Факультет фізичної культури, спорту та здоров’я людини
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 7
- ДокументОсобливості техніко-тактичної підготовки баскетболістів на етапі початкової підготовки(БДПУ, 2024) Тимко, ЯнаАктуальність даної роботи обумовлена необхідністю адаптації методичних підходів до тренування фізичних якостей відповідно до новітніх досягнень у науці і технологіях. В умовах глобалізації спортивної індустрії, важливо інтегрувати сучасні наукові дослідження та інноваційні технології у тренувальний процес. Сучасні тренувальні програми повинні бути орієнтовані на комплексний підхід до розвитку фізичних, технічних, тактичних та психологічних складових підготовки спортсменів. Дослідження показують, що успішна підготовка молодих баскетболістів передбачає не лише покращення їхньої фізичної форми, але й розвиток швидкості, витривалості, сили та координації. Однак, існуючі методики часто недостатньо враховують специфіку баскетболу, що може призводити до неефективності тренувального процесу. Тому розробка нових, адаптованих до потреб юних баскетболістів методик є надзвичайно актуальною.
- ДокументВикористання засобів кікбоксингу у процесі фізичного виховання студентської молоді(БДПУ, 2024) Селянин, МикитаУ сучасному світі фізична культура і спорт є невід'ємною частиною життя молодих людей, оскільки сприяють не тільки фізичному розвитку, а й формуванню особистісних якостей, поліпшенню психоемоційного стану. У зв'язку з цим кікбоксинг, як вид єдиноборств, набирає все більшої популярності серед студентів. Його унікальність полягає в поєднанні фізичного навантаження, психологічної витривалості та розвитку тактичного мислення, що робить його важливим компонентом фізичного виховання. Згідно з низкою досліджень, сучасна молодь стикається з проблемою дедалі більш малорухливого способу життя, що негативно позначається на її здоров'ї та працездатності. Заняття кікбоксингом розвивають силу м'язів, витривалість і координацію рухів, а також дисципліну та впевненість у собі.
- ДокументОсобливості застосування сучасних фітнес-програм з аеробіки для групових та індивідуальних занять(БДПУ, 2024) Федорова, МаріяСучасні фітнес-методики є природним результатом пошуку ефективних способів надання широкій громадськості доступу до організованої фізичної активності для зміцнення здоров'я. Аналіз результатів низки світових практик і наукових досліджень переконує в тому, що ефективним способом підвищення рівня рухової активності різних верств населення України може бути створення і впровадження в систему фізичного виховання молоді та дорослих різних популярних фітнес-програм оздоровчого характеру, що формують спортивні навички. Фітнес-програми - це сучасні способи підтримки фізичної активності, які допомагаютьпокращитиздоров'я, зменшити ризики захворювань, підвищити настрій, налаштуватихарчування, підвищити загальний тонус, поліпшити психологічний стан, підвищитипродуктивність праці та зменшити рівень стресу.
- ДокументДослідження рівня здоров’я та фізичного стану різних груп населення (на прикладі середньої вікової групи)(БДПУ, 2024) Неміч, ОльгаДослідження присвячене рівню здоров'я та фізичному стану людей середньої вікової групи в Україні. Використано методи анкетування, фізичних вимірювань та аналізу наукової літератури. Отримані результати виявляють особливості фізичного стану цієї категорії населення і можуть слугувати основою для розробки рекомендацій щодо покращення якості їхнього життя. Важливим аспектом є врахування складного соціально-політичного контексту країни, зокрема ситуації на сході України.
- ДокументОсобливості побудови занять з фізичного виховання здобувачів закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання(БДПУ, 2024) Лихолат, Т.Мета дослідження: виявити особливості та фактори, що впливають на ефективність занять з фізичного виховання здобувачів закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання, а також розробити практичні рекомендації для викладачів з урахуванням специфіки навчання в умовах війни. Об'єкт дослідження: особливості побудови занять з фізичного виховання здобувачів закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання. Предмет дослідження: процес фізичного виховання здобувачів закладів вищої освіти. Методи досліджень. Для досягнення поставлених цілей і завдань у дослідженні "Особливості побудови занять з фізичного виховання здобувачів закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання" використовувалися методи, що дозволили отримати комплексні та об'єктивні дані про ефективність дистанційного навчання в фізичному вихованні. Теоретичні методи, такі як аналіз і синтез, були застосовані для вивчення наукової літератури з питань дистанційного навчання та фізичного виховання, що дало змогу систематизувати знання в цій галузі. Після збору інформації проводилось узагальнення та класифікація отриманих даних, що дозволило виділити ключові фактори, які впливають на організацію занять і мотивацію студентів у фізичному вихованні в дистанційному форматі. Емпіричні методи, зокрема спеціально розроблений анкетний опитувальник, використовувалися для збору даних про мотивацію та психофізичну готовність студентів, що дозволило оцінити рівень різних видів мотивації, таких як мотивація до регулярних занять фізичними вправами та участі в самостійній фізкультурно-оздоровчій діяльності. Додатково застосовувалися методи педагогічного спостереження за навчальним процесом, що надало якісні дані про активність студентів і їхній рівень залучення до занять фізичним вихованням під час дистанційного навчання. Отримані дані були оброблені за допомогою методів математичної статистики, що дозволило виявити значущі різниці між різними групами студентів. Кількісний і якісний аналіз використовувалися для детального дослідження мотиваційних показників: кількісний аналіз дозволив оцінити рівень різних видів мотивації, а якісний – заглибитися в контекст і фактори, що впливають на мотивацію до фізичної активності. На основі отриманих даних була розроблена методична система організації занять з фізичного виховання в умовах дистанційного навчання, яка враховує специфіку студентів і особливості їхньої навчальної діяльності. Завдяки застосуванню цих методів було отримано комплексні дані про ефективність організації фізичного виховання в дистанційних умовах, що дозволяє зробити обґрунтовані висновки та рекомендації для викладачів фізичного виховання у вищих навчальних закладах.