Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Горбатюк, Лариса Василівна"

Зараз показуємо 1 - 20 з 44
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    STEM-освіта як засіб розвитку наукової грамотності та інженерного мислення на уроках математики
    (Педагогічна Академія: наукові записки, 2025) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Сологуб, Андрій; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна
    Метою цієї статті є розкриття особливостей використання та висвітлення практичних питань реалізації STEM-підходів у вивченні математики у базовій школі для розвитку наукової грамотності та інженерного мислення, а також демонстрація прикладів такого впровадження із власного досвіду. Використання STEM-елементів на уроках математики сприяє не тільки підвищенню інтересу до предмету, але й формуванню ключових компетентностей, необхідних для успішного навчання та подальшої професійної діяльності. Практична значущість дослідження полягає у можливості застосування викладених методів учителями математики у класах середньої школи та позакласній роботі з учнями. Методи дослідження включають аналіз літературних джерел, власні спостереження за освітнім процесом, а також практичне впровадження STEM-елементів під час проведення уроків математики. Було розглянуто методи розвитку наукової грамотності та інженерного мислення через дослідницькі завдання, інтеграцію міжпредметних зв'язків та практичну діяльність учнів, зокрема лабораторно-графічні роботи, міні-дослідження, екскурсії та практико-орієнтовані завдання. Результати дослідження показали, що застосування STEM-підходів у навчанні математики позитивно впливає на розвиток учнів: покращуються їхні аналітичні здібності, зростає здатність вирішувати складні завдання та здійснювати моделювання реальних процесів. Практичне впровадження STEM-елементів сприяло підвищенню мотивації учнів, розвивало навички співпраці, критичного мислення та самостійного прийняття рішень. Було також показано, що практико-орієнтовані завдання допомагають учням усвідомити практичне значення математичних знань і застосовувати їх для вирішення реальних проблем. Висновки підкреслюють важливість впровадження STEM-підходів у шкільну програму з математики як засобу розвитку наукової грамотності та інженерного мислення, а також формування практичних навичок, необхідних для адаптації до сучасних умов життя і професійної діяльності. Розвиток STEM-освіти має забезпечити учням цілісний підхід до навчання, що поєднує теоретичні знання з практичною діяльністю, що є важливим кроком у підготовці молодого покоління до вирішення майбутніх викликів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання blender 3d у освітньому середовищі
    (Cognum Publishing House, London, United Kingdom, 2025) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Ягодкін, Дмитро
    У дослідженні розглянуто використання програми Blender у навчальному процесі, її функціональні можливості, переваги для розвитку математичних і творчих навичок, а також перспективи впровадження в освітнє середовище.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання дистанційних технологій при проведенні занять: LMS Moodle, Google classroom
    (Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Копілець, Леся
    Нині все більш актуальною стає проблема методики дистанційного викладання дисциплін, пов'язаних з інформаційними технологіями. У цьому роботі пропонується розглянути деякі аспекти викладання інформатики в дистанційному форматі. Метою дослідження є використання програм для дистанційного навчання (LMS MOODLE, Google клас) із досвіду Бердянського державного педагогічного університету.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання електронних технологій під час дистанційного навчання у дошкільних закладах
    (Київ : ІЦО НАПН України, 2023) Кириєнко, Дарина; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Чуприна, Ганна Петрівна
    У зв'язку зі зростаючим використанням електронних технологій в освіті, в основі яких лежить інтерактивність, що допомагає краще засвоїти матеріал та створити всі передумови для особистісного розвитку дитини, дистанційне навчання стає все більш популярним серед педагогів і батьків дітей дошкільного віку. Дослідження ефективності електронних технологій в дистанційних умовах у навчанні дошкільнят має актуальність з наступних причин: пандемія COVID-19: світова пандемія спричинила закриття багатьох дитячих садків і шкіл, що змусило батьків та педагогів шукати альтернативні методи навчання, зокрема дистанційні; зручність та доступність: дистанційне навчання забезпечує зручність та доступність для батьків та дітей, які мають обмежені можливості щодо транспорту та інші обставини; ефективність: дистанційне навчання може бути ефективним для дошкільнят, оскільки дозволяє використовувати інтерактивні методи навчання, відео- та аудіоматеріали, візуальні елементи та інші засоби, які можуть бути цікавими та зрозумілими для малюків; розвиток комп'ютерних навичок: ранній розвиток комп'ютерних навичок є важливим для майбутньої успішної кар'єри в цифровій епохи, тому використання електронних технологій у навчанні дошкільнят може бути корисним для їх майбутньої професійної діяльності.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання мультимедійних технологій у викладанні стретчингу для здобувачів вищої та професійної освіти в умовах дістанційної освіти
    (Молодь і ринок, 2025) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кулікова, Ганна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Горбатюк, Лариса Василівна
    У статті досліджено можливості використання мультимедійних технологій та цифрових фітнес-додатків у викладанні стретчингу для здобувачів вищої та професійної освіти в умовах дистанційного навчання. Використано методи аналізу наукової літератури, порівняння функціональних характеристик мультимедійних додатків, систематизації способів їх інтеграції у тренувальний процес і вивчення можливостей для розвитку фізичних навичок. Установлено, що мультимедійні технології сприяють удосконаленню навчального процесу через інтерактивність, адаптивність і доступність. Зокрема, додатки InShot та Snapseed дозволяють створювати та редагувати якісний контент для тренувань, забезпечуючи професійну візуалізацію відео і зображень. Платформи MyFitnessPal, Apple Health та Google Fit забезпечують моніторинг фізичної активності, контролюють показники здоров’я, включаючи пульс, витрату калорій, якість сну, що дає змогу індивідуалізувати тренувальний процес. Додатки Strava та StretchIt надають можливість як для соціальної взаємодії та організації змагань, так і для персоналізованих програм розтяжки й розвитку гнучкості.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання штучного інтелекту MIDJOURNEY для розробки контенту ЗМІ в процесі професійної підготовки майбутніх журналістів
    (Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2024) Кравченко, Дмитро; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Несторенко, Олександр; Матвійчук-Юдіна, Олена; Кравченко, Наталія Володимирівна; Горбатюк, Лариса Василівна
    Метою дослідження є визначення потенціалу використання генеративного штучного інтелекту, зокрема програмного забезпечення Midjourney, у створенні візуального контенту для спортивних видань та його застосування у процесі професійної підготовки журналістів. Використання генеративного штучного інтелекту в журналістиці відкриває нові можливості для підвищення якості та ефективності створення візуального контенту, що робить спортивні видання більш привабливими для читачів та сприяє залученню аудиторії. Методи дослідження включають аналіз літератури, огляд практик застосування генеративного штучного інтелекту у медіа-сфері, а також практичний експеримент із використання Midjourney для створення ілюстрацій у рамках футбольного журналу “Трішки в ніжку, трішки в м’яч” (Україна). Огляд літератури визначив основні тенденції та виклики впровадження штучного інтелекту в журналістиці, а практичний експеримент дозволив оцінити ефективність Midjourney для створення візуального контенту, що відповідає вимогам сучасних медіа та очікуванням аудиторії. Крім того, було здійснено оцінку зручності використання даного програмного забезпечення для журналістів, зокрема студентів, які тільки починають свою професійну діяльність. Результати дослідження показали, що використання Midjourney дозволяє підвищити якість візуального контенту, скоротити час його створення та збільшити залученість читачів. Застосування цієї технології сприяє розвитку творчих навичок у майбутніх журналістів, що є важливим для їхньої професійної підготовки. Використання генеративного штучного інтелекту дозволяє створювати унікальні матеріали, що забезпечує виданням оригінальність. Висновки підкреслюють важливість інтеграції генеративного штучного інтелекту у процес навчання журналістів для підвищення їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. Використання Midjourney допомагає студентам розвивати навички візуальної комунікації, креативність та вміння працювати з інноваційними технологіями, що є важливими для сучасного медіа-середовища.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання штучного інтелекту у сфері охорони здоров’я
    (Рівне : ЦФЕНД, 2025-03) Клименко, Олександр; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна
    У сучасному світі стрімкий розвиток штучного інтелекту (ШІ) впливає на всі аспекти життя, зокрема на охорону здоров’я. Технології ШІ змінюють підхід до діагностики, лікування, управління медичними даними та покращення якості послуг для пацієнтів. Інтеграція таких технологій дозволяє оптимізувати процеси, скоротити час на постановку діагнозів і підвищити ефективність лікування, що особливо актуально в умовах зростання навантаження на медичну систему.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання інтерактивних засобів навчання: ONLINE PADLET
    (LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Антоненко, Олександр Володимирович
    У статті розкрито практичний аспект використання інформаційних технологій, які надають широкі можливості індивідуалізації і диференціації навчання, зокрема для забезпечення процесу комунікації та створення, поширення, збереження та управління інформацією. Для ефективної роботи вчителю потрібно заздалегідь самостійно розробити та підготовити потрібні для навчального процесу дидактичні матеріали, веб ресурси, здійснити їх аналіз, підготувати навчальний коментар до роботи у тому чи іншому сервісі. Авторами описано практичні аспекти використання віртуальної дошки Padlet, яка являється зручним та простим у використанні веб-сервісом для зберігання, організації та спільної роботи з різним контентом (документи, матеріали).
