Методичні рекомендації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Методичні рекомендації за Автор "Лопатіна, Ганна Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКонсультативна діяльність фахівців ІРЦ(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є підготовка здобувачів вищої освіти до професійної діяльності в сфері спеціальної та інклюзивної освіти, надання ресурсної підтримки та консультування різних груп бенефеціарів. Предметом цієї дисципліни є основи консультативної психології, особливості роботи в сфері інклюзивної та спеціальної освіти, методи і прийоми ресурсної підтримки, інтерактивні форми консультування, а також професійні стандарти та етичні принципи.
- ДокументЛогопедія : силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Логопедія. Спеціальна психологія» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є озброєння здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти системою загальнодидактичних та спеціальних професійних знань, формування уявлень про причини, механізми, засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток дітей, їх подальше успішне навчання та освіту. Предметом цієї дисципліни є вивчення базових принципів і методик навчання, які застосовуються у роботі з дітьми та дорослими з мовленнєвими порушеннями; вивчення різних типів мовленнєвих порушень, їхніх причин, симптомів та діагностики; освоєння практичних методик і інструментів для виявлення, діагностики та корекції мовленнєвих порушень; методи та засоби для попередження мовленнєвих порушень, включаючи ранню діагностику та втручання; вивчення взаємозв'язку мовленнєвих порушень з психічним і соціальним розвитком особистості; інтеграція з іншими дисциплінами; способи оцінки ефективності методів корекції та навчання; аналіз конкретних випадків з життя для кращого розуміння теорії та практики.
- ДокументМетодика роботи з дітьми з порушеннями мовлення: силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Логопедія. Спеціальна психологія» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння логодидактичних і психофізіологічних основ навчання рідної мови та мовлення, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи з особами з функціонально-мовленнєвими труднощами. Предметом цієї дисципліни є вивчення теоретичних і практичних аспектів діагностики та корекції мовленнєвих порушень у дітей.
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання, оформлення та захисту курсових робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна Олександрівна; Цибуляк, Наталя ЮріївнаМетодичні рекомендації до виконання, оформлення та захисту курсових робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта складені на основі «Положення про організацію освітнього процесу в Бердянському державному педагогічному університеті», «Положення про академічну доброчесність у Бердянському державному педагогічному університеті»
- ДокументНаскрізна програма практики ОПП „Логопедія. Спеціальна психологіяˮ для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОлександрівнаУ наскрізній програмі практики ОПП „Логопедія. Спеціальна психологіяˮ схарактеризовані структура та зміст педагогічної практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта, висвітлена послідовність виконання завдань, визначені особливості кожного виду практики, представлені зразки оформлення необхідних матеріалів педагогічної практики. Стане у нагоді для керівників практик, викладачів, які здійснюють методичне керівництво практиками, здобувачів вищої освіти, учителів-логопедів, учителів-дефектологів, які приймають практикантів на базах практик.
- ДокументСенсорна інтеграція в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Спеціальна освіта» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна Олександрівна; Єфименко, Микола МиколайовичМетою викладання навчальної дисципліни є формування системи теоретичних знань, набуття практичних вмінь, навичок та методичних аспектів застосування сенсорної інтеграції в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Предметом цієї дисципліни є вивчення основних принципів, методів та технік сенсорної інтеграції, їх роль та значимість у корекційному навчанні та реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, а також методики впровадження цих підходів у педагогічний процес.