Кафедра економіки, менеджменту та фінансів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра економіки, менеджменту та фінансів за Автор "Токаренко, Олена Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОпераційний менеджмент : силабус 2023-2024 н.р. (ОПП "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу")(БДПУ, 2023) Токаренко, Олена ІванівнаСилабус з дисципліни "Операційний менеджмет" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу".
- ДокументОснови академічного письма : силабус 2023-2024 н.р. (ОПП і"Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу")(БДПУ, 2023) Токаренко, Олена ІванівнаСилабус з дисципліни "Основи академічного письма" для здобувачів першого (бакаларвськог) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професвійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу".
- ДокументТеорія організацій : силабус 2023-2024 н.р. (ОПП "Менедмент готельного, курортного та туристичного сервісу")(БДПУ, 2023) Токаренко, Олена ІванівнаМета курсу - формування у здобувачів сучасного, на основі системного підходу, світогляду щодо створення, функціонування й еволюції організацій. Предмет курсу: організаційні відносини, тобто зв'язки і взаємодії між різного роду цілісними утвореннями та їх структурними складовими, а також процеси і дії організуючої і дезорганізуючої спрямованості; організаційний досвід.
- ДокументТехнології продажів туристського продукту : силабус 2023-2024 н.р. (ОПП "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу")(БДПУ, 2023) Токаренко, Олена ІванівнаСилабус з дисципліни "Технології продажів турстського продукту" для здобувачів першого (бакаларвського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професвійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу". Мета курсу - формування у здобувачів системи знань та основних навиків організації процесу продажів туристського продукту та комунікації, що впливають на прийняття остаточного рішення про придбання туристського продукту. Предмет курсу: методики, техніки продажів туристського продукту, взаємодія з клієнтами в процесі продажів, робота з запереченнями.