Перегляд за Автор "Новик, Ольга Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ«Citius, Altius, Fortius!»: феномен спорту в літературі та культурі(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Александрова, Г. А.; Анісімова, Ніна Павлівна; Белімова, Т. В.; Бестюк, І.А.; Богданова, Марія Ігорівна; Борунова, А.О; Вещикова, О. С.; Вишницька, Ю.В.; Волік, Н.А.; Гальчук, О.В.; Гладун, Д. В.; Голобородько, Я.Ю.; Горбач, Н. В.; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, І.Ю.; Даниленко, Л.В.; Деркачова, О. С.; Дубініна, К. А.; Дуркалевич, В.В.; Землянська, А.В.; Землянський, А.М.; Зубець, Н.О.; Качак, Т.Б.; Кобилко, Н.А; Козлова, А.О.; Колінько, Олена Петрівна; Комаров, С. А.; Кононихіна, Д.С.; Кравченко, В. О.; Кравченко, Я.П.; Круль, Л. М.; Ласкава, Ю.В; Левицький, В. А.; Ленок, М. І.; Лучицька, Ю.О.; Лущій, С. І.; Мажара, Н.С.; Максимчук, В. В.; Мандич, Т.М.; Матвєєва, О.О.; Миронюк, Л. В.; Неліпа, О.В.; Ніколаєнко, В. М.; Ніколова, О.О.; Новик, Ольга Петрівна; Пасько, І.В.; Пашинська, Л.М.; Повєткін, Є.М.; Прокопович, Л.В.; Кузмич, М.В.; Процик, І. Р.; Прушковська, І.В.; Радужан, М. Д.; Сінча, С. А.; Сластьонова, Д.С.; Cлижук, О.А.; Смаглій, І.В.; Смаровоз, І. С.; Тхорук, Р.Л.; Федоренко, О. Б.; Федько, О.Ю.; Філоненко, С.О.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Хитра, Н.С.; Хом`як, Т. В.; Чернишенко, А. С.; Чорна, Т.Ю.; Чорний, І.В.; Шапошникова, О.О.; Школа, Валентина Миколаївна; Школа, Г.М.; Штолько, М. А.; Щербакова, О.К.; Щербаков, Ю.В.; Якубовська- Кравчик, КатаржинаУ збірнику вміщено матеріали конференції, присвячені дослідженню феномену спорту в літературі та культурі крізь призму методологій філології, культурології та журналістики і методики. Висвітлено окремі проблеми гри, змагання, категорій тілесного й духовного в контексті оновлених знань.
- ДокументАктуальні питання історії української літератури : силабус навчальної дисципліни на 2023–2024 навчальний рік для ОП ««Філологія. Українська мова та література»(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Новик, Ольга ПетрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Актуальні питання історії української літератури» на другому (магістерському) рівні вищої освіти є дати студентам цілісне уявлення про основні тенденції розвитку українського письменства у їх взаємозв’язку та взаємозалежності, приділяючи увагу традиціям та новаторству, відповідності загальноєвропейським і світовим тенденціям, викликам доби, простежуючи загальнонаціональну специфіку розвитку української літератури; на прикладі творчої спадщини представників вітчизняного письменства прослідкувати змінність напрямів, жанрів і стилів, зростання естетичного потенціалу української класичної літератури, її змінність і тенденційність у контексті світової культури. Основним завданням вивчення дисципліни є систематизація, активізація та доповнення набутих студентами знань про провідні напрями, школи сучасного літературознавства, історії української літератури як навчальної дисципліни.
- ДокументБіблія і література : силабус навчальної дисципліни на 2023–2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Новик, Ольга ПетрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Український романтизм» на другому (магістерському) рівні вищої освіти є ознайомлення слухачів з особливостями побутування сюжетів і образів Біблії в літературі. Завданнями курсу є розкрити зміст Святого Письма, з’ясувати жанровий склад Книги Книг, її наративну модель, пояснити значення і функції біблійних образів у літературних творах різних культурних епох, навчити студентів розуміти специфіку інтертекстуального діалогу певного автора з Біблією, формування дослідницького інтересу до традиції в літературі, вдосконалення вмінь аналізу художнього тексту, розширення світогляду здобувачів освіти.
- ДокументГра з текстом у романі “Пентакль”(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Новик, Ольга ПетрівнаУ статті розглянуто гру з текстом у романі “Пентакль”, що написаний кількома авторами як обігравання творчості Миколи Гоголя. Визначено, на яких рівнях тексту автори використали літературну гру, зокрема, яку роль відіграє назва збірки і назви окремих оповідань. Проаналізовано особливість структури тексту, виокремлено різні види використання чужого тексту, простежено послуговування гоголівським текстом. Хронотоп роману досить складний завдяки поєднанню реального та фантастичного, часових зсувів, містичних планів та подорожей у часі.
- ДокументДитяча література : силабус навчальної дисципліни для ОП «Середня освіта (Українська мова та література)» на 2024–2025 н.р.(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Новик, Ольга ПетрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Дитяча література» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти є формування стійкого читацького інтересу, вдосконалення вмінь аналізу художнього тексту, розширення світогляду студентів. Завдання - одержати цілісне представлення про дитячу літературу як цілком самостійне історико-літературне явище, що відбиває загальні тенденції розвитку вітчизняної і світової культури, літератури, а також педагогічної думки; вивчити творчість видатних дитячих письменників; виробити навички аналітичного підходу до художнього тексту, адресованого дитині або підлітку; вивчити напам'ять корпус віршованих і прозових текстів, обов'язкових при роботі з дітьми і підлітками; продемонструвати на практиці володіння ключовими літературно-критичними письмовими жанрами: анотація, рецензія, огляд дитячого літературного видання; художніми жанрами: літературна казка (стилізація, пародія, ін.), загадка, розповідь (в основі якої - динамічний захоплюючий сюжет).
- ДокументЕволюція жанру роману : силабус навчальної дисципліни на 2023–2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Новик, Ольга ПетрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Еволюція жанру роману» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти є засвоєння студентами поняття жанр роману та його модифікацій, ознайомлення студентів з основними тенденціями трансформації жанру роману, специфіку його розвитку та своєрідність авторських художніх стилів.
- ДокументЛітати небом. Жити на землі. Геопоетичні стратегії сучасних літературознавчих досліджень(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Бабійчук, Т.В.; Балабуха, Н.В.; Белімова, Т.В.; Богданова, Марина Миколаївна; Боговін, Ольга Володимирівна; Бондаренко, Г.Д.; Бондарева, О.Є.; Борзенко, О.І.; Борисенко, К.Г.; Борисюк, І.В.; Бранко, М.В.; Бугрій, А.С.; Будний, В.В.; Василенко, Г.В.; Вєльчєва, К.О.; Вісич, О.А.; Вусик, Ганна Леонідівна; Ганошенко, Ю.А.; Гарніцька, А.В.; Гірняк, М.О.; Глазкова, Ірина Яківна; Головань, Т.П.; Горбань, О.О.; Горбач, Н.В.; Горнятко-Шумилович, А.Й.; Гурдуз, А.І.; Даниленко, Л.В.; Демчук, О.А.; Дуброва, Оксана Володимирівна; Загребіна, А.В.; Зарва, Вікторія Анатоліївна; Замбжицька, Матра; Землянська, А.В.; Зубрицька, М.О.; Ковальчук, Н.В.; Івашків-Ващук, О.В.; Ісаєв, І.Р.; Ісапчук, Ю.В.; Качак, Х.І.; Кізілова, Д.О.; Козлова, А.О.; Косінова, О.М.; Кочерга, С.О.; Кулешір, М.М.; Лесняк, Ю.В.; Ліпич, Вікторія Миколаївна; Лихацька, В.М.; Лях, Т.О.; Матвєєва, О.О.; Марценішко, В.О.; Матасова, Ю.Р.; Матусяк, Г.І.; Мельніков, А.Г.; Мчеладзе, Іване; Миронюк, Л.В.; Мітракова, О.О.; Напрягло, В.О.; Ніколаєнко, В.М.; Новик, Г.О.; Новик, Ольга Петрівна; Орманжи, В.Є.; Павлик, Неля Віленівна; Петренко-Цеунова, О.І.; Приходько, А.Б.; Резніченко, Ю.О.; Рижикова, О.М.; Романова, О.В.; Сапожникова, Г.М.; Скорина, Л.В.; Іванченко, С.В.; Ставнича, О.М.; Соболь, В.О.; Смирський, К.В.; Табакова, Г.І.; Тверітінова, Т.І.; Тхорук, Р.Л.; Федоренко, О.Б.; Федоряка, Л.Д.; Федько, О.Ю.; Філоненко, С.О.; Хатунцева, О.М.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Хоменко, Г.І.; Челецька, М.М.; Чорний, І.В.; Чхатарашвілі, Софіо; Школа, Валентина Миколаївна; Школа, Г.М.; Штейнбук, Ф.М.; Шульженко, Анжеліка Сергіївна; Шуміло, С.М.; Шумська, І.Б.; Юрова, І.Ю.; Янковська, Ж.О.; Янцелевич, О.С.; Kaitlyn, Culliton; Signe, Lury; Jonathan, Hay; Iryna, ShymanovychУ збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень міжнародної наукової конференції, що відбулася на базі факультету філології та соціальних комунікації Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено питанням геопоетики в культурі, літературознавстві; проблематика доповідей спирається на потреби наукового літературознавства та практики викладання літератури у контексті геопоетичних концепцій. Матеріали збірки можуть бути використані вчителями та студентами-філологами, викладачами, аспірантами, а також усіма, хто цікавиться сучасними проблемами дослідження літератури.
- Документ«Над берегами вічної ріки»: темпоральний вимір літератури(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Акулова, Н.Ю.; Анісімова, Ніна Павлівна; Антощак, М.В.; Атрошенко, Г.І.; Бабій, А.О.; Бернадська, Н.І.; Бєлаш, Г.О.; Бібік, В.Б.; Білик, Г.М.; Боговін, Ольга Володимирівна; Бондаренко, А.І.; Бондарец, Т.С.; Васюта, С.Д.; Вєльчєва, К.О; Висоцька, С.С.; Воробей, Н.М.; Гольтер, І.М.; Горбач, Н.В.; Гребенюк, Т.Б.; Гурдуз, К.О.; Даниліна, О.В; Дацер, К.С.; Довіна, М.С.; Домбровський, М.Б.; Дуркалевич, В.В.; Ємець, О.В.; Жаркова, Р.Є.; Журавльова, Світлана Сергіївна; Зайдлер, Н.В.; Зінченко, К.В; Землянська, А.В.; Землянський, А.М.; Зозуля, О.В.; Зотова, В.Г.; Ігнатів, Н.Є.; Карпина, Е.С.; Кирюшкина, М.И.; Кистанова, А.В.; Кібалка, О.М.; Козельська, О.В.; Король, Л.П.; Коротєєва, В.В.; Косарєва, Г.С.; Костецька, Л.О.; Костромицький, Роман Іванович; Крупка, М.А.; Куриленко, І.А.; Кучер, З.І.; Лахманюк, А.М.; Левицька, О.С.; Лиман, Д.Ю.; Маркова, А.В; Матійчак, А.А.; Мирончук, І.О.; Мирошниченко, Ю.О.; Мішина, О.Е.; Моклиця, М.В.; Мочернюк, Н.Д.; Назаренко, Н.І.; Натяжко, С.М.; Нехайчук, Ю.А.; Ніколова, О.О.; Новик, Ольга Петрівна; Овдійчук, Л.М.; Орлова, М.О.; Павлик, Неля Віленівна; Парфенюк, І.С.; Перинец, Е.Ю.; Підодвірна, М.І.; Полигач, І.О.; Регуш, Ю.С.; Редчиць, Т.В.; Рибчинська, З.Б.; Рыба, И.И.; Салюк, Богдана Анатоліївна; Сахневич, М.С.; Сластнікова, Н.О.; Слижук, О.А.; Смаглій, І.В.; Співак, Ірина Едуардівна; Стадніченко, О.О.; Сушко, С.О.; Тверитинова, Т.И.; Титаренко, Е.А.; Тупахіна, О.В.; Філоненко, С.О; Харіна, О.І.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Хижняк, Т.М.; Хорольська, Т.В.; Чик, Д.Ч.; Шапошникова, О.О.; Швець, А.І.; Школа, Валентина Миколаївна; Шовкопляс, Г.Є.; Юносова, Валентина Олександрівна; Юхимук, Я.В.; Яструбецька, Г.І.Матеріали збірника присвячені науковому прочитанню проблеми часу в художній літературі та мистецтві. Літературознавчий дискурс дослідження темпоральності поєднаний з лінгвістичними аспектами вивчення часу. Призначений для викладачів, аспірантів, студентів й усіх, кого цікавлять проблеми темпоральності в літературі.
- ДокументНауковий прогрес в художній літературі : силабус навчальної дисципліни на 2023–2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Новик, Ольга ПетрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Еволюція жанру роману» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти є засвоєння студентами поняття жанр роману та його модифікацій, ознайомлення студентів з основними тенденціями трансформації жанру роману, специфіку його розвитку та своєрідність авторських художніх стилів.
- ДокументНеповторність повторного. Барокові традиції в літературі українського романтизму(Майдан, 2011) Новик, Ольга ПетрівнаМонографія присвячена дослідженню барокових традицій в літературі українського романтизму. Розглядаються шляхи передачі й форми побутування традицій барокового письменства у творах письменників ХІХ ст. До аналізу залучаються твори відомих українських романтиків (Є. Гребінки, М. Костомарова, А. Метлинського, Т. Шевченка, П. Куліша, О. Стороженка, Я. Щоголева та ін.) і корпус текстів барокових авторів (П. Могили, Л. Барановича, А. Радивиловського, І. Галятовського, І. Величковського та ін.). Книжка призначена для викладачів, студентів філологічних факультетів, для всіх, хто цікавиться історією розвитку українського письменства.
- ДокументОригінальність традиційності(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Новик, Ольга ПетрівнаУ книзі поєднано матеріали дослідження різножанрових літературних творів крізь призму побутування традиції в культурі. Адресована вченим, студентам-філологам, усім, хто цікавиться історією літератури, дослідженням поетики тексту.
- ДокументПовсякдення і маркери епохи в творах Cергія Оксеника та Ірени Доускової(Закарпатські філологічні студії, 2022) Новик, Ольга ПетрівнаПроблема конструювання повсякденності в літературознавстві наразі є новим напрямком досліджень, надто ж коли йдеться про порівняльні студії. Творчість сучасних письменників: українського митця Сергія Оксеника та чеської авторки Ірени Доускової, ще потребує детального вивчення і хоча їх твори привертали увагу літературознавців, проблему творення повсякденності ХХ ст. у художньому просторі романів «Вбивство п’яної піонерки» та «Гордий Будьщо» ще не досліджено. Обоє авторів здійснили вдалу спробу проекції повсякденності крізь призму дитячого світобачення, адже в Ірени Доускової розповідь ведеться від дівчинки, а в Сергія Оксеника є два оповідачі, один з яких – хлопчик-підліток, а другий – дорослий. Характери персонажів перебувають під впливом повсякденності країни, міста, оточення близьких людей, а також мікрогруп (школа, вулиця – в романі «Вбивство п’яної піонерки» та школа, театр, родичі – в романі «Гордий Будьщо»). Маркерами епохи виступає частина інтелектуальної повсякденності. Книги й фільми, цитати, алюзії з різних джерел, пам’ятки архітектури різних часів, пов’язані з куточками Праги. Ірен Доускова проектує це навіть на назву, виносячи в заголовок роману перефразовану цитату з вірша «І гордий будь, що встояв», який стає символом чеського народу тієї епохи. Сергій Оксеник натомість у заголовку роману «Вбивство п’яної піонерки» концентрує оксюморонну структуру повсякденності, поєднуючи речі, здавалося б, неможливі (п’яна піонерка), цим самим наголошуючи на абсурдності ідеології та повсякденності епохи. Опис побуту й одягу, звичаїв дає змогу для уречевлення буденності середини ХХ ст. Сергій Оксеник передає атмосферу тихої повсякденності передмістя Миколаєва, вклинюючи детективний сюжет про крадіжку та вбивство, що дисонансом акцентує увагу на проблемах суспільства. Іронією та гумором послуговується в романі український автор, а в романі чеської авторки окрім цього ще й сатира, поєднана з алегоріями.
- ДокументПовість В. Таля “Незвичайні пригоди бурсаків”: минуле крізь призму революції(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Новик, Ольга ПетрівнаУ статті розглянуто особливості переосмислення подій минулого крізь призму постреволюційного світогляду Віталія Товстоноса (В. Таля) у повісті “Незвичайні пригоди бурсаків”. Проза відбиває революційні переконання та симпатії автора, персонажі історичного роману увиразнюють ідеологічні переконання В. Таля. Художній опис мандрів бурсаків у дусі авантюрного роману демонструє еволюцію юнаків від подорожніх до бунтарів.
- ДокументПригоди бурсаків: подорож через два століття (повісті В. Чапленка «Пиворіз» та В. Таля «Незвичайні пригоди бурсаків»)(Слово і час, 2017) Новик, Ольга ПетрівнаУ статті розглянуто особливості творення образів бурсаків у творах українських письменників ХХ ст. В. Чапленка та В.Таля. Наголошено на романтизації бурсаків. “Пиворіз” В. Чапленка та “Незвичайні пригоди бурсаків” В.Таля є колоритним відтворенням барокової епохи саме через зображення пригод мандрівних дяків. Тексти об’єднані інтересом до життя бурсаків, хоча й в різних ракурсах.
- ДокументРецепція традиції: фольклоризм романтичної прози : рецензія на монографію Ж. О. Янковської “Фольклоризм української романтичної прози” (Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2016. – 591 с.)(Бердянський державний педагогічний університет, 2016) Новик, Ольга ПетрівнаРомантизм в українській культурі науковці розглядали в різних ракурсах, зокрема, вивчали естетику романтизму, порівняльні аспекти вивчення українського романтичного письменства з польською, англійською, російською літературами. Характеристика романтичної прози здійснена у дисертаціях та монографіях Т. Бовсунівської, А. Гуляка, Т. Комаринця, Є. Нахліка, Д. Чижевського та інших вчених, проте складним аспектом взаємодії книжної і народної культур у першій половині ХІХ ст. є фольклоризм у літературі. Наукова монографія Янковської Жанни Олександрівни “Фольклоризм української романтичної прози” стала ще однією вагомою сторінкою у вивченні зв’язків національної літератури з фольклором у добу романтизму. Попри численні дослідження творів цього напряму, праця Ж. Янковської є актуальною, оскільки постає на перетині фольклористики, мовознавства та літературознавства. Вибір матеріалу дослідження авторка обумовлює тим, що твори представників романтизму Миколи Гоголя, Григорія Квітки- Основ’яненка, Ганни Барвінок, Олекси Стороженка, Пантелеймона Куліша, Маркіяна Шашкевича є найбільш показовими у використанні зв’язків з усною словесністю. Обмежуючи коло письменників, Жанна Олександрівна ставить дуже багато складних завдань, що передбачають розгляд фольклоризму на різних рівнях прозових творів, із залученням інструментарію різних методологій. Монографія Жанни Янковської окреслює основні шляхи дослідження фольклоризму української романтичної прози. Багато різномовних текстів різних шкіл українського романтизму, що залишаються поза увагою дослідниці у цій праці, уможливлюють перспективу подальшого наповнення проблеми новим текстовим матеріалом.
- ДокументРоманістика діаспори крізь призму жанру і стилю : рецензія на монографію Лущій Світлани «Романістика української діаспори 1960-х – 1980-х років: проблематика, жанрово-стильові парадигми» (Тернопіль, 2017)(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Новик, Ольга ПетрівнаУкраїнський літературний процес другої половини ХХ ст. посутньо вивчений у роботах науковців, попри це, романістика діаспори зазвичай залишається поза увагою літературознавців. Період 1960-1980-х років у материковій літературі позначений сплеском розвитку романних різновидів, про що завважили різні вчені, зокрема Н. Бернадська в роботі про жанр роману в українській літературі. У вступі розглянуто поняття “діаспора”, “еміграція” та “романістика діаспори”. Структура дослідження досить розлога, оскільки авторка прагнула дати характеристику розвитку української романістики в діаспорі, бо така праця наразі актуальна і новаторська. Романістика не відокремлюється авторкою, навпаки, постає як частина української еміграційної прози різних періодів (періоду 1945–1948 років, 1950-х, 1960-х–1980-х років). Світлана Лущій дуже вдало демонструє органічне поєднання традицій українського письменства і впливу зарубіжної культури, спираючись на думку І. Дзюби, що літературний процес ХХ століття слід розглядати як цілісну взаємодію обох літератур – материкової та діаспорної. Обгрунтовано обмеження матеріалу дослідження творами письменників, які опинилися в еміграції під час Другої світової війни. Важливим для літературознавчої науки стало й уведення в науковий обіг низки архівних матеріалів (епістолярій, спогади, автобіографії), програмних виступів письменників МУРу та “Слова”, літературно-критичних статей та інформативних повідомлень у періодиці.
- ДокументСпіви Землі: біологія та екологія в літературі та культурі(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Астапова, Вероніка Алімівна; Белімова, Т. В.; Богдан, Валерій Володимирович; Боговін, Ольга Володимирівна; Бондарева, О. Є.; Борзенко, О. І.; Будний, В. В.; Варецька, С. О.; Вєльчєва, К. О.; Вещикова, О. С.; Волгіна, О. О.; Гагара, Т. В.; Ганошенко, Ю. А.; Глотов, О. Л.; Годік, К. О.; Головань, Т. П.; Горбань, О. О.; Горбач, Н. В.; Григорчук, Ю. М.; Даниленко, Л. В.; Девдюк, І. В.; Деркачова, О. С.; Дуброва, Оксана Володимирівна; Жаркова, Р. Є.; Жигун, С. В.; Зарва, Вікторія Анатоліївна; Кірєєва, М. В.; Коваленко, Я. С.; Козлова, А. О.; Комаров, С. А.; Корнелюк, Б. В.; Курилова, Ю. Р.; Лановик, З.Б.; Лановик, М.Б.; Левицька, О. С.; Лихацька, В. М.; Лісовська, І. В.; Лущій, С. І.; Матасова, Ю. Р.; Маценка, С. П.; Мітракова, О. О.; Москвітіна, Д. А.; Ніколаєнко, В. М.; Ніколаєнко, К. І.; Новик, Ольга Петрівна; Павлик, Неля Віленівна; Павлюк, О. О.; Петренко-Цеунова, О. І.; Полуляхов, Артем Сергійович; Райбедюк, Г. Б.; Скидан, Я. А.; Сморжевська, О. О.; Соболь, В. О.; Табакова, Ганна Іванівна; Федоренко, О. Б.; Федоряка, Л. Д.; Філоненко, С. О.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Цюп’як, І. К.; Чорний, І. В.; Швець, А. І.; Шиманович, Ірина Вікторівна; Халабузар, Оксана Анатоліївна; Школа, Валентина Миколаївна; Школа, Г. М.; Юносова, Валентина Олександрівна; Юхимук, Я. В.; Янковська, Ж. О.; Янцелевич, О. С.; Groes, Sebastian; Moore, MatthewУ збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень міжнародної наукової конференції, що відбулася на базі факультету філології та соціальних комунікації Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено питанням екології та біології в культурі, літературознавстві, проблематика доповідей спирається на потреби наукового літературознавства та практики викладання літератури у контексті екокритики. Матеріали збірки можуть бути використані вчителями та студентами-філологами, викладачами, аспірантами, а також усіма, хто цікавиться сучасними проблемами дослідження літератури.
- ДокументУкраїнський романтизм(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Новик, Ольга ПетрівнаПосібник з курсу «Український романтизм» для магістрантів освітньої програми «Філологія» може використовуватися для підготовки і проведення занять з української літератури як в університеті, так і в загальноосвітній школі. Висвітлено окремі проблеми романтизму, подано плани практичних і самостійних робіт, матеріали для лекційного курсу.
- ДокументУкраїнський романтизм : силабус навчальної дисципліни на 2023–2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Новик, Ольга ПетрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Український романтизм» на другому (магістерському) рівні вищої освіти є дати студентам цілісне уявлення про особливості українського літературного романтизму, специфіку його розвитку та своєрідність авторських індивідуальностей представників цього напряму.. Основним завданням вивчення дисципліни є систематизація, активізація та доповнення набутих студентами знань про основні тенденції розвитку романтизму
- ДокументУкраїнський романтизм : силабус навчальної дисципліни для ОП «Філологія. Українська мова та література» на 2024–2025 н.р.(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Новик, Ольга ПетрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Український романтизм» на другому (магістерському) рівні вищої освіти є дати студентам цілісне уявлення про особливості українського літературного романтизму, специфіку його розвитку та своєрідність авторських індивідуальностей представників цього напряму.. Основним завданням вивчення дисципліни є систематизація, активізація та доповнення набутих студентами знань про основні тенденції розвитку романтизму.