Перегляд за Автор "Горбатюк, Лариса Василівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументSTEM-освіта як засіб розвитку наукової грамотності та інженерного мислення на уроках математики(Педагогічна Академія: наукові записки, 2025) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Сологуб, Андрій; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія ВолодимирівнаМетою цієї статті є розкриття особливостей використання та висвітлення практичних питань реалізації STEM-підходів у вивченні математики у базовій школі для розвитку наукової грамотності та інженерного мислення, а також демонстрація прикладів такого впровадження із власного досвіду. Використання STEM-елементів на уроках математики сприяє не тільки підвищенню інтересу до предмету, але й формуванню ключових компетентностей, необхідних для успішного навчання та подальшої професійної діяльності. Практична значущість дослідження полягає у можливості застосування викладених методів учителями математики у класах середньої школи та позакласній роботі з учнями. Методи дослідження включають аналіз літературних джерел, власні спостереження за освітнім процесом, а також практичне впровадження STEM-елементів під час проведення уроків математики. Було розглянуто методи розвитку наукової грамотності та інженерного мислення через дослідницькі завдання, інтеграцію міжпредметних зв'язків та практичну діяльність учнів, зокрема лабораторно-графічні роботи, міні-дослідження, екскурсії та практико-орієнтовані завдання. Результати дослідження показали, що застосування STEM-підходів у навчанні математики позитивно впливає на розвиток учнів: покращуються їхні аналітичні здібності, зростає здатність вирішувати складні завдання та здійснювати моделювання реальних процесів. Практичне впровадження STEM-елементів сприяло підвищенню мотивації учнів, розвивало навички співпраці, критичного мислення та самостійного прийняття рішень. Було також показано, що практико-орієнтовані завдання допомагають учням усвідомити практичне значення математичних знань і застосовувати їх для вирішення реальних проблем. Висновки підкреслюють важливість впровадження STEM-підходів у шкільну програму з математики як засобу розвитку наукової грамотності та інженерного мислення, а також формування практичних навичок, необхідних для адаптації до сучасних умов життя і професійної діяльності. Розвиток STEM-освіти має забезпечити учням цілісний підхід до навчання, що поєднує теоретичні знання з практичною діяльністю, що є важливим кроком у підготовці молодого покоління до вирішення майбутніх викликів.
- ДокументВикористання blender 3d у освітньому середовищі(Cognum Publishing House, London, United Kingdom, 2025) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Ягодкін, ДмитроУ дослідженні розглянуто використання програми Blender у навчальному процесі, її функціональні можливості, переваги для розвитку математичних і творчих навичок, а також перспективи впровадження в освітнє середовище.
- ДокументВикористання дистанційних технологій при проведенні занять: LMS Moodle, Google classroom(Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Копілець, ЛесяНині все більш актуальною стає проблема методики дистанційного викладання дисциплін, пов'язаних з інформаційними технологіями. У цьому роботі пропонується розглянути деякі аспекти викладання інформатики в дистанційному форматі. Метою дослідження є використання програм для дистанційного навчання (LMS MOODLE, Google клас) із досвіду Бердянського державного педагогічного університету.
- ДокументВикористання електронних технологій під час дистанційного навчання у дошкільних закладах(Київ : ІЦО НАПН України, 2023) Кириєнко, Дарина; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Чуприна, Ганна ПетрівнаУ зв'язку зі зростаючим використанням електронних технологій в освіті, в основі яких лежить інтерактивність, що допомагає краще засвоїти матеріал та створити всі передумови для особистісного розвитку дитини, дистанційне навчання стає все більш популярним серед педагогів і батьків дітей дошкільного віку. Дослідження ефективності електронних технологій в дистанційних умовах у навчанні дошкільнят має актуальність з наступних причин: пандемія COVID-19: світова пандемія спричинила закриття багатьох дитячих садків і шкіл, що змусило батьків та педагогів шукати альтернативні методи навчання, зокрема дистанційні; зручність та доступність: дистанційне навчання забезпечує зручність та доступність для батьків та дітей, які мають обмежені можливості щодо транспорту та інші обставини; ефективність: дистанційне навчання може бути ефективним для дошкільнят, оскільки дозволяє використовувати інтерактивні методи навчання, відео- та аудіоматеріали, візуальні елементи та інші засоби, які можуть бути цікавими та зрозумілими для малюків; розвиток комп'ютерних навичок: ранній розвиток комп'ютерних навичок є важливим для майбутньої успішної кар'єри в цифровій епохи, тому використання електронних технологій у навчанні дошкільнят може бути корисним для їх майбутньої професійної діяльності.
- ДокументВикористання мультимедійних технологій у викладанні стретчингу для здобувачів вищої та професійної освіти в умовах дістанційної освіти(Молодь і ринок, 2025) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кулікова, Ганна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Горбатюк, Лариса ВасилівнаУ статті досліджено можливості використання мультимедійних технологій та цифрових фітнес-додатків у викладанні стретчингу для здобувачів вищої та професійної освіти в умовах дистанційного навчання. Використано методи аналізу наукової літератури, порівняння функціональних характеристик мультимедійних додатків, систематизації способів їх інтеграції у тренувальний процес і вивчення можливостей для розвитку фізичних навичок. Установлено, що мультимедійні технології сприяють удосконаленню навчального процесу через інтерактивність, адаптивність і доступність. Зокрема, додатки InShot та Snapseed дозволяють створювати та редагувати якісний контент для тренувань, забезпечуючи професійну візуалізацію відео і зображень. Платформи MyFitnessPal, Apple Health та Google Fit забезпечують моніторинг фізичної активності, контролюють показники здоров’я, включаючи пульс, витрату калорій, якість сну, що дає змогу індивідуалізувати тренувальний процес. Додатки Strava та StretchIt надають можливість як для соціальної взаємодії та організації змагань, так і для персоналізованих програм розтяжки й розвитку гнучкості.
- ДокументВикористання штучного інтелекту MIDJOURNEY для розробки контенту ЗМІ в процесі професійної підготовки майбутніх журналістів(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2024) Кравченко, Дмитро; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Несторенко, Олександр; Матвійчук-Юдіна, Олена; Кравченко, Наталія Володимирівна; Горбатюк, Лариса ВасилівнаМетою дослідження є визначення потенціалу використання генеративного штучного інтелекту, зокрема програмного забезпечення Midjourney, у створенні візуального контенту для спортивних видань та його застосування у процесі професійної підготовки журналістів. Використання генеративного штучного інтелекту в журналістиці відкриває нові можливості для підвищення якості та ефективності створення візуального контенту, що робить спортивні видання більш привабливими для читачів та сприяє залученню аудиторії. Методи дослідження включають аналіз літератури, огляд практик застосування генеративного штучного інтелекту у медіа-сфері, а також практичний експеримент із використання Midjourney для створення ілюстрацій у рамках футбольного журналу “Трішки в ніжку, трішки в м’яч” (Україна). Огляд літератури визначив основні тенденції та виклики впровадження штучного інтелекту в журналістиці, а практичний експеримент дозволив оцінити ефективність Midjourney для створення візуального контенту, що відповідає вимогам сучасних медіа та очікуванням аудиторії. Крім того, було здійснено оцінку зручності використання даного програмного забезпечення для журналістів, зокрема студентів, які тільки починають свою професійну діяльність. Результати дослідження показали, що використання Midjourney дозволяє підвищити якість візуального контенту, скоротити час його створення та збільшити залученість читачів. Застосування цієї технології сприяє розвитку творчих навичок у майбутніх журналістів, що є важливим для їхньої професійної підготовки. Використання генеративного штучного інтелекту дозволяє створювати унікальні матеріали, що забезпечує виданням оригінальність. Висновки підкреслюють важливість інтеграції генеративного штучного інтелекту у процес навчання журналістів для підвищення їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. Використання Midjourney допомагає студентам розвивати навички візуальної комунікації, креативність та вміння працювати з інноваційними технологіями, що є важливими для сучасного медіа-середовища.
- ДокументВикористання штучного інтелекту у сфері охорони здоров’я(Рівне : ЦФЕНД, 2025-03) Клименко, Олександр; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса ВасилівнаУ сучасному світі стрімкий розвиток штучного інтелекту (ШІ) впливає на всі аспекти життя, зокрема на охорону здоров’я. Технології ШІ змінюють підхід до діагностики, лікування, управління медичними даними та покращення якості послуг для пацієнтів. Інтеграція таких технологій дозволяє оптимізувати процеси, скоротити час на постановку діагнозів і підвищити ефективність лікування, що особливо актуально в умовах зростання навантаження на медичну систему.
- ДокументВикористання інтерактивних засобів навчання: ONLINE PADLET(LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Антоненко, Олександр ВолодимировичУ статті розкрито практичний аспект використання інформаційних технологій, які надають широкі можливості індивідуалізації і диференціації навчання, зокрема для забезпечення процесу комунікації та створення, поширення, збереження та управління інформацією. Для ефективної роботи вчителю потрібно заздалегідь самостійно розробити та підготовити потрібні для навчального процесу дидактичні матеріали, веб ресурси, здійснити їх аналіз, підготувати навчальний коментар до роботи у тому чи іншому сервісі. Авторами описано практичні аспекти використання віртуальної дошки Padlet, яка являється зручним та простим у використанні веб-сервісом для зберігання, організації та спільної роботи з різним контентом (документи, матеріали).
- ДокументВпровадження дистанційних технологій навчання: проблеми та рішення(Херсон : Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В. С, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр СергійовичЕпідемію можна однозначно вважати головним викликом XXI століття як для економік різних країн, так і для суспільства в цілому. COVID-19 та заходи, вжиті для протидії його поширенню, мали сильний негативний вплив на нормальне функціонування організацій, які здійснюють свою діяльність у різних сферах та галузях. Самоізоляція, періоди оплачуваних неробочих днів, повне закриття установ та підприємств сфер культури, туризму та громадського харчування, дистанційна форма роботи, обмеження доступу третім особам на різні підприємства та виробничі майданчики, скасування робочих нарад та партнерських зустрічей – все це нові умови, до яких багатьом необхідно було пристосуватися в максимально короткі терміни. Сфера освіти не стала винятком. І хоча дистанційні форми навчання динамічно розвивалися та активно використовувалися до епідемії коронавірусної інфекції, події останніх років змушують освітні заклади всіх країн різних рівнів масово переходити на дистанційний формат навчання та впроваджувати у свою діяльність відповідні інструменти.
- ДокументВпровадження інновацій для формування математичної концепції в учнів 5-6 класів під час викладання математики(Херсон: Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2024) Передерєєва, Ольга; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса ВасилівнаАктуальність зумовлена низкою факторів. По-перше, сучасна освітня система вимагає від учнів не лише знання базових математичних понять, але й уміння застосовувати їх у практичних ситуаціях, що є важливим для розвитку критичного мислення та творчих здібностей. По-друге, інноваційні методи навчання, такі як інтерактивні технології, використання цифрових платформ та проектного навчання, здатні суттєво підвищити мотивацію учнів і зацікавленість у навчанні, що в свою чергу сприяє глибшому засвоєнню математичного матеріалу. Крім того, впровадження новітніх педагогічних технологій відповідає вимогам сучасного суспільства, яке потребує висококваліфікованих фахівців з математичною грамотністю. У зв'язку з цим, формування математичної концепції в молодших школярів через інноваційні підходи стає не лише нагальною потребою, але й стратегічним завданням для педагогів. Таким чином, дослідження ефективності впровадження інновацій у викладанні математики є надзвичайно актуальним для підвищення якості освіти в Україні.
- ДокументГейміфікація як один із трендів сучасної освіти(Дрогобич : Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2024) Мошкова, Наталія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Кортез, Хосе ІталоСтаття присвячена аналізу ключових аспектів використання ігрових практик та механізмів у неігровому середовищі з метою залучення користувачів до вирішення проблем. Розглядається базова потреба будь-якої дитини у грі, яка не лише джерело радості, але й важливий засіб навчання. Автори звертають увагу на те, що в умовах пандемії COVID-19 та вторгнення Росії в Україну діти були позбавлені можливості грати зі своїми ровесниками, що призвело до втрати важливого фактора розвитку – спілкування. Оскільки в освіті передує нова ідеологія, заснована на «гейміфікації» та «діджіталізаціі» освіти, де на зміну традиційним педагогам приходять «ігропедагоги», «координатори онлайн-платформ і освітніх траєкторій». Дослідження також акцентує на особливостях сучасних підлітків, які демонструють "кліпове" мислення та віддають перевагу віртуальному світові. Основною метою статті є дослідження потенціалу гейміфікації у сучасній освіті з фокусом на її впливі на мотивацію та залучення здобувачів освіти до навчального процесу. Окрім того, доведено, що гейміфікація в освітньому процесі створює можливість вчителю організувати самостійну роботу учнів та полегшити перевірку їх знань, розвиває критичне мислення, креативність і просторову уяву, підвищує самомотивацію та надає можливість навчатися в інтерактивному середовищі. Гейміфікація в освітньому середовищі важлива не лише для забезпечення розваг, але й для підвищення ефективності освітнього процесу. Аналізуються можливості онлайн-сервісів Kahoot, LearningApps та Wordwall, а також ресурсу www.storyboardthat.com, зокрема їхню можливість створення інтерактивних тестів, головоломок, ігрових завдань, анімаційних історій та інших навчальних матеріалів. Наведено приклади їх використання на уроках зарубіжної літератури із досвіду вчителів міста Кривій Ріг. Важливу увагу приділено можливості індивідуалізації навчання, створенню персоналізованих завдань для кожного учня відповідно до його потреб та рівня знань. Також розглядається можливість збору та аналізу даних про активність учнів, що дозволяє вчителям ефективно відстежувати прогрес та адаптувати навчальний процес для кращого засвоєння матеріалу. Ця робота надає цінні інсайти для впровадження гейміфікаційних підходів у навчальний процес, сприяючи залученню учнів до активного навчання, підвищенню їхньої мотивації та покращенню результативності освітньої діяльності.
- ДокументГіперказуальні ігри як засіб розвитку цифрових компетенцій у студентів професійної освіти(Запоріжжя : БДПУ, 2025) Науменко, Анатолій; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса ВасилівнаВ умовах сучасних викликів, з якими зіткнулась Україна, питання адаптації освітнього процесу стає особливо актуальним. Бердянський державний педагогічний університет, який вже два роки функціонує як переміщений заклад освіти, проводить навчання переважно в дистанційному форматі. Однак, з початком цього навчального року заплановано впровадження змішаної форми навчання, що враховує як можливості дистанційної освіти, так і необхідність практичних занять.
- ДокументЕкзоскелети та штучний інтелект у контексті сучасних методів викладання спеціальної освіти(Міжнародний гуманітарний дослідницький центр. Research Europe, 2025-04) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса ВасилівнаСучасний етап розвитку суспільства характеризується інтенсивним впровадженням інноваційних технологій у всі сфери життя, включаючи освіту. Особливо актуальним це є для спеціальної освіти, де підтримка учнів із особливими потребами вимагає індивідуального підходу, адаптивних методик і використання передових технічних рішень. Серед таких рішень екзоскелети та штучний інтелект (ШІ) займають особливе місце, адже вони здатні не лише розширити фізичні та інтелектуальні можливості людини, але й трансформувати процес навчання.
- ДокументЗастосування методу групової дискусії при викладанні інформатичних дисциплін у закладах професійної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті описано методику застосування методу групової дискусії в закладах професійної (професійно-технічної) освіти на прикладі комп’ютерної тематики. Проаналізовано сучасний освітній процес, який передбачає реалізацію одного з важливих завдань – розширення форм навчальної діяльності учнів. Надано характеристики методам навчання. Висвітлено теоретичні засади освітнього процесу, що повинен будуватися як спілкування, взаємодія, обмін ініціативами його учасників – педагога і учнів, учнів між собою. Саме так будується освітній процес при використанні групових, інтерактивних (заснованих на взаємодії) методів навчання – дискусії, виконання ролей, імітаційної гри. Зроблено наголос саме на груповій дискусії – найбільш поширеному методі. Розкрито основне завдання групової дискусії – виявлення різних точок зору учасників на будь-яку проблему і при необхідності всебічний аналіз кожної з них на прикладі комп’ютерної тематики. Доведено, що організоване навчання і виховання, здійснене в рамках тієї або іншої педагогічної системи, має певне організаційне оформлення, що відрізняються участю учнів, співвідношенням їх колективних та індивідуальних форм організації діяльності, ступенем самостійності і специфікою керівництва освітнім процесом з боку педагога. На практичному прикладі описано етапи проведення дискусійного заняття, яке сприяє розвитку в учнів основних комунікативних умінь, мислення і усного мовлення, при цьому вони опановують ораторськими вміннями і умінням доказового спору, збільшується їх інтерес до комп’ютерної тематики. Пропонується авторська розробки плану-конспекту уроку-дискусії для професійно-технічних закладів освіти на тему «Книга і комп’ютер в інформаційному суспільстві: за і проти». Це дослідження не є кінцевим, тому ми плануємо продовження публікацій, де більш детально розкриємо практичні аспекти застосування методу групової дискусії в професійно-технічних закладах освіти на різних прикладах.
- ДокументНауково-методичні засади підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності(Одеса • Олді+, 2024-03) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Буянов, Павло Георгійович; Горбатюк, Лариса Василівна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Курило, Ольга Юріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Перегудова, Валентина Іванівна; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Хоменко, Світлана Валеріївна; Хоменко, Віталій Григорович; Хоменко, Віктор ВіталійовичМонографія містить узагальнені результати наукових досліджень, виконаних у межах комплексної кафедральної теми «Підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності». Усі представлені наукові результати було апробовано на всеукраїнських та міжнародних конференціях і опубліковано у фахових виданнях України.
- ДокументОсвітня траєкторія для дітей з особливими освітніми потребами(Переяслав-Хмельницький, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Поліщук, Тетяна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія ВолодимирівнаЗначна роль в інформатизації суспільства належить інформатизації освіти. Інформатизація освіти це науково-практична діяльність, яка спрямована на застосування комп'ютерних технологій для збору, зберігання, обробки і поширення інформації, що забезпечує систематизацію наявних і формування нових знань в сфері освіти для досягнення психолого-педагогічних цілей навчання і виховання. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій може бути вагомим чинником змін на краще у навчанні дітей з особливими освітніми потребами, адже вони відкривають широкі можливості для покращення якості освіти, її доступності. Як вказано в одному із документів ЮНЕСКО, сучасний рівень розвитку ІКТ значно розширює можливості для вчителів та учнів, спрощуючи доступ до освітніх та професійних даних і відомостей; покращує функціональні можливості та ефективність управління засобами навчання; сприяє інтеграції національних інформаційних освітніх систем у у світову мережу; сприяє доступу до міжнародних інформаційних ресурсів в галузі освіти, науки і культури
- ДокументПедагогічні засади розроблення методик дуального навчання майбутніх бакалаврів професійної освіти у галузі цифрових технологій.(Педагогічна Академія: наукові записки, 2025) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія ВолодимирівнаМетою статті є аналіз педагогічних засад дуального навчання для майбутніх бакалаврів професійної освіти у галузі цифрових технологій та визначення практичних аспектів його реалізації в умовах цифровізації та війни. Особлива увага приділяється адаптації дуальної освіти у контексті переміщення закладів вищої освіти, зокрема досвіду Бердянського державного педагогічного університету (БДПУ) щодо співпраці зі стейкхолдерами, організації баз практики та оновлення навчальних програм відповідно до вимог ІТ-індустрії. Практична значущість дослідження полягає у можливості застосування запропонованих методичних підходів для підготовки ІТ-фахівців, що є важливим для відновлення України та цифрової трансформації. Результати можуть бути використані українськими університетами та у сфері державного управління освітою для розширення співпраці між закладами освіти та роботодавцями. Методи дослідження включають аналіз нормативно-правових документів, світового досвіду впровадження дуальної освіти у сфері цифрових технологій, емпіричне дослідження діяльності БДПУ, а також порівняльний аналіз адаптованих навчальних програм. Особливу увагу приділено проблемам впровадження дуальної освіти в умовах війни та шляхам подолання бар'єрів. Результати дослідження показали, що дуальна освіта у цифрових технологіях підвищує якість підготовки студентів, їхні практичні навички та професійну мобільність. Співпраця між університетами та бізнесом дозволяє адаптувати освітні програми до потреб ринку праці, що є важливим у період відбудови країни. Висновки підкреслюють значущість дуальної освіти для підготовки фахівців, необхідних для відновлення України та її цифрової економіки. Подальший розвиток передбачає розширення співпраці між університетами та роботодавцями, модернізацію програм і впровадження цифрових технологій у навчальний процес.
- ДокументПрактичне використання Microsoft Word у філологічній діяльності - аналіз та поради професійної освіти(Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2024) Смирський, Костянтин; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса ВасилівнаУ зв'язку із стрімким технологічним прогресом, у сучасному світі багато робіт потребують певної комп'ютерної компетенції. Для того, щоб мати актуальні знання і навички у сфері інформатики, на заняттях "Комп'ютерних технологій в навчанні та перекладі" було запропоновано освоїти на глибшому рівні програму Microsoft Word. Були виконані ряд завдань, що включали в себе переклад, роботу із фігурами, створення і форматування таблиць, побудову діаграм на основі даних таблиці. Отже, володіння навичками роботи у Microsoft Word стає все більш необхідним для ефективної роботи в сучасному інформаційному середовищі.
- ДокументРеформування управління освітніми закладами засобами діджиталізації з акцентом на потреби здобувачів(Одеса : Олді+, 2024) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія ВолодимирівнаРеалізація єдиної національної політики в системі освіти є критично важливим завданням управління освітою не лише в Україні, але й у світовому контексті. В умовах сьогодення, коли Україна зіткнулася з безпрецедентними викликами через військові дії, пріоритетність освіти у державній політиці набуває особливого значення. Необхідність адаптації до нових реалій вимагає від освітньої системи не лише гнучкості та інноваційності, але й здатності швидко переходити на дистанційні форми навчання, щоб забезпечити безперебійний освітній процес для всіх здобувачів. У цьому контексті, якісне управління освітою в Україні вимагає не лише здатності планувати майбутнє, але й готовності оперативно реагувати на поточні виклики, забезпечуючи стабільність та безпеку освітнього середовища. Це означає систематичний аналіз потреб здобувачів освіти, врахування специфіки вимушеного дистанційного навчання та розробку ефективних стратегій для підтримки якісної освіти в умовах обмежень, викликаних військовими діями та їх наслідками. Важливо також забезпечувати емоційну та психологічну підтримку учнів та вчителів, адаптувати навчальні програми до змінених умов, та використовувати інноваційні технології для забезпечення доступу до місцеперебування здобувачів.
- ДокументТелеграм бот для абітурієнтiв(Черкаси, 2022) Пузяков, Іван; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Горбатюк, Лариса ВасилівнаЗа даними SalesForce, 69% користувачів вважають за краще спілкуватися з ботами, оскільки вони можуть отримати відповіді на питання зі зручною швидкістю. Відповісти на роботу відразу для 100 користувачів нескладно, а менеджеру доведеться почекати. Чат-бот створює відчуття, що компанія завжди на зв'язку з вами. А якщо боту вдається вирішити всі проблеми користувача, то людина не потрібна.