Методичні рекомендації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Методичні рекомендації за Назва
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКваліфікаційна магістерська робота: методичні рекомендації щодо виконання, оформлення, захисту(Гельветика, 2023)Розкрито рекомендації щодо етапів виконання, структури, технічного оформлення, порядку подання, процедури захисту та оцінювання кваліфікаційних магістерських робіт
- ДокументКонсультативна діяльність фахівців ІРЦ(БДПУ, 2023) Лопатіна Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є підготовка здобувачів вищої освіти до професійної діяльності в сфері спеціальної та інклюзивної освіти, надання ресурсної підтримки та консультування різних груп бенефеціарів. Предметом цієї дисципліни є основи консультативної психології, особливості роботи в сфері інклюзивної та спеціальної освіти, методи і прийоми ресурсної підтримки, інтерактивні форми консультування, а також професійні стандарти та етичні принципи.
- ДокументЛогопедичний масаж та гімнастика(БДПУ, 2023) Лопатіна Ганна ОдександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є ознайомлення здобувачів вищої освіти з сучасною логопедичною технологією формування вимовної сторони мовлення – логопедичним масажем. Предметом цієї дисципліни є комплексний підхід до вивчення та практичного застосування логопедичного масажу та гімнастики як ефективних методів логопедичної корекції.
- ДокументЛогопедія : силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Логопедія. Спеціальна психологія» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лопатіна Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є озброєння здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти системою загальнодидактичних та спеціальних професійних знань, формування уявлень про причини, механізми, засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток дітей, їх подальше успішне навчання та освіту. Предметом цієї дисципліни є вивчення базових принципів і методик навчання, які застосовуються у роботі з дітьми та дорослими з мовленнєвими порушеннями; вивчення різних типів мовленнєвих порушень, їхніх причин, симптомів та діагностики; освоєння практичних методик і інструментів для виявлення, діагностики та корекції мовленнєвих порушень; методи та засоби для попередження мовленнєвих порушень, включаючи ранню діагностику та втручання; вивчення взаємозв'язку мовленнєвих порушень з психічним і соціальним розвитком особистості; інтеграція з іншими дисциплінами; способи оцінки ефективності методів корекції та навчання; аналіз конкретних випадків з життя для кращого розуміння теорії та практики.
- ДокументМетодика роботи з дітьми з порушеннями мовлення: силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Логопедія. Спеціальна психологія» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лопатіна Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння логодидактичних і психофізіологічних основ навчання рідної мови та мовлення, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи з особами з функціонально-мовленнєвими труднощами. Предметом цієї дисципліни є вивчення теоретичних і практичних аспектів діагностики та корекції мовленнєвих порушень у дітей.
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Комп’ютерне моделювання технічних об’єктів»(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Онищенко СергійУ методичних рекомендаціях подані: навчальна програма, рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Комп’ютерне моделювання технічних об’єктів". Призначений для підготовки студентів спеціальності 6.010103 – технологічна освіта денної форми навчання.
- ДокументМетодичні рекомендації (дидактичний матеріал) до самостійної роботи з курсу «Історія театру»(БДПУ, 2007) Григор'єва ВікторіяМетодичні рекомендації до самостійної роботи містять завдання з курсу «Історія театру» (від античності до наших днів). Особлива увага приділяється різноманітним формам і методам проведення самостійної роботи. Методичні рекомендації розраховані на студентів різного рівня підготовки денної та заочної форми навчання.
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни «WEB-ТЕХНОЛОГІЇ»(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Онищенко СергійУ методичних рекомендаціях подані: навчальна програма, лабораторні роботи з дисципліни "WEB-технології". Призначений для підготовки студентів спеціальності 6.010104 – професійна освіта денної форми навчання.
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Інформаційні машини та кібернетичні системи»(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Онищенко СергійУ методичних рекомендаціях подані: навчальна програма, рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Інформаційні машини та кібернетичні системи". Призначений для підготовки студентів спеціальності 6.010103 – технологічна освіта денної форми навчання.
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання, оформлення та захисту курсових робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта(БДПУ, 2023) Лопатіна Ганна Олександрівна; Цибуляк Наталя ЮріївнаМетодичні рекомендації до виконання, оформлення та захисту курсових робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта складені на основі «Положення про організацію освітнього процесу в Бердянському державному педагогічному університеті», «Положення про академічну доброчесність у Бердянському державному педагогічному університеті»
- ДокументМетодичні рекомендації до написання, оформлення і захисту курсових робіт з сучасних технологій викладання іноземних мов(БДПУ, 2021) Глазкова ІринаУ методичних рекомендаціях даються відповіді на загальні питання щодо написання курсової роботи, характеризуються структурні елементи, правила цитування та посилання на використану літературу, особливості офрмлення основної частини курсової роботи та додатків до неї, окреслюються технічні вимоги до такого типу текстів, описується процедура захисту курсової роботи та критерії оцінювання. Видання адресоване здобувачам вищої освіти, які пишуть курсову роботу з сучасних технологій викладання іноземних мов, науковим керівникам
- ДокументМетодичні рекомендації до підготовки та захисту курсових і магістерських робіт для здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Фізика)(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Школа Олександр ВасильовичНавчально-методичне видання містить загальні вимоги до підготовки, оформлення, подання і захисту курсових та магістерських робіт відповідно до навчального плану підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Фізика). Наведено методичні рекомендації про організацію виконання, зміст, структуру, порядок оформлення основних елементів тексту, процедуру захисту та критерії оцінювання курсових і магістерських робіт відповідно до чинних нормативних освітніх документів. Для здобувачів, що навчаються за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика) та викладачів закладів вищої освіти
- ДокументНаскрізна програма практики ОПП „Логопедія. Спеціальна психологіяˮ для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта(БДПУ, 2023) Лопатіна Ганна ОлександрівнаУ наскрізній програмі практики ОПП „Логопедія. Спеціальна психологіяˮ схарактеризовані структура та зміст педагогічної практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта, висвітлена послідовність виконання завдань, визначені особливості кожного виду практики, представлені зразки оформлення необхідних матеріалів педагогічної практики. Стане у нагоді для керівників практик, викладачів, які здійснюють методичне керівництво практиками, здобувачів вищої освіти, учителів-логопедів, учителів-дефектологів, які приймають практикантів на базах практик.
- ДокументСенсорна інтеграція в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Спеціальна освіта» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лопатіна Ганна Олександрівна; Єфименко Микола МиколайовичМетою викладання навчальної дисципліни є формування системи теоретичних знань, набуття практичних вмінь, навичок та методичних аспектів застосування сенсорної інтеграції в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Предметом цієї дисципліни є вивчення основних принципів, методів та технік сенсорної інтеграції, їх роль та значимість у корекційному навчанні та реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, а також методики впровадження цих підходів у педагогічний процес.
- ДокументСилабус навчальної дисципліни «Актуальні проблеми граматики української мови» на 2023–2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Юносова Валентина ОлександрівнаУ силабусі визначено мету і завдання викладання навчальної дисципліни «Актуальні проблеми граматики української мови». Мета - ознайомлення студентів освітнього ступеня «магістр» із новітніми напрацюваннями української мовознавчої науки в галузі морфології та синтаксису з позицій функційно-категорійної граматики, сприяння формуванню в них науково-лінгвістичного мислення. Основними завданнями вивчення дисципліни «Актуальні проблеми граматики української мови» є: – поглибити і закріпити знання основних теоретичних положень, актуальних питань мовознавства, морфології та синтаксису; – ознайомити студентів із новітніми розробками в галузі морфології та синтаксису української мови; – виробити навички сучасних підходів до аналізу мовних явищ; – сприяти формуванню в майбутніх філологів системи знань та вмінь, необхідних для проведення мовознавчих досліджень.
- ДокументЩоденник самоактуалізації професійно-комунікативної культури(Харків : Видавництво Іванченка І.С., 2020) Мороз-Рекотова ЛесяРобочий зошит (щоденник) для щоденної роботи над собою із самоактуалізації професійно-комунікативної культури у розрізі професійниї ситуацій діяльності вихователя закладу дошкільної освіти. A workbook (diary) for daily work on self-actualization of professional and communicative culture in the context of professional situations of preschool educators.