Кафедра прикладної психології та логопедії
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра прикладної психології та логопедії за Автор "Синиця, Аліна Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЛогопедичний супровід дитини раннього віку з коморбідними порушеннями : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, спеціальність 016 Спеціальна освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Синиця, Аліна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Логопедичний супровід дитини раннього віку з коморбідними порушеннями» є формування у здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня глибокого розуміння теоретико-методичних основ забезпечення логопедичного супроводу дитини раннього віку з коморбідними порушеннями, озброєння їх ефективними методами вивчення особливостей дитини з коморбідними порушенням, визначення рівня логокорекційно-просвітницької культури батьків цих дітей, та встановлення рівня взаємодії фахівців з різних галузей. Ознайомлення та опанування здобувачами методами та прийомами для створення логопедизованого простору розвитку дитини раннього віку з коморбідними порушеннями використовуючи сучасні форми, методи та прийоми роботи з такою дитиною.
- ДокументЛогопедичний супровід осіб з ТПМ : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 навчальний рік, спеціальність 012 Дошкільна освіта(БДПУ, 2025) Синиця, Аліна ОлександрівнаМета та предмет курсу: Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедичний супровід осіб з тяжкими порушеннями мовлення» є формування у здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня глибокого розуміння теоретико-методичних основ забезпечення логопедичного супроводу осіб з тяжкими порушеннями мовлення(ТПМ), озброєння їх ефективними методами вивчення особливостей осіб з ТПМ, а також ознайомлення з сучасними технологіями необхідними при реалізації логопедичного супроводу. Ознайомлення та опанування здобувачами методами та прийомами для створення логопедизованого простору розвитку осіб з ТПМ використовуючи сучасні форми, методи та прийоми роботи.
- ДокументЛогопедичний супровід осіб з ТПМ : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 навчальний рік, спеціальність 016 Спеціальна освіта(БДПУ, 2025) Синиця, Аліна ОлександрівнаМета та предмет курсу є формування у здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня глибокого розуміння теоретико-методичних основ забезпечення логопедичного супроводу осіб з тяжкими порушеннями мовлення(ТПМ), озброєння їх ефективними методами вивчення особливостей комунікативно-мовленнєвого розвитку осіб з ТПМ, а також ознайомлення з сучасними технологіями необхідними при реалізації логопедичного супроводу. Ознайомлення та опанування здобувачами методами та прийомами для створення логопедизованого простору для розвитку осіб різного віку з ТПМ використовуючи сучасні технології, форми, методи та прийоми роботи.
- ДокументЛогопедія : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, спеціальність 016 Спеціальна освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Синиця, Аліна ОлександрівнаМета та предмет курсу: Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедія» є озброєння здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти системою загальнодидактичних та спеціальних професійних знань, уявлень про структуру порушеного психофізичного розвитку, про засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток дітей, їх подальше успішне навчання та освіту.
- ДокументЛогопедія : силабус освітнього компонента за освітньою прогрмамою "Логопедія. Спеціальна психологія" на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Синиця, Аліна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Логопедія» є озброєння здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти системою загальнодидактичних та спеціальних професійних знань, уявлень про структуру порушеного психофізичного розвитку, про засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток дітей, їх подальше успішне навчання та освіту.
- ДокументЛогопедія : силабус освітнього компонента за освітньою прогрмамою "Логопедія. Спеціальна психологія" на 2024–2025 навчальний рік(БДПУ, 2025) Синиця, Аліна ОлександрівнаМета та предмет курсу є озброєння здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти системою загальнодидактичних та спеціальних професійних знань, уявлень про структуру порушеного психофізичного розвитку, про засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток дітей, їх подальше успішне навчання та освіту.
- ДокументЛогопедія та планування логопедичної роботи : силабус освітнього компонента за освітньою програмою "Дошкільна освіта" на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Синиця, Аліна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Логопедія та планування логопедичної роботи» є озброєння здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти системою загальнодидактичних та спеціальних професійних знань, уявлень про структуру порушеного психофізичного розвитку, про засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток дітей, їх подальше успішне навчання та освіту.
- ДокументМетодика роботи з дітьми з порушенями опорно-рухових функцій : силабус освітнього компонента за освітньою програмою "Логопедія. Спеціальна психологія" на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Синиця, Аліна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Методика роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухових функцій» є формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння логодидактичних і психофізіологічних основ спеціального навчання, виховання, розвитку дітей з порушеннями опорно-рухових функцій, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухових функцій враховуючи їх вікові та типологічні відмінності
- ДокументМетодика роботи при фізичних труднощах : силабус освітнього компонента за освітньою програмою "Логопедія. Спеціальна психологія" на 2024–2025 навчальний рік(БДПУ, 2025) Синиця, Аліна ОлександрівнаМета курсу: формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння логодидактичних і психофізіологічних основ спеціального навчання, виховання, розвитку осіб з порушеннями опорно-рухового апарату, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи при фізичних труднощах враховуючи вікові та типологічні відмінності.
- ДокументОснови сімейного виховання дітей з особливими освітніми потребами : силабус на 2023-2024 навч.рік для спец. 016 Спеціальна освіта(БДПУ, 2023) Синиця, Аліна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Основи сімейного виховання дітей з особливими освітніми потребами» є формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння теоретико-методичних основ сімейного виховання дітей з особливими освітніми потребами, а також озброєння їх ефективними методами вивчення особливостей сім'ї дитини з особливими освітніми потребами та ознайомлення з методами та прийомами виховання дитини з особливими освтініми потребами в сім'ї.
- ДокументПропедевтика мовленнєвих порушень у дітей «групи ризику» : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 навчальний рік, спеціальність 012 Дошкільна освіта(БДПУ, 2025) Синиця, Аліна ОлександрівнаМета та предмет курсу: «групи ризику» є формування у здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня глибокого розуміння є формування теоретичної та практичної основи фахової підготовки майбутніх логопедів, здатних професійно вирішувати завдання з попередження мовленнєвих порушень у дітей «групи ризику».
- ДокументПропедевтика мовленнєвих порушень у дітей «групи ризику»: силабус освітнього компонента на 2024-2025 навч.рік напрям підготовки 012 Дошкільна освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Синиця, Аліна ОлександрівнаМетою викладання - формування у здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня глибокого розуміння є формування теоретичної та практичної основи фахової підготовки майбутніх логопедів, здатних професійно вирішувати завдання з попередження мовленнєвих порушень у дітей «групи ризику». Основними завданнями вивчення дисципліни «Пропедевтика мовленнєвих порушень у дітей «групи ризику» є ознайомлення здобувачів з теоретико-методичними основами забезпечення пропедевтики мовленнєвих порушень дитини «групи ризику», озброєння здобувачів ефективними методами вивчення особливостей мовленнєвого розвитку дитини «групи ризику». Ознайомлення та опанування здобувачами методами та прийомами для створення логопедизованого простору розвитку дитини р» групи ризику» використовуючи сучасні форми, методи та прийоми роботи з такою дитиною, що сприятимуть ранній логоінтервенції у мовленнєвий розвиток.
- ДокументПсихофізіологія рухової активності та методи ерготерапії : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік для спец. 016 Спеціальна освіта для другого рівня вищої освіти (магістерський)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Синиця, Аліна ОлександрівнаМета та предмет курсу: Метою викладання навчальної дисципліни «Психофізіологія рухової активності та методи ерготерапії» є формування у здобувачів другого рівня вищої освіти глибокого розуміння теоретичних засад психофізіології рухової активності особистості, а також озброєння їх ефективними методами ерготерапії для формування рухової активності у осіб різних вікових категорій та психофізичних станів.
- ДокументРаннє втручання в системі спеціальної та інклюзивної освіти : силабус(БДПУ, 2023) Синиця, Аліна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Раннє втручання в системі спеціальної та інклюзивної освіти» є формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння теоретико-методичних основ організації та надання послуги раннє втручання в системі спеціальної освіти, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи з дітьми раннього віку з особливими освітніми потребами враховуючи вікові та типологічні відмінності, та їх батьками.
- ДокументРаннє втручання в системі спеціальної та інклюзивної освіти : силабус освітнього компонента за освітньою програмою "Логопедія. Спеціальна психологія" на 2024–2025 навчальний рік(БДПУ, 2025) Синиця, Аліна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Раннє втручання в системі спеціальної та інклюзивної освіти» є формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння теоретико-методичних основ організації та надання послуги раннє втручання в системі спеціальної освіти, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи з дітьми раннього віку з особливими освітніми потребами враховуючи вікові та типологічні відмінності, та їх батьками.
- ДокументРаннє втручання в системі спеціальної та інклюзивної освіти: силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, ІІ семестр, спеціальність 016 Спеціальна освіта(БДПУ, 2024) Синиця, Аліна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Раннє втручання в системі спеціальної та інклюзивної освіти» є формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння теоретико-методичних основ організації та надання послуги раннє втручання в системі спеціальної освіти, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи з дітьми раннього віку з особливими освітніми потребами враховуючи вікові та типологічні відмінності, та їх батьками.
- ДокументРаннє втручання у системі спеціальної та інклюзивної освіти : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік для спец. 016 Спеціальна освіта(Бердянський державний педагогічний університет., 2024) Синиця, Аліна ОлександрівнаМета та предмет курсу: Метою викладання навчальної дисципліни «Раннє втручання в системі спеціальної та інклюзивної освіти» є формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння теоретико-методичних основ організації та надання послуги раннє втручання в системі спеціальної освіти, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи з дітьми раннього віку з особливими освітніми потребами враховуючи вікові та типологічні відмінності, та їх батьками.