Перегляд за Автор "Кривунь, Наталя Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМистецтво та мистецька освіта в сучасному соціокультурному просторі : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції(Полтава : Сімон, 2021) Бурназова, Віра Володимирівна; Зінич, О.В.; Литвиненко, А.І.; Мартиненко, Олена Володимирівна; Омельченко, Анетта Іванівна; Плахотнюк, О.А.; Погребняк, Марина Миколаївна; Полянська, Г.М.; Терешко, І.Г.; Бутенко, В.; Горковенко, О.С.; Драч, Т.Л.; Козубенко, М.О.; Марфіян, К.М.; Микитюк, К.; Михайлова, О.; Найденко, Т.О.; Павленко, Руслан Валентинович; Павленко, Юлія Сергіївна; Скиба, Ю.Ю.; Топорков, Д.А.; Бартая, М.М.; Заець, С.С.; Кашуба, Ю.І.; Косінова, О.М.; Орел, Д.В.; Попова, Ольга Іванівна; Степанюк, К.І.; Тараненко, Юлія Петрівна; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Бикова, О.В.; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Зубань, В.М.; Єгорова-Скобєлєва, У.В.; Качерова, Ольга Георгіївна ; Кирпа, В.В.; Косенко, Павло Борисович; Кривунь, Наталя Сергіївна; Кулик, Д.А.; Лиманська, О.В.; Маркіна, В.В.; Ревенко, Н.В.; Семичова, Н.О.; Сергієнко, Світлана Михайлівна; Сизоненко, В.А.; Смаковський, Юрій Васильович; Ткаченко, М.В.; Філімонова, Х.; Попова, Лариса Петрівна; Леіна, Ван; Панькова, А.М.До збірника увійшли доповіді та повідомлення, в яких, відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: «Теоретичні та історичні рефлексії міжкультурних зв’язків в контексті глобалізаційних процесів», «Професійна підготовка майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: новітні підходи та технології», «Формування художньо-творчої компетентності здобувачів освіти».
- ДокументМистецтво та мистецька освіта в сучасному соціокультурному просторі : матеріали ІІ Всеукр. наук.- практ. конф.(Полтава : ПП Астрая, 2022) Бурназова, Віра Володимирівна; Зінич, О. В.; Коваль, Людмила Вікторівна; Лук'яненко, О. В.; Мартиненко, Олена Володимирівна; Погребняк, Марина Миколаївна; Бичкова, В. О.; Гайнетдінова, Галина Юріївна; Гніздечко, О. М.; Гуменюк, Я. А.; Джупанов, О.; Златопольська, Н. В.; Кисельова, І. М.; Львова, І. С.; Ма, Лінь; Назаренко, В. Є.; Сергієнко, Світлана Михайлівна; Сюй, На; Торохтій, А. О.; Шариков, Д. І.; Шулаков, А. А.; Ян, Ї; Жук, Наталя Валентинівна; Гриценко, О. П.; Горбачевський, В. Є.; Демченко, Н. І.; Кашуба, Ю. І.; Малахова, Н. М.; Романова, Л. А.; Тараненко, Юлія Петрівна; Шевченко, Л. О.; Маслянка, О.; Луговенко, Т. Г.; Шостак, О.; Горковенко, О. С.; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Кривунь, Наталя Сергіївна; Очеретенко, П.; Орел, Д. В.; Пастухов, О. А.; Соломаха, С. О.; Софроній, З. В.; Антоненко, У. Т.; Герамименко, К. М.; Грек, В. А.; Драч, Т. Л.; Лю, Кесінь; Макарова, З. М.; Оу, Цзяюй; Семичова, Н. О.; Єремейчук, М.; Яо, ЦзяліДо збірника увійшли доповіді та повідомлення, у яких, відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: «Теорія і практика мистецтв в умовах кризи глобалізаційних процесів і міжкультурних взаємовідносин», «Національна освіта та культура в умовах сьогодення», «Концептуальні засади сучасної мистецької освіти у вимірах євроінтеграційних процесів», «Професійна підготовка майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: новітні підходи та технології в умовах зміненої реальності», «Формування художньо-творчої компетентності майбутніх фахівців у системі неперервної педагогічної освіти: сучасні реалії і виклики».
- ДокументРозвиток відчуття ритму на заняттях хореографії в позашкільній освіті (початковий рівень навчання)(Полтава : Сімон, 2021) Кривунь, Наталя СергіївнаАвтором визначено актуальність музично-ритмічного виховання здобувачів освіти початкового рівня навчання у хореографічних колективах. Розкрито досвід упровадження традиційних та інноваційних методик розвитку відчуття ритму дітей 5-6 років на прикладі роботи ансамблю естрадного танцю «МарЛен», надано приклади вправ та окреслено перспективу роботи над визначеною проблемою
- ДокументСтретчинг : силабус навчальної дисципліни на 2023–2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Кривунь, Наталя СергіївнаМета та предмет курсу: є практичне ознайомлення здобувачів вищої освіти з комплексами вправ, направлених на розвиток гнучкості тіла та рухливості суглобів.
- ДокументСучасні підходи до організації самостійної роботи майбутніх фахівців хореографії у форматі онлайн(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Тараненко, Юлія Петрівна; Фурманова, Тетяна Ігорівна; Кривунь, Наталя СергіївнаУ статті розкрито особливості впровадження сучасних підходів до організації самостійної роботи майбутніх фахівців хореографії у форматі онлайн на прикладі досвіду роботи викладачів Бердянського державного педагогічного університету. Висвітлено застосування методу проєктної діяльності на дисциплінах професійного циклу підготовки студентів, а також таких інтерактивних методів як сторітелінг та скрайбінг. Зазначається, що практично-орієнтований підхід як один з ключових видів проєктів характеризується спрямуванням на рішення соціальних завдань, що відображають інтереси кожного учасника або інших осіб. Дослідницький проєкт – це різновид самостійного наукового дослідження, що потребує чітко продуманої структури та добору ефективних методів роботи, визначеної мети, актуальності для всіх його учасників, а також соціальної значущості. Інформаційний проєкт спрямований на збір інформації про який-небудь об’єкт або з певної теми з метою аналізу, узагальнення й уявлення інформації для широкої аудиторії. Творчий проєкт припускає вільний, часом нетрадиційний підхід до його виконання та презентації результатів, зазвичай не має чітко продуманої структури, вона розвивається, підпорядковуючись інтересам учасників проєкту. З’ясовано, що застосування закладом вищої освіти платформи Moodle сприяє активізації внутрішнього потенціалу кожного викладача, який шукає та впроваджує в свою освітню діяльність усе нові й нові інноваційні технології в основу яких покладено практико-орієнтоване навчання студентів та робиться акцент на створенні комфортного студентоцентрованого середовища. Також особливого значення надається мобільності здобувачів, вибору ними індивідуальної траєкторії навчання, формуванню ключової компетентності «вчитися впродовж життя» та умінню самостійно здійснювати особистісну й професійну рефлексію, прагненню до самовдосконалення.
- ДокументУпровадження в зміст фахової підготовки бакалаврів хореографії цифрових ігрових інструментів(Полтава : ПП Астрая, 2022) Кривунь, Наталя СергіївнаСтаття присвячена розгляду цифрових ігрових інструментів та їх упровадженню в зміст фахової підготовки бакалаврів хореографії. Автором розкривається досвід опанування вмінням працювати з різними програмами, пов’язаними з дистанційними освітніми технологіями. Акцентовано увагу на те, що завдяки впровадженню цифрових ігрових інструментів у зміст фахової підготовки студентів з’являється зацікавленість у вивченні дисципліни, майбутні бакалаври хореографії підвищують рівень цифрової компетентності, а викладач налаштовує ігрові інструменти для освітніх цілей, задач і потреб здобувачів вищої освіти.
- ДокументЧирлідинг : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Кривунь, Наталя СергіївнаМета та предмет курсу: є практичне ознайомлення з одним із видів спортивної діяльності – чирлідинг, який включає в себе поєднання елементів акробатики, гімнастики, танцю.