Перегляд за Автор "Бурназова, Віра Володимирівна "
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАрт-терапевтичні методи в роботі вчителя музичного мистецтва(Естетика і етика педагогічної дії, 2020) Бурназова, Віра Володимирівна; Костєвич, ОленаУ статті досліджується проблема поліпшення психофізичного здоров’я учнів початкової школи; розвитку їх музикальності за допомогою поєднання зорових, слухових, тактильних і рухових відчуттів у процесі музикування; удосконалення мовлення, координації рухів, дрібної моторики рук, емоційно-чуттєвої сфери. Проаналізовано роль та особливості використання арт-терапевтичних методів у роботі вчителя музичного мистецтва / мистецтва з метою створення комфортного середовища для формування всебічно розвиненої особистості учнів початкової школи. Використано досвід фахівця-практика ЗЗСО № 52 м. Маріуполя, яка впродовж багатьох років успішно впроваджує арт-терапевтичні педагогічні технології на уроках музичного мистецтва / мистецтва та позакласних заняттях.
- ДокументГрантова підтримка здобувачів вищої освіти: успішний досвід участі у міжнародному проєкті(Мистецтво та освіта, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаУ статті висвітлюється успішний досвід участі у міжнародному освітньо-мистецькому проекті на грантовій основі, реалізованого на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету впродовж 2021 року. Розкрито особливості підготовки, виконання і презентування результатів проекту «InArt» у ході участі в некомерційному освітньому проекті для молоді «Concept school. University edition» від Edison Space за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Економічна підтримка Східної України». Проект ініційовано здобувачами вищої освіти у взаємодії з педагогами і випускниками університету. З огляду на успішність реалізації даного проекту надано рекомендації науковцям, педагогам закладів вищої освіти щодо участі їх у грантових програмах.
- ДокументКвест-технології в мистецькій освіті : силабус на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета та предмет курсу: формування інформаційної культури у здобувачів вищої освіти та формування готовності до застосування в освітньому процесі, безпосередньо на уроках музичного мистецтва в ЗЗСО квестів для активізації пізнавальної діяльності учнів.
- ДокументМетодика проведення уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» та музичного мистецтва у ЗЗСО із застосуванням англомовного контенту (курсова робота) : силабус на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета та завдання написання курсової роботи . Курсову роботу виконують на основі поглибленого вивчення спеціальної літератури (вітчизняної та європейської), прогресивного національного та європейського досвіду з обраної проблеми, а також результатів власних досліджень визначеного об’єкта з метою вирішення встановлених прикладних завдань у сфері майбутньої професійної діяльності. Курсова робота повинна містити результати теоретичних і прикладних досліджень, носити творчий характер. Підготовка курсової роботи передбачає формування вмінь та навичок студента самостійно виконати наукове дослідження з обраної проблеми, продемонструвати набуті під час навчання професійні компетентності. Робота має засвідчити рівень фахової підготовки її автора до професійної діяльності, а саме: вміння узагальнювати та аналізувати наукові джерела і фактичні дані; ступінь оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками з фахових дисциплін, уміння творчо використовувати інноваційні методики дослідження, напрацьовані у галузі мистецької освіти та педагогіки.
- ДокументМетодика проведення уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» та музичного мистецтва у ЗЗСО із застосуванням англомовного контенту : програма виробничої практики підготовки здобувачів І рівня вищої освіти спеціальність 014 Середня освіта (4 курс_СОММ)(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМетою виробничої педагогічної практики з методики проведення уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» та музичного мистецтва у ЗЗСО із застосуванням англомовного контенту є оволодіння студентами професійними компетентностями щодо організації освітнього простору учнів закладів загальної середньої освіти, підготовка до виконанняфункцій вчителя музичного мистецтва/мистецтва через адаптацію до реальних умов школи.
- ДокументМетодика проведення уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» та музичного мистецтва у ЗЗСО із застосуванням англомовного контенту : силабус на 2023-2024 навчальний рік, спеціальність 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво)(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета та предмет курсу: викладання навчальної дисципліни є теоретико-методична підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до практичної роботи в закладах загальної середньої освіти, оволодіння сучасними технологіями навчання мистецьких дисциплін, інноваційними формами, прийомами, методами інтеграції музичного мистецтва з іншими видами мистецтва, у тому числі й з англійською мовою, вдосконалення знань англомовної професійної термінології, умінь користуватися граматичними формами й конструкціями в усному та писемному англійському мовленні у ході проведення уроку музичного мистецтва за програмами НУШ в ЗЗСО, формування професійної компетентності вчителя. Оволодіння здобувачами вищої освіти інноваційними педагогічними технологіями, методами інтеграції музичного мистецтва з іншими видами мистецтв, у тому числі й з англійською мовою, формами, прийомами викладання музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтва»; із застосуванням англійської мови; розвиток загальних та фахових компетентностей, програмних результатів навчання здобувачів/
- ДокументМетодичні засади розвитку виконавської самостійності студентів музично-педагогічних факультетів у процесі інструментальної підготовки(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2010) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМетодичні засади розвитку виконавської самостійності студентів музично-педагогічних факультетів у процесі інструментальної підготовки. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – “Теорія та методика музичного навчання”. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. У дисертації розглядається розвиток виконавської самостійності майбутніх учителів музики як не вродженої, а набутої інтегральної властивості особистості, що сприяє високій результативності відтворення необхідної інформації на основі творчого втілення у процес інструментальної діяльності сформованої без допомоги ззовні оригінальної інтерпретаційної моделі музичних творів. Пропонуються розроблені методичні засади її чотирьохфазового розвитку. Перша фаза характеризується спрямуванням зусиль студентів на встановлення внутрішньої організації мотивів та потягів волі до усвідомлення спонукальних дій на отримання об’єктивної інформації щодо реальної оцінки сценічно-інтерпретаційної складності музичних творів у ході ознайомлення із загальними ознаками їх текстових та виконавських компонентів. Друга фаза передбачає активізацію прагнень студентів до надання пріоритетного значення процесуальній мотивації, яка сприяє максимальній заглибленості у процес усвідомлення музичної інформації, інтеграції та автоматизації ігрових рухів з метою конкретизації ознак інтерпретаційної моделі музичних творів. У третій фазі пріоритетного значення набуває спонукання студентів до утримання привабливості установок під час її репетиційної реалізації, а в четвертій – їх орієнтування на закріплення досягнутої виконавської самостійності емоціогенністю умов сценічної діяльності.
- ДокументМетодичні засади розвитку виконавської самостійності студентів музично-педагогічних факультетів у процесі інструментальної підготовки(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2010) Бурназова, Віра ВолодимирівнаУ дисертації розглядається розвиток виконавської самостійності майбутніх учителів музики як не вродженої, а набутої інтегральної властивості особистості, що сприяє високій результативності відтворення необхідної інформації на основі творчого втілення у процес інструментальної діяльності сформованої без допомоги ззовні оригінальної інтерпретаційної моделі музичних творів. Пропонуються розроблені методичні засади її чотирьохфазового розвитку. Перша фаза характеризується спрямуванням зусиль студентів на встановлення внутрішньої організації мотивів та потягів волі до усвідомлення спонукальних дій на отримання об’єктивної інформації щодо реальної оцінки сценічно-інтерпретаційної складності музичних творів у ході ознайомлення із загальними ознаками їх текстових та виконавських компонентів. Друга фаза передбачає активізацію прагнень студентів до надання пріоритетного значення процесуальній мотивації, яка сприяє максимальній заглибленості у процес усвідомлення музичної інформації, інтеграції та автоматизації ігрових рухів з метою конкретизації ознак інтерпретаційної моделі музичних творів. У третій фазі пріоритетного значення набуває спонукання студентів до утримання привабливості установок під час її репетиційної реалізації, а в четвертій – їх орієнтування на закріплення досягнутої виконавської самостійності емоціогенністю умов сценічної діяльності.
- ДокументМистецтво та мистецька освіта в сучасному соціокультурному просторі : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції(Полтава : Сімон, 2021) Бурназова, Віра Володимирівна; Зінич, О.В.; Литвиненко, А.І.; Мартиненко, Олена Володимирівна; Омельченко, Анетта Іванівна; Плахотнюк, О.А.; Погребняк, Марина Миколаївна; Полянська, Г.М.; Терешко, І.Г.; Бутенко, В.; Горковенко, О.С.; Драч, Т.Л.; Козубенко, М.О.; Марфіян, К.М.; Микитюк, К.; Михайлова, О.; Найденко, Т.О.; Павленко, Руслан Валентинович; Павленко, Юлія Сергіївна; Скиба, Ю.Ю.; Топорков, Д.А.; Бартая, М.М.; Заець, С.С.; Кашуба, Ю.І.; Косінова, О.М.; Орел, Д.В.; Попова, Ольга Іванівна; Степанюк, К.І.; Тараненко, Юлія Петрівна; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Бикова, О.В.; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Зубань, В.М.; Єгорова-Скобєлєва, У.В.; Качерова, Ольга Георгіївна ; Кирпа, В.В.; Косенко, Павло Борисович; Кривунь, Наталя Сергіївна; Кулик, Д.А.; Лиманська, О.В.; Маркіна, В.В.; Ревенко, Н.В.; Семичова, Н.О.; Сергієнко, Світлана Михайлівна; Сизоненко, В.А.; Смаковський, Юрій Васильович; Ткаченко, М.В.; Філімонова, Х.; Попова, Лариса Петрівна; Леіна, Ван; Панькова, А.М.До збірника увійшли доповіді та повідомлення, в яких, відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: «Теоретичні та історичні рефлексії міжкультурних зв’язків в контексті глобалізаційних процесів», «Професійна підготовка майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: новітні підходи та технології», «Формування художньо-творчої компетентності здобувачів освіти».
- ДокументМистецтво та мистецька освіта в сучасному соціокультурному просторі : матеріали ІІ Всеукр. наук.- практ. конф.(Полтава : ПП Астрая, 2022) Бурназова, Віра Володимирівна; Зінич, О. В.; Коваль, Людмила Вікторівна; Лук'яненко, О. В.; Мартиненко, Олена Володимирівна; Погребняк, Марина Миколаївна; Бичкова, В. О.; Гайнетдінова, Галина Юріївна; Гніздечко, О. М.; Гуменюк, Я. А.; Джупанов, О.; Златопольська, Н. В.; Кисельова, І. М.; Львова, І. С.; Ма, Лінь; Назаренко, В. Є.; Сергієнко, Світлана Михайлівна; Сюй, На; Торохтій, А. О.; Шариков, Д. І.; Шулаков, А. А.; Ян, Ї; Жук, Наталя Валентинівна; Гриценко, О. П.; Горбачевський, В. Є.; Демченко, Н. І.; Кашуба, Ю. І.; Малахова, Н. М.; Романова, Л. А.; Тараненко, Юлія Петрівна; Шевченко, Л. О.; Маслянка, О.; Луговенко, Т. Г.; Шостак, О.; Горковенко, О. С.; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Кривунь, Наталя Сергіївна; Очеретенко, П.; Орел, Д. В.; Пастухов, О. А.; Соломаха, С. О.; Софроній, З. В.; Антоненко, У. Т.; Герамименко, К. М.; Грек, В. А.; Драч, Т. Л.; Лю, Кесінь; Макарова, З. М.; Оу, Цзяюй; Семичова, Н. О.; Єремейчук, М.; Яо, ЦзяліДо збірника увійшли доповіді та повідомлення, у яких, відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: «Теорія і практика мистецтв в умовах кризи глобалізаційних процесів і міжкультурних взаємовідносин», «Національна освіта та культура в умовах сьогодення», «Концептуальні засади сучасної мистецької освіти у вимірах євроінтеграційних процесів», «Професійна підготовка майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: новітні підходи та технології в умовах зміненої реальності», «Формування художньо-творчої компетентності майбутніх фахівців у системі неперервної педагогічної освіти: сучасні реалії і виклики».
- ДокументМистецтво та мистецька освіта в сучасному соціокультурному просторі : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф.(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Бурназова, Віра Володимирівна; Вовк, М. П.; Соломаха, С. О.; Плахотнюк, О. А.; Козинко, Л. Л.; Бондарук, І. М.; Бойчук, І. І.; Бузова, Олена Дмитрівна; Грицюк, І. Ю.; Грищенко, Ю. В.; Кирсюк, О. П.; Мартиненко, Олена Володимирівна; Мельниченко, П. А.; Омельченко, Анетта Іванівна; Павленко, Юлія Сергіївна; Подгорінова, А. Ю.; Реброва, О. Є.; Софроній, З. В.; Терешко, І. Г.; Черезова, І. О.; Расторгуєва, К. В.; Синенька, С. С.; Руденко, Н. І.; Філімонова-Златогурська, Є. С.; Єремейчук, М. Г.; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Маслянка, О. П.; Зубчук, А. І.; Кононенко, М. О.; Лебедик, Л. В.; Жук, Н. Л.; Петрик, Крістіна Юріївна; Руденко, М.; Поліщук, К. В.; Розгон, М. М.; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна ; Кобилянський, В. А.; Глазкова, Т. В.; Тюріна, К. В.; Сергієнко, Світлана Михайлівна; Козловська, А. В.; Терешенко, Н. В.; Гатрич, І.; Чурікова-Кушнір, О. Д.До збірника увійшли доповіді та повідомлення, у яких відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: «Актуальні дискурси музичного та хореографічного мистецтва: традиції та європейська інтеграція», «Бренд та імідж майбутніх учителів мистецьких дисциплін: соціокультурні тенденції та виклики сучасності», «Роль міжкультурної комунікації в мистецькій освіті й усвідомлення національних цінностей», «Методичний інструментарій підготовки фахівців у системі мистецької освіти України в умовах сучасності», «Розвиток soft skills майбутнього фахівця мистецько-педагогічної галузі», «Терапія творчістю: теорія і практика в умовах воєнного та повоєнного стану», «Цифрові технології у системі дистанційної мистецької освіти: теорія і практика».
- ДокументПрактикум інструментально-виконавської підготовки (3 курс) : силабус на 2023-2024 навчальний рік ОП «Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова)»(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета курсу – підготувати студентів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформуватиуміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичноготвору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
- ДокументПрактикум інструментально-виконавської підготовки (4 курс) : силабус на 2023-2024 навчальний рік ОП «Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова)»(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета курсу – підготувати студентів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформуватиуміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичноготвору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
- ДокументПрактикум інструментально-виконавської підготовки (основний / додатковий музичний інструмент, оркестровий клас) (1 курс) : силабус на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра Володимирівна; Сергієнко, Світлана МихайлівнаМета курсу – підготувати студентів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформувати уміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музикантапедагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичного твору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
- ДокументПрактикум інструментально-виконавської підготовки (основний музичний інструмент, оркестровий клас) (2 курс) : силабус на 2023-2024 навчальний рік ОП «Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова)»(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета курсу – підготувати студентів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформуватиуміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичноготвору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
- ДокументСилабус освітнього компоненту «Теорія музики і сольфеджіо» 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета та предмет курсу: організація професійного музичного слуху і розвиток у студентів звуковисотних, метроритмічних, структурних слухових уявлень, музичної пам'яті і аналітичного мислення, необхідних для професійного сприйняття музики та активному використанню в художньо-мистецькій і музично-педагогічній практиці.
- ДокументСилабус освітнього компоненту «Основи теорії музики та гра на музичному інструменті» 2022-2023 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета та предмет курсу: ознайомлення студентів з основними елементами музичної мови, їх взаємозв’язками та значенням в музичній формі, розвиток навичок гри на музичному інструменті та підготовка майбутніх хореографів до творчої співпраці з концертмейстером.
- ДокументСилабус освітньої компоненти Педагогічний коучинг 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Педагогічний коучинг» є: ознайомлення студентів з теоретичними основами, методами та техніками педагогічного коучингу, формування навичок побудови ефективних партнерських коучингових відносин у суб’єктсуб’єктній взаємодії, коучингової компетентності. Студенти повинні вміти самостійно обирати техніки педагогічного коучингу для успішного досягнення результатів професійної діяльності.
- ДокументСилабус Освітньої компоненти Теорія і методика навчання мистецтв у ЗЗСО (інтегрований курс «Мистецтво») 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета та предмет курсу: теоретико-методична підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до практичної роботи в закладах загальної середньої освіти, формування загальних, фахових компетентностей та програмних результатів навчання для забезпечення викладання «Теорія і методика навчання мистецтв у ЗЗСО (інтегрований курс «Мистецтво»).
- ДокументСучасні івент-технології в музичному мистецтві : силабус на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМетою викладання освітньої компоненти «Сучасні івент-технології в музичному мистецтві» є формування у студентів сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань з івент-технологій, вивчення теоретичних та практичних основ івент- технологій, опанування навиками професіонального планування, організації подій в службовому, суспільному та приватному житті, включаючи розробку концепції і програми, а також вивчення ефективності проведеного івент заходу. Предметом вивчення освітньої компоненти є загальнотеоретичні положення концепції управління та організації івент заходів і спеціальні принципи, які дозволяють на практиці застосовувати отримані знання. Основними завданнями вивчення освітньої компоненти «Сучасні івент-технології в музичному мистецтві» є • формування у студентів цілісної уяви про event-технології, як окрему форму діяльності; розуміння сутності поняття event. Визначення класифікації подій, цілей та завдань подієвих заходів; опанування основами методології дослідження виняткових подій та технологіями розробки програми івент; • вивчення особливостей організації івент заходів; • оволодіння методами оцінки результатів івент-заходів.