Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Бузова, Олена Дмитрівна"

Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Виробнича практика : силабус навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності А4 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) на 2025–2026 н. р.
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Бузова, Олена Дмитрівна
    Силабус навчальної дисципліни "Виробнича практика" включає наступні розділи: обсяг курсу на 2025-2026 н.р., ключові слова, мета курсу, завдання, зміст курсу, методи навчання, система оцінювання та вимоги, рекомендована література.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методика викладання хорового диригування : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р., другий (магістерський) рівень вищої освіти
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Бузова, Олена Дмитрівна
    Предметом вивчення навчальної дисципліни «Практикум за кваліфікацією. Диригування» є узагальнення музично-історичних відомостей про розвиток та становлення мистецтва диригування, його сучасний стан, визначення його як навчального предмету, проблеми пов’язані з розкриттям специфіки диригування. Органічно поєднуються питання розвитку стародавньої, класичної та сучасної музики, визначаються межі, в яких справджуються ті чи інші стильові концепції, характеристика творчості видатних зарубіжних та вітчизняні композиторів хорової музики. Метою викладання навчальної дисципліни “Методика викладання хорового диригування» є підготовка майбутнього фахівця не тільки до роботи за основною кваліфікацією вчителя музики, а й до викладання диригування, як складової навчальної дисципліни музично-педагогічної освіти, зокрема у педагогічному училищі чи педагогічному вузі. Основними завданнями вивчення дисципліни “Методика викладання хорового диригування” є: •ознайомити майбутніх фахівців з науково-теоретичними основами диригування як виду мистецтва, його науковим апаратом; •сприяти систематизації знань, удосконаленню теоретичних навичок, набутих в курсі практичного диригування; •забезпечити методичну підготовку до викладання диригування в навчальних закладах музично-педагогічної освіти; •прищепити навички самостійної роботи з фаховою літературою, орієнтації в ній, а також закласти навички формування навчально-художнього репертуару. .
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Мистецтво та мистецька освіта в сучасному соціокультурному просторі : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф.
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Бурназова, Віра Володимирівна; Вовк, М. П.; Соломаха, С. О.; Плахотнюк, О. А.; Козинко, Л. Л.; Бондарук, І. М.; Бойчук, І. І.; Бузова, Олена Дмитрівна; Грицюк, І. Ю.; Грищенко, Ю. В.; Кирсюк, О. П.; Мартиненко, Олена Володимирівна; Мельниченко, П. А.; Омельченко, Анетта Іванівна; Павленко, Юлія Сергіївна; Подгорінова, А. Ю.; Реброва, О. Є.; Софроній, З. В.; Терешко, І. Г.; Черезова, І. О.; Расторгуєва, К. В.; Синенька, С. С.; Руденко, Н. І.; Філімонова-Златогурська, Є. С.; Єремейчук, М. Г.; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Маслянка, О. П.; Зубчук, А. І.; Кононенко, М. О.; Лебедик, Л. В.; Жук, Н. Л.; Петрик, Крістіна Юріївна; Руденко, М.; Поліщук, К. В.; Розгон, М. М.; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна ; Кобилянський, В. А.; Глазкова, Т. В.; Тюріна, К. В.; Сергієнко, Світлана Михайлівна; Козловська, А. В.; Терешенко, Н. В.; Гатрич, І.; Чурікова-Кушнір, О. Д.
    До збірника увійшли доповіді та повідомлення, у яких відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: «Актуальні дискурси музичного та хореографічного мистецтва: традиції та європейська інтеграція», «Бренд та імідж майбутніх учителів мистецьких дисциплін: соціокультурні тенденції та виклики сучасності», «Роль міжкультурної комунікації в мистецькій освіті й усвідомлення національних цінностей», «Методичний інструментарій підготовки фахівців у системі мистецької освіти України в умовах сучасності», «Розвиток soft skills майбутнього фахівця мистецько-педагогічної галузі», «Терапія творчістю: теорія і практика в умовах воєнного та повоєнного стану», «Цифрові технології у системі дистанційної мистецької освіти: теорія і практика».
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Мистецтво та мистецька освіта в сучасному європейському соціокультурному просторі
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Омельченко, Анетта Іванівна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Бурназова, Вера Володимирівна; Вовк, М. П.; Мартиненко, Олена Володимирівна; Філіпчук, Н. О; Грищенко, Ю. В.; Бузова, Олена Дмитрівна; Гайнетдінова, Галина Юріївна; Горголь, В. П.; Кулікова, С. В.; Сергієнко, С. М.; Соломаха, С. О.; Головченко, М. В.; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Учкіна, Н. А.; Шевцова, О. Б.; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна; Губа-Плоскіна, А. В.; Железник, О. Ф.; Коваль, Карина Валентинів; Кривунь, Наталя Сергіївна; Луковська, О. І.; Несторенко, Тетяна Петрівна; Несторенко, О.; Руденко, Н. І.; Тараненко, Юлія Петрівна; Юник, О. О.; Черезова, Ірина Олександрівна; Пащенко, І. М.
    До збірника увійшли доповіді та повідомлення, у яких відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: «Актуальні дискурси методики викладання мистецтв: традиції та європейська інтеграція», «Міжкультурна комунікація та популяризація національно-патріотичних цінностей в умовах формальної, неформальної та інформальної мистецької освіти», «Бренд та імідж сучасного викладача/учителя мистецтва: соціокультурні тенденції та виклики сучасності", "Відновлення творчістю: теорія і практика в умовах невизначеності", "Штучний інтелект та майбутнє мистецької освіти: теорія і практика".
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Мистецтво та мистецька освіта в сучасному європейському соціокультурному просторі
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025-04) Омельченко, Анетта Іванівна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Бузова, Олена Дмитрівна; Замашнюк, Віктор Олександрович; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна; Вовк, М. П.; Королик-Бойко, Леся; Зубчук, А. І.; Петрик, Кристина Юріївна; Коваль, Карина Валентинівна; Качерова, Ольга Георгіївна; Софроній, З. В.; Шевцова, О. Б.; Шершова, Т. В.; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Попова, Ольга Іванівна; Очеретенко, Полина Віталіївна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Добровольська, Р. О.; Швець, І. Б.; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Ткаченко, І. О.; Сюй, Бінцзе; Барболін, М. О.; Дудник, Є. І.; Кулікова, С. В.
    До збірника увійшли доповіді та повідомлення, у яких відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: «Актуальні дискурси методики викладання мистецтв: традиції та європейська інтеграція», «Міжкультурна комунікація та популяризація національно-патріотичних цінностей в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти», «Сучасні аспекти розвитку цифрових технологій в мистецькій освіті», «Штучний інтелект та майбутнє мистецької освіти: теорія і практика», «Виконавська майстерність майбутнього вчителя мистецьких дисциплін».
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024-11) Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Бородін, Олексій; Верьовка, Наталя; Войтко, Єва; Сергієнко, Наталія; Яковенко, Георгій; Коробов, Михайло; Коробова, Ольга; Мачинська, Наталія; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Попова, Ольга Іванівна; Рудчик, Ольга; Гогоц, Дарина; Горбань, Катерина; Грунтківський, Анатолій; Завгородня, Наталя; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Мельник, Ольга; Некіга, Лариса; Сапранкова, Катерина; Співак, Любов Миколаївна; Стрільчук, Оксана Володимирівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Боршош, Євгенія; Бублікова, Софія; Головата, Ксенія; Голубовська, Ірина; Горяніна, Вероніка; Демещик, Олена; Дорошенко, Данііл; Дьоріна, Ангеліна; Жижема, Анастасія; Захарчук, Аліна; Захарчук, Марина; Кандибка, Анжеліка; Нестеренко, Марина Миколаївна; Кобець, Аліна; Козлова, Катерина; Коваль, Карина Валентинівна; Кириленко, Олександра; Коркошко, Вадим; Красовська, Валентина; Куза, Андріан; Куза, Андріан; Кульбач, Лариса; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Лопан, Сергій; Лупир, Діана; Максютенко, Діана; Малиш, Яна; Пальчикова, Олександра; Мосюк, Дарія; Павленко, Олена; Петрик, Крістіна Юріївна; Поліщук, Катерина; Поліщук, Катерина; Пушкар, Надія; Рубцова, Ангеліна; Сапранкова, Катерина; Скорих, Ксенія; Соколенко, Анастасія; Стефанишин, Тетяна; Ткаченко, Марина; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федорченко, Анастасія; Чернецова, Валерія; Чмельова, Наталія; Швед, Ольга; Швидка, Людмила; Шило, Анжела; Ярема, Олена; Алієва, Емілія; Барболін, Микола; Бузова, Олена Дмитрівна; Григорович, Ольга; Грищенко, Любов; Землякова, Настасія; Ісланкіна, Євгенія; Ковалевська, Світлана; Костєвіч, Сергій; Михайлишин, Оксана; Некіга, Лариса; Очеретенко, Поліна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Панченко, Дар’я; Пивоваров, Сергій, Григор'єва Вікторія; Проценко, Дарина; Сидорук, Антон; Фімушкін, Владислав; Хомишак, Юлія; Шпирко, Сніжана; Крижко, Василь Васильович; Федорик, Вікторія Володимирівна; Буткова, Ольга; Недзведовська, Ольга; Крючкова, Юлія Вячеславівна; Романова, Оксана; Васьків, Сільвія; Підгурська, Валентина; Качерова, Ольга Георгіївна; Омельченко, Анетта Іванівна; Перетяга, Людмила; Кіт, Галина; Малінка, Олена
    У збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено актуальним питанням здійснення освітнього процесу в умовах зміненої реальності. Матеріали конференції стануть у нагоді майбутнім педагогам та вчителям початкової школи.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Практикум вокально-хорової підготовки : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 н. р., ОПП Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова), 3 курс
    (БДПУ, 2024) Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Омельченко, Анетта Іванівна; Бузова, Олена Дмитрівна
    Мета навчальної дисципліни - удосконалення диригентської та вокально-хорової підготовки здобувачів, майбутніх вчителів музичного мистецтва / мистецтва, підготовка їх до майбутньої музично-педагогічної діяльності; удосконалення навичок академічного співу; формування зазначених програмних компетенцій; сприяння всебічному розвитку музичних здібностей, творчої ініціативи й уяви, образної мови, музичного мислення, артистизму; виховання музичного смаку, національної самосвідомості засобами вокально-хорового репертуару у т.ч. що складається із творів композиторів регіонального значення (Запорізький край, Північне Приазов’я); формування особистості музиканта-педагога, його професійної ерудиції.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти
    (Бердянськ : БДПУ, 2021) Коваль, Людмила Вікторівна; Безкоровайна, Лариса; Васильєва, Марина; Ільченко, Олена; Лебедик, Леся; Лупаренко, Світлана; Пріма, Раїса; Голік, Олександр Борисович; Голованова, Тетяна; Кінах, Неля; Козич, Ірина; Коробчук, Людмила; Коробчук, Тетяна; Афанасьєва, Наталя; Іотова, Юлія; Полякова, Анастасія; Попова, Ольга Іванівна; Рудчик, Ольга; Щербакова, Надія Миколаївна; Ярощук, Лілія Григорівна; Кондратенко, Юлія Ігорівна; Костенко, Ганна Петрівна; Голуб, Олена Вікторівна; Дімітрова, Олена; Панова. Тетяна; Вовченко, Ілона; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Дерев'янко, Ольга; Фатьянова, Тетяна; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Чечета, Альбіна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Іваницька, Світлана; Голубєва, Ірина; Бородін, Олексій; Комкова, Олена; Куленко, Анастасія; Сальнікова, Марія; Долгіх, Ірина; Соловйова, Ольга; Маєвська, Світлана; Василюк, Алла; Іваницький, Олександр; Андрєєв, Андрій; Білоус, Поліна; Тихонська, Наталія; Ачкан, Віталій Валентинович; Лебідь, Ольга; Поздєєва, Тетяна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Бузова, Олена Дмитрівна; Вагіна, Наталя Степанівна; Коваленко, Валерій Миколайович; Акєнтьєва, Наталія; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, Юрій; Маленко, Світлана; Качерова, Ольга Георгіївна; Кондратець, Інна; Григор’єва, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Скробака, Юлія; Турбар, Тетяна; Романюк, Оксана; Василюк, Валерія; Корнєєв, Дмитро; Кривенко, Юлія; Лавніков, Олег; Руденко, Анастасія; Віштак, Світлана; Дугельна, Альона; Замятіна, Вікторія; Чорна, Наталія; Лупир, Діана; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Рубцова, Ангеліна; Ткаченко, Мілена; Собко, Наталія; Чорна, Єлизавета; Безумова, Ольга; Бондаренко, Вікторія; Жижева, Анастасія; Ісланкіна, Євгенія; Жученко, Дар’я; Маджарова, Софія; Гречановська, Олена; Ліщун, Олена; Глазкова, Ірина Яківна; Пріма, Дмитро; Степанюк, Алла; Калаур Світлана; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Горбанюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Антоненко, Олександр Володимирович; Десятник Катерина; Коваль Марта; Кондратець Інна; Янко Ангеліна; Попова, Анастасія Сергіївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Філь Олена; Чемоніна, Лада Вячеславівна; Щербакова, Катерина; Макаренко Лілія; Кушнір, Юлія Вікторівна; Дернова, Анна; Голендяєв, Гeoргiй; Беженарь, Лілія; Патика, Вікторія; Чорна, Вікторія; Коваль, Карина Валентинів; Решетова, Яна; Ніколайчук, Катерина; Сяська, Інна; Ковергіна, Олександра; Руденко, Кароліна; Турченко, Наталя; Бондарева, Катерина; Алексінцева, Тетяна; Овсяннікова, Вікторія; Горецька, Олена Віталіївна; Кочкурова, Ольга; Свідерська, Галина; Вей, Марія-Андріана; Черезова, Ірина Олександрівна; Джеджера, Ольга; Дячкова, Валерія; Сипленко, Ірина; Гаркуша, Марія; Довгань, Антон; Дудка, Артем; Лавренюк, Ольга; Кізіль, Наталя; Петренко, Сергій; Рубльова, Наталія; Чорна, Віра; Юріна, Анастасія; Федорик, Вікторія Володимирівна; Самофалова, Яна; Владімірова, Ольга; Дмухайло, Інна; Сапожников, Станіслав; Курись, Софія; Манько, Карина; Борисова, Олена; Сапранкова, Катерина; Стрельніков, Віктор; Бурназова, Віра Володимирівна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Тернавська, Лілія; Келембет, Раїса; Сироватко, Олена; Веренікіна, Ольга; Арсенюк, Діана; Клішко, Юлія; Самойлова, Софія
    У збірнику вміщено доповіді учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти» (25–26 листопада 2021 року).
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Теорія та методика вокальної підготовки з практикумом : силабус навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності А4 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) на 2025–2026 н. р.
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Бузова, Олена Дмитрівна
    Силабус навчальної дисципліни "Теорія та методика вокальної підготовки з практикумом" будується з двох частин: теоретичної ( Лекції, практична, самостійна робота) та практичної (індивідуальні заняття та самостійна робота). Силабус ОК включає обсяг курсу на 2025-2026 н.р., мета та предмет курсу, завдання, зміст курсу, методи навчання та список рекомендованих джерел.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Теорія та методика диригентської підготовки з практикумом : силабус навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності А4 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) на 2025–2026 н. р.
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Бузова, Олена Дмитрівна
    Силабус навчальної дисципліни "Теорія та методика диригентської підготовки з практикумом" будується з двох частин: теоретичної (лекції, практичні заняття, самостійна робота) та практичної (індивідуальні заняття та самостійна робота). Силабус ОК включає обсяг курсу на 2025-2026 н.р., мета та предмет курсу, завдання, зміст курсу, методи навчання та список рекомендованих джерел.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Теорія та методика хорового диригування з практикумом : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 н. р., ОПП «Середня освіта (музичне мистецтво)»
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Бузова, Олена Дмитрівна
    Мета курсу: Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія та методика викладання вокалу» є підготовка майбутнього фахівця не тільки до роботи за основною кваліфікацією вчителя музики, а й до викладання диригування, як складової навчальної дисципліни музично-педагогічної освіти, зокрема у педагогічному училищі чи педагогічному вузі. Основними завданнями вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання хорового диригування» є: •ознайомити майбутніх фахівців з науково-теоретичними основами диригування як виду мистецтва, його науковим апаратом; •сприяти систематизації знань, удосконаленню теоретичних навичок, набутих в курсі практичної диригентської підготовки; •забезпечити методичну підготовку до викладання диригування в навчальних закладах музично-педагогічної освіти; •прищепити навички самостійної роботи з фаховою літературою, орієнтації в ній, а також закласти навички формування навчально-художнього репертуару.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика
    (Запоріжжя : БДПУ, 2024-05) Барбашова, Ірина Антоліївна; Гусак, Людмила; Маленицький, Денис; Іваницька, Світлана; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Мирошниченко, Володимир Олександрович; Прищак, Микола; Іваницька, Тетяна; Коваль, Карина Валентинівна; Саркісян, Тетяна; Іванова, Катерина; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кононенко, Марина; Парханова, Олена; Бикова, Вікторія; Поліщук, Катерина; Татарін, Володимир Петрович; Чмельова, Наталія; Шалатов, Денис; Гречановська, Олена; Атаманенко, Олена; Хаустова, Олена; Неборак, Катерина; Кіш, Валерій; Соловйова, Ольга; Ярощук, Лілія Григорівна; Ляхова, Інна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Бєлоконь, Олексій; Школа, Олександр Васильович; Бут, Анастасія; Котило, Альона; Пермінова, Людмила; Кутєпова, Альона; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Віталій Григорович; Прищепа, Валерія; Підгурська, Валентина; Глазкова, Ірина Яківна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Коломоєць, Ганна Геннадіївна; Співак, Любов Миколаївна; Братюк, Віра; Горецька, Олена Віталіївна; Сапранкова, Катерина; Попова, Ольга Іванівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Дегтярьова, Альбіна; Долгіх, Ірина; Качерова, Ольга Георгіївна; Білоконь, Анастасія; Крючкова, Юлія В'ячеславівна; Мельниченко, Оксана; Поплавська, Алла; Лебідь, Ольга; Теплова, Марина; Рославець, Руслана; Швед, Олена; Карпова, Марина; Ільченко, Олена; Кузнєцова, Олена Яківна; Філоненко, Оксана; Бузова, Олена Дмитрівна; Вусик, Ганна Леонідівна; Голованова, Тетяна; Цуканова, Наталія; Щербакова, Надія Миколаївна; Кошляк, Михайло; Беженарь, Лілія; Біжко, Ірина; Буткевич, Антон; Єгорова, Ніна; Іваницька, Юлія; Мартинов, Антон; Іваницький, Олександр; Очеретенко, Поліна; Передерій, Катерина; Рожнова, Марія; Руденко, Марина; Рябов, Андрій; Хоменко, Світлана Валеріївна; Худик, Валерія; Рудчик, Ольга; Ягубян, Таїсія; Меліхова, Валерія; Фролова, Ольга Василівна; Хвостик, Ярослав; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Кононова, Олена; Бородін, Олексій; Галушкова, Марія; Федорченко, Анастасія
    У збірнику вміщено доповіді учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика» (17 травня 2024 року).
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Формування професійно-особистісних якостей майбутніх вчителів музики засобами комплексної взамодії мистецтв
    (Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В.Вінниченка, 2021) Бузова, Олена Дмитрівна; Бояр, Олексій Сергійович
    Нові виклики та завдання, які пов’язані з реформуванням освітньої галузі в Україні ставлять питання реалізації нових методів та прийомів, педагогічного переосмислення фундаментальних та загально художніх знань і вмінь у процесі навчання. Професійно-особистісні якості майбутніх учителів створюють систему уявлень, ідей, понять, концепцій щодо розвитку особистості під час фахової підготовки і музично-педагогічної діяльності. Особистість вчителя, вважають дослідники, окрім сукупністю складових властивостей і характеристик, розвиненою мотиваційною спрямованістю відзначається і насамперед потребою в педагогічній діяльності. Саме потреба в педагогічній діяльності є рушійною силою формування і розвитку професійно-особистісних якостей майбутнього вчителя. Серед них є такі, як інтерес і любов до дітей, справедливість, педагогічна пильність, спостережливість, педагогічний такт та уява, товариськість, вимогливість, наполегливість, цілеспрямованість, організаційні здібності, врівноваженість, витримка, професійна працездатність.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Хорознавство : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «Середня освіта («музичне мистецтво та англійська мова») на 2023-2024 ( 3 курс)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Бузова, Олена Дмитрівна
    Мета курсу – виховати висококваліфікованого фахівця, здатного вирішувати важливі завдання музичного виховання в такому виді музичної діяльності, як хоровий спів; прищепити необхідні теоретичні знання і практичні вміння та навички для організації і проведення вокально–хорової роботи під час уроку музики та в позакласній роботі, для створення різних видів перекладів хорових творів. Завдання курсу : • виховання у студентів любові до хорового мистецтва; • ознайомлення з історією хорового мистецтва і історією співацького виховання дітей на Україні; • засвоєння знань про структуру, тип, вид хорового колективу, його вокальну організацію, жанри хорового виконавства; • оволодіння навичками комплексного теоретичного, художньо-виконавського аналізу хорових творів; • ознайомлення зі структурою, функціями голосового апарату, особливостями дитячих голосів та специфікою вокального виховання дітей; • розвиток музичних здібностей /слуху, ритму, пам’яті, музичного й творчого мислення; • ознайомлення з основними принципами вокально-хорової діяльності, засобами художньо-виконавської творчості в колективі, вокально-хоровими технологіями, специфікою їх використання на уроках музики та в системі позашкільної музичної освіти; • формування навичок самостійного аналізу хорової партитури - усний та письмовий аналіз твору /загальний аналіз, музично-теоретичний, вокально-хоровий, виконавський /. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент буде знати: • історію хорового мистецтва і шляхи його розвитку; • конкретні теоретичні і практичні навички організаційного та виконавського характеру; • викальні характеристики учасників хору та шкільного хорового колективу; • принципи побудови репетиційної роботи вміти: • організовувати роботу академічних та дитячих хорових колективів; • аналізувати хорову партитуру; • самостійно працювати над хоровою партитурою; • добирати високохудожній репертуар у дитячому та юнацькому хорі.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Історія мистецтв : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р. ОП «Середня освіта («музичне мистецтво та англійська мова»)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Бузова, Олена Дмитрівна
    Мета та завдання курсу: Вивчення дисципліни «Історія мистецтв» має за мету вивчення світових досягнень у сфері образотворчого мистецтва та архітектури, розкрити сутність мистецтва як форми суспільної свідомості, як методу естетичного та морального виховання, як засіб образного пізнання навколишнього світу. Основними завданнями, які мають бути вирішені у процесі вивчення дисципліни, є формування цілісного уявлення про історичний розвиток мистецтва; засвоєння основних мистецтвознавчих понять та відповідної термінології, розуміння зв’язків історії мистецтв з природним і культурним середовищем життєдіяльності людини; засвоєння знань про особливості мистецтва різних епох і різних народів світу, про мистецьку спадщину, художників формування умінь використовувати отримані теоретичні знання у процесі самостійної творчої діяльності; об’єднання характеристики епохи з глибоким і конкретним аналізом кожного твору в його ідейно-художній єдності, в розгляді цього твору як вияву історичного процесу розвитку світового мистецтва в тісному зв’язку з минулим і майбутнім, в показі єдності конкретно-історичного й національного та всесвітньо історичного і загальнолюдського. Зміст дисципліни «Історія мистецтв» розроблено на основі відповідних положень щодо підготовки фахівців у сфері середньої освіти ), норм та традицій вищої університетської освіти, а також профілю освітньо-професійної програми. Предметом «Історія мистецтв» є вивчення найбільш визначних пам’яток світового та вітчизняного мистецтва. Метою навчальної дисципліни «Історія мистецтв» є духовно практичне освоєння художньо-естетичних досягнень світового та вітчизняного мистецтва. Курс покликаний сприяти збагаченню духовного світу студента, вихованню вміння бачити й розуміти твори мистецтва, сприймати художню культуру як невід’ємну частину загального розвитку і становлення компетентності сучасного фахівця. При вивченні дисципліни «Історія мистецтв» студент повинен знати: загальні відомості про художньо-історичний процес; особливості мистецтва різних культурних епох, їхні художні цінності та пріоритети; особливості, характерні ознаки, здобутки українського мистецтва; досягнення та персоналії в різних галузях світового та національного мистецтва; напрямки, види і жанри мистецтва; основні наукові концепції розвитку мистецтва; основні соціальні функції мистецтва; розвиток мистецтва України в різні історичні періоди. Уміти: аналізувати процеси становлення та розвитку мистецтва; усвідомлювати природу різних жанрів художньої творчості й видів мистецтв; орієнтуватися в багатому світі художніх явищ; давати порівняльну характеристику напрямкам, видам та жанрам мистецтва в вітчизняної й зарубіжної культури; збагачувати власну духовну культуру шляхом самоосвіти. Основними формами роботи в процесі вивчення курсу «Історія мистецтв» є: • виклад історико-теоретичного матеріалу викладачем з демонстрацією та аналізом прикладів художніх творів; • знання автобіографічних даних митців різних епох; • закономірності розвитку художніх стилів та жанрів; • аналіз художніх творів різних жанрів; • демонстрації та презентації;

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback