Перегляд за Автор "Качерова, Ольга Георгіївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 25
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАрт-терапія як психотерапевтичний метод в роботі з аутизмом(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Качерова, Ольга ГеоргіївнаАутизм зустрічається частіше, ніж діабет, рак і СНІД разом узяті. Щороку рівень поширення РАС підвищується на 14%. Діти з ознаками аутизму можуть дуже різнитися один від одного, однак всі вони потребують особливої уваги і підтримки як збоку батьків, так і спеціалістів. Допомога дітям з РАС – довготривалий процес. Потрібно бути чутливими, уважними та делікатними, щоб не завдавши надмірного стресу, навчити їх взаємодіями з навколишнім світом. Які для цього обирати форми та методики – залежить від індивідуальних особливостей кожної особистості. Однак за допомогою творчих вправ можна значно покращити комунікативні та інтелектуальні навички дітей РАС.
- ДокументДекоративно-прикладне мистецтво, як феномен етнічної принадлежності(Collection of Scientific Papers «SCIENTIA», Chicago, USA, 2022) Качерова, Ольга ГеоргіївнаДекoративно-приклaдне мистецтвo ввaжається вaжливою худoжньою цінніcтю, якa викoнує багaто фyнкцій – пiзнавальну, комунiкативну, естeтичну тa вихoвну, як y yчнів тaк i y дорoслих. Наразі всім відомо, що у нинішніх реаліях мистецтво – це феномен людської свідомості. Зараз дуже висoка увага дo етнічнoї принaлежнoсті, етнічних oсoбливoстей нaселення плaнети, сaме тому, щo нoві фoрми нaбувають рівня міжнаціoнaльних віднoсин. З однoго бoку, з пoявою тaких засoбів кoмунікації, як телефoн тa Інтернет, ми спoстерігаємо тенденцію до глoбалізації і, як наслідoк, стирaння кордoнів між різними етнічними групaми. З іншoго бoку, пoділ крaїн нa «бaгаті крaїни» тa «крaїни третьoго світу», пoлітичні кoнфлікти, дискримінaція, щo призвoдять дo зміцнення цьoго кoрдону між етнічними
- ДокументЕстетичне виховання здобувачів початкової освіти за рахунок поєднання мистецтва та можливостей комп’ютерної графіки, технології мультимедіа(Acta Paedagogiсa Volynienses, 2022) Качерова, Ольга Георгіївна; Фатьянова, ТетянаУ статті розглядається роль естетичного виховання у формуванні особистості здобувачів початкової осві-ти за рахунок поєднання мистецтва та можливостей комп’ютерної графіки, технології мультимедіа. Розкрито сутність поняття «естетичне виховання», яке сприймається як система заходів, вкладених у вироблення і вдо-сконалення у людині здатності сприймати, правильно, розуміти, цінувати і створювати прекрасне, піднесене у житті й мистецтві. У ході дослідження встановлено, що естетичне виховання, що поєднує у собі мистецтво та комп’ютерні можливості трактується, як цілеспрямований процес формування в особистості естетичного ставлення до явищ дійсності за допомогою впливу на естетичні якості засобами комп'ютерної графіки. Автора-ми розглянуто та проаналізовано етапи розвитку людини, в рамках постійного безперервного мистецького роз-витку. Так, було визначено, що одним з провідних і важливим етапом естетичного виховання, на якому здобувачі освіти вперше осмислено поєднують мистецтво та можливості комп’ютерної графіки, технологій мультимедіа є – третій етап, що пов'язаний з навчанням у школі. На основі аналізу можна стверджувати, що комп’ютерні можливості використовуються мало в рамках мистецької освітньої галузі в початковій школі і є нагальна про-блема в застосуванні елементів комп’ютерної графіки, технологій мультимедіа. Сфера комп'ютерних техноло-гій сьогодні має величезний технічний і програмний потенціал. Визначено, що для цілей естетичної освіти учнів необхідний свідомий відбір коштів та програм, що дозволяють реалізовувати власні освітні завдання. Виявлено роль вчителя та переваги впровадження комп’ютерних технологій в освітній процес уроків мистецтва. Наве-дено приклади поєднання мистецтва та можливостей комп’ютерної графіки, технології мультимедіа, що буде доцільним при проведені уроків художньо-естетичного циклу.
- ДокументМетод проєктів як засіб креативно-пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «я досліджую світ»(Oslo, Norway. International Science Group, 2024-05) Качерова, Ольга Георгіївна; Комкова, ОленаСучасна освіта ставить перед собою завдання не лише дати учням знання, а й навчити їх самостійно мислити, творчо підходити до вирішення проблем, генерувати нові ідеї. Цим завданням відповідає метод проектів, який використовується для стимулювання креативно-пізнавальної діяльності здобувачів початкової освіти. Метод проектів - це педагогічна технологія, яка передбачає організацію навчально-пізнавальної діяльності учнів навколо проблем, що їх цікавлять, з метою самостійного пошуку знань та їх застосування у практичній діяльності.
- ДокументМетодика навчання образотворчого мистецтва в початковій школі : силабус навчальної дисципліни на 2023/2024 н. р. для ОП Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Качерова, Ольга ГеоргіївнаМетою викладання навчальної дисципліни «методика навчання образотворчого мистецтва в початковій школі» є оволодіння майбутніми вчителями теорією та практикою просторових мистецтв, опанування основних теоретичних питань з історії розвитку різних видів просторових мистецтв, а також оволодіння методикою управління образотворчою діяльністю дитини та сучасними методиками викладання предметів художньо-естетичного циклу в початкових класах НУШ. Основними завданнями вивчення дисципліни «методика навчання образотворчого мистецтва в початковій школі» є: Ознайомити студентів з основними теоретичними аспектами образотворчого мистецтва та сучасної мистецької діяльності. Розкрити наукові основи мистецької педагогіки. Вивчити сутність, зміст і принципи навчання, методи і форми організації навчання образотворчої діяльності в початковій школі. Сприяти формуванню в студентів естетичних та моральних якостей.
- ДокументМетодика навчання технологічної освітньої галузі в початковій школі : силабус навчальної дисципліни на 2023/2024 н. р. для ОП Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Качерова, Ольга ГеоргіївнаМетою курсу «Методика навчання технологічної освітньої галузі в початковій школі» є підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійного розв'язання освітніх завдань у процесі викладання курсу «Я досліджую світ» (технологічний аспект), відповідно до вимог сучасної початкової освіти. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання учнів 1-4 класів в НУШ; навчання через гру; шляхи формування агентності учнів початкової школи; форми та методи організації діяльнісного підходу в НУШ . Основні завдання вивчення дисципліни „Методика навчання технологічної освітньої галузі в початковій школі” є: усвідомлення методологічних основ методики технологічної освітньої галузі; засвоєння знань про методи, принципи та організаційні форми технологічної освіти молодших школярів; формування вмінь і навичок моделювання освітнього процесу з технологічної освітньої галузі у контексті початкової дизайн-освіти та Концепції Нової української школи. Викладання курсу органічно пов’язано із проходженням виробничої практики.
- ДокументМистецтво та мистецька освіта в сучасному соціокультурному просторі : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції(Полтава : Сімон, 2021) Бурназова, Віра Володимирівна; Зінич, О.В.; Литвиненко, А.І.; Мартиненко, Олена Володимирівна; Омельченко, Анетта Іванівна; Плахотнюк, О.А.; Погребняк, Марина Миколаївна; Полянська, Г.М.; Терешко, І.Г.; Бутенко, В.; Горковенко, О.С.; Драч, Т.Л.; Козубенко, М.О.; Марфіян, К.М.; Микитюк, К.; Михайлова, О.; Найденко, Т.О.; Павленко, Руслан Валентинович; Павленко, Юлія Сергіївна; Скиба, Ю.Ю.; Топорков, Д.А.; Бартая, М.М.; Заець, С.С.; Кашуба, Ю.І.; Косінова, О.М.; Орел, Д.В.; Попова, Ольга Іванівна; Степанюк, К.І.; Тараненко, Юлія Петрівна; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Бикова, О.В.; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Зубань, В.М.; Єгорова-Скобєлєва, У.В.; Качерова, Ольга Георгіївна ; Кирпа, В.В.; Косенко, Павло Борисович; Кривунь, Наталя Сергіївна; Кулик, Д.А.; Лиманська, О.В.; Маркіна, В.В.; Ревенко, Н.В.; Семичова, Н.О.; Сергієнко, Світлана Михайлівна; Сизоненко, В.А.; Смаковський, Юрій Васильович; Ткаченко, М.В.; Філімонова, Х.; Попова, Лариса Петрівна; Леіна, Ван; Панькова, А.М.До збірника увійшли доповіді та повідомлення, в яких, відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: «Теоретичні та історичні рефлексії міжкультурних зв’язків в контексті глобалізаційних процесів», «Професійна підготовка майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: новітні підходи та технології», «Формування художньо-творчої компетентності здобувачів освіти».
- ДокументМистецтво штучного інтелекта – творчість чи необхідність у розвитку особистості вчителя початкових класів на основі інтеграції дистанційних форм навчання(European Institute for Innovation Development (Tuculart Holding), 2024-02) Качерова, Ольга ГеоргіївнаНинішні процеси реформування освіти спрямовані на пробудження художньо-творчої активності та розвиток творчої особистості, починаючи з дошкільного віку. Занепад духовного та естетичного сприйняття творчості, а також відсутність розвитку емоційно-ціннісного ставлення дошкільників до творів різних видів мистецтва пригнічує творчий потенціал дітей та, відповідно, розвиток їх творчих здібностей в цілому. Зараз актуалізуються проблеми вдосконалення системи освіти, безперервність і наступність якої має підтримувати загальний розвиток творчої особистості. Поява штучного інтелекту (ШІ) викликала дискусії вчителів про те, чи сприяють нейромережі розвитку креативності, критичного мислення, індивідуальності здобувачів початкової освіти та майбутніх вчителів ПШ. У цій статті досліджується вплив інтеграції технологій ШІ в підготовку майбутніх учителів початкових класів, зосереджуючись на дистанційних і очних методах навчання. Досліджується актуальність цієї інтеграції у контексті особистісного та професійного розвитку вчителів у зв’язку з сучасними вимогами освіти. Через теоретичні обґрунтування та різноманітні методи дослідження, внесок провідних дослідників, це дослідження розкриває потенційний вплив ШІ на креативність та загальний розвиток майбутніх вчителів та навчальний процес. Розроблено методичні рекомендації щодо використання мистецтва ШІ вчителем початкових класів в умовах інтеграції дистанційних форм навчання. Доведено, що використання мистецтва ШІ сприяє розвитку творчого потенціалу, креативності, інформаційної компетентності та інших особистісних якостей вчителя початкових класів. Знайдені результати сприяють кращому розумінню складного взаємозв’язку між інтеграцією ШІ та культивуванням креативності в освітньому середовищі.
- ДокументМистецька освіта в контексті інклюзивної школи: розвиток творчих здібностей усіх учнів(Бердянський державний педагогічний університет, 2023-11) Качерова, Ольга Георгіївна; Ткачук, ІннаОдним із напрямків сучасної системи освіти є впровадження інклюзивного навчання, і на сьогодні, для ефективної роботи з дітьми, що мають обмежені можливості по здоров′ю – мистецтво займає важливу роль і є невід’ємною частиною навчального процесу у початковій школі. Розвиток творчого потенціалу та художньо-естетичне виховання дітей в процесі навчальної діяльності інклюзивної освіти є одним із найбільш важливих завдань під час навчання. Тому що творчість допомагає дитині самовиразитись, проявити свої почуття, бути успішним. Мета дослідження: обґрунтувати необхідність митецької освіти у контексті інклюзивної школи і навіщо потрібна творча діяльність для дітей з обмеженими освітніми можливостями.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Коробова, Ольга; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Гусак, Наталія; Дегтярьова, Любов; Кизь, Наталія; Нємцева, Наталія; Олійник, Олена; Федорова, Ірина; Басюк, Наталія; Горецька, Олена Віталіївна; Кабанова, Дар’я; Меліхова, Валерія; Федорик, Вікторія Володимирівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Юдіна, Ася; Беженарь, Лілія; Безрукава, Анастасія; Довгопол, Юліана; Дубовікова, Ангеліна; Гоменюк, Дар’я; Качаєва, Владислава; Кобзар, Діана; Коваль, Карина; Красовська, Валентина; Лупир, Діана; Малиш, Яна; Мороз, Юлія; Нагаєнко, Лілія; Науменко, Анастасія; Патика, Вікторія; Романова, Оксана; Рехлецька, Діана; Сапранкова, Катерина; Соколенко, Анастасія; Сомова, Анастасія; Удовенко, Анна; Хомин, Олеся; Черкес, Ольга; Чорна, Вікторія; Шеремен, Ольга; Шибінська, Софія; Шило, Анжела; Фатьянова, Тетяна; Якимець, Марія; Білоконь, Яна; Висікайло, Тетяна; Владимирова, Алла; Горбатюк, Ольга; Гришина, Аліна; Джураєва, Яніна; Дзигалюк, Карина; Дзюба, Світлана; Дроздова, Валерія; Іванова, Олена; Качерова, Ольга Георгіївна; Козлова, Катерина; Кононенко, Марина; Кириленко, Олександра; Люта, Діана; Мартинюк, Леся; Поліщук, Катерина; Полтавець, Вікторія; Сенченко, Владислав; Соколенко, Анастасія; Ткачук, Інна; Петрик, Крістіна Юріївна; Бондар, Юлія; Нестеренко, Марина Миколаївна; Хланта, Євгенія; Співак, Любов Миколаївна; Бондар, Юлія; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Шукатка, Оксана; Підгурська, Валентина; Барановська, ІринаУ збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено актуальним питанням здійснення освітнього процесу в умовах змінненої реальності.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Бальоха, Альона; Візавер, Вiкторiя; Кузьмінський, Анатолій; Біда, Олена; Чичук, Антоніна; Гуттерер, Єва; Кучай, Олександр; Лінтварьова, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Сугейко, Любов; Дегтярьова, Любов; Кабанова, Дар’я; Кравцова, Тетяна; Олійник, Олена; Павлусь, Ольга; Пістряк, Світлана; Семенюк, Наталія; Червяковська, Наталія; Бєдунова, Олена; Дрозд, Лідія; Коробова, Ольга; Кузнецов, Микита; Горецька, Олена Віталіївна; Рига, Галина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Беспалько, Лариса; Бідзіля, Валерія; Бойко, Дарія; Бородін, Олексій; Варданян, Сєда; Щербакова, Надія Миколаївна; Галушкова, Марія; Гладиш, Ганна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Губанова, Олена; Дорошенко, Вікторія; Дудка, Артем; Коваль, Карина Валентинівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Кучерява, Катерина; Малиш, Яна; Матюк, Аліна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Неклеса, Руслана; Нємцева, Наталія; Патика, Вікторія; Пруська, Анастасія; Садовникова, Юлія; Сапранкова, Катерина; Сукова, Марія; Тімченко, Карина; Чемоніна, Лада В’ячеславівна ; Трушлякова, Вікторія; Удовенко, Анна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федюк, Валентина; Чайка, Анжела; Швед, Ольга; Школа, Ірина Вікторівна; Григор'єв, Ігор; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Качерова, Ольга Георгіївна; Джураєва, Яніна; Дзюба, Світлана; Іванова, Ганна; Маджарова, Софія; Мартинюк, ЛесяУ збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в умовах змінненої реальності. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою.
- ДокументОбразотворче мистецтво в теоретико-методологічних проекціях: академічне консультування для особистісного розвитку(Бердянський державний педагогічний університет, 2023-11) Качерова, Ольга ГеоргіївнаПоглиблене вивчення мистецьких дисциплін – запорука якісної допрофільної підготовки учнів основної школи, що в подальшому дасть їм можливість свідомо обрати профіль навчання. У старшій школі вивчення обраних учнями факультативних курсів та курсів за вибором допомагатиме їм визначитися із вибором майбутньої професії. Сучасне навчання, і мистецьке зокрема, ґрунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в державних стандартах, навчальних планах, програмах – основних нормативних документах освіти. Дисципліни художньо-естетичного циклу, до яких належать, насамперед, музичне, образотворче мистецтво, мистецтво, художня культура та естетика, є предметами так званого культуротворчого циклу, їх об’єднує загальний принцип “культуротворення”, проте кожен з них має власні специфічні риси та завдання.
- ДокументОснови композиції та дизайну : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік Освітня програма Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Качерова, Ольга ГеоргіївнаМетою курсу "Основи композиції та дизайну" є поглиблення теоретичних знань з методичних основ і практичних навичок з композиції, ознайомлення студентів з основними термінами та поняттями композиції, практичне застосування основних понять дисципліни, на формування творчої індивідуальності студента шляхом експериментування з різними техніками, матеріалами та об’ємами. Предмет курсу включає формування та розвиток творчої уяви, оригінального, нестереотипного, творчого мислення, високого рівня майстерності, що є основою професійної підготовки фахівця в галузі образотворчого мистецтва та початкової освіти. Основні завдання вивчення дисципліни «Основи композиції та дизайну» є теоретичне та практичне засвоєння основ, законів та принципів зображення площинно-графічної та об’ємно просторових композицій.: - формувати систематизовані уявлення про концепції, принципи, методи, побудови гармонійної та збалансованої композиції; - ознайомити з основними поняттями композиції та колористики, їх призначенням, функціональними можливостями в різних областях застосування; - вміти виявляти широку обізнаність в сфері композиції, володіти композиційними художніми засобами та прийомами, застосовувати закони і правила композиційної організації твору, створювати композиції творів різного типу на основі власних фантазій, уявлень, на основі заданих тематик; - використовувати набуті знання і вміння у процесі художньо-творчої самореалізації; - виробити практичні навички роботи з програмним забезпеченням растрової, графіки а також використання інтерактивного додатку LearningApps , віртуальної дошки Padlet, Canva на уроках в початковій школі.
- ДокументПедагогічні основи розвитку духовного світу здобувача початкової освіти засобами мистецтва(Oslo, Norway. International Science Group, 2024-05) Качерова, Ольга Георгіївна; Литвиненко, ЛюдмилаУ статті розглядаються педагогічні основи розвитку духовного світу здобувача початкової освіти засобами мистецтва. Висвітлюються теоретичні засади використання мистецтва в навчально-виховному процесі початкової школи, характеризуються основні форми та методи естетичного виховання, пропонуються практичні рекомендації щодо їхнього впровадження. Особлива увага приділяється ролі мистецтва у формуванні духовних цінностей особистості молодшого школяра, його емоційно-вольової сфери, естетичного сприйняття світу. Стаття буде корисною для педагогів початкової школи, методистів, студентів педагогічних навчальних закладів, а також для батьків, які цікавляться естетичним вихованням своїх дітей.
- ДокументПедагогічні програмні засоби організації і комп’ютерної підтримки навчально-пізнавальної діяльності здобувачів початкової освіти(Суми, Україна, 2022) Качерова, Ольга Георгіївна; Фатьянова, Тетяна ОлександрівнаКінець ХХ-го – початок ХХІ-го століття характеризуються швидкою інформатизацією суспільства. Від рівня розвитку суспільства напряму залежить рівень розвитку системи освіти, тому сучасність ставить перед системою освіти нові вимоги, пов’язані з виробленням нових підходів у навчанні в умовах масової інформатизації освітнього процесу. Якісна реалізація поставлених завдань потребує широкого впровадження в освітній процес комп’ютерно-орієнтованих систем навчання, що базуються на комп’ютерній підтримці навчально-пізнавальної діяльності.
- ДокументПроблема формування мистецьких смаків здобувачів початкової освіти(Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2022) Качерова, Ольга ГеоргіївнаФормування мистецьких смаків у дітей молодшого шкільного віку є надзвичайно важливим завданням, адже саме в цей період закладаються основи їхньої естетичної культури. Мистецтво відіграє суттєву роль у вихованні особистості, формуванні світогляду, розвитку емоційної сфери та творчих здібностей дитини.
- ДокументПідготовка майбутніх педагогів у контексті впровадження Концепції Нової української школи(Мелітополь : Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2021) Коваль, Людмила Вікторівна; Качерова, Ольга Георгіївна; Харебіна, Ольга; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Попова, Ольга Іванівна; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Муращенко, Вікторія; Павленко, Юлія Сергіївна; Стельмах, Марина; Ячменьова, Олександра; Подмаска, Віктор; Спіріна, Ірина; Чорна, Єлизавета; Гуркова, Тетяна; Сальнікова, Марія; Коштовна, Ганна; Замятіна, Вікторія; Коваль, Карина Валентинівна; Фатьянова, Тетяна; Шатило, Олена; Бальоха, Альона; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Горецька, Олена Віталіївна; Колпакчи, Олена Сергіївна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Толмачова, Ірина; Чередник, Лідія; Черезова, Ірина Олександрівна; Щербакова, Надія Миколаївна; Ярощук, Лілія Григорівна; Голуб, Олена; Канішевська, Любов; Карпець, Надія; Кравченко, Дар’я; Ситникова, Лариса; Стахєєва, Олена; Волик, Ірина; Крячко, Марія; Шатіло, Дар’я; Григор'єва, Вікторія Вікорівна; Чернявська, Вікторія; Косенко, Павло Борисович; Беліцька, Асія; Забіяка, Владислав; Діхтеренко, Юлія; Івлєва, Олена; Мартиненко, Олена Володимирівна; Пасько, Оксана; Петруха, Надія; Рись, Анастасія; Сергієнко, Світлана; Тараненко, Юлія Петрівна; Шовкун, Анастасія; Омельченко, Анетта ІвнівнаЗбірка тез присвячена розкриттю проблем підготовки майбутніх педагогів у контексті впровадження Конценції Нової української школи.
- ДокументРозвиток моторики та координації рухів учнів за допомогою цифрового малюнку в початковій школі(UNIVERSUM, 2024-02) Качерова, Ольга Георгіївна; Соколенко, АнастасіяУ даному дослідженні розглядається вплив використання цифрового малюнку на розвиток моторики та координації рухів учнів початкової школи. Використовуються експериментальні методи дослідження, а також аналіз літературних джерел та спостереження за навчальним процесом. Результати дослідження показують, що використання цифрового малюнку сприяє покращенню моторики та координації рухів учнів. Використання цифрового малюнку може допомогти учням початкової школи з порушеннями моторики та координації рухів розвинути дрібну моторику, зорово-моторну координацію та творчі здібності. Отже, результати цього дослідження допоможуть вчителям та педагогам краще розуміти можливості використання цифрових технологій у процесі навчання, а також розробляти ефективні педагогічні підходи до розвитку моторики та координації рухів учнів у початковій школі.
- ДокументСучасні педагогічні стратегії формування емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку(Вінниця : ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2024-06) Качерова, Ольга Георгіївна; Рожкова, Анастасія СергіївнаУ сучасному світі гідний співробітник, колега по роботі, творчості, бізнесу з високим рівнем соціалізації, здатний працювати в колективі та виконувати найскладніші завдання, а також емпатичні батьки, партнери у особистих стосунках неможливі без високого рівня їх емоційного інтелекту. Розвиток емоційного інтелекту сприяє поліпшенню якості життя сучасної людини, створює комфортну емоційну атмосферу у сім'ї, на роботі, в іншому соціальному спілкуванні. Високий рівень розвитку емоційного інтелекту неодмінно позначиться на всіх життєвих досягненнях людини.
- ДокументСучасні системи навчання мистецької освітньої галузі в початковій школі : силабус навчальної дисципліни на 2023/2024 н. р. для ОП Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Качерова, Ольга ГеоргіївнаМетою курсу «Сучасні системи навчання мистецької освітньої галузі в початковій школі» є ознайомлення майбутніх учителів з основними концептуальними контекстами, що визначають сучасне розуміння, сприйняття і трактування мистецтва; оволодіння основними теоретичними питаннями з історії розвитку різних видів мистецтв; формування цінностей у процесі пізнання мистецтва та художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті, поваги до національної та світової мистецької спадщини; оволодіння сучасними методиками управління мистецькою діяльністю дитини. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання учнів 1-4 класів в НУШ; інноваційні методи та педагогічні підходи, що використовуються в мистецькій освіті, з урахуванням сучасних технологій та тенденцій; шляхи формування агентності учнів початкової школи; форми та методи організації діяльнісного підходу в НУШ. Основні завдання: Формувати художньо-образне, асоціативне мислення у процесі художньо-творчої діяльності через аспекти інтеграції образотворчого, музичного та інших видів мистецтва. Сформувати уявлення про історичну обумовленість еволюційних змін в сферах формоутворення, композиції і технологій в творах мистецтва. Сприяти розвитку в студентів здібностей суб’єктивної інтерпретації художніх образів, ціннісного та цілісного розуміння феномену художньо-творчої діяльності.