Перегляд за Автор "Нестеренко, Марина Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументStem-освіта в Україні: виклики та можливості(Видавничий дім «Гельветика», 2024-04) Нестеренко, Марина Миколаївна; Мицик, Ганна Михайлівна; Петрик, Крістіна ЮріївнаУ статті досліджено можливості та виклики впровадження STEM-освіти в розрізі соціально-економічної ситуації в Україні. Авторами розглянуто позитивний вплив STEM-освіти на формування ключових компетент- ностей, які набувають особливого значення у динамічному та інноваційному суспільстві, де технологічні досяг-нення та прогрес переплітаються з щоденним життям. Вказано на те, що вона стає не лише пріоритетним напрямом розвитку освіти, але й стратегічно важливим кроком для вирішення сучасних викликів, пов’язаних з триваючою війною в Україні. Акцентовано на викликах, які ускладнюють впровадження STEM-освіти в країні. Серед таких: втрата людського капіталу та руйнування значної кількості освітньої інфраструктури у звʼязку з воєнним конфліктом, зниження інтересу учнів до природничо-технічних та математичних дисциплін, невпевне-ність та обмежена обізнаність викладачів щодо реалізації STEM-освіти на практиці; упередження щодо того, що STEM-освіту повинні реалізовувати переважно вчителі технічних та природничих наук, відкидаючи на дру-гий план представників соціально-гуманітарних наук. Авторами запропоновано стратегічні кроки, необхідні для реалізації STEM-освіти, починаючи від державно-го і закінчуючи інституційним рівнями. Це передбачає впровадження найкращих міжнародних практик, збіль-шення фінансування, надання субсидованих або безкоштовних технічних ресурсів, внесення змін в освітні (освіт-ньо-професійні) програми, навчальні плани в закладах вищої освіти та проведення інформаційних кампаній для викладачів. Наголошено на необхідності побудови ефективних механізмів співпраці між органами державної влади, закладами освіти, науковими установами, представниками бізнесу та промисловості, громадськості для створення сприятливого середовища, яке забезпечуватиме реалізацію STEM-освіти та підготовку нового поко-ління вчителів-інноваторів, готових відповідати викликам XXI століття.
- ДокументSTEM-освіта та основи робототехніки в початковій школі : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р., рівень вищої освіти магістр(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Нестеренко, Марина МиколаївнаМетою викладання навчальної дисципліни «STEM-освіта та основи робототехніки в початковій школі» є формування в здобувачів вищої освіти ключових навичок та компетенцій, необхідних для впровадження STEM-підходу на уроках у початковій школі. Дисципліна передбачає ознайомлення студентів з основами технічних знань; розвиток їхнього критичного мислення, творчості та інноваційності, а також вміння використовувати сучасні технології та робототехніку для підвищення ефективності освітнього процесу. Окремий модуль передбачає розвиток у майбутніх учителів навичок мотивації молодших школярів до вивчення науки, техніки, інженерії та математики, для їхнього всебічного розвитку та підготовці до викликів сучасного світу.
- ДокументАктуальні питання соціальної інформатики : силабус навчальної дисципліни для спеціальності 013 Початкова освіта, рівень вищої освіти магістр на 2023/2024 н. р.(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Нестеренко, Марина МиколаївнаМета та предмет курсу: Метою викладання навчальної дисципліни «Актуальні проблеми соціальної інформатики» є формування в студентів понять про сучасні процеси розвитку інформаційного суспільства та соціальноекономічні, психологічні, інформаційні проблеми, що з ним пов’язані; закономірності і проблеми становлення інформаційного суспільства, формування інформаційного середовища; розвиток соціальних комунікацій, інформаційнообмінних процесів у суспільстві; нагальну необхідність оволодіння основами сучасних ІКТ для органічного включення у сучасне інформаційне середовище та активне сприяння його розвитку; можливості застосування ІКТ в галузі соціальних наук; моделювання соціальних явищ і процесів.
- ДокументАктуальні тенденції професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до моделювання уроків(Видавничий дім «Гельветика», 2023) Нестеренко, Марина МиколаївнаУ статті розглянуто актуальні тенденції професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до моделювання уроків. Актуальність теми обумовлена тим, що педагогам-початківцям складно орієнтуватися в сучасних умовах варіативності початкової освіти. Тільки в рамках одного уроку вчитель має бути готовим до його проведення офлайн у школі чи дистанційно, в синхронному чи асинхронному режимі, за традиційною структурою/скороченою оптимізованою для дистанційного уроку/в форматі «перевернутий клас» тощо, а вибір цифрових інструментів і сучасних методів організації навчально-пізнавальної активності учнів просто величезний. Проаналізовано ключові умови, які слід враховувати під час моделювання уроку в контексті філософії Нової української школи. Такими визначено: інтегрований підхід, використання оптимальних педагогічних засобів для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості здобувача початкової освіти, стимулювання розвитку його критичного мислення, врахування психофізіологічних особливостей дітей цифрового покоління, формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів тощо. Узагальнено зміни в структурі та особливостях проведення дистанційних уроків у початковій школі, що також впливає на зміст підготовки майбутніх учителів початкової школи. Виокремлено та теоретично обґрунтовано актуальні тенденції у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи до моделювання уроків в умовах дистанційного навчання. Серед них: розробка та введення в освітні програми нових спеціальних дисциплін і модулів, що забезпечують формування необхідних компетенцій, використання можливостей ресурсів неформальної педагогічної освіти, інтенсифікація навчання здобувачів вищої освіти засобами інтерактивних цифрових, проєктних й ігрових технологій, адаптація програм педагогічної практики, посилення аксіологічного впливу на студентів.
- ДокументВіртуальні екскурсії як засіб інтеграції змісту освітніх галузей початкової школи(КЗ "ППФК", 2024) Нестеренко, Марина МиколаївнаУ статті висвітлено переваги організації в освітньому процесі початкової школи віртуальних екскурсій. Запропоновано приклади конкретних екскурсій для інтеграції змісту освітніх галузей.
- ДокументЗастосування LEGO-технологій на уроках математики в початковій школі(ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023) Нестеренко, Марина Миколаївна; Печеневська, Дар'яУ роботі проаналізовано принципи застосування LEGO-технологій на уроках математики в початковій школі для покращення якості навчання та розвитку творчих здібностей здобувачів початкової освіти.
- ДокументМетодика навчання інформатичної освітньої галузі : силабус навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Нестеренко, Марина МиколаївнаМетою викладання навчальної дисципліни «Методика навчання інформатичної освітньої галузі» є формування професійної компетентності майбутніх учителів, зокрема її складової, яка забезпечує готовність до реалізації інформатичної освітньої галузі в початковій школі.
- ДокументМова ворожнечі та кібербулінг: як попередити молодших школярів про небезпеку(Видавничий дім «Гельветика», 2023) Нестеренко, Марина МиколаївнаУ статті здійснено теоретичне обґрунтування таких інтернет-загроз як мова ворожнечі та кібербулінг і запропоновано методичні прийоми для ознайомлення з ними здобувачів початкової освіти. Актуальність порушеної проблеми обумовлюється значним зростанням кількості шахрайських дій, організованого психологічного впливу та інших методів свідомої чи неусвідомленої злочинної діяльності, особливо вразливими до яких є діти. Розпізнавати такі загрози та вміти їм протистояти може лише підготовлена особа, яка знає правильний алгоритм дій у тих чи інших небезпечних ситуаціях, під час взаємодії з іншими користувачами Інтернету чи матеріалами, які в ньому розміщено. Визначено, що мова ворожнечі – це будь-яка комунікація чи поведінка, що виявляється в приниженні людей за ознаками, яких вони змінити не можуть і не мусять. Означений феномен шкодить жертвам і суспільству, перетворюючись на загальноприйняту практику спілкування в мережі Інтернет, що руйнує повагу до людської гідності. Розглянуто приклади роботи педагогів у цьому напрямі під час ранкових зустрічей чи виховних годин, що полягають у культивуванні толерантності в здобувачів початкової освіти, виробленні в них навичок реагування на некоректну поведінку інших користувачів Інтернету, формуванні активної громадянської позиції. Проаналізовано кібербулінг, як систематичну поведінку, спрямовану на залякування, провокування гніву чи ображання особи із застосуванням цифрових технологій. Разом з тим, що Інтернет розширює сферу розповсюдження кібербулінгу, в ньому залишаються цифрові сліди – докази, які дозволять зупинити цькування та притягти агресора до поведінки. Сутність пропедевтичної роботи в початковій школі полягає в ознайомленні дітей з сутністю проблеми, ознаками прояву кібербулінгу, вироблення стратегії протистояння та виховання усвідомлення ступеня юридичної відповідальності за систематичне приниження гідності іншої людини. Зроблено висновок, що при роботі з дітьми молодшого шкільного віку донесення інформації з пропедевтичною метою має бути дозованим, щоб не спричинити протилежний ефект зацікавленості.
- ДокументМоделі інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах вищої освіти: аналітичний огляд(Гельветика, 2024) Нестеренко, Марина Миколаївна; Гуренко, Ольга Іванівна; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Цибуляк, Наталя Юріївна; Попова, Анастасія СергіївнаУ статті представлено аналітичний огляд моделей інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах вищої освіти в історичний ретроспективі: від медичної, яка передбачала сегрегацію таких осіб у спеціалізованих умовах, і до сучасних моделей, що забезпечують рівні можливості для всіх здобувачів вищої освіти, незалежно від їхніх особливостей і можливостей. Особливу увагу в роботі приділено моделям співпраці, які набули широкого поширення у світі в різних варіаціях і передбачають тісну взаємодію між викладачами, вузькими спеціалістами та менеджментом ЗВО для забезпечення якісної освіти та соціальної підтримки здобувачів з особливими освітніми потребами. Наведено успішні приклади реалізації таких моделей в університетах США, Великобританії та Португалії. Презентовано експериментальну організаційну модель діяльності спеціального навчально-реабілітаційного підрозділу та/або групи психолого-педагогічного супроводу в інклюзивному освітньому середовищі ЗВО. Модель передбачає комплексний підхід, що включає навчально-організаційний, психолого-педагогічний та соціально-реабілітаційний супровід здобувачів. У статті підкреслено важливість розвитку інклюзивної освіти для забезпечення соціальної справедливості в сучасному суспільстві. Визначено, що створення інклюзивного освітнього середовища в ЗВО сприяє не тільки підвищенню академічної успішності здобувачів вищої освіти, а й їхній соціальній інтеграції, професійному зростанню та задоволеністю життям.
- ДокументМотивація як фактор успіху молодих учених у науковій діяльності(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна ЮріївнаУ роботі досліджено стан умотивованості молодих учених Бердянського державного педагогічного університету до активної наукової діяльності та запропоновано шляхи її підвищення
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Бальоха, Альона; Візавер, Вiкторiя; Кузьмінський, Анатолій; Біда, Олена; Чичук, Антоніна; Гуттерер, Єва; Кучай, Олександр; Лінтварьова, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Сугейко, Любов; Дегтярьова, Любов; Кабанова, Дар’я; Кравцова, Тетяна; Олійник, Олена; Павлусь, Ольга; Пістряк, Світлана; Семенюк, Наталія; Червяковська, Наталія; Бєдунова, Олена; Дрозд, Лідія; Коробова, Ольга; Кузнецов, Микита; Горецька, Олена Віталіївна; Рига, Галина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Беспалько, Лариса; Бідзіля, Валерія; Бойко, Дарія; Бородін, Олексій; Варданян, Сєда; Щербакова, Надія Миколаївна; Галушкова, Марія; Гладиш, Ганна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Губанова, Олена; Дорошенко, Вікторія; Дудка, Артем; Коваль, Карина Валентинівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Кучерява, Катерина; Малиш, Яна; Матюк, Аліна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Неклеса, Руслана; Нємцева, Наталія; Патика, Вікторія; Пруська, Анастасія; Садовникова, Юлія; Сапранкова, Катерина; Сукова, Марія; Тімченко, Карина; Чемоніна, Лада В’ячеславівна ; Трушлякова, Вікторія; Удовенко, Анна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федюк, Валентина; Чайка, Анжела; Швед, Ольга; Школа, Ірина Вікторівна; Григор'єв, Ігор; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Качерова, Ольга Георгіївна; Джураєва, Яніна; Дзюба, Світлана; Іванова, Ганна; Маджарова, Софія; Мартинюк, ЛесяУ збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в умовах змінненої реальності. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Коробова, Ольга; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Гусак, Наталія; Дегтярьова, Любов; Кизь, Наталія; Нємцева, Наталія; Олійник, Олена; Федорова, Ірина; Басюк, Наталія; Горецька, Олена Віталіївна; Кабанова, Дар’я; Меліхова, Валерія; Федорик, Вікторія Володимирівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Юдіна, Ася; Беженарь, Лілія; Безрукава, Анастасія; Довгопол, Юліана; Дубовікова, Ангеліна; Гоменюк, Дар’я; Качаєва, Владислава; Кобзар, Діана; Коваль, Карина Валентинівна; Красовська, Валентина; Лупир, Діана; Малиш, Яна; Мороз, Юлія; Нагаєнко, Лілія; Науменко, Анастасія; Патика, Вікторія; Романова, Оксана; Рехлецька, Діана; Сапранкова, Катерина; Соколенко, Анастасія; Сомова, Анастасія; Удовенко, Анна; Хомин, Олеся; Черкес, Ольга; Чорна, Вікторія; Шеремен, Ольга; Шибінська, Софія; Шило, Анжела; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Якимець, Марія; Білоконь, Яна; Висікайло, Тетяна; Владимирова, Алла; Горбатюк, Ольга; Гришина, Аліна; Джураєва, Яніна; Дзигалюк, Карина; Дзюба, Світлана; Дроздова, Валерія; Іванова, Олена; Качерова, Ольга Георгіївна; Козлова, Катерина; Кононенко, Марина; Кириленко, Олександра; Люта, Діана; Мартинюк, Леся; Поліщук, Катерина; Полтавець, Вікторія; Сенченко, Владислав; Соколенко, Анастасія; Ткачук, Інна; Петрик, Крістіна Юріївна; Бондар, Юлія; Нестеренко, Марина Миколаївна; Хланта, Євгенія; Співак, Любов Миколаївна; Бондар, Юлія; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Шукатка, Оксана; Підгурська, Валентина; Барановська, ІринаУ збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено актуальним питанням здійснення освітнього процесу в умовах змінненої реальності.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2024-11) Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Бородін, Олексій; Верьовка, Наталя; Войтко, Єва; Сергієнко, Наталія; Яковенко, Георгій; Коробов, Михайло; Коробова, Ольга; Мачинська, Наталія; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Попова, Ольга Іванівна; Рудчик, Ольга; Гогоц, Дарина; Горбань, Катерина; Грунтківський, Анатолій; Завгородня, Наталя; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Мельник, Ольга; Некіга, Лариса; Сапранкова, Катерина; Співак, Любов Миколаївна; Стрільчук, Оксана Володимирівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Боршош, Євгенія; Бублікова, Софія; Головата, Ксенія; Голубовська, Ірина; Горяніна, Вероніка; Демещик, Олена; Дорошенко, Данііл; Дьоріна, Ангеліна; Жижема, Анастасія; Захарчук, Аліна; Захарчук, Марина; Кандибка, Анжеліка; Нестеренко, Марина Миколаївна; Кобець, Аліна; Козлова, Катерина; Коваль, Карина Валентинівна; Кириленко, Олександра; Коркошко, Вадим; Красовська, Валентина; Куза, Андріан; Куза, Андріан; Кульбач, Лариса; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Лопан, Сергій; Лупир, Діана; Максютенко, Діана; Малиш, Яна; Пальчикова, Олександра; Мосюк, Дарія; Павленко, Олена; Петрик, Крістіна Юріївна; Поліщук, Катерина; Поліщук, Катерина; Пушкар, Надія; Рубцова, Ангеліна; Сапранкова, Катерина; Скорих, Ксенія; Соколенко, Анастасія; Стефанишин, Тетяна; Ткаченко, Марина; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федорченко, Анастасія; Чернецова, Валерія; Чмельова, Наталія; Швед, Ольга; Швидка, Людмила; Шило, Анжела; Ярема, Олена; Алієва, Емілія; Барболін, Микола; Бузова, Олена Дмитрівна; Григорович, Ольга; Грищенко, Любов; Землякова, Настасія; Ісланкіна, Євгенія; Ковалевська, Світлана; Костєвіч, Сергій; Михайлишин, Оксана; Некіга, Лариса; Очеретенко, Поліна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Панченко, Дар’я; Пивоваров, Сергій, Григор'єва Вікторія; Проценко, Дарина; Сидорук, Антон; Фімушкін, Владислав; Хомишак, Юлія; Шпирко, Сніжана; Крижко, Василь Васильович; Федорик, Вікторія Володимирівна; Буткова, Ольга; Недзведовська, Ольга; Крючкова, Юлія Вячеславівна; Романова, Оксана; Васьків, Сільвія; Підгурська, Валентина; Качерова, Ольга Георгіївна; Омельченко, Анетта Іванівна; Перетяга, Людмила; Кіт, Галина; Малінка, ОленаУ збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено актуальним питанням здійснення освітнього процесу в умовах зміненої реальності. Матеріали конференції стануть у нагоді майбутнім педагогам та вчителям початкової школи.
- ДокументОснови алгоритмізації та програмування в початковій школі : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р. для здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Нестеренко, Марина МиколаївнаМета та предмет курсу: формування в майбутніх учителів системи наукових знань з основ алгоритмізації та програмування й вмінь використовувати адаптовані середовища виконавців алгоритмів для ознайомлення здобувачів початкової освіти з основами алгоритмізації та програмування.
- ДокументОснови інформології в початковій школі : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою "Початкова освіта. Інформатика" на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Нестеренко, Марина МиколаївнаМета та предмет курсу: розвиток цифрової та методичної компетентностей майбутніх учителів інформатики в початковій школі, а саме: формування системи науково обґрунтованих знань з основ інформології та методики її вивчення в початковій школі; умінь організовувати процес ознайомлення здобувачів початкової освіти з базовими поняттями інформатики.
- ДокументПрофесійна адаптація майбутнього вчителя початкової школи : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р.(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Нестеренко, Марина МиколаївнаМета та предмет курсу: забезпечення підготовки майбутніх учителів до ефективного виконання професійних обов'язків, формування у них необхідних психолого-педагогічних компетенцій і розвиток здатності адаптуватися до різних професійних викликів та складнощів роботи в початковій школі; удосконалення навичок управління класом, комунікації зі здобувачами та їхніми батьками.
- ДокументПсихологія : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік для ОП «Професійна освіта. Енергетика, енергоефективність та енергозбереження»(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Нестеренко, Марина МиколаївнаМета та предмет курсу. Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія» є забезпечення загальної теоретичної та практичної підготовки здобувачів вищої освіти у галузях загальної, вікової та педагогічної психології. Предметом психології є закономірності розвитку психіки людини, розвиток особистості й когнітивних процесів людини на різних вікових етапах, психологічні основи навчання, виховання і педагогічної діяльності.
- ДокументПідвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців початкової освіти(Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні., 2020) Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Попова, Ольга Іванівна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Качерова, Ольга ГеоргіївнаПропонована наукова праця містить узагальнені результати досліджень колективу науковців кафедри початкової освіти факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету в галузі підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців початкової освіти. Колективна монографія розрахована на науковців, викладачів, аспірантів, студентів ЗВО, педагогічних працівників, усіх, хто цікавиться дослідженнями в царині підготовки майбутніх фахівців початкової освіти.
- ДокументПідготовка майбутніх педагогів до моделювання уроку в нових реаліях: здобутки та виклики сьогодення(ФОП Самченко А.М., 2024) Нестеренко, Марина МиколаївнаУ монографії презентовано підготовку майбутніх учителів початкових класів до моделювання уроку в умовах зміненої реальності. Проаналізовано сучасні ознаки функціонування початкової освіти, зокрема її варіативність і визначено її переваги для всіх суб’єктів освітнього процесу, досліджено історичні детермінанти еволюції моделей уроку, що мали вплив на сьогодення, схарактеризовано ключові трансформаційні зміни в професійній підготовці майбутніх учителів до моделювання уроку в початковій школі Представлено авторську модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до моделювання уроку в нових умовах функціонування початкової освіти, описано педагогічні умови та поетапність її реалізації в системі педагогічних закладів вищої освіти. Деталізовано сутність проєктувально-моделювальної компетентності як орієнтиру та результату професійної підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку Монографія призначена для науковців, викладачів, здобувачів закладів вищої освіти педагогічного спрямування та вчителів початкової школи.
- ДокументПідготовка майбутніх педагогів у контексті впровадження Концепції Нової української школи(Мелітополь : Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2021) Коваль, Людмила Вікторівна; Качерова, Ольга Георгіївна; Харебіна, Ольга; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Попова, Ольга Іванівна; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Муращенко, Вікторія; Павленко, Юлія Сергіївна; Стельмах, Марина; Ячменьова, Олександра; Подмаска, Віктор; Спіріна, Ірина; Чорна, Єлизавета; Гуркова, Тетяна; Сальнікова, Марія; Коштовна, Ганна; Замятіна, Вікторія; Коваль, Карина Валентинівна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Шатило, Олена; Бальоха, Альона; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Горецька, Олена Віталіївна; Колпакчи, Олена Сергіївна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Толмачова, Ірина; Чередник, Лідія; Черезова, Ірина Олександрівна; Щербакова, Надія Миколаївна; Ярощук, Лілія Григорівна; Голуб, Олена; Канішевська, Любов; Карпець, Надія; Кравченко, Дар’я; Ситникова, Лариса; Стахєєва, Олена; Волик, Ірина; Крячко, Марія; Шатіло, Дар’я; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Чернявська, Вікторія; Косенко, Павло Борисович; Беліцька, Асія; Забіяка, Владислав; Діхтеренко, Юлія; Івлєва, Олена; Мартиненко, Олена Володимирівна; Пасько, Оксана; Петруха, Надія; Рись, Анастасія; Сергієнко, Світлана; Тараненко, Юлія Петрівна; Шовкун, Анастасія; Омельченко, Анетта ІвнівнаЗбірка тез присвячена розкриттю проблем підготовки майбутніх педагогів у контексті впровадження Конценції Нової української школи.