Перегляд за Автор "Ачкан, Віталій Валентинович"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВибрані питання шкільного курсу математики : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ачкан, Віталій ВалентиновичМета та предмет курсу: Предметом вивчення навчальної дисципліни є шкільний курс математики, особливості змісту та структури завдань державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Метою викладання навчальної дисципліни «Вибрані питання шкільного курсу математики» є формування математичних компетентностей студентів щодо питань, безпосередньо пов’язаних із шкільним курсом математики, методичних компетентностей щодо організації підготовки учнів дев’ятих та одинадцятих класів до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з математики; розв’язування рівнянь та нерівностей, планіметричних задач.
- ДокументВступ до фаху : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ачкан, Віталій ВалентиновичМета та предмет курсу: предметом вивчення навчальної дисципліни є математика як наука та навчальний предмет, специфіка навчальної діяльності студента та особливості майбутньої професійної діяльності математика, вчителя математики. Метою навчальної дисципліни є формування знань студентів щодо предмету математики як науки, її місця в системі наук, ролі, яку відіграє математика у пізнанні світу; змісту педагогічної діяльності вчителя математики, її сутності та важливості в сучасному суспільстві.
- ДокументМетодика навчання математики, 6 семестр : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ачкан, Віталій ВалентиновичМета та предмет курсу: Предметом вивчення навчальної дисципліни є математика як навчальний предмет і закономірності процесу навчання математики учнів різних вікових груп. Метою викладання навчальної дисципліни «Методика навчання математики» є теоретична та методична підготовка майбутніх учителів математики до майбутньої фахової діяльності у закладах загальної середньої освіти; формування загальних та фахових компетентностей майбутніх учителів математики.
- ДокументМетодика навчання математики, 7 семестр : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ачкан, Віталій ВалентиновичМета та предмет курсу: Предметом вивчення навчальної дисципліни є математика як навчальний предмет і закономірності процесу навчання математики учнів різних вікових груп. Метою викладання навчальної дисципліни «Методика навчання математики» є теоретична та методична підготовка майбутніх учителів математики до майбутньої фахової діяльності у закладах загальної середньої освіти; формування загальних та фахових компетентностей майбутніх учителів математики.
- ДокументМетодика навчання математики, 8 семестр : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ачкан, Віталій ВалентиновичМета та предмет курсу: Предметом вивчення навчальної дисципліни є математика як навчальний предмет і закономірності процесу навчання математики учнів різних вікових груп. Метою викладання навчальної дисципліни «Методика навчання математики» є теоретична та методична підготовка майбутніх учителів математики до майбутньої фахової діяльності у закладах загальної середньої освіти; формування загальних та фахових компетентностей майбутніх учителів математики.
- ДокументМетодика поглибленого навчання математики в закладах загальної середньої освіти : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ачкан, Віталій ВалентиновичМета та предмет курсу: предметом вивчення навчальної дисципліни є математика як навчальний предмет і закономірності процесу навчання у класах з поглибленим вивченням математики в основній та старшій школі. Метою викладання навчальної дисципліни є теоретична та методична підготовка майбутніх учителів/викладачів математики до практичної діяльності в класах з поглибленим навчанням математики в основній та старшій школі.
- ДокументНаукові основи організації навчання математики у вищій школі : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ачкан, Віталій ВалентиновичМета та предмет курсу: Предметом вивчення навчальної дисципліни є цілі, завдання, методи, форми, засоби викладання математичних дисциплін у вищій школі. Метою вивчення курсу є методична та теоретична підготовка майбутніх викладачів математики до практичної діяльності в сучасній вищій школі; вивчення методів навчання математики, системи дидактичних засобів та методики їх комплексного використання.
- ДокументОрганізація дистанційного навчання математики : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ачкан, Віталій ВалентиновичМета та предмет курсу: Предметом вивчення навчальної дисципліни є методика особливості організації дистанційного навчання математики у закладах загальної середньої, професійної та вищої освіти. Метою викладання навчальної дисципліни «Організація дистанційного навчання математики» є теоретична та методична підготовка майбутніх учителів/викладачів математики до використання елементів дистанційного навчання у практичній діяльності в старшій профільній школі, професійно-технічних ліцеях та закладах вищої освіти І-ІІ рівня акредитації.
- ДокументПрофільно-орієнтоване навчання математики : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ачкан, Віталій ВалентиновичМета та предмет курсу: предметом вивчення навчальної дисципліни є математика як навчальний предмет і особливості організації навчання математики в старшій профільній школі. Метою викладання навчальної дисципліни «Профільно-орієнтоване навчання математики» є теоретична та методична підготовка майбутніх учителів/викладачів математики до практичної діяльності в старшій профільній школі, професійно-технічних ліцеях та закладах вищої освіти І-ІІ рівня акредитації.
- ДокументПсихолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти(Бердянськ : БДПУ, 2021) Коваль, Людмила Вікторівна; Безкоровайна, Лариса; Васильєва, Марина; Ільченко, Олена; Лебедик, Леся; Лупаренко, Світлана; Пріма, Раїса; Голік, Олександр Борисович; Голованова, Тетяна; Кінах, Неля; Козич, Ірина; Коробчук, Людмила; Коробчук, Тетяна; Афанасьєва, Наталя; Іотова, Юлія; Полякова, Анастасія; Попова, Ольга Іванівна; Рудчик, Ольга; Щербакова, Надія Миколаївна; Ярощук, Лілія Григорівна; Кондратенко, Юлія Ігорівна; Костенко, Ганна Петрівна; Голуб, Олена Вікторівна; Дімітрова, Олена; Панова. Тетяна; Вовченко, Ілона; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Дерев'янко, Ольга; Фатьянова, Тетяна; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Чечета, Альбіна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Іваницька, Світлана; Голубєва, Ірина; Бородін, Олексій; Комкова, Олена; Куленко, Анастасія; Сальнікова, Марія; Долгіх, Ірина; Соловйова, Ольга; Маєвська, Світлана; Василюк, Алла; Іваницький, Олександр; Андрєєв, Андрій; Білоус, Поліна; Тихонська, Наталія; Ачкан, Віталій Валентинович; Лебідь, Ольга; Поздєєва, Тетяна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Бузова, Олена Дмитрівна; Вагіна, Наталя Степанівна; Коваленко, Валерій Миколайович; Акєнтьєва, Наталія; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, Юрій; Маленко, Світлана; Качерова, Ольга Георгіївна; Кондратець, Інна; Григор’єва, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Скробака, Юлія; Турбар, Тетяна; Романюк, Оксана; Василюк, Валерія; Корнєєв, Дмитро; Кривенко, Юлія; Лавніков, Олег; Руденко, Анастасія; Віштак, Світлана; Дугельна, Альона; Замятіна, Вікторія; Чорна, Наталія; Лупир, Діана; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Рубцова, Ангеліна; Ткаченко, Мілена; Собко, Наталія; Чорна, Єлизавета; Безумова, Ольга; Бондаренко, Вікторія; Жижева, Анастасія; Ісланкіна, Євгенія; Жученко, Дар’я; Маджарова, Софія; Гречановська, Олена; Ліщун, Олена; Глазкова, Ірина Яківна; Пріма, Дмитро; Степанюк, Алла; Калаур Світлана; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Горбанюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Антоненко, Олександр Володимирович; Десятник Катерина; Коваль Марта; Кондратець Інна; Янко Ангеліна; Попова, Анастасія Сергіївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Філь Олена; Чемоніна, Лада Вячеславівна; Щербакова, Катерина; Макаренко Лілія; Кушнір, Юлія Вікторівна; Дернова, Анна; Голендяєв, Гeoргiй; Беженарь, Лілія; Патика, Вікторія; Чорна, Вікторія; Коваль, Карина Валентинів; Решетова, Яна; Ніколайчук, Катерина; Сяська, Інна; Ковергіна, Олександра; Руденко, Кароліна; Турченко, Наталя; Бондарева, Катерина; Алексінцева, Тетяна; Овсяннікова, Вікторія; Горецька, Олена Віталіївна; Кочкурова, Ольга; Свідерська, Галина; Вей, Марія-Андріана; Черезова, Ірина Олександрівна; Джеджера, Ольга; Дячкова, Валерія; Сипленко, Ірина; Гаркуша, Марія; Довгань, Антон; Дудка, Артем; Лавренюк, Ольга; Кізіль, Наталя; Петренко, Сергій; Рубльова, Наталія; Чорна, Віра; Юріна, Анастасія; Федорик, Вікторія Володимирівна; Самофалова, Яна; Владімірова, Ольга; Дмухайло, Інна; Сапожников, Станіслав; Курись, Софія; Манько, Карина; Борисова, Олена; Сапранкова, Катерина; Стрельніков, Віктор; Бурназова, Віра Володимирівна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Тернавська, Лілія; Келембет, Раїса; Сироватко, Олена; Веренікіна, Ольга; Арсенюк, Діана; Клішко, Юлія; Самойлова, СофіяУ збірнику вміщено доповіді учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти» (25–26 листопада 2021 року).
- ДокументТехнології навчання математики : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ачкан, Віталій ВалентиновичМета та предмет курсу: Предметом вивчення навчальної дисципліни є математика як навчальний предмет, традиційні та інноваційні технології навчання технології математики учнів у профільній школі. Метою викладання навчальної дисципліни „Технології навчання математики” є методична та теоретична підготовка майбутніх вчителів математики до практичної діяльності в сучасній профільній школі та професійно-технічних навчальних закладах; вивчення традиційних та інноваційних технологій навчання математики, формування готовності майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності.
- ДокументФормування готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності в процесі вивчення математичних дисциплін(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ачкан, Віталій ВалентиновичУ статті розглядається процес вивчення математичних дисциплін як складник методичної системи формування готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності. Готовність майбутнього вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності тлумачиться як інтегративна якість його особистості, яка є результатом синтезу мотивів, цінностей, знань, умінь та практичного суб’єктного досвіду й забезпечує успішну педагогічну діяльність, спрямовану на створення, розповсюдження та свідоме і доцільне використання інновацій у процесі навчання математики. Виокремлено та обґрунтовано основні шляхи формування готовності майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності в процесі вивчення математичних дисциплін (елементарна математика, математичний аналіз та лінійна алгебра). Обґрунтовано, що процесі вивчення математичних дисциплін доцільно організовувати інноваційне навчання, що передбачає комбінування традиційних та інноваційних форм і методів. Зокрема, у процесі навчання елементарної математики доцільно змінювати акценти у формах роботи; використовувати широкий діапазон методів інтерактивного навчання, серед іншого і методу проєктів. З метою пропедевтичної підготовки до інноваційної педагогічної діяльності в процесі вивчення математичних дисциплін доцільно використовувати як традиційні, так й інноваційні засоби навчання. До останніх відносимо: задачі з різних тем математичних дисциплін, що розв’язуються декількома методами (способами), Rich задачі, пошуково-дослідницькі задачі для аудиторної та позааудиторної роботи. Також у процесі вивчення математичних дисциплін доцільно під час введення нових понять та способів діяльності з ними мотиваційний компонент пов’язувати з прикладною спрямованістю та змістом навчання математики в школі; під час навчання розв’язуванню задач ознайомлювати студентів із методичними аспектами навчання, зокрема з етапами розв’язування задачі.