Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСоціально-педагогічна робота з дітьми з особливими оввітніми потребами в умовах закладу спеціальної освіти(БДПУ, 2020) Капшук ОльгаУ кваліфікаційній роботі охарактеризовано категорію дітей з особливими освітніми потребами як об’єкта соціально-педагогічної роботи; Визначено психолого-педагогічні особливості дітей з РАС та схарактеризувати загальні та специфічні особливі освітні потреби цієї категорії; Проаналізовано зміст та напрями соціально-педагогічної роботи з дітьми з розладами РАС в умовах закладу спеціальної освіти; Розроблено та експериментально перевірено ефективність соціально-педагогічної програми соціальної та побутової адаптації дітей з РАС в умовах спеціальної школи; Розроблено рекомендації щодо ефективної організації соціально-педагогічної роботи з дітьми з РАС.
- ДокументФормування медіаграмотності та навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет серед учнівської молоді(БДПУ, 2020) Валентирова ГаннаУ кваліфікаційній роботі визначено сутність поняття “медіаграмотність” та її складових компонентів. Розкрито процес формування медіаграмотності та навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет серед учнівської молоді.: його завдання та напрями. Визначено технологію та соціально-педагогічні умови формування медіаграмотності та навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет серед учнівської молоді. Розроблено цільову соціально-педагогічну програму з формування медіаграмотності та навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет серед учнівської молоді.
- ДокументСоціально-профілактична робота з попередження соціального сирітства(БДПУ, 2020) Шендлер МаксимУ кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз поняття “соціальне сирітство” та його аспектів. Визначено зміст, форми та методи соціально-профілактичної роботи з попередження соціального сирітства. Розкрито процес формування усвідомленого материнства як форми соціально-профілактичної роботи з попередження соціального сирітства. Розроблено та експериментально перевірити ефективність впровадження соціально-педагогічної програми з формування усвідомленого материнства серед жінок.
- ДокументСоціально-педагогічні умови організації волонтерської діяльності в закладах загальної середньої освіти(БДПУ, 2020) Савченко ТетянаУ кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність волонтерської діяльності як соціально-педагогічної проблеми. Визначено основні види і напрямки волонтерської діяльності в соціально-педагогічній роботі закладу загальної середньої освіти. Досліджено технологічний аспект та соціально-педагогічні умови організації волонтерської діяльності закладу загальної середньої освіти. Розроблено та експериментально перевірити програму експериментальної роботи з організації волонтерської діяльності учнів ЗЗСО. Розроблено рекомендації щодо організації волонтерської діяльності учнів в умовах закладу загальної середньої освіти.
- ДокументДидaктичні ігри як зacіб кoрeкції фонетико-фoнeмaтичнoї складової мoвлeння cлaбoчуючих дітeй дoшкільнoгo віку(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Анастасія ДавидоваУ кваліфікаційній роботі визначено особливості мовлення cлaбoчуючих дітей дітeй дoшкільнoгo віку та доведено необхідність корекційного впливу щодо формування його складових, з’ясовано місце і роль дидактичних ігор в системі корекційно-розвиткової роботи зі слабочуючими дітьми дошкільного віку. Розроблена та експериментально перевірена ефективність впливу системи дидактичних ігор на рівень розвитку фонетико-фoнeмaтичнoї складової мовлення cлaбoчуючих дітей старшого дошкільного віку.
- ДокументФормування лексико-граматичної сторони мовлення дітей дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення засобами інформаційних технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Анічхіна ВікторіяУ кваліфікаційній роботі охарактеризовано особливості розвитку лексико-граматичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення та доведено необхідність корекційного впливу щодо формування його складових; з’ясовано місце і роль цифрових ігор та вправ в системі корекційно-розвиткової роботи з дітьми з порушеннями мовлення; розроблено та експериментально перевірено ефективність впливу системи цифрових ігор та вправ на рівень розвитку лексико-граматичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення; надано рекомендації щодо їх використання в корекційно-розвитковій роботі вчителя-логопеда.
- ДокументСоціально-педагогічна робота з профілактики наркоманії в учнівському середовищі у закладах загальної середньої освіти(БДПУ, 2021) Джеваго АлінаУ кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз поняття «наркоманії» на основі вивчення соціально-педагогічної літератури. Проаналізовано основні причини поширення підліткової наркоманії у закладах загальної середньої освіти. Визначено сутність та зміст соціально-педагогічної роботи щодо профілактики наркоманії у підлітковому середовищі закладів загальної середньої освіти. Розроблено та експериментально перевірити ефективність впровадження програми профілактики наркоманії серед підлітків у закладах загальної середньої освіти.
- ДокументВикористання арт-терапії як технології соціально-педагогічної діяльності у роботі з дітьми(БДПУ, 2021) Кулікова АннаУ кваліфікаційній роботі схарактеризовано арт-терапію як технологію соціально-педагогічної діяльності. Визначено основні напрямки та види арт-терапії у соціально-педагогічній діяльності. Досліджено особливості використання арт-терапії у соціально-педагогічній діяльності у роботі з дітьми молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти. Експериментально перевірено ефективність програми соціально-педагогічної арт-терапії для дітей молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти. Розроблено рекомендації щодо розробки програм соціально-педагогічної арт-терапії для дітей молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти.
- ДокументСоціальна адаптація дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування до прийомної сім'ї(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Звяга КатеринаУ кваліфікаційні роботі проаналізовано проблему сирітства в сучасному українському суспільстві. Досліджено соціально-правовий і юридичний аспект взаємин між дітьми-сиротами і дітьми позбавленими батьківського піклування та прийомними батьками і батьками-вихователями. Визначено роль фахівця із соціальної роботи у підготовці кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі. Досліджено особливості адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в прийомних сім’ях. Розроблено методичне забезпечення процесу адаптації дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування до прийомної сім’ї.
- ДокументЗастосування здоров'язбережувальних технологій у громаді як напрям діяльності фахівця із соціальної роботи(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Гавяз КатеринаУ кваліфікаційній роботі розкрито проблему здоров'язбереження особистості площині теорії і практики соціальної роботи. З’ясована роль та участь громади у формуванні здорового способу життя й здоров'язбережувальної компетентності населення громади. Визначено стан сформованості здоров'язбережувальної компетентності населення громади. Розкрито сучасні здоров'язбережувальні технології в соціальній сфері та особливості їх впровадження у практику роботи фахівця із соціальної роботи за для формування здоров'язбережувального середовища в територіальній громаді. Розроблено та реалізовано програму підвищення здоров'язбережувальної компетентності населення територіальної громади «Громада обирає здоров'я».
- ДокументФормування соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Довбня ТетянаУ кваліфікаційній роботі розкривається сутність та структура соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано вікові особливості дітей молодшого шкільного віку. Розроблено та перевірено ефективність програми формування coцiальнoї кoмпeтeнтнocтi дітей молодшого шкільного віку у позаурочній діяльності.
- ДокументРозвиток здатності до самоорганізації як умова формування soft skills здобувачів професійно-технічної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Заяць ЕллаУ кваліфікаційній роботі визначено теоретичні засади, генезис, дефініції та детермінанти проблеми самоорганізації освітньої діяльності здобувачів професійно-технічної освіти в сучасній науковій літературі. Охарактеризовано soft skills та технологію тайм-менеджменту самоорганізації освітньої діяльності здобувачів професійно-технічної освіти як фьючерний вид освітнього менеджменту. Проведено діагностику вмінь самоорганізації здобувачів професійно-технічної освіти. Розроблено, теоретично обґрунтовано модель педагогічної технології “тайм-менеджмент” як засобу управління самоорганізацією освітньої діяльності здобувачів професійно-технічної освіти.
- ДокументСоціально-педагогічна робота з ресоціалізації засуджених неповнолітніх правопорушників(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Михайло АнжелаУ кваліфікаційній роботі визначено теоретичні засади проблеми ресоціалізації засуджених неповнолітніх правопорушників у контексті соціально-педагогічної роботи. Проведено аналіз стану злочинності серед неповнолітніх в Україні. Здійснено компаративний аналіз практичних підходів до ресоціалізації засуджених неповнолітніх правопорушників в Україні, країнах Європейського Союзу та США. Розроблено методичні рекомендації щодо ресоціалізації засуджених неповнолітніх правопорушників у контексті соціально-педагогічної роботи.
- ДокументВпровадження ідей менторства (наставництва) в практику сучасного закладу загальної середньої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Кошляк ОленаУ кваліфікаційній роботі проаналізовано наукову літературу, досвід впровадження менторства в сучасній вітчизняній та закордонній практиці. Розроблено інструменти самооцінки готовності до наставництва, аналізу результативності впровадження менторської програми. Розроблено менторську програму “Менторство в дії” на засадах соціально-педагогічної технології. Рекомендовано впровадження програми “Менторство в дії” в заклади освіти як основи шкільної моделі наставництва для вчителів-початківців.
- ДокументПротидія кібер ризикам як напрям забезпечення безпечного і здорового освітнього середовища(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Саліхова ВалентинаУ кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми формування безпечної поведінки підлітків в кібер-просторі як соціально-педагогічної проблеми. Проаналізовано міжнародний та вітчизняний досвід формування у підлітків безпечної поведінки в кібер-просторі. Обґрунтувано критерії, показники, рівні сформованості у підлітків безпечної поведінки в кібер-просторі. Теоретично обґрунтувано соціально-педагогічні умови протидії кіберризикам у закладах освіти та здійснити їх експериментальну перевірку.
- ДокументПрофілактика та протидія домашнього насилля в період кризи(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Швачова НадіяУ кваліфікаційній роботі з’ясовано сутність домашнього насильства як актуальної наукової проблеми. Схарактеризовано систему профілактики домашнього насильства в Україні. Виявлено особливості домашнього насильства під час кризи. Досліджено ставлення жінок до проблеми домашнього насильства. Визначено та змоделювати комплекс заходів щодо профілактики та протидії домашнього насильства в період кризи.
- ДокументСоціально-педагогічний супровід адаптації дітей дошкільного віку в мирний та воєнний час: порівняльний аспект(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Семеренко ЛюдмилаУ кваліфікаційній роботі вивчено та проаналізувати соціально-педагогічну літературу з проблеми адаптації, нормативно-правові документи щодо захисту дитинства в умовах мирного та воєнного часу. Визначено специфічні проблеми адаптації дітей в умовах кризових ситуацій. Розроблено комплексну адаптаційно-підтримуючу програму соціальної адаптації дітей дошкільного віку. Впроваджено в практику закладів дошкільної освіти комплексну адаптаційно-підтримуючу програму (рекомендаційний характер).
- ДокументФормування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Богданова МирославаДана магістерська робота присвячена проблемі формування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти. Робота аналізує поточний стан цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти, висвітлює сучасні підходи та методи її формування. Науково обґрунтований комплекс організаційно-педагогічних умов, що забезпечують успішне формування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти в закладах вищої освіти. Розроблена система позааудиторних заходів в рамках діяльності студентського самоврядування на рівні спеціальності, експериментально перевірена та доведена їх ефективність в цьому напрямі роботи.
- ДокументLEGO як засіб формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Косоног КсеніяУ кваліфікаційній роботі зосереджується увага на використанні LEGO як засобу формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра, з’ясовано місце і роль конструктора LEGO в системі корекційно-розвиткової роботи з дітьми дошкільного віку з розладами аутистичного спектра; запропоновано програму щодо формування комунікативних навичок з використанням конструктору LEGO.
- ДокументРоботи соціального педагога з дітьми, які пережили розлучення батьків(БДПУ, 2022) Солонський РусланУ кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з досліджуваної проблеми. Виявлено роль і функції соціального педагога під час роботи з дітьми, які пережили розлучення. Складено та експериментально перевірити програму роботи соціального педагога з дітьми, які пережили розлучення батьків.