Перегляд за Автор "Богданова, Марія Ігорівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ«Citius, Altius, Fortius!»: феномен спорту в літературі та культурі(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Александрова, Г. А.; Анісімова, Ніна Павлівна; Белімова, Т. В.; Бестюк, І.А.; Богданова, Марія Ігорівна; Борунова, А.О; Вещикова, О. С.; Вишницька, Ю.В.; Волік, Н.А.; Гальчук, О.В.; Гладун, Д. В.; Голобородько, Я.Ю.; Горбач, Н. В.; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, І.Ю.; Даниленко, Л.В.; Деркачова, О. С.; Дубініна, К. А.; Дуркалевич, В.В.; Землянська, А.В.; Землянський, А.М.; Зубець, Н.О.; Качак, Т.Б.; Кобилко, Н.А; Козлова, А.О.; Колінько, Олена Петрівна; Комаров, С. А.; Кононихіна, Д.С.; Кравченко, В. О.; Кравченко, Я.П.; Круль, Л. М.; Ласкава, Ю.В; Левицький, В. А.; Ленок, М. І.; Лучицька, Ю.О.; Лущій, С. І.; Мажара, Н.С.; Максимчук, В. В.; Мандич, Т.М.; Матвєєва, О.О.; Миронюк, Л. В.; Неліпа, О.В.; Ніколаєнко, В. М.; Ніколова, О.О.; Новик, Ольга Петрівна; Пасько, І.В.; Пашинська, Л.М.; Повєткін, Є.М.; Прокопович, Л.В.; Кузмич, М.В.; Процик, І. Р.; Прушковська, І.В.; Радужан, М. Д.; Сінча, С. А.; Сластьонова, Д.С.; Cлижук, О.А.; Смаглій, І.В.; Смаровоз, І. С.; Тхорук, Р.Л.; Федоренко, О. Б.; Федько, О.Ю.; Філоненко, С.О.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Хитра, Н.С.; Хом`як, Т. В.; Чернишенко, А. С.; Чорна, Т.Ю.; Чорний, І.В.; Шапошникова, О.О.; Школа, Валентина Миколаївна; Школа, Г.М.; Штолько, М. А.; Щербакова, О.К.; Щербаков, Ю.В.; Якубовська- Кравчик, КатаржинаУ збірнику вміщено матеріали конференції, присвячені дослідженню феномену спорту в літературі та культурі крізь призму методологій філології, культурології та журналістики і методики. Висвітлено окремі проблеми гри, змагання, категорій тілесного й духовного в контексті оновлених знань.
- ДокументВихід за межі: інклюзивна література як голос “іншого”(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Бобилков, В. В.; Богданова, Марина Миколаївна; Богданова, Марія Ігорівна; Бойко, Н. Т.; Борзенко, О. І.; Гальчук, О.В.; Гогуля, М. П.; Годік, К.О.; Головань, Т.П.; Горбач, Н.В.; Гурдуз, А.І.; Демідова, Є.В.; Журба, С.С.; Зарва, Вікторія Анатоліївна; Землянська, А.В.; Кізілова, Д.О.; Косінова, О.М.; Костромицький, Роман Іванович; Крупка, М.А.; Кулешір, М.М.; Кутєпова, А.М.; Лелека, Ю.М.; Маценка, С. П.; Мельніков, А.Г.; Мельнікова, Юлія Олександрівна; Ніколаєнко, В. М.; Новик, Ольга Петрівна; Оздемір, Д.О.; Приходько, А.Б.; Резніченко, Ю.О.; Сажина, А. В.; Смирський, К.; Свіца, Тетяна Володимирівна; Тичініна, А.Р.; Тищук, А.Е.; Федоренко, О. Б.; Федько, О.Ю.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Штанюк, О.М.; Шубравська, О. В.; Шуміло, С. М.У збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень міжнародної наукової конференції, що відбулася на базі факультету філології та соціальних комунікації Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено питанням інклюзіїї в культурі, літературознавстві, проблематика доповідей спирається на потреби наукового літературознавства та практики викладання літератури у контексті студій про інклюзивну літературу а проблеми іншості. Матеріали збірки можуть бути використані вчителями та студентами-філологами, викладачами, аспірантами, а також усіма, хто цікавиться сучасними проблемами дослідження літератури.
- ДокументПошук людської екзистенції у малій прозі Михайла Могилянського(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Богданова, Марина Миколаївна; Богданова, Марія ІгорівнаУ статті розглянуто екзистенційні концепти у малій прозі Михайла Могилянського в контексті європейських віянь початку ХХ століття. Окрім того, досліджено теоретичні аспекти філософії екзистенціалізму, його впливу на літературу. У малій прозі автора переважають екзистенційні концепти: життя-для-себе; життя-для-іншого, самотність, відчуження, нудота, свобода, абсурдність у світі, самогубство.
- ДокументУрок з позакласного читання за новелою О. Генрі «Дари волхвів»(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Богданова, Марина Миколаївна; Богданова, Марія ІгорівнаУ статті подано розробку уроку з позакласного читання за новелою О.Генрі «Дари волхвів». Учням запропоновано розгляд біографії автора. Здібності О.Генрі до малювання та винаходів допомогли йому згодом у написанні новел. Його герої – прості люди: клерки, продавчині, безхатченки, невідомі художники. Перипетії їхнього життя описані з великим захопленням та любов’ю. У новелах автор часто виправляє помилки долі героїв, втішає та допомагає їм. На уроці учні з’ясують специфіку новели як жанру, її основні риси. У вступному слові та фонограмі, презентуючи на слайдах, вчитель знайомить з біографією автора. Учні мають змогу взяти участь в інсценізації діалогу Джима та Делли про цінність різдвяних подарунків. Уривок допоможе учням усвідомити велику цінність любові та самопожертви. Після інсценізації учитель проводить бесіду за змістом твору, учні мають можливість поміркувати над пеердачею думок автором твору, його ідеї. Учні мають дати відповідь на проблемні питання, які винесені на початку уроку. Розробка уроку для позакласного читання дасть змогу поглибити знання учнів про жанр новели, розглянути життєвий та творчій шлях О.Генрі, показати цінність людських почуттів.
- ДокументФормування ціннісних орієнтацій учнів під час вивчення зарубіжної літератури в 10-11 класах закладів загальної середньої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Богданова, Марина Миколаївна; Богданова, Марія ІгорівнаУ статті досліджено специфіку формування ціннісних орієнтацій учнів під час вивчення зарубіжної літератури в 10-11 класах в закладах загальної середньої освіти. Саме юнацький вік (16-21) найбільш сприятливий для становлення світосприйняття, формування ціннісних орієнтацій особистості. Ціннісні орієнтації закріплюються протягом життя людини в процесі навчання, соціалізації та адаптації. Також вони є вибором людини певних моральних цінностей, які визначають її спосіб життя. Складником предметних компетентностей є ціннісний компонент. У процесі навчання передбачено усвідомлення учнями людських чеснот; формування власних суджень щодо питань праведного життя, морального вибору; вміння висловлювати власні думку щодо порушених у творах, що вивчаються, проблем, давати оцінку їхнім героям; інтерпретувати на підставі власного досвіду, проєктуючи на сучасність; здатність сприймати й обговорювати етико-філософські проблеми тощо. Окрім того, розглянуто сучасний стан аксіологічної педагогіки, з’ясовано поняття ціннісних орієнтацій особистості. Вони представлені системою знань, принципів, канонів, норм, ідеалів. Ціннісні орієнтації є вибором людини певних цінностей, які визначають її спосіб життя.
- ДокументФормування ціннісних орієнтацій учнів під час проведення позакласного заходу «#Me Too. Не бійся говорити про насилля!» з іноземної мови (англійська) в 10-11 класах закладів загальної середньої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Богданова, Марина Миколаївна; Богданова, Марія ІгорівнаУ статті досліджено специфіку формування ціннісних орієнтацій учнів під час вивчення іноземної мови (англійської) в 10-11 класах в закладах загальної середньої освіти. Саме юнацький вік (16-21) є найбільш сприятливим для становлення світосприйняття, формування ціннісних орієнтацій, що закріплюються протягом життя людини в процесі навчання, соціалізації та адаптації. На старшому рівні (10-11 класи) учні прагнуть до всебічного розвитку. У той же час у цьому віці зростає соціальна активність, інтерес до іншої статі. Однак, варто врахувати, що підлітки не є психологічно зрілими і часто не наважуються говорити про свої проблеми вголос. Освітнє, виховне і розвиваюче значення має позакласна робота з іноземної мови в 10-11 класах. Під час проведення позакласного заходу вчитель може донести необхідну і корисну інформацію молоді, сприяти вихованню формуванню ціннісної орієнтації учнів, попередити наслідки негативних впливів соціуму. У статті ми запропонували розробку позакласного заходу «#Me too. Не бійся говорити про насилля!», який виходить за межі обов’язкової освітньої програми. Під час проведення вчитель має змогу надати новий матеріал, виховати креативні здібності, сформувати ціннісні орієнтації учнів. Він має на меті удосконалення знань, навичок і вмінь учнів на уроках з англійської мови, оскілки школярі знайомляться з новою лексикою, у тому числи неологізмами, що виникли під впливом суспільного руху Me too. Позакласний захід «#Me too. Не бійся говорити про насилля!» має велике виховне значення, оскільки виховує у юнаків та дівчат повагу до гідності, співчуття до людей, право на недоторканість особистості.