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Впровадження дистанційних технологій навчання: проблеми та рішення
    (Херсон : Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В. С, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович
    Епідемію можна однозначно вважати головним викликом XXI століття як для економік різних країн, так і для суспільства в цілому. COVID-19 та заходи, вжиті для протидії його поширенню, мали сильний негативний вплив на нормальне функціонування організацій, які здійснюють свою діяльність у різних сферах та галузях. Самоізоляція, періоди оплачуваних неробочих днів, повне закриття установ та підприємств сфер культури, туризму та громадського харчування, дистанційна форма роботи, обмеження доступу третім особам на різні підприємства та виробничі майданчики, скасування робочих нарад та партнерських зустрічей – все це нові умови, до яких багатьом необхідно було пристосуватися в максимально короткі терміни. Сфера освіти не стала винятком. І хоча дистанційні форми навчання динамічно розвивалися та активно використовувалися до епідемії коронавірусної інфекції, події останніх років змушують освітні заклади всіх країн різних рівнів масово переходити на дистанційний формат навчання та впроваджувати у свою діяльність відповідні інструменти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Впровадження інновацій для формування математичної концепції в учнів 5-6 класів під час викладання математики
    (Херсон: Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2024) Передерєєва, Ольга; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна
    Актуальність зумовлена низкою факторів. По-перше, сучасна освітня система вимагає від учнів не лише знання базових математичних понять, але й уміння застосовувати їх у практичних ситуаціях, що є важливим для розвитку критичного мислення та творчих здібностей. По-друге, інноваційні методи навчання, такі як інтерактивні технології, використання цифрових платформ та проектного навчання, здатні суттєво підвищити мотивацію учнів і зацікавленість у навчанні, що в свою чергу сприяє глибшому засвоєнню математичного матеріалу. Крім того, впровадження новітніх педагогічних технологій відповідає вимогам сучасного суспільства, яке потребує висококваліфікованих фахівців з математичною грамотністю. У зв'язку з цим, формування математичної концепції в молодших школярів через інноваційні підходи стає не лише нагальною потребою, але й стратегічним завданням для педагогів. Таким чином, дослідження ефективності впровадження інновацій у викладанні математики є надзвичайно актуальним для підвищення якості освіти в Україні.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Гейміфікація як один із трендів сучасної освіти
    (Дрогобич : Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2024) Мошкова, Наталія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Кортез, Хосе Італо
    Стаття присвячена аналізу ключових аспектів використання ігрових практик та механізмів у неігровому середовищі з метою залучення користувачів до вирішення проблем. Розглядається базова потреба будь-якої дитини у грі, яка не лише джерело радості, але й важливий засіб навчання. Автори звертають увагу на те, що в умовах пандемії COVID-19 та вторгнення Росії в Україну діти були позбавлені можливості грати зі своїми ровесниками, що призвело до втрати важливого фактора розвитку – спілкування. Оскільки в освіті передує нова ідеологія, заснована на «гейміфікації» та «діджіталізаціі» освіти, де на зміну традиційним педагогам приходять «ігропедагоги», «координатори онлайн-платформ і освітніх траєкторій». Дослідження також акцентує на особливостях сучасних підлітків, які демонструють "кліпове" мислення та віддають перевагу віртуальному світові. Основною метою статті є дослідження потенціалу гейміфікації у сучасній освіті з фокусом на її впливі на мотивацію та залучення здобувачів освіти до навчального процесу. Окрім того, доведено, що гейміфікація в освітньому процесі створює можливість вчителю організувати самостійну роботу учнів та полегшити перевірку їх знань, розвиває критичне мислення, креативність і просторову уяву, підвищує самомотивацію та надає можливість навчатися в інтерактивному середовищі. Гейміфікація в освітньому середовищі важлива не лише для забезпечення розваг, але й для підвищення ефективності освітнього процесу. Аналізуються можливості онлайн-сервісів Kahoot, LearningApps та Wordwall, а також ресурсу www.storyboardthat.com, зокрема їхню можливість створення інтерактивних тестів, головоломок, ігрових завдань, анімаційних історій та інших навчальних матеріалів. Наведено приклади їх використання на уроках зарубіжної літератури із досвіду вчителів міста Кривій Ріг. Важливу увагу приділено можливості індивідуалізації навчання, створенню персоналізованих завдань для кожного учня відповідно до його потреб та рівня знань. Також розглядається можливість збору та аналізу даних про активність учнів, що дозволяє вчителям ефективно відстежувати прогрес та адаптувати навчальний процес для кращого засвоєння матеріалу. Ця робота надає цінні інсайти для впровадження гейміфікаційних підходів у навчальний процес, сприяючи залученню учнів до активного навчання, підвищенню їхньої мотивації та покращенню результативності освітньої діяльності.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Гіперказуальні ігри як засіб розвитку цифрових компетенцій у студентів професійної освіти
    (Запоріжжя : БДПУ, 2025) Науменко, Анатолій; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна
    В умовах сучасних викликів, з якими зіткнулась Україна, питання адаптації освітнього процесу стає особливо актуальним. Бердянський державний педагогічний університет, який вже два роки функціонує як переміщений заклад освіти, проводить навчання переважно в дистанційному форматі. Однак, з початком цього навчального року заплановано впровадження змішаної форми навчання, що враховує як можливості дистанційної освіти, так і необхідність практичних занять.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Екзоскелети та штучний інтелект у контексті сучасних методів викладання спеціальної освіти
    (Міжнародний гуманітарний дослідницький центр. Research Europe, 2025-04) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна
    Сучасний етап розвитку суспільства характеризується інтенсивним впровадженням інноваційних технологій у всі сфери життя, включаючи освіту. Особливо актуальним це є для спеціальної освіти, де підтримка учнів із особливими потребами вимагає індивідуального підходу, адаптивних методик і використання передових технічних рішень. Серед таких рішень екзоскелети та штучний інтелект (ШІ) займають особливе місце, адже вони здатні не лише розширити фізичні та інтелектуальні можливості людини, але й трансформувати процес навчання.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Застосування методу групової дискусії при викладанні інформатичних дисциплін у закладах професійної освіти
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина Сергіївна
    У статті описано методику застосування методу групової дискусії в закладах професійної (професійно-технічної) освіти на прикладі комп’ютерної тематики. Проаналізовано сучасний освітній процес, який передбачає реалізацію одного з важливих завдань – розширення форм навчальної діяльності учнів. Надано характеристики методам навчання. Висвітлено теоретичні засади освітнього процесу, що повинен будуватися як спілкування, взаємодія, обмін ініціативами його учасників – педагога і учнів, учнів між собою. Саме так будується освітній процес при використанні групових, інтерактивних (заснованих на взаємодії) методів навчання – дискусії, виконання ролей, імітаційної гри. Зроблено наголос саме на груповій дискусії – найбільш поширеному методі. Розкрито основне завдання групової дискусії – виявлення різних точок зору учасників на будь-яку проблему і при необхідності всебічний аналіз кожної з них на прикладі комп’ютерної тематики. Доведено, що організоване навчання і виховання, здійснене в рамках тієї або іншої педагогічної системи, має певне організаційне оформлення, що відрізняються участю учнів, співвідношенням їх колективних та індивідуальних форм організації діяльності, ступенем самостійності і специфікою керівництва освітнім процесом з боку педагога. На практичному прикладі описано етапи проведення дискусійного заняття, яке сприяє розвитку в учнів основних комунікативних умінь, мислення і усного мовлення, при цьому вони опановують ораторськими вміннями і умінням доказового спору, збільшується їх інтерес до комп’ютерної тематики. Пропонується авторська розробки плану-конспекту уроку-дискусії для професійно-технічних закладів освіти на тему «Книга і комп’ютер в інформаційному суспільстві: за і проти». Це дослідження не є кінцевим, тому ми плануємо продовження публікацій, де більш детально розкриємо практичні аспекти застосування методу групової дискусії в професійно-технічних закладах освіти на різних прикладах.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку
    (БДПУ, 2018) Вакуліч, О. В.; Дзюбенко, О. В.; Карацупа, В. В.; Нехайчук, І. А.; Петрова, Т. І.; Гребельна, В. О.; Губина, Д. А.; Клеевская, В. Л.; Гуліч, Т. С.; Жукова, О. Г.; Цуркан, Г. В.; Калашнікова, В. І.; Ковтун, Д. Є.; Колотило, М. П.; Лико, С. М.; Якута, О. О.; Непша, О. В.; Іванова, В. М.; Петрусенко, В. П.; Дмитруха, Т. І.; Прохорова, Л. А.; Зав'ялова, Т. В.; Сапун, Т. О.; Кондратенко, О. І.; Скобало, О. С.; Стецишин, М. М,; Стрямець, Г. В.; Погорілко, В. В.; Трикур, В. В.; Уткіна, К. Б.; Кулик, М. І.; Хомин, І. Г.; Шеховцева, О. Г.; Яремчук, В. М.; Остенда, О.; Архипова, Л. М.; Смик, І.; Гулєвич, О. С.; Давидова, О. Ю.; Данілов, В. В.; Романенко, О. В.; Кобзєва, І. М.; Безверха, І. В.; Коваленко, О. В.; Коробейникова, Я. С.; Кушнерик, А. А.; Яцечко-Блаженко,Т. В.; Максимчук, К. Ю.; Марченко, О. А.; Стребкова, К. М.; Мелушова, І. Ю.; Степанюк, Н. А.; Сторожук, Т. М.; Чернявський, Б. О.; Шпак, І. В.; Ковтун, Ю. В.; Лобур, О. Г.; Гайдук, Л. О.; Радченко, Н. М,; Южека, Р. С.; Магаліса, О. В.; Ярошенко, Ю. В.; Белова, М. А.; Белоусова, С. В.; Ковальчук, Т. В,; Артюх, Є.; Богдан, М. С.; Богомаз, К. С.; Боровець, О. В.; Буракова, О. О.; Крамаренко, А. М.; Бучакчійська, В. В.; Буянов, П. Г.; Вертиполох, Д. Я.; Висовень, А.; Дубровська, Л.; Гвоздецька, Ю. В.; Голік, О. Б.; Горбатюк, Л. В.; Гордієнко, Т. В.; Іщенко, Н. В.; Горецька, О. В.; Даннік, Л. Д.; Духно, Д.; Дмитрієва, Ю. О.; Коваленко, Є. І.; Добрянська, О. М.; Долгорук, О. П.; Дорошенко, М. І.; Дубровська, Л. О.; Карпусь, І. М.; Ременюк, А. В.; Єрмак, К. В.; Єрмак, Н. В.; Ілліна, О. В.; Турчин, Т. М,; Ілляшенко, Н. М.; Карапетрова, О. В.; Кізь, В. О.; Кізь, Л. В.; Ковтонюк, Ю. П.; Колпакчи, О. С.; Колупаєва, Т. Є.; Котлова, Л. О.; Кочерга, Є. В.; Крамаренко, А. М.; Крамаренко, Д. М.; Крамаренко, Л. Г.; Криворотько, А. О.; Крижавновська, Т. В.; Куб'як, Н. І.; Курило, О. Ю.; Лисак, Л. Д.; Литвиненко, О.; Бєлова, Ю. Ю.; Літяга, І. В.; Люльченко, В. Г.; Махилін, А. О.; Малихіна, Т. П.; Малицька, О. В.; Мартиненко, О. В.; Терехова, М. Г.; Матвієнко, С. І.; Мешкова, А. В.; Гордієнко, Т. В.; Мохій, Ю. В.; Нагайчук, О. В.; Насилівська, І. В.; Білоусова, Н. В.; Ніконенко, Т. В.; Нінова, Т. С,; Новик, О. Г.; Новікова, Я. В.; Павлова, А. М.; Переворська, О. І.; Циганкова, А. О.; Перегудова, В. І.; Петрушоваuk Н. В.; Люлька, В. М.; Платаш, Л. Б.; Кошурба, О. Є.; Матвійчук, А. С.; Проданчук, Т.; Плужник, О. В.; Подворна, Л. А.; Попова, Л. П.; Прищева, Т. В.; Плоха Т. А,; Равлюк, Т. А.; Мороз, Л. В.; Савченко, Л. Л.; Март'янова, Т. О.; Немченко, Я. С.; Савченко, Л. Л.; Хряпін, Е. О.; Сахарова, О. М,; Бобришева, Т.; Бородовко, О. М.; Сиплива, К. С.; Ситняківська, С. М.; Слісаренко, М.; Киричок, І.; Слятіна, І. О.; Мунтян, А. К.; Шевченко, М. Ю.; Солошенко, О.; Бєлова, Ю. Ю.; Стахова, О. О.; Кошелик, Т. В.; Гетьман, О. А.; Золотопуп, Т. О.; Столяр, О. А.; Чебан, Л. М.; Сердюченко, А. О.; Шалупня, Є. О.; Турчин, Т. М.; Григорян, К. В.; Удовиченко, Г. А.; Улюкаєв, С. Г.; Федишин, О. О.; Ходосенко, І. В.; Чемоніна, Л. В.; Андріяшина, В. С.; Геманова, М. О.; Шамардіна, Г. М.; Шестакова, Н. В.; Ландирєва, В. О.; Яковлена, К. І.; Гриник, Г. С.; Бовбас, О.; Венцель, Н. В.; Ковальова, К. О.; Красовська, І. Г.; Ковтун, Н. М.; Малихін, В. А.; Никифоров, А. В.; Кортез, Х. І.; Мурзіна, О. А.; Разнатовська, О. М.; Бабич, С. Ю.; Глухов, Ю. П.; Дегтяр, С. В.; Корниенко, В. Ф.; Бєлова, М. О.; Гладка, Ю. А.; Мащенко, Л. З.; Білошапка, В. Я.; Піменов, Д. О.; Глухов, А. Ю.; Зикова, К. М.; Онуфрієнко, О. Г.; Ромашко, О. О.; Панова, С. О.; Циона, А. А.; Сторожук, Є. А.; Яцура, А. В.; Баришок, Т. В.; Волкова, С. С.; Гапонова, Л. Ю.; Павленко, Ю. О.; Голуб, Д. О.; Гончарук, В. В.; Демидова, О. М.; Єлісєєва, Д. С.; Бурлака, Л. О.; Еременко, Н. П.; Єфімова, А. І.; Іваненко, В. В,; Ковальчук, О. В.; Блощаневич, Р. О.; Кобзєва, Д. О.; Купрєєнко, М. В.; Курилюк, Ю. І.; Літус, І. Р.; Літус, Р. І.; Маєвський, М. І.; Бурдій, К. М.; Каганюк, А. С.; Савранчук, Т. В.; Шевела, А. С.; Мандюк, А. Б.; Мироненко, В. Л.; Горянов, С. В.; Матлахов, М. В.; Осадченко, Т. М.; Богуш, К. І.; Петренко, Ю. М.; Самойленко, І. О.; Щербатенко, К. А.; Остополець, І. Ю.; Тадеуш, П.; Ратайчак, Я.; Захлевська, Т. В.; Павлюк, О. В.; Писаренко, С. М.; Сергєєва, Т. П.; Волкова, Т. П.; Стельмашук, Ж. Г.; Лютовський, В. О.; Суханова, Г. П.; Ушаков, В. С.; Халайджі, С. В.; Христова, Т. Є.; Лахно, О. О.; Скільський, І. М.; Цапенко, Л. М,; Болтоматіс, Д. В.; Цибульська, В. В.; Бєлоконь, В. С,; Колеснік, С. О.; Кулібаба, О. С.; Плахтиняк, І. О.; Чорна, Н. О.; Чекмарьова, Н. Г.; Максимов, А. В.; Гутнікова, А. В.; Абдєллаєва, Є. І.; Сеник, Г. І.; Ванкевич, О. В.; Василенко, М. К.; Бакаржиєва, Д. С.; Вусик, Г. Л.; Савчук, О. Ю.; Девдюк, І. В.; Сав'юк, А. М.; Декастро, В. С.; Денисова, А. С.; Кобилко, Н. А.; Костромицький, Р. І.; Крижко, О. А.; Бруннер, К.; Литвинюк, М. О.; Михайлюта, В. П.; Ліпич, О. І.; Мітракова, О. О.; Міщенко, Т. М.; Назімова, К. А.; Нікішина, Т. І.; Обухович, А. О.; Ципоренко, Л. Д.; Олійник, Е. В.; Павлик, Н. В.; Гречко, Н. М.; Топалова, Т. В.; Ципоренко, Л. Д.; Філіппова, А. С.; Чеверда, Н. А.; Юносова, В. О.; Якобчук-Чирва, Ю. О.; Мовчанюк, О. М.; Березанський, Д. В.; Бондар, О. І.; Машков, О. А.; Пашков, Д. П.; Шевченко, Р. Ю.; Горбунович, І. В.; Кондрук, Н. Е.; Кузьміна, В. П.; Левківська, Л. В.; Левківський, С. А.; Мамчур, Ю. В.; Мейш, В. Ф.; Мейш, Ю. А.; Мельник, В. М.; Радовенчик, В. М.; Нещерет, Т. С.; Триснюк, В. М.; Сметанін, К. В.; Хливнюк, М. Г.; Ясінська, Л. Р.; Косинська, І. Е.; Гнатюк, Віталій Васильович; Онищенко, Сергій Вікторович; Буянов, Пало Георгійович; Горбатюк, Лариса Василівна; Горецька, Олена Віталіївна; Колпакчи, Олена Сергіївна; Несторенко, Тетяна Петрівна; Сичікова, Яна Олександрівна; Тараненко, Юлія Петрівна; Крамаренко, Алла Миколаївна; Лисак, Людмила Дмитрівна; Малицька, Олена Володимирівна; Мартиненко, Олена Володимирівна; Перегудова, Валентина Іванівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Попова, Ольга Іванівна; Попова, Лариса Петрівна; Сєчина, Інна Олександрівна; Сизко, Ганна Іванівна; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Удовиченко, Ганна Андріївна; Улюкаєв, Сергій Герійович; Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Онуфрієнко, Ольга Григорівна; Панова, Світлана Олегівна; Єфімова, Анастасія Ігорівна; Некрасов, Григорій Григогович; Писаренко, Світлана Миколаївна; Самойленко, Вадим Леонідович; Вусик, Ганна Леонідівна; Костромицький, Роман Іванович; Крижко, Олена Анаталіївна; Ліпич, Вікторія Миколаївна; Нікішина, Тетяна Ігорівна; Олійник, Еліна Вікторівна; Павлик, Неля Віленівна; Рула, Наталія Володимирівна; Юносова, Валентина Олександрівна
    До збірника увійшли матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернетконференції ― Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку
    (БДПУ, 2023) Захарченко, Павло Васильович; Короткий, Олексій Вікторович; Іванова, Наталя Сергіївна; Антощак, Марина Миколаївна; Тараненко, Юлія Петрівна; Бабіченко, Альона Денисівна; Кот, Надія Андріївна; Горецька, Олена Віталіївна; Григор’єв, Ігор Юрійович; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Мицик, Ганна Михайлівна; Донченко, Ольга Сергіївна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Курило, Ольга Юріївна; Мирошниченко, Володимир Олександрович; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Гордієнко, Тетяна Володимирівна; Пономаренко, Кирило Сергійович; Попова, Анастасія Сергіївна; Линдіна, Євгенія Юріївна; Халабузар, Оксана Анатоліївна; Самойленко, Інна Олександрівна; Горецька, Олена Віталіївна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Самойленко, Вадим Леонідович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Некрасов, Григорій Григорович; Боговін, Ольга Володимирівна; Вусик, Ганна Леонідівна; Карпенко, Альона Сергіївна; Рула, Наталія Володимирівна; Мельнікова, Юлія Олександрівна; Костромицький, Роман Іванович; Александрова, Ганна Олександрівна; Синиця, Аліна Олександрівна; Ліпич, Вікторія Миколаївна; Глазова, Світлана Миколаївна; Шульженко, Анжеліка Сергіївна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Попович, Олександра Михайлівна; Тургенєва, Анастасія Олександрівна
    До збірника увійшли матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку”. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку
    (БДПУ, 2024) Костенко, Ганна Петрівна; Захарченко, Павло Васильович; Дудукалова, Олександра Сергіївна; Золотар, Людмила Миколаївна; Антощак, Марина Миколаївна; Мирошниченко, Володимир Олександрович; Мицик, Ганна Михайлівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Співак, Любом Миколаївна; Бабіченко, Альона Сергіївна; Коваль, Людмила Вікторівна; Самсутіна, Наталя Михайлівна; Венцева, Надія Олександрівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Горецька, Олена Віталіївна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Коваль, Карина Валентинівна; Коломоєць, Ганна Геннадіївна; Кот, Надія Андріївна; Мацюк, Василь Васильович; Курило, Ольга Юріївна; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Перегудова, Валентина Іванівна; Петрик, Катерина Юріївна; Петровська, Катерина Володимирівна; Кузнєцова, Олена Яківна; Рула, Наталія Володимирівна; Самойленко, Інна Олександрівна; Сизко, Ганна Іванівна; Старинська, Олена Віталіївна; Татарін, Вадим Петрович; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Халабузар, Оксана Анатоліївна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Глазкова, Ірина Яківна; Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Шульженко, Анжеліка Сергіївна; Даннік, Людмила Анаталїівна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Горбатюк, Лариса Василівна; Павленко, Лілія Василівна; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Хатько, Алла Вікторівна; Смоліна, Ірина Сергіївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Школа, Олександр Васильович; Кузнєцова, Олена Яківна; Голуб, Дмитро Олександрович
    До збірника увійшли матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку”. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025-09-26) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Бєлоконь, О. О.; Афанасьєв, В. В.; Горбатюк, І. А; Горбатюк, Лариса Василівна; Дерябіна, Юлія Сергіївна; Джус, К. С.; Сичікова, Яна Олександрівна; Коломоєць, Ганна Геннадіївна; Меснянкін, В. Г.; Кудінов, Микола Валерійович; Курило, Ольга Юріївна; Школа, Олександр Васильович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Онищенко, Сергій Вікторович; Павленко. Максим Петрович; Павленко, Лілія Василівна; Кузнєцова, Олена Яківна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Панова, Світлана Олегівна; Перегудова, Валентина Іванівна; Федоров, О. В.; Привезенцев, О. С.
    Збірник містить матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції “Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях”. Напрямки роботи конференції: актуальні проблеми сучасної природничої і технологічної освіти; інноваційні технології у викладанні фізико-математичних дисциплін; забезпечення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти; проблеми використання комп’ютерно-орієнтованих технологій у професійній підготовці педагогів професійної школи.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Науково-методичні засади підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності
    (Одеса • Олді+, 2024-03) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Буянов, Павло Георгійович; Горбатюк, Лариса Василівна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Курило, Ольга Юріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Перегудова, Валентина Іванівна; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Хоменко, Світлана Валеріївна; Хоменко, Віталій Григорович; Хоменко, Віктор Віталійович
    Монографія містить узагальнені результати наукових досліджень, виконаних у межах комплексної кафедральної теми «Підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності». Усі представлені наукові результати було апробовано на всеукраїнських та міжнародних конференціях і опубліковано у фахових виданнях України.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Освітня траєкторія для дітей з особливими освітніми потребами
    (Переяслав-Хмельницький, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Поліщук, Тетяна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна
    Значна роль в інформатизації суспільства належить інформатизації освіти. Інформатизація освіти це науково-практична діяльність, яка спрямована на застосування комп'ютерних технологій для збору, зберігання, обробки і поширення інформації, що забезпечує систематизацію наявних і формування нових знань в сфері освіти для досягнення психолого-педагогічних цілей навчання і виховання. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій може бути вагомим чинником змін на краще у навчанні дітей з особливими освітніми потребами, адже вони відкривають широкі можливості для покращення якості освіти, її доступності. Як вказано в одному із документів ЮНЕСКО, сучасний рівень розвитку ІКТ значно розширює можливості для вчителів та учнів, спрощуючи доступ до освітніх та професійних даних і відомостей; покращує функціональні можливості та ефективність управління засобами навчання; сприяє інтеграції національних інформаційних освітніх систем у у світову мережу; сприяє доступу до міжнародних інформаційних ресурсів в галузі освіти, науки і культури
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • »

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback