Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 101
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСоціально-педагогічна робота з дітьми з особливими оввітніми потребами в умовах закладу спеціальної освіти(БДПУ, 2020) Капшук, ОльгаУ кваліфікаційній роботі охарактеризовано категорію дітей з особливими освітніми потребами як об’єкта соціально-педагогічної роботи; Визначено психолого-педагогічні особливості дітей з РАС та схарактеризувати загальні та специфічні особливі освітні потреби цієї категорії; Проаналізовано зміст та напрями соціально-педагогічної роботи з дітьми з розладами РАС в умовах закладу спеціальної освіти; Розроблено та експериментально перевірено ефективність соціально-педагогічної програми соціальної та побутової адаптації дітей з РАС в умовах спеціальної школи; Розроблено рекомендації щодо ефективної організації соціально-педагогічної роботи з дітьми з РАС.
- ДокументСоціально-профілактична робота з попередження соціального сирітства(БДПУ, 2020) Шендлер, МаксимУ кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз поняття “соціальне сирітство” та його аспектів. Визначено зміст, форми та методи соціально-профілактичної роботи з попередження соціального сирітства. Розкрито процес формування усвідомленого материнства як форми соціально-профілактичної роботи з попередження соціального сирітства. Розроблено та експериментально перевірити ефективність впровадження соціально-педагогічної програми з формування усвідомленого материнства серед жінок.
- ДокументФормування медіаграмотності та навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет серед учнівської молоді(БДПУ, 2020) Валентирова, ГаннаУ кваліфікаційній роботі визначено сутність поняття “медіаграмотність” та її складових компонентів. Розкрито процес формування медіаграмотності та навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет серед учнівської молоді.: його завдання та напрями. Визначено технологію та соціально-педагогічні умови формування медіаграмотності та навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет серед учнівської молоді. Розроблено цільову соціально-педагогічну програму з формування медіаграмотності та навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет серед учнівської молоді.
- ДокументСоціально-педагогічні умови організації волонтерської діяльності в закладах загальної середньої освіти(БДПУ, 2020) Савченко, ТетянаУ кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність волонтерської діяльності як соціально-педагогічної проблеми. Визначено основні види і напрямки волонтерської діяльності в соціально-педагогічній роботі закладу загальної середньої освіти. Досліджено технологічний аспект та соціально-педагогічні умови організації волонтерської діяльності закладу загальної середньої освіти. Розроблено та експериментально перевірити програму експериментальної роботи з організації волонтерської діяльності учнів ЗЗСО. Розроблено рекомендації щодо організації волонтерської діяльності учнів в умовах закладу загальної середньої освіти.
- ДокументСоціально-педагогічна робота з профілактики наркоманії в учнівському середовищі у закладах загальної середньої освіти(БДПУ, 2021) Джеваго, АлінаУ кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз поняття «наркоманії» на основі вивчення соціально-педагогічної літератури. Проаналізовано основні причини поширення підліткової наркоманії у закладах загальної середньої освіти. Визначено сутність та зміст соціально-педагогічної роботи щодо профілактики наркоманії у підлітковому середовищі закладів загальної середньої освіти. Розроблено та експериментально перевірити ефективність впровадження програми профілактики наркоманії серед підлітків у закладах загальної середньої освіти.
- ДокументВикористання арт-терапії як технології соціально-педагогічної діяльності у роботі з дітьми(БДПУ, 2021) Кулікова, АннаУ кваліфікаційній роботі схарактеризовано арт-терапію як технологію соціально-педагогічної діяльності. Визначено основні напрямки та види арт-терапії у соціально-педагогічній діяльності. Досліджено особливості використання арт-терапії у соціально-педагогічній діяльності у роботі з дітьми молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти. Експериментально перевірено ефективність програми соціально-педагогічної арт-терапії для дітей молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти. Розроблено рекомендації щодо розробки програм соціально-педагогічної арт-терапії для дітей молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти.
- ДокументДидaктичні ігри як зacіб кoрeкції фонетико-фoнeмaтичнoї складової мoвлeння cлaбoчуючих дітeй дoшкільнoгo віку(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Анастасія, ДавидоваУ кваліфікаційній роботі визначено особливості мовлення cлaбoчуючих дітей дітeй дoшкільнoгo віку та доведено необхідність корекційного впливу щодо формування його складових, з’ясовано місце і роль дидактичних ігор в системі корекційно-розвиