Монографії
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Монографії за Автор "Alieksieieva, Hanna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументDistance Technologies of the Creative Abilities Development as the Component of the Process of Formation Soft Skills(London : B P International, 2022) Alieksieieva, Hanna; Kravchenko, Nataliia; Horbatiuk, Larysa; Zhyhir, Viktoriia; Chernieha, OlenaThe work is dedicated to the problem of developing the creative abilities of students as a component of soft skills. The model of formation of the creative professional potential of future specialists is proposed. To describe the conceptual model, the methodology of functional modeling within the graphical notation IDEF0 is used. For the construction of creative abilities during distance learning, it is advisable to use systems of education management, to use cloudtechnologies, systems of videoconferences’ organization, and messengers. The experience of the formation of the creative professional potential of students of Berdiansk State Pedagogical University with the help of distance learning is described.
- ДокументImplementation of the kanban methodology in the teaching of web technologies for senior students(Katowice : Publishing House of Katowice School of Technology, 2022) Shchetynina, Olha; Horbatiuk, Larysa; Alieksieieva, Hanna; Kravchenko, NataliiaБурхливий зріст можливостей, що надають інформаційні технології, має значний вплив на освіту, зокрема, дистанційну, яка в сучасних умовах набула особливої актуальності. Вимушений перехід до віддаленого навчання відбувся ще у 2020 році, у зв’язку з пандемією COVID-19, і продовжився через повномасштабне вторгнення Росії в Україну 24 лютого 2022 року. В обставинах військової агресії, усвідомлюючи надзвичайну важливість надання повноцінної освіти та всебічної підтримки дітям – майбутнім гідним представникам української нації, педагоги продовжують пошук нових засобів передачі знань та формування компетентностей, новітніх методів навчання і виховання учнів, чимало з яких постраждали внаслідок війни, таким чином об’єднуючись у свій «освітній фронт». Сьогодні успішний випускник закладу середньої освіти – це високоосвічена, всебічно розвинена особистість, яка здатна до творчого мислення, самостійного вирішення проблем, вирішення нестандартних завдань, готова до командної взаємодії та продуктивної співпраці. Здатність учня адаптуватися до змін у навколишньому світі, швидко вчитися та освоювати нові вміння та навички робить його в майбутньому конкурентоспроможним на ринку праці. Саме це робить ідею навчання впродовж життя або вміння вчитися однією з ключових компетентностей, якими має володіти випускник для того, щоб знайти шлях до самовираження та успішної реалізації себе в житті. Формування навичок навчання впродовж життя відбувається за підтримки мотивації до постійного навчання, забезпечення доступу до навчання представникам усіх поколінь, використання різних стилів навчання та інновацій у навчально-виховному процесі, використання особистісно-орієнтованих інструментів навчання.