еволюційних змін в сферах формоутворення, композиції і технологій в творах мистецтва. Сприяти розвитку в студентів здібностей суб’єктивної інтерпретації художніх образів, ціннісного та цілісного розуміння феномену художньо-творчої діяльності.
- ДокументЦифровий малюнок та штучний інтелект : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік ОП Початкова освіта(БДПУ, 2023) Качерова, Ольга ГеоргіївнаМетою курсу "Цифровий малюнок та штучний інтелект" є надання студентам знань та навичок для створення цифрового мистецтва, використовуючи сучасні інструменти та технології штучного інтелекту (ШІ) та графічних програм ( Adobe Photoshop). У навчальній програамі розглянуто можливості розвитку цифрового інтелекту майбутнього педагога з використанням інформаційно-цифрових практик і технологій в освітньому процесі. Курс спрямований формування графічної культури майбутнього педагога шляхом формування таких компетенцій як інформаційна, проектно-конструкторська, комунікативна; опанування студентами основних моделей представлення графічної інформації в комп'ютері, принципів функціонування графічних пакетів, вміння вибрати відповідний інструментарій для вирішення професійних завдань. Предмет курсу включає основи цифрового малюнку: інструменти, техніки та підходи до створення цифрового мистецтва. Розвиток цифрового інтелекту та інформаційно-цифрових компетенцій студента, що відповідають за успішну життєво-професійну діяльність особистості. Основні завдання вивчення дисципліни „Цифровий малюнок та Штучний інтедект” є: - формувати систематизовані уявлення про концепції, принципи, методи, технології комп'ютерного дизайну і графіки; - ознайомити з основними поняттями комп'ютерної графіки, її призначенням, функціональними можливостями в різних областях її застосування; - сформувати вміння та навички використання алгоритмічного забезпечення комп'ютерної графіки для вирішення професійних завдань; - виробити практичні навички роботи з програмним забезпеченням растрової, двовимірної векторної графіки а також використання інтерактивного додатку LearningApps , віртуальної дошки Padlet, AutoDraw на уроках в початковій школі.