Перегляд за Автор "Коваль, Карина Валентинівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання інноваційних методів навчання в системі розвитку фізичних якостей здобувачів початкової освіти(Перспективи та інновації науки, 2024) Лесик, Анжеліка Сергіївна; Коваль, Карина ВалентинівнаУ статті обґрунтовано актуальність проблеми використання інноваційних методів навчання в системі освіти, проаналізовано вимоги Державного стандарту початкової освіти щодо реалізації фізкультурної освітньої галузі, визначено провідну мету організації освітнього процесу в Новій українській школі, описано психологічні та фізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку.Проаналізувавши науково-педагогічну літературу нам вдалось визначити провідні тенденції сучасної освіти, окреслити ряд проблем, що постають перед педагогами, зокрема: низька мотивація здобувачів початкової осв іти до навчання, надання переваги спілкування в мережі Інтернет, інформатизація суспільства тощо.Обґрунтовані поняття «метод» та «методичний прийом», визначено класифікацію загальноприйнятих методів, що застосовуються на уроках фізичної культури. Зокрема,вони об’єднуються у три взаємопов’язані групи методів: словесні (розповідь, бесіда, озвучування команди та рахунку тощо), наочні (демонстрація виконання практичної вправи вчителем, перегляд відео, ознайомлення з плакатами та іншим дидактичним матеріалом тощо) та практичні (колективне та індивідуальне розучування вправ, інтервальні тренування, змагання та естафети, вивчення вправи в цілісній системі та за частинами тощо). Схарактеризовано поняття «інноваційні методи навчання», визначена відмінність традиційного навчання від освітньої діяльності, що ґрунтується на основі інновацій у сфері освіти. Спираючись на результати наукової діяльності інших вчених та власний життєвий досвід визначили, що до сучасних інновацій, що застосовуються в рамках реалізації фізкультурної освітньої галузі, належать ігрові та сюжетно-рольові, інтерактивні та проєктні методи, використання інформаційно-комунікативних технологій (штучного інтелекту, онлайн-сервіси та дистанційні платформи), а також досліджено особливості модернізації системи загальноприйнятих розвивальних вправ практичного характеру.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Бальоха, Альона; Візавер, Вiкторiя; Кузьмінський, Анатолій; Біда, Олена; Чичук, Антоніна; Гуттерер, Єва; Кучай, Олександр; Лінтварьова, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Сугейко, Любов; Дегтярьова, Любов; Кабанова, Дар’я; Кравцова, Тетяна; Олійник, Олена; Павлусь, Ольга; Пістряк, Світлана; Семенюк, Наталія; Червяковська, Наталія; Бєдунова, Олена; Дрозд, Лідія; Коробова, Ольга; Кузнецов, Микита; Горецька, Олена Віталіївна; Рига, Галина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Беспалько, Лариса; Бідзіля, Валерія; Бойко, Дарія; Бородін, Олексій; Варданян, Сєда; Щербакова, Надія Миколаївна; Галушкова, Марія; Гладиш, Ганна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Губанова, Олена; Дорошенко, Вікторія; Дудка, Артем; Коваль, Карина Валентинівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Кучерява, Катерина; Малиш, Яна; Матюк, Аліна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Неклеса, Руслана; Нємцева, Наталія; Патика, Вікторія; Пруська, Анастасія; Садовникова, Юлія; Сапранкова, Катерина; Сукова, Марія; Тімченко, Карина; Чемоніна, Лада В’ячеславівна ; Трушлякова, Вікторія; Удовенко, Анна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федюк, Валентина; Чайка, Анжела; Швед, Ольга; Школа, Ірина Вікторівна; Григор'єв, Ігор; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Качерова, Ольга Георгіївна; Джураєва, Яніна; Дзюба, Світлана; Іванова, Ганна; Маджарова, Софія; Мартинюк, ЛесяУ збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в умовах змінненої реальності. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою.
- ДокументОрганізація безпечного освітнього простору в початковій школі в умовах воєнного стану: тенденції та перспективи розвитку(Перспективи та інновації науки, 2024) Лесик, Анжеліка Сергіївна; Попова, Ольга Іванівна; Коваль, Карина ВалентинівнаУ статті обґрунтовано актуальність потреби організації безпечного освітнього простору в початковій школі в умовах воєнного стану; встановлено низку проблем, що постали перед адміністрацією закладів загальної середньої освіти в невизначених умовах. Проаналізовано загальний підхід до розуміння поняття «безпечний освітній простір», констатовано, що в умовах сьогодення воно потребує переосмислення та розширення.Досліджено особливості трактування поняття «безпечне освітнє середовище» в нормативно-правових документах, зокрема в Законі України «Про повну загальну середню освіту» та Указі Президента України «Про національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середо-вища у новій українській школі». Визначено ключові завдання модернізації управлінського аспекту з метою організації комфортного та безпечного простору для всіх учасників освітнього процесу, що спонукає до навчання, всебічного розвитку та пізнавальної активності. Спираючись на досвід управлінців у сфері освіти, актуалізовановажливість систематичного контролю за рівнем безпеки освітнього простору незалежно від форми організації навчання. Проаналізувавши науково-педагогічну літературу, вдалось визначити три основні взаємопов’язані компоненти безпечного освітнього середовища: фізична безпека – система умов, що створює стан захищеності освітнього закладу та учасників освітнього процесу від загроз соціального, техногенного та природного характеру (облаштування укриттів,розробка планів евакуації, організація превентивних заходів, зміна форми навчання тощо); психологічна безпека – стан освітнього простору, вільного від психологічного насильства та негативних впливів (заходи щодо адаптації дітей у школі, протидія булінгу, розвиток міжособистісної взаємодії тощо); інформаційна безпека – система дій, спрямована на захист особистої інформації від неправомірного використання (розвиток критичного мислення, формування вміння працювати з інформацією, реагування на дезінформацію тощо).
- ДокументПідготовка майбутніх педагогів у контексті впровадження Концепції Нової української школи(Мелітополь : Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2021) Коваль, Людмила Вікторівна; Качерова, Ольга Георгіївна; Харебіна, Ольга; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Попова, Ольга Іванівна; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Муращенко, Вікторія; Павленко, Юлія Сергіївна; Стельмах, Марина; Ячменьова, Олександра; Подмаска, Віктор; Спіріна, Ірина; Чорна, Єлизавета; Гуркова, Тетяна; Сальнікова, Марія; Коштовна, Ганна; Замятіна, Вікторія; Коваль, Карина Валентинівна; Фатьянова, Тетяна; Шатило, Олена; Бальоха, Альона; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Горецька, Олена Віталіївна; Колпакчи, Олена Сергіївна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Толмачова, Ірина; Чередник, Лідія; Черезова, Ірина Олександрівна; Щербакова, Надія Миколаївна; Ярощук, Лілія Григорівна; Голуб, Олена; Канішевська, Любов; Карпець, Надія; Кравченко, Дар’я; Ситникова, Лариса; Стахєєва, Олена; Волик, Ірина; Крячко, Марія; Шатіло, Дар’я; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Чернявська, Вікторія; Косенко, Павло Борисович; Беліцька, Асія; Забіяка, Владислав; Діхтеренко, Юлія; Івлєва, Олена; Мартиненко, Олена Володимирівна; Пасько, Оксана; Петруха, Надія; Рись, Анастасія; Сергієнко, Світлана; Тараненко, Юлія Петрівна; Шовкун, Анастасія; Омельченко, Анетта ІвнівнаЗбірка тез присвячена розкриттю проблем підготовки майбутніх педагогів у контексті впровадження Конценції Нової української школи.