Перегляд за Автор "Захарова, Наталя Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 49
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументГотовність фахівця до роботи в мультидисциплінарній команді супроводу дітей з особливими освітніми потребами(БДПУ, 2021) Захарова, Наталя МиколаївнаУ статті автор розглядає організаційні основи формування професійної компетентності членів мультидисциплінарної команди як сукупність знань про організацію роботи в мультидисциплінарній команді, її цінності, уміння диференціювати спільну й індивідуальну відповідальності, транслювати отриманий досвід командної роботи в педагогічну діяльність.
- ДокументДокументування у соціальній роботі : робоча програма(БДПУ, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаРобоча програма "Документування у соціальній роботі" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми "Соціальна робота та практична психологія".
- ДокументДокументування у соціальній роботі : робоча програма(БДПУ, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаРобоча програма "Документування у соціальній роботі" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
- ДокументДокументування у соціальній роботі : силабус(БДПУ, 2022) Захарова, Наталя МиколаївнаСилабус "Документування у соціальній роботі" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
- ДокументДокументування у соціальній роботі : силабус(БДПУ, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаСилабус "Документування у соціальній роботі" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми "Соціальна робота та практична психологія".
- ДокументЗаконодавчі та практичні засади новоствореної послуги раннього втручання в закладах відомчого підпорядкування(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаУ статті окреслено актуальні питання розвитку служби раннього втручання в умовах воєнного стану та парадигми нових горизонтів соціальної роботи. Публікація актуалізує нормативно-правові засади та практичні можливості розширення простору надання соціальних послуг територіальній громаді. У пріоритеті сім’ї з дітьми соціального та біологічного ризиків, які опинилися в ситуації незабезпечення права на отримання послуг раннього виявлення порушень розвитку або ризику таких порушень у дітей, індивідуального сімейного плану розвитку дитини, необхідних послуг соціального супроводу та підтримки. Автором наголошено на необхідності пошуку та створення реальних можливостей для вирішення такої дилеми. Робота містить аналіз актуальності означеної теми дослідження, розгляд нормативно-правових, організаційно-розпорядчих документів у сфері соціальної роботи з раннього втручання, запровадження комплексного підходу до пошуку інноваційних варіантів розв’язання питання. Автором проведено дослідження, пов’язане з визначенням потреби територіальної громади і батьків, які виховують особливих дітей, у послугах раннього втручання; ставлення державних службовців, фахівців, дотичних до роботи з даною категорією дітей; законодавчої. методичної та кадрової спроможності центру соціальних служб до введення послуги раннього втручання в структуру установи. У статті надано методи та результати експериментального дослідження, проведеного на базі Селидівського центру соціальних служб, які засвідчують потребу територіальної громади у новостворених послугах раннього втручання, розширення спектру та форм допомоги й підтримки батьків таких дітей та можливості діючого центру соціальних служб до створення відділення раннього втручання й забезпечення дітей з порушеннями розвитку від народження до 3-4 років доступними, своєчасними та якісними послугами раннього втручання. Важливим у статті є актуальність окресленої проблематики та інноваційний підхід до практичного вирішення питання розвитку системи послуг раннього втручання в умовах сучасних реалій.
- ДокументМенторська підтримка дітей та молоді : робоча програма (ОПП "Соціальна робота та практична психологія")(БДПУ, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаРобоча програма з дисципліни "Менторська підтримка дітей та молоді" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна робота та практична психологія".
- ДокументМенторська підтримка дітей та молоді : робоча програма (ОПП "Соціальна робота та соціальна педагогіка")(БДПУ, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаРобоча програма з дисципліни "Менторська підтримка дітей та молоді" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
- ДокументМенторська підтримка дітей та молоді : силабус (Соціальна робота та практична психологія)(БДПУ, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаСилабус з дисципліни "Менторська підтримка дітей та молоді" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна робота та практична психологія".
- ДокументМенторська підтримка дітей та молоді : силабус (Соціальна робота та соціальна педагогіка)(БДПУ, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаСилабус з дисципліни "Менторська підтримка дітей та молоді" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
- ДокументМодель інклюзивного освітнього середовища закладу вищої освіти(Вінниця : ТВОРИ, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаРозділ монографії «Модель інклюзивного освітнього середовища закладу вищої освіти» присвячено розгляду важливих питань інклюзивної освіти: інклюзивна освіта як напрям державної стратегії; актуальні проблеми інклюзії в Україні; генеза моделі інклюзивної освіти; європейський досвід впровадження інклюзії; дорожня карта як модель розвитку інклюзивного освітнього середовища. Впровадження інклюзивного навчання є позитивною тенденцією розвитку української системи освіти, де створюються умови для здобуття знань та підтримки в соціалізації молоді з особливими освітніми потребами. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей: право на освіту. Із початком незалежності наша країна обрала курс на розбудову відкритого та демократичного суспільства і, як правова демократична держава, гарантує основні права та свободи громадян. Українські виші, розвиваючи інклюзивний компонент системи освіти, не втрачають національної ідентичності, досягнень педагогічної теорії та практики, гуманістичного та демократичного підходів, принципів універсального дизайну та імплементуючи досягнення європейської освіти поступово здобувають власний досвід впровадження та розвитку інклюзії в закладах вищої освіти. Заклад вищої освіти, який приймає на навчання молодь із особливими освітніми потребами, має визначитися з метою формування моделі інклюзивної освіти,, менеджментом, стратегією, пріоритетами впровадження інклюзивної освіти та головне: відкрити можливості для молодої людини з обмеженими можливостями здоров’я. Створення інклюзивного освітнього ландшафту та формування плану впровадження й розвитку інклюзії потребує розуміння моделі інклюзивної освіти в конкретному закладі вищої освіти з урахуванням багатьох важливих компонентів від історії даного вишу, його іміджу й традицій до побудови внутрішньої політики, ідентифікації основних напрямів її розвитку, ресурсів та способів реалізації освітніх завдань. Модель інклюзивного освітнього простору ЗВО охоплює три структурні компоненти: просторово-предметний, комунікативно-організаційний, змістовно-методичний. Розвиток інклюзивного закладу вищої освіти є багатовекторною проблемою, що вимагає комплексного підходу до її вирішення, зміни ціннісних орієнтацій в освіті, визнання розмаїття кожного члена суспільства, зорієнтованість освітніх підходів на гуманістичну модель: «Інклюзія без обмежень», соціальний контекст парадигми сталого розвитку. Інклюзивна освіта закладу вищої освіти – це не тільки інноваційний процес, який дозволяє здійснювати навчання та виховання осіб із різними потребами, але і суспільний вектор, що впливає на розвиток усієї системи освіти, забезпечуючи її гуманізацію, політику колективної толерантності.
- ДокументНавчально-виховна діяльність у дошкільному закладі: проблеми, пошуки, знахідки : колективна монографія(Донецьк : ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2009) Гайдаржийська, Любов; Кот, Надія Андріївна; Литвин, Ольга; Зайцева, Лариса Іванівна; Захарова, Наталя Миколаївна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Зрожевська, Алла; Улюкаєва, Ірина Гереєвна; Тельчарова, Олена Панасівна; Мішечкіна, Марина; Потоцька, Тетяна Федорівна; Макаренко, Ліля; Гуренко, Ольга ІванівнаКолективна монографія присвячена проблемі пошуку шляхів підвищення ефективності освітньо-виховної роботи в дошкільному навчальному закладі, її перебудови відповідно до сучасних вимог. Автори охопили широке коло питаннь організації виховання й навчання дітей дошкільного віку, розроблення нових методик і педагогічних технологій. Підготовлене видання є творчим науковим доробком кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету. Монографія розрахована на науковців, викладачів ВНЗ, а також практичних працівників – педагогів дошкільної освіти
- ДокументНормативно-правові засади підтримки літніх осіб(БДПУ, 2022) Захарова, Наталя МиколаївнаУ статті автор розглядає вплив закордонної законотворчої діяльності на вітчизняну соціальну політику щодо підтримки людей старшого віку.
- ДокументПопуляризація здорового способу життя серед учнівської молоді(ЛАНДОН-ХХІ, 2011) Гуренко, Ольга Іванівна; Захарова, Наталя МиколаївнаНавчальний посібник "Популяризація здорового способу життя серед учнівської молоді" є доповненим виданням, яке було надруковано у 2009 р. та розраховано на науковців, викладачів, соціальних педагогів, студентів вищих навчальних закладів та всіх, хто цікавиться проблемами популяризації здорового способу життя.
- ДокументПрактикум з основ соціальної інклюзії : робоча програма на 2023-2024 н. р. (ОПП "Соціальна робота та соціальна педагогіка")(БДПУ, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаРобоча програма з дисципліни "Практикум з основ соціальної інклюзії" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
- ДокументПрактикум з основ соціальної інклюзії : робоча програма на 2023–2024 н. р. (ОПП "Соціальна робота та практична психологія")(БДПУ, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаРобоча програма з дисципліни "Практикум з основ соціальної інклюзії" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна робота та практична психологія".
- ДокументПрактикум з основ соціальної інклюзії : силабус на 2023-2024 н. р. (ОПП "Соціальна робота та практична психологія")(БДПУ, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаСилабус з дисципліни "Практикум з основ соціальної інклюзії" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна робота та практична психологія".
- ДокументПрактикум з основ соціальної інклюзії: силабус на 2023-2024 н. р. (ОПП "Соціальна робота та соціальна педагогіка")(БДПУ, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаСилабус з дисципліни "Практикум з основ соціальної інклюзії" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна робота та практична психологія".
- ДокументПроектування та організація інклюзивного середовища : силабус на 2023 – 2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Захарова, Наталя МиколаївнаСилабус "Проектування та організація інклюзивного середовища" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна педагогіка". Мета курсу: оволодіння теоретико-методологічними, нормативно-правовими, організаційно-методичними основами проєктування і функціонування інклюзивного середовища; формування готовності магістра до професійної діяльності, партнерської взаємодії з гетерогенними групами в інклюзивному просторі; професійно-особистісний розвиток фахівця. Предмет курсу: технологіями проектування, створення і функціонування інклюзивного середовища.
- ДокументПрофесійна підготовка соціального педагога в контексті засад компетентнісно-зорієнтованої парадигми(Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2020) Гуренко, Ольга Іванівна; Захарова, Наталя Миколаївна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Котляр, Володимир Пилипович; Михайленко, Наталія; Петровська, Катерина Володимирівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Улюкаєв, Сергій ГерійовичМонографія є результатом роботи викладачів кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти Бердянського державного педагогічного університету на комплексною метою «Професійна підготовка соціального педагога в контексті засад компетентнісно-зорієнтованої парадигми». У монографії висвітлено особливості професійної підготовки соціальних педагогів з огляду на засади компетентнісно-зорієнтованої парадигми, розглянуто актуальні питання полікультурної освіти, створення інклюзивного середовища в закладах освіти та проблеми підготовки фахівців соціальної сфери до роботи з різними соціальними групами. Матеріали монографії можуть стати в нагоді викладачам закладів вищої педагогічної освіти, здобувачам та практичним працівникам соціально-педагогічної сфери.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »