Перегляд за Автор "Хоменко, Світлана Валеріївна"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументBitbucket як рішення для організації командної роботи над іт проектом(Journal «ScienceRise: Pedagogical Education», 2023) Дмитренко, Дмитро; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Світлана ВалеріївнаРозглянуто окремі аспекти процесу професійної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю, аналізується саме одна із найпоширеніших форм співпраці ІТ фахівців - командна робота над проектом. Протиріччя між типовою системою підготовки майбутнього фахівця та груповим характером його майбутньої діяльності призвели до необхідності розбудови освітньої системи України саме в сфері підготовки ІТ фахівців. Навички самоорганізації і самодисципліни, навички комунікації, навички роботи в команді і співпраця, відповідальність і адаптація, формування нових навичок і методів стають необхідними для майбутніх фахівців комп’ютерного профілю. Досліджено основні засади використання систем управління версіями і здійснено аналіз інструментарію їх реалізації. З цією метою було проведено аналіз найвідоміших унікальних платформ Bitbucket та GitHub, описано їх функціональні можливості, щоб користувач сам для себе вирішує, яку систему обрати; обґрунтовано вибір програмного середовища через переваги та недоліки, що обумовлює організацію ефективної командної роботи над ІТ проектом, де потрібні відповідні уміння здійснювати розробку окремих модулів проекту паралельно з іншими групами учасників. Визначено особливості використання системи управління версіями Bitbucket та GitHub під час реалізації ІТ проектів. Описано процедуру й основні кроки створення робочої версії проекту. Для сучасного професіонала найбільше значення має командна робота в навчанні здобувачів освіти, тому розуміння того, як використовувати технологію системи контролю версій, є обов’язковою частиною професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Доведено, що для організації спільної роботи потрібно використовувати певну технологію взаємодії команди розробників програмного проекту засобами систем управління версіями Bitbucket та GitHub.
- ДокументАрхітектура ігрового світу та принципи імерсивного дизайну рівнів(Молодь і ринок : науково-педагогічний журнал., 2024) Науменко, Анатолій; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Віталій Григорович; Хоменко, Світлана ВалеріївнаСтаття присвячена аналізу ключових аспектів розробки відеоігор та імерсивного дизайну рівнів, що відіграють вирішальну роль у створенні глибокого та захоплюючого ігрового досвіду. В ній детально розглядаються основні принципи імерсивного дизайну, включно з відчуттям присутності, неперервністю та аутентичністю ігрового світу, які є фундаментальними для занурення гравця у віртуальні світи. Окрім того, висвітлюється роль сучасних технологій, таких як віртуальна реальність, штучний інтелект та фізичне моделювання, які відкривають нові можливості для створення імерсивних ігрових досвідів. Аналізується вплив психології гравців, в тому числі емоцій, імперативів та мотивації, на процес дизайну ігор, а також розглядаються методи дизайну взаємодії гравця з ігровим світом через геймплей, ландшафт, загадки, що сприяє створенню глибокого занурення та емоційного зв'язку. Важливу увагу приділено управлінню та балансу рівнів, ключовим для досягнення оптимального балансу між викликом та задоволенням гравця, забезпечуючи плавний перехід між ігровими етапами. Ця робота надає цінні інсайти для розробників відеоігор, прагнучи до створення більш інтерактивних, захоплюючих та емоційно залучених ігрових досвідів, підкреслюючи важливість імерсивного дизайну у сучасній ігровій індустрії.
- ДокументВиробнича (педагогічна) практика : силабус(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Жигірь, Вікторія Іванівна; Хоменко, Світлана ВалеріївнаМета виробничої (педагогічної) практики: формування професійних умінь і навичок здобувачів вищої освіти, потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати у професійно-педагогічній діяльності, удосконалення компетентностей, визначених освітньо-професійною програмою «Професійна освіта. Енергетика, енергоефективність та енергозбереження».
- ДокументДіяльність викладача у закладах професійної (професійно-технічної) освіти : силабус навчальної дисципліни(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Хоменко, Світлана ВалеріївнаМета та предмет курсу: формування загальних та спеціальних (фахових) компетентностей у майбутніх педагогів професійної освіти щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
- ДокументМетодика професійної освіти : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Хоменко, Світлана ВалеріївнаМета та предмет курсу: формування в здобувачів вищої освіти теоретичних знань та набуття практичних умінь і навичок щодо обґрунтування професійної підготовки майбутніх фахівців за професіями та спеціальностями електроенергетичної галузі в закладах професійної (професійно-технічної, фахової передвищої) освіти, а також опанування студентами методики дидактичного проектування на рівні професії, спеціальності, навчальної дисципліни, окремої теми та заняття.
- ДокументНауково-методичні засади підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності(Одеса • Олді+, 2024-03) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Буянов, Павло Георгійович; Горбатюк, Лариса Василівна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Курило, Ольга Юріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Перегудова, Валентина Іванівна; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Хоменко, Світлана Валеріївна; Хоменко, Віталій Григорович; Хоменко, Віктор ВіталійовичМонографія містить узагальнені результати наукових досліджень, виконаних у межах комплексної кафедральної теми «Підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності». Усі представлені наукові результати було апробовано на всеукраїнських та міжнародних конференціях і опубліковано у фахових виданнях України.
- ДокументПідвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності: звіт про науково-дослідну роботу кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2024-04) Перегудова, Валентина Іванівна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Буянов, Павло Георгійович; Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Хоменко, Світлана Валеріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Курило, Ольга Юріївна; Погребняк, Марина МиколаївнаОб’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти у ЗВО. Предмет дослідження: теоретичні та методичні аспекти підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти. Мета роботи: теоретично обґрунтувати, проаналізувати, узагальнити та практично перевірити процес підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в практиці педагогічних закладів вищої освіти шляхом запровадження інноваційних форм, методів і технологій навчання. Для досягнення поставленої мети розв’язано такі завдання: проаналізовано й узагальнено матеріали щодо теоретико методичних аспектів підготовки фахівців педагогів системи професійної та технологічної освіти в сучасних умовах; психолого педагогічних умов підготовки мобільних, конкурентоспроможних кваліфікованих робітників в закладах професійної (професійно технічної) освіти, здатних до творчої професійної діяльності; підготовки майбутніх докторів філософії з професійної освіти; реалізації технології проєктного навчання, організації міжпредметних проєктів та дизайн проєктів як засобів формування креативного мислення здобувачів освіти; визначено організаційно методичні аспекти впровадження цифрових технологій в освітній процес підготовки фахівців професійної та технологічної галузей. Методи дослідження: теоретичні: аналіз науково-методичної літератури для визначення стану процесу підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в педагогіко-психологічній, методичній літературі; узагальнення, систематизація теоретичних положень для обґрунтування теоретичних та методичних засад щодо професійної підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти; емпіричні: спостереження, порівняння, вимірювання, індукція та дедукція, моделювання, експеримент та ін. Наукова новизна: вперше: теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено дієвість альтернативних моделей підвищення якості підготовки фахівців педагогів системи професійної та технологічної освіти в сучасних умовах, що передбачає запровадження оновленого змісту, форм організації освітнього процесу, методів і засобів навчання та реалізується завдяки створенню відповідних організаційно педагогічних умов. уточнено категоріально--понятійний апарат дослідження проблеми підвищення якості підготовки фахівців--педагогів системи професійної та технологічної освіти в сучасних умовах. удосконалено зміст підготовки фахівців--педагогів системи професійної та технологічної освіти завдяки впровадженню дисциплін вільного вибору. подальшого розвитку набули наукові ідеї щодо підготовки фахівців--педагогів системи професійної та технологічної освіти на основі концептуальних і специфічних підходів. Результати роботи: 1. Узагальнені і опубліковані у вигляді: статті у журналах, що індексуються у Scopus, WOS – 26; монографії (розділи в монографіях) – 18; навчальні та навчально-методичні посібники – 17; наукові статті – 39; тези наукових повідомлень – 84; публікацій здобувачів першого та другого рівнів вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) та здобувачів першого рівня вищої освіти зі спеціальності 015 Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка) – 55. 2. Окремі в такій монографії: Onyshchenko S. Mechanotronics in Mechanical Engineering: monograph. Žďár nad Sázavou: Publishing House «The company «DEL c.z.»», 2023. 69 р. (2,9 друк.арк.). Отримані результати апробовувалися та впроваджувалися в практику роботи закладів вищої освіти завдяки лекційним курсам, практичним та індивідуальним заняттям, методичним рекомендаціям та навчальним, методичним посібникам, програмам практикумів, тренінгів, на семінарах, міжнародних та всеукраїнстких науково-практичних конференціях, засіданнях кафедри. Апробація результатів дослідження здійснювалась у процесі їх обговорення на міжнародних та всеукраїнстких науково-практичних конференціях, методичних та методологічних семінарах, публікацій наукових статей та тез. Застосування результатів роботи, її практичний результат: результати науково-дослідної роботи використовуються в Бердянському державному педагогічному університеті при викладанні дисциплін циклу професійної і практичної підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальностей 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) та 015 Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка), а також можуть бути використані у закладах вищої освіти України. Форма кінцевої розробки: колективна монографія «Науково-методичні засади підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності» («Scientific and Methodological Principles of Improving the Quality of Training of Professional and Technological Education Specialists in Modern Conditions»).
- ДокументТеорія та методика виховної роботи у ЗПТО : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Хоменко, Світлана ВалеріївнаМета та предмет курсу: формування в здобувачі освіти системи професійних знань з методики виховання, умінь, навичок і досвіду проектування й організації процесу виховання учнівської молоді в закладах професійної (професійно-технічної) освіти; формування здатності самостійно творчо та дієво розв’язувати виховні завдання та здійснювати оптимальний вибір методів, технологій, засобів, форм виховної роботи учнів з урахуванням суспільних вимог до рівня їхньої вихованості, здібностей та індивідуальних потреб.
- ДокументІнтеграція штучного інтелекту в мобільні телефони та нові горизонти можливостей у професійній освіті(БДПУ, 2024) Рябов, Андрій; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Світлана ВалеріївнаАктуальність інтеграції штучного інтелекту в мобільні телефони та професійну освіту стає очевидною, враховуючи, що ШІ стає невіддільною частиною нашого життя, пропонуючи рішення для повсякденних завдань, включно з поліпшенням якості фотографій та редагуванням зображень. Ці функції є лише початком потенціалу ШІ в смартфонах. Історія штучного інтелекту, яка почалася з перших попитів на помічників у телефонах, зараз перетворилася на розвиток AI (Artificial Intelligence), ідею якого започаткував Джон Маккарті у 1956 році. Це подія стала каталізатором для розвитку технологій, які сьогодні спонукають нас роздумувати про майбутнє взаємодії людини та машин.