Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Курило, Ольга Юріївна"

Зараз показуємо 1 - 20 з 31
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Вступ до фаху : силабус навчальної дисципліни на 2043-2025 навчальний рік спеціальність 014 Середня освіта (Технології)
    (БДПУ, 2024) Курило, Ольга Юріївна
    Метою викладання дисципліни «Вступ до фаху» є розкриття сутності та змісту педагогічної діяльності, ознайомлення студентів з основними шляхами оволодіння професією вчителя, а також сприяння формуванню педагогічного ідеалу майбутнього педагога. Предметом курсу є вивчення основ педагогічної діяльності, зокрема формування інтересу до професії вчителя, оволодіння необхідними знаннями, вміннями та навичками, розуміння структури і змісту вчительської діяльності, а також набуття навичок самоосвіти та самовиховання.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Дизайн одягу : силабус навчальної дисципліни для першого (бакалаврського) скороченого рівня вищої освіти на 2023-2024 навчальний рік спеціальність 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
    (2023) Курило, Ольга Юріївна
    Мета та предмет курсу: проєктування комфортного, функціонального, естетичного одягу, формування професійних якостей майбутнього вчителя технологій до методичного керування процесом художньо-естетичного навчання на заняттях; розвиток творчих здібностей, формування практичної готовності до проєктно-технологічної діяльності, виховання загальної трудової культури здобувачів вищої освіти, вмінь професійно використовувати знання з теорії, історії, методики та практики дизайну одягу.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Дизайн одягу : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік спеціальність 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
    (2024) Курило, Ольга Юріївна
    Проєктування комфортного, функціонального, естетичного одягу, формування професійних якостей майбутнього вчителя технологій до методичного керування процесом художньо-естетичного навчання на заняттях; розвиток творчих здібностей, формування практичної готовності до проєктно-технологічної діяльності, виховання загальної трудової культури здобувачів вищої освіти, вмінь професійно використовувати знання з теорії, історії, методики та практики дизайну одягу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Експериментальне дослідження формування мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі
    (Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2023) Кривильова, Олена Анатоліївна; Курило, Ольга Юріївна
    У статті визначено зміст мотиваційно-ціннісного компонента як складника готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності; обрано та схарактеризовано діагностичний інструментарій сформованості готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності; встановлено наукову достовірність отриманих результатів експериментального дослідження. Визначено, що зміст мотиваційно-ціннісного компоненту готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності відображає внутрішнє прийняття цілей професійної діяльності, спрямованість на виконання її завдань, основних професійних функцій, що відповідають певним видам професійної діяльності у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та вирізняються креативним наповненням; інтерес до пошуку нестандартних способів розв’язання спеціалізованих задач та практичних проблем у сфері професійної діяльності; стійке прагнення досягати очікуваних результатів на основі ціннісних орієнтирів, етичних норм, переконань та професійних установок. Встановлено, що оцінку сформованості мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності можна здійснити за двома критеріями – мотиваційним та етико-професійним – шляхом використання опитувальника «Шкала академічної мотивації» та психодіагностичного тесту «Добро і зло». Доведено, що результати педагогічного експерименту вказують на позитивну динаміку в експериментальних групах щодо збільшення кількості майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі, які на творчому рівні демонструють сформованість мотиваційно-ціннісного компоненту готовності до творчої професійної діяльності (на 16,8%), зменшення кількості майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі, у яких рівень сформованості мотиваційно-ціннісного компонента готовності до творчої професійної діяльності характеризується як інтуїтивний (на 11,2%).
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Зміст когнітивно-діяльнісного компоненту готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності
    (Modern engineering and innovative technologies : International Scientific Periodical Journal, 2021) Курило, Ольга Юріївна
    У статті на основі аналізу літератури формульовано авторський погляд на трактування поняття «готовність майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності» та визначено її структурні компоненти (мотиваційно ціннісний, когнітивно-діяльнісний та особистісно-рефлексивний). Розглянуто та проаналізовано основні складники когнітивно-діяльнісного компоненту готовності майбутніх фахівців до творчої професійної діяльності, які пов’язуємо з підструктурою досвіду, що включає в себе набуті знання, уміння, навички та індивідуальні особливості психічних процесів
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Комунікативні процеси в освіті : силабус навчальної дисципліни для другого рівня вищої освіти спеціалізація 015.39 Цифрові технології на 2023-2024 навчальний рік
    (2024) Курило, Ольга Юріївна
    Мета та предмет курсу: формування педагогічної культури спілкування; оволодінні майбутніми фахівцями системою комунікативних знань, умінь, що забезпечують реалізацію функцій, покладених на викладача в цілому, здійснення майбутніми фахівцями професійно-педагогічної комунікації на високому якісному рівні, можливість самореалізації й самовдосконалення студентів через вербальні, невербальні засоби комунікації з точки зору педагогічної діяльності інженера-педагога.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Комунікативні процеси в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Курило, Ольга Юріївна
    Мета та предмет курсу: формування педагогічної культури спілкування; оволодінні майбутніми фахівцями системою комунікативних знань, умінь, що забезпечують реалізацію функцій, покладених на викладача в цілому, здійснення майбутніми фахівцями професійно-педагогічної комунікації на високому якісному рівні, можливість самореалізації й самовдосконалення студентів через вербальні, невербальні засоби комунікації з точки зору педагогічної діяльності інженера-педагога.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Комунікативні процеси в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік
    (2023) Курило, Ольга Юріївна
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Комунікативні процеси в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 навчальний рік
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Курило, Ольга Юріївна
    Мета та предмет курсу: формування педагогічної культури спілкування; оволодінні майбутніми фахівцями системою комунікативних знань, умінь, що забезпечують реалізацію функцій, покладених на викладача в цілому, здійснення майбутніми фахівцями професійно-педагогічної комунікації на високому якісному рівні, можливість самореалізації й самовдосконалення студентів через вербальні, невербальні засоби комунікації з точки зору педагогічної діяльності інженера-педагога.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Креативність як складник готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності
    (Мелітополь : ТДАТУ, 2020) Курило, Ольга Юріївна
    Теза присвячена теоретичному обґрунтуванню креативності, як творчого складника готовності інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності. Було розглянуто наукові підходи щодо визначення сутності творчої особистості та явища креативності в цілому, розуміння креативності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі як умови творчої самоактуалізації особистості та як професійно важливої якості особистісної зрілості фахівця.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методи впливу на формування мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності
    (Науковий вісник Ужгородського університету, 2023) Курило, Ольга Юріївна
    Актуальність дослідження полягає у необхідності оновлення змісту професійної (професійно-технічної) освіти та методик професійного розвитку педагогічних працівників, що потребує: урахування техніко-технологічних змін у галузях економіки; впровадження інноваційних технологій в освітній процес; створення гнучких траєкторій для опанування компетентностями, затребуваними роботодавцями; підготовку мотивованих фахівців нової генерації, зокрема інженерів-педагогів харчової галузі. Мета дослідження: висвітлення методів психолого-педагогічного впливу на формування мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності. Методи дослідження: узагальнення і систематизація науково-теоретичних положень – для уточнення сутності основних понять, істотних для висвітлення методів психолого-педагогічного впливу на формування мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності. Методика впливу на формування мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності є ефективною завдяки використанню задачного та творчого підходів. Задачний підхід до організації освітнього процесу майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі дозволяв змістити акцент з репродуктивної діяльності на накопичення досвіду розв’язування мисленнєвих задач, які потребують не просто запам’ятовування готового знання, а й пошуку способів її розв’язків і творчу діяльність. Творчий підхід стимулював майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до ормування творчої індивідуальності, творчого стилю діяльності, нестандартних рішень спеціалізованих задач і практичних проблем у певній сфері діяльності, здатності до інновацій.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Методика організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП "Трудове навчання та технології"
    (2024-04-29) Курило, Ольга Юріївна
    Мета та предмет курсу: практична підготовка здобувачів вищої освіти до організації, управління та здійснення методичної роботи у сфері позашкільної освіти, формування у них професійних умінь і навичок; вивчення методики рівня професійної підготовки педагогів закладів позашкільної освіти, опановування та управління освітнім процесом (вміння знаходити ресурси, проєктувати, програмувати та організовувати процес позашкільної освіти).
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Методологія організації науково-дослідної роботи учнів : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП "Середня освіта (Трудове навчання та технології)"
    (2024) Курило, Ольга Юріївна
    Мета та предмет курсу: поглиблення знань здобувачів з методики, технології та організації науково-дослідної роботи учнів, тобто теоретичного й практичного підґрунтя для ефективного проведення наукових досліджень учнями; практична підготовка здобувачів до організації та здійснення навчально-дослідної роботи учнів закладу загальної середньої освіти, формування у них професійних умінь і навичок; оволодіння здобувачами різновидами пошукової навчальної діяльності учнів; розвиток професійної творчості, формування у них потреби удосконалення культури праці та особистісних якостей.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Мотиваційно-ціннісні орієнтири формування готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності
    (Мелітополь : ТДАТУ, 2021) Курило, Ольга Юріївна
    Розглянуто мотиваційно-ціннісні орієнтири формування готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності, які пов’язуємо із підструктурою спрямованості особистості, яка об’єднує спрямованість, ставлення та моральні якості особистості.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Науково-методичні засади підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності
    (Одеса • Олді+, 2024-03) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Буянов, Павло Георгійович; Горбатюк, Лариса Василівна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Курило, Ольга Юріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Перегудова, Валентина Іванівна; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Хоменко, Світлана Валеріївна; Хоменко, Віталій Григорович; Хоменко, Віктор Віталійович
    Монографія містить узагальнені результати наукових досліджень, виконаних у межах комплексної кафедральної теми «Підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності». Усі представлені наукові результати було апробовано на всеукраїнських та міжнародних конференціях і опубліковано у фахових виданнях України.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Наукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків
    (БДПУ, 2024-05-15) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Бабченко, Інна Григорівна; Буянов, Павло Георгійович; Василинець, Крістіна Арпадівна; Перегудова, Валентина Іванівна; Вікторова, Поліна Євгенівна; Цина, Андрій Юрійович; Вовк, Надія Валентинівна; Мерзляков, Юрій Юрійович; Горбатюк, Ілля Анатолійович; Кривильова, Олена Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Картіннік, Анна Сергіївна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Климович, Аліна Віталіївна; Масюк, Георгій Ігорович; Масюк, Олена Маратівна; Махиня, Оксана Олексіївна; Оршанський, Леонід Володимирович; Тангірберганова, Ганна Олександрівна; Ткач, Катерина Валеріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Бєлоконь, Олексій Олександрович; Школа, Олекcандр Васильович; Бондаренко, Вікторія Володимирівна; Бутенко, Артем Володимирович; Євстратова, Анна Анатоліївна; Заяц, Валерій Валерійович; Філатов, Сергій Валентинович; Осіння, Аліна Сергіївна; Плінокос, Ірина Юріївна; Рябець, Сергій Іванович; Андріященко, Каріна Андріївна; Трегуб, Ганна Ігорівна; Астапов, Микита Олександрович; Курило, Ольга Юріївна; Дмитренко, Дмитро Миколайович; Крупій, Наталія Володимирівна; Маклаков, Костянтин Олександрович; Чистякова, Людмила Олександрівна; Твердохліб, Анатолій Юрійович; Валєнкова, Марія Андріївна; Жук, Ірина Володимирівна; Мушкет, Юлій Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Тінькова, Дар'я Сергіївна; Чечета, Олексій Володимирович; Бежан, Максим Віталійович; Хацько, Ганна Михайлівна
    До збірника увійшли матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Наукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків». Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, здобувачів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Основи інженерно-педагогічної творчості : силабус навчальної дисципліни 2023-2024 навчальний рік
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Курило, Ольга Юріївна
    Мета та предмет курсу: формування в майбутніх фахівців педагогічної культури, творчого ставлення до дійсності, знання сутності інженерно-педагогічної творчості та осмислення її значення для виховання і навчання всебічно розвиненою і конкурентоспроможної особистості майбутнього професіонала, активізації його творчого потенціалу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Основи інженерно-педагогічної творчості : силабус навчальної дисципліни 2024–2025 навчальний рік
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Курило, Ольга Юріївна
    Мета та предмет курсу: формування в майбутніх фахівців педагогічної культури, творчого ставлення до дійсності, знання сутності інженерно-педагогічної творчості та осмислення її значення для виховання і навчання всебічно розвиненою і конкурентоспроможної особистості майбутнього професіонала, активізації його творчого потенціалу.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Основи інженерно-педагогічної творчості : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік
    (2024) Курило, Ольга Юріївна
    Мета та предмет курсу: формування в майбутніх фахівців педагогічної культури, творчого ставлення до дійсності, знання сутності інженерно-педагогічної творчості та осмислення її значення для виховання і навчання всебічно розвиненою і конкурентоспроможної особистості майбутнього професіонала, активізації його творчого потенціалу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Професійна підготовка майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі на основі використання елементів творчої діяльності
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Курило, Ольга Юріївна
    Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню аспектів використання елементів творчої діяльності у формах організації освітнього процесу, методах та засобах навчання майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі. Використання елементів творчої діяльності у формах організації освітнього процесу, методах та засобах навчання майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі дає змогу досягти мети та вирішити конкретні дидактичні завдання щодо підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності, зокрема позитивної мотивації, спрямованості на виконання основних професійних функцій, що відповідають певним видам професійної діяльності та вирізняються креативним наповненням; інтересу до пошуку нестандартних способів розв’язання спеціалізованих задач та практичних проблем у сфері професійної діяльності; стійкого прагнення досягати очікуваних результатів на основі ціннісних орієнтирів, етичних норм, переконань та професійних установок. У контексті нашого дослідження до активних методів навчання було обрано: неімітаційні методи (дискусії, мозкові штурми), що спрямовані на мотивацію пізнавальної діяльності, повідомлення навчальної інформації, формування та вдосконалення професійних умінь та навичок, освоєння передового досвіду та контроль результатів навчання; імітаційні неігрові методи (імітаційні вправи, аналіз конкретних ситуацій та групові тренінги), що спрямовані на імітацію професійної діяльності. Запропоновані форми організації освітнього процесу, методи та засоби навчання майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі з елементами творчої діяльності сприяють поступовому прирощенню здобутих навчальних досягнень і забезпечують перехід кількісного накопичення знань, навиків, умінь у нову якість – готовність до творчої професійної діяльності.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback