Перегляд за Автор "Курило, Ольга Юріївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 36
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВступ до фаху : силабус навчальної дисципліни на 2043-2025 навчальний рік спеціальність 014 Середня освіта (Технології)(БДПУ, 2024) Курило, Ольга ЮріївнаМетою викладання дисципліни «Вступ до фаху» є розкриття сутності та змісту педагогічної діяльності, ознайомлення студентів з основними шляхами оволодіння професією вчителя, а також сприяння формуванню педагогічного ідеалу майбутнього педагога. Предметом курсу є вивчення основ педагогічної діяльності, зокрема формування інтересу до професії вчителя, оволодіння необхідними знаннями, вміннями та навичками, розуміння структури і змісту вчительської діяльності, а також набуття навичок самоосвіти та самовиховання.
- ДокументДизайн одягу : силабус навчальної дисципліни для першого (бакалаврського) скороченого рівня вищої освіти на 2023-2024 навчальний рік спеціальність 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)(2023) Курило, Ольга ЮріївнаМета та предмет курсу: проєктування комфортного, функціонального, естетичного одягу, формування професійних якостей майбутнього вчителя технологій до методичного керування процесом художньо-естетичного навчання на заняттях; розвиток творчих здібностей, формування практичної готовності до проєктно-технологічної діяльності, виховання загальної трудової культури здобувачів вищої освіти, вмінь професійно використовувати знання з теорії, історії, методики та практики дизайну одягу.
- ДокументДизайн одягу : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік спеціальність 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)(2024) Курило, Ольга ЮріївнаПроєктування комфортного, функціонального, естетичного одягу, формування професійних якостей майбутнього вчителя технологій до методичного керування процесом художньо-естетичного навчання на заняттях; розвиток творчих здібностей, формування практичної готовності до проєктно-технологічної діяльності, виховання загальної трудової культури здобувачів вищої освіти, вмінь професійно використовувати знання з теорії, історії, методики та практики дизайну одягу.
- ДокументЕкспериментальне дослідження формування мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі(Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2023) Кривильова, Олена Анатоліївна; Курило, Ольга ЮріївнаУ статті визначено зміст мотиваційно-ціннісного компонента як складника готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності; обрано та схарактеризовано діагностичний інструментарій сформованості готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності; встановлено наукову достовірність отриманих результатів експериментального дослідження. Визначено, що зміст мотиваційно-ціннісного компоненту готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності відображає внутрішнє прийняття цілей професійної діяльності, спрямованість на виконання її завдань, основних професійних функцій, що відповідають певним видам професійної діяльності у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та вирізняються креативним наповненням; інтерес до пошуку нестандартних способів розв’язання спеціалізованих задач та практичних проблем у сфері професійної діяльності; стійке прагнення досягати очікуваних результатів на основі ціннісних орієнтирів, етичних норм, переконань та професійних установок. Встановлено, що оцінку сформованості мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності можна здійснити за двома критеріями – мотиваційним та етико-професійним – шляхом використання опитувальника «Шкала академічної мотивації» та психодіагностичного тесту «Добро і зло». Доведено, що результати педагогічного експерименту вказують на позитивну динаміку в експериментальних групах щодо збільшення кількості майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі, які на творчому рівні демонструють сформованість мотиваційно-ціннісного компоненту готовності до творчої професійної діяльності (на 16,8%), зменшення кількості майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі, у яких рівень сформованості мотиваційно-ціннісного компонента готовності до творчої професійної діяльності характеризується як інтуїтивний (на 11,2%).
- ДокументЗміст когнітивно-діяльнісного компоненту готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності(Modern engineering and innovative technologies : International Scientific Periodical Journal, 2021) Курило, Ольга ЮріївнаУ статті на основі аналізу літератури формульовано авторський погляд на трактування поняття «готовність майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності» та визначено її структурні компоненти (мотиваційно ціннісний, когнітивно-діяльнісний та особистісно-рефлексивний). Розглянуто та проаналізовано основні складники когнітивно-діяльнісного компоненту готовності майбутніх фахівців до творчої професійної діяльності, які пов’язуємо з підструктурою досвіду, що включає в себе набуті знання, уміння, навички та індивідуальні особливості психічних процесів
- ДокументКомунікативні процеси в освіті : силабус навчальної дисципліни для другого рівня вищої освіти спеціалізація 015.39 Цифрові технології на 2023-2024 навчальний рік(2024) Курило, Ольга ЮріївнаМета та предмет курсу: формування педагогічної культури спілкування; оволодінні майбутніми фахівцями системою комунікативних знань, умінь, що забезпечують реалізацію функцій, покладених на викладача в цілому, здійснення майбутніми фахівцями професійно-педагогічної комунікації на високому якісному рівні, можливість самореалізації й самовдосконалення студентів через вербальні, невербальні засоби комунікації з точки зору педагогічної діяльності інженера-педагога.
- ДокументКомунікативні процеси в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Курило, Ольга ЮріївнаМета та предмет курсу: формування педагогічної культури спілкування; оволодінні майбутніми фахівцями системою комунікативних знань, умінь, що забезпечують реалізацію функцій, покладених на викладача в цілому, здійснення майбутніми фахівцями професійно-педагогічної комунікації на високому якісному рівні, можливість самореалізації й самовдосконалення студентів через вербальні, невербальні засоби комунікації з точки зору педагогічної діяльності інженера-педагога.
- ДокументКомунікативні процеси в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Курило, Ольга Юріївна
- ДокументКомунікативні процеси в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Курило, Ольга ЮріївнаМета та предмет курсу: формування педагогічної культури спілкування; оволодінні майбутніми фахівцями системою комунікативних знань, умінь, що забезпечують реалізацію функцій, покладених на викладача в цілому, здійснення майбутніми фахівцями професійно-педагогічної комунікації на високому якісному рівні, можливість самореалізації й самовдосконалення студентів через вербальні, невербальні засоби комунікації з точки зору педагогічної діяльності інженера-педагога.
- ДокументКреативність як складник готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності(Мелітополь : ТДАТУ, 2020) Курило, Ольга ЮріївнаТеза присвячена теоретичному обґрунтуванню креативності, як творчого складника готовності інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності. Було розглянуто наукові підходи щодо визначення сутності творчої особистості та явища креативності в цілому, розуміння креативності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі як умови творчої самоактуалізації особистості та як професійно важливої якості особистісної зрілості фахівця.
- ДокументМетоди впливу на формування мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності(Науковий вісник Ужгородського університету, 2023) Курило, Ольга ЮріївнаАктуальність дослідження полягає у необхідності оновлення змісту професійної (професійно-технічної) освіти та методик професійного розвитку педагогічних працівників, що потребує: урахування техніко-технологічних змін у галузях економіки; впровадження інноваційних технологій в освітній процес; створення гнучких траєкторій для опанування компетентностями, затребуваними роботодавцями; підготовку мотивованих фахівців нової генерації, зокрема інженерів-педагогів харчової галузі. Мета дослідження: висвітлення методів психолого-педагогічного впливу на формування мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності. Методи дослідження: узагальнення і систематизація науково-теоретичних положень – для уточнення сутності основних понять, істотних для висвітлення методів психолого-педагогічного впливу на формування мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності. Методика впливу на формування мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності є ефективною завдяки використанню задачного та творчого підходів. Задачний підхід до організації освітнього процесу майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі дозволяв змістити акцент з репродуктивної діяльності на накопичення досвіду розв’язування мисленнєвих задач, які потребують не просто запам’ятовування готового знання, а й пошуку способів її розв’язків і творчу діяльність. Творчий підхід стимулював майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до ормування творчої індивідуальності, творчого стилю діяльності, нестандартних рішень спеціалізованих задач і практичних проблем у певній сфері діяльності, здатності до інновацій.
- ДокументМетодика організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП "Трудове навчання та технології"(2024-04-29) Курило, Ольга ЮріївнаМета та предмет курсу: практична підготовка здобувачів вищої освіти до організації, управління та здійснення методичної роботи у сфері позашкільної освіти, формування у них професійних умінь і навичок; вивчення методики рівня професійної підготовки педагогів закладів позашкільної освіти, опановування та управління освітнім процесом (вміння знаходити ресурси, проєктувати, програмувати та організовувати процес позашкільної освіти).
- ДокументМетодологія організації науково-дослідної роботи учнів : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП "Середня освіта (Трудове навчання та технології)"(2024) Курило, Ольга ЮріївнаМета та предмет курсу: поглиблення знань здобувачів з методики, технології та організації науково-дослідної роботи учнів, тобто теоретичного й практичного підґрунтя для ефективного проведення наукових досліджень учнями; практична підготовка здобувачів до організації та здійснення навчально-дослідної роботи учнів закладу загальної середньої освіти, формування у них професійних умінь і навичок; оволодіння здобувачами різновидами пошукової навчальної діяльності учнів; розвиток професійної творчості, формування у них потреби удосконалення культури праці та особистісних якостей.
- ДокументМотиваційно-ціннісні орієнтири формування готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності(Мелітополь : ТДАТУ, 2021) Курило, Ольга ЮріївнаРозглянуто мотиваційно-ціннісні орієнтири формування готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності, які пов’язуємо із підструктурою спрямованості особистості, яка об’єднує спрямованість, ставлення та моральні якості особистості.
- ДокументНаука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку(БДПУ, 2024) Костенко, Ганна Петрівна; Захарченко, Павло Васильович; Дудукалова, Олександра Сергіївна; Золотар, Людмила Миколаївна; Антощак, Марина Миколаївна; Мирошниченко, Володимир Олександрович; Мицик, Ганна Михайлівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Співак, Любом Миколаївна; Бабіченко, Альона Сергіївна; Коваль, Людмила Вікторівна; Самсутіна, Наталя Михайлівна; Венцева, Надія Олександрівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Горецька, Олена Віталіївна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Коваль, Карина Валентинівна; Коломоєць, Ганна Геннадіївна; Кот, Надія Андріївна; Мацюк, Василь Васильович; Курило, Ольга Юріївна; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Перегудова, Валентина Іванівна; Петрик, Катерина Юріївна; Петровська, Катерина Володимирівна; Кузнєцова, Олена Яківна; Рула, Наталія Володимирівна; Самойленко, Інна Олександрівна; Сизко, Ганна Іванівна; Старинська, Олена Віталіївна; Татарін, Вадим Петрович; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Халабузар, Оксана Анатоліївна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Глазкова, Ірина Яківна; Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Шульженко, Анжеліка Сергіївна; Даннік, Людмила Анаталїівна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Горбатюк, Лариса Василівна; Павленко, Лілія Василівна; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Хатько, Алла Вікторівна; Смоліна, Ірина Сергіївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Школа, Олександр Васильович; Кузнєцова, Олена Яківна; Голуб, Дмитро ОлександровичДо збірника увійшли матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку”. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
- ДокументНаука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку(БДПУ, 2025) Тараненко, Юлія Петрівна; Бабіченко, Альона Денисівна; Анастасова, Наталя Миколаївна; Вєнцева, Надія Олександрівна; Федорик, Вікторія Володимирівна; Кузнєцова, Олена Яківна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єва, Наталя Анатоліївна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Коваль, Карина Валентинівна; Линдіна, Євгенія Юріївна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Курило, Ольга Юріївна; Мухіна, Тетяна Євгенівна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Попова, Анастасія Сергіївна; Самойленко, Інна Олександрівна; Синиця, Аліна Олександрівна; Крижко, Василь Васильович; Співак, Любов Миколаївна; Старинська, Олена Віталіївна; Сизко, Ганна Іванівна; Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Школа, Олександр Васильович; Старокожко, Ольга Миколаївна; Мельнікова, Юлія Олександрівна; Ачкан, Віталій Валентинович; Самсутіна, Наталя Михайлівна; Пономаренко, Кирило Сергійович; Самойленко, Вадим Леонідович; Шиманович, Ірина Вікторівна; Богданова, Марія Ігорівна; Рула, Наталія Володимирівна; Костромицький, Роман Іванович; Шульженко, Анжеліка Сергіївна; Петровська, Катерина Володимирівна; Донченко, Ольга Сергіївна; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Мацейко, Наталія ВолодимирівнаДо збірника увійшли матеріали VIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку”. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
- ДокументНаука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку(БДПУ, 2023) Захарченко, Павло Васильович; Короткий, Олексій Вікторович; Іванова, Наталя Сергіївна; Антощак, Марина Миколаївна; Тараненко, Юлія Петрівна; Бабіченко, Альона Денисівна; Кот, Надія Андріївна; Горецька, Олена Віталіївна; Григор’єв, Ігор Юрійович; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Мицик, Ганна Михайлівна; Донченко, Ольга Сергіївна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Курило, Ольга Юріївна; Мирошниченко, Володимир Олександрович; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Гордієнко, Тетяна Володимирівна; Пономаренко, Кирило Сергійович; Попова, Анастасія Сергіївна; Линдіна, Євгенія Юріївна; Халабузар, Оксана Анатоліївна; Самойленко, Інна Олександрівна; Горецька, Олена Віталіївна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Самойленко, Вадим Леонідович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Некрасов, Григорій Григорович; Боговін, Ольга Володимирівна; Вусик, Ганна Леонідівна; Карпенко, Альона Сергіївна; Рула, Наталія Володимирівна; Мельнікова, Юлія Олександрівна; Костромицький, Роман Іванович; Александрова, Ганна Олександрівна; Синиця, Аліна Олександрівна; Ліпич, Вікторія Миколаївна; Глазова, Світлана Миколаївна; Шульженко, Анжеліка Сергіївна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Попович, Олександра Михайлівна; Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаДо збірника увійшли матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку”. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
- ДокументНаука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку(БДПУ, 2020) Попова, Анастасія Сергіївна; Гнатюк, Віталій Васильович; Короткий, Олексій Вікторович; Зверяка, Марія Сергіївна; Крамаренко, Алла Миколаївна; Курило, Ольга Юріївна; Панова, Світлана Олегівна; Синиця, Аліна Олександрівна; Степанюк, Катерина Іванівна; Федорик, Вікторія Володимирівна; Цибуляк, Наталія Юріївна; Самойленко, Вадим Леонідович; Давиденко, Іван Олександрович; Боговін, Ольга Володимирівна; Михайленко, Наталія ВолодимирівнаДо збірника увійшли матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ― Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
- ДокументНауково-методичні засади підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності(Одеса • Олді+, 2024-03) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Буянов, Павло Георгійович; Горбатюк, Лариса Василівна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Курило, Ольга Юріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Перегудова, Валентина Іванівна; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Хоменко, Світлана Валеріївна; Хоменко, Віталій Григорович; Хоменко, Віктор ВіталійовичМонографія містить узагальнені результати наукових досліджень, виконаних у межах комплексної кафедральної теми «Підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності». Усі представлені наукові результати було апробовано на всеукраїнських та міжнародних конференціях і опубліковано у фахових виданнях України.
- ДокументНаукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків(БДПУ, 2024-05-15) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Бабченко, Інна Григорівна; Буянов, Павло Георгійович; Василинець, Крістіна Арпадівна; Перегудова, Валентина Іванівна; Вікторова, Поліна Євгенівна; Цина, Андрій Юрійович; Вовк, Надія Валентинівна; Мерзляков, Юрій Юрійович; Горбатюк, Ілля Анатолійович; Кривильова, Олена Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Картіннік, Анна Сергіївна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Климович, Аліна Віталіївна; Масюк, Георгій Ігорович; Масюк, Олена Маратівна; Махиня, Оксана Олексіївна; Оршанський, Леонід Володимирович; Тангірберганова, Ганна Олександрівна; Ткач, Катерина Валеріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Бєлоконь, Олексій Олександрович; Школа, Олекcандр Васильович; Бондаренко, Вікторія Володимирівна; Бутенко, Артем Володимирович; Євстратова, Анна Анатоліївна; Заяц, Валерій Валерійович; Філатов, Сергій Валентинович; Осіння, Аліна Сергіївна; Плінокос, Ірина Юріївна; Рябець, Сергій Іванович; Андріященко, Каріна Андріївна; Трегуб, Ганна Ігорівна; Астапов, Микита Олександрович; Курило, Ольга Юріївна; Дмитренко, Дмитро Миколайович; Крупій, Наталія Володимирівна; Маклаков, Костянтин Олександрович; Чистякова, Людмила Олександрівна; Твердохліб, Анатолій Юрійович; Валєнкова, Марія Андріївна; Жук, Ірина Володимирівна; Мушкет, Юлій Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Тінькова, Дар'я Сергіївна; Чечета, Олексій Володимирович; Бежан, Максим Віталійович; Хацько, Ганна МихайлівнаДо збірника увійшли матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Наукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків». Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, здобувачів.