Перегляд за Автор "Ілішова, Ольга Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПроблема національно-патріотичного виховання(Інноваційна педагогіка, 2022) Грищенко, С.; Ілішова, Ольга Миколаївна; Єфімов, Д.; Макогончук, Н.Стаття присвячується дослідженню національно-патріотичного виховання. Доведено, що формування в учнів закладів загальної середньої освіти та закладів позашкільної освіти високої національно-патріотичної свідомості, почуття відданості своїй Українській державі натепер набуває актуальності
- ДокументПрофесійна компетентність фахівців дошкільної освіти: сучасні вектори формування(Харків : Видавництво Іванченка І. С., 2021) Зайцева, Лариса Іванівна; Семеняко, Юлія Борисівна; Донченко, Ольга Сергіївна; Григор’єва, Наталя Анатоліївна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Улюкаєва, Ірина Гереєвна; Кот, Надія Андріївна; Дичківська, Ілона; Єськова, Тетяна Леонідівна; Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Старинська, Олена ВіталіївнаУ монографії представлені результати науково-дослідної роботи колективу науковців кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету, здійснених щодо шляхів розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Видання адресоване науковцям, здобувачам вищої освіти та викладачам закладів вищої педагогічної освіти, фахівцям у галузі дошкільної освіти
- ДокументПрофесійна підготовка соціального педагога в контексті засад компетентнісно-зорієнтованої парадигми(Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2020) Гуренко, Ольга Іванівна; Захарова, Наталя Миколаївна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Котляр, Володимир Пилипович; Михайленко, Наталія; Петровська, Катерина Володимирівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Улюкаєв, Сергій ГерійовичМонографія є результатом роботи викладачів кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти Бердянського державного педагогічного університету на комплексною метою «Професійна підготовка соціального педагога в контексті засад компетентнісно-зорієнтованої парадигми». У монографії висвітлено особливості професійної підготовки соціальних педагогів з огляду на засади компетентнісно-зорієнтованої парадигми, розглянуто актуальні питання полікультурної освіти, створення інклюзивного середовища в закладах освіти та проблеми підготовки фахівців соціальної сфери до роботи з різними соціальними групами. Матеріали монографії можуть стати в нагоді викладачам закладів вищої педагогічної освіти, здобувачам та практичним працівникам соціально-педагогічної сфери.
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Джеваго, Аліна; Солнишкіна, Аліна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Рацул, Анатолій; Аксютіна, Ангеліна; Кулікова, Анна; Бибик, Вадим; Николаєва, Валентина; Авраімова, Валерія; Апухтіна, Вікторія; Дрозд, Вікторія; Жерліцина, Вікторія; Сичова, Вікторія; Висоцький, Володимир; Бей, Галина; Корек, Галина; Локарєва, Галина; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Бибик, Дар'я; Грицун, Дар'я; Завітренко, Долорес; Прокопчук, Інна; Олійник, Ірина; Савельчук, Ірина; Сизоненко, Ірина Геннадіївна; Суровцева, Ірина; Петровська, Катерина Володимирівна; Балашова, Крістіна; Сичова, Ксенія; Хижняк, Лариса; Кузнєцова, Людмила; Романенкова, Людмила; Відьменко, Марія; Кузьміна, Марія; Михайлюк, Марія; Кот, Надія Андріївна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Голуб, Наталя; Григор'єва, Наталя Анатоліївна; Захарова, Наталя Миколаївна; Руденко, Наталя; Милайховська, Оксана; Панченко, Олександра; Гуляєва, Олена; Іонова, Олена; Милославська, Олена; Нагорна, Олена; Файермен, Олена; Байдарова, Ольга; Донченко, Ольга; Жамкова, Ольга; Ілішова, Ольга Миколаївна; Якубенко, Ольга; Аниськіна, Світлана; Вакуленко, Світлана; Калаур, Світлана; Лупаренко, Світлана; Миколюк, Світлана; Гераськов, Сергій; Улюкаєв, Сергій Герійович; Посипайко, Тамара; Богай, Тетяна; Житнік, Тетяна; Кулініч, Тетяна; Тернавська, Тетяна; Авраменко, Уляна; Мацкевич, Юліана; Данильчук, Юлія; Семеняко, ЮліяБорисівна; Хадаєва, Юлія; Сідлецька, Яна; Бугерко, ЯрославаДо збірника увійшли матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(БДПУ, 2019) Аверіна, Дар'я; Авраменко, Уляна; Апухтіна, Вікторія; Багрій, Вікторія; Безух, Віта; Бойко-Гагарін, Андрій; Бондар, Юлія; Бородіна, Оксана; Босенко, Марина; Бриндіков, Юрій; Вербець, Владислав; Гаврус, Наталя; Гевчук, Наталія; Голова, Наталія; Гуренко, Ольга Іванівна; Демиденко, Наталя; Дибко, Катерина; Єрьоміна, Лілія; Жейнова, Світлана; Жиляк, Наталія; Захарова, Наталя Миколаївна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Кавко, Мілана; Калаур, Світлана; Кашкарьова, Людмила; Келемен, Андріана; Кириліна, Оксана; Кобюк, Юлія; Колесник, Людмила; Коляда, Тетяна; Копил, Дар’я; Котляр, Володимир Пилипович; Котляр, Світлана; Кузьменко, Вікторія; Ларцева, Тетяна; Лацко, Діана; Лісна-Міськів, Наталія; Магомедова, Яна; Малютіна, Наталія; Мільчевська, Ганна; Михайленко, Наталія; Москальова, Людмила; Нагорна, Анастасія; Нечет, Ольга; Олійник, Ірина; Олійник, Катерина; Онищенко, Сергій Вікторович; Петровська, Катерина Володимирівна; Письмак, Ольга; Познякова, Анжела; Попівща, Надія; Попова, Анастасія Сергіївна; Рідкодубська, Ганна; Романовська, Людмила; Савченко, Людмила; Самко, Алла; Сеага, Семмі; Сердюченко, Анастасія; Сердюченко, Антон Олександрович; Сиротинська, Марія; Солонська, Альона; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Чабан, Наталія; Човган, Олена; Чудакова, Влада; Шалупня, Євгеній; Шевченко, Світлана; Шевченко, Юрій; Шкляр, Анатолій; Якубова, ЛюдмилаДо збірника увійшли матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(БДПУ, 2020) Попова, Анастасія Сергіївна; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Кузьмін, Вікторі; Котляр, Володимир Пилипович; Зленська, Дар'я; Савельчук, Ірина; Петровська, Катерина Володимирівна; Лісіна, Лариса; Романовська, Людмила; Кузьміна, Марія; Кот, Надія Андріївна; Волхіна, Наталія; Михайленко, Наталія Володимирівна; Захарова, Наталя Миколаївна; Уманцева, Оксана; Василенко, Олена; Ватаг, Олена; Прудкогляд, Олена; Бойко, Ольга; Гуренко, Ольга Іванівна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Селецька, Тетяна; Сафоненко, ЮліяДо збірника увійшли матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підгтовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Бабич, Павло; Голова, Наталія; Кашуба, Людмила; Кляп, Маріана; Кучерак, Ірина; Панасюк, Єва; Потапюк, Лілія; Скірко, Ганна; Хлєбік, Світлана; Шкода, Альона; Цибуляк, Наталя Юріївна; Василенко, Олена; Єськова, Тетяна Леонідівна; Шипка, Олександра; Гринців, Мар'яна; Баранник, Лілія; Попова, Анастасія Сергіївна; Гордєєва, Тетяна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Локарєва, Галина; Новгородський, Руслан; Озерян, Катерина; Бондаревська, Ксенія; Житнік, Тетяна; Заяць, Елла; Петровська, Катерина Володимирівна; Котикова, Олена; Кузьміна, Марія; Попович, Василь; Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна; Семеняко, Юлія Борисівна; Янковська, Світлана; Бриндіков, Юрій; Вішталюк, Валерія; Савельчук, Ірина; Захарова, Наталя Миколаївна; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Коліник, Таіса; Лютий, Вадим; Лях, Тетяна; Сапіга, Світлана; Скубиш, Оксана; Шаумян, Олена; Смоляна, Світлана; Марціноваська, Ірина; Чернета, Світлана; Майборода, Вікторія; Ванєєва, Марія; Кривошеєва, Ольга; Данильчук, Лариса; Градусова, Марія; Козинець, Олександр; Кобильченко, Вадим; Омельченко, Ірина; Костюк, Аліна; Ніколенко, Людмила; Могильова, Ольга; Борисова, Юлія; Степанюк, Вікторія; Чопік, Олена; Докучина, Тетяна; Донченко, Ольга Сергіївна; Кот, Надія Андріївна; Литвиченко, Дарина Сергіївна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Метицька, Віолетта; Туболець, Ірина; Романовська, Людмила; Супрун, Дар'яДо збірника увійшли матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументСтановлення суб’єктної позиції студента як необхідна умова формування ціннісно зорієнтованої професійної компетентності(Молодь і ринок, 2022) Вишківська, Ванда; Ілішова, Ольга Миколаївна; Черепинська, Аліна; Войчун, ОленаУ статті обгрунтовується, що концептуально значущою умовою створення системи професійної освіти, яка відповідає вимогам інтеграції України у світовий освітній простір на основі якості, є реалізація положень компетентнісного підходу. Доведено, що ціннісна складова професійної компетентності вимагає сформованості суб’єктної позиції студента, яка, своєю чергою, зумовлює його потребу і здатність до самовдосконалення, самореалізації, професійного росту, визначає спрямованість майбутнього фахівця на результат освіти в діяльнісному вимірі.
- ДокументСучасні стандарти та шляхи їх реалізації в підготовці фахівців дошкільної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Ілішова, Ольга МиколаївнаУ статті розкрито сутність сучасних стандартів у процесі майбутньої підготовки фахівців дошкільної освіти, їх принципи та основні завдання в процесі реалізації з метою перегляду значення підготовки педагогічних кадрів для цієї системи щодо новітніх вимог суспільства. Акцентовано увагу на організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти з урахуванням таких підходів: діяльнісного, інтегративного, інтерактивного та компетентнісного. Визначено актуальність освітньо-професійної підготовки у вищих навчальних закладах, яка передбачає формування майбутнього педагога як людини, якій притаманні гуманність, духовність, творчість, яка володіє необхідними для роботи в дошкільному закладі професійними знаннями, уміннями і навичками. Зміст підготовки у ЗВО має відповідати таким вимогам: пріоритет національних і загальнолюдських духовних цінностей; органічний зв'язок спеціальних курсів з національною культурою, історією, традиціями українського народу; формування у студентів потреб і здібностей до пізнання; формування критеріальних основ наукового світогляду, що забезпечує пріоритет людини та її цінностей; науковий і світський характер соціально-гуманітарних дисциплін, незалежність їх викладання від політичних партій, громадських і релігійних організацій; демократизм системи викладання дисциплін, свобода вибору студентами форм занять і навчальних курсів; безперервна система вищої педагогічної освіти: довузівської, вузівської, післявузівської. Обґрунтовано необхідність такої підготовки майбутнього фахівця закладу дошкільної освіти, що вимагає від нього розвиненості низки компетентностей, які є необхідними саме в цей важкий для всіх час і обумовлені кризовими ситуаціями та відповідними діями в умовах воєнного часу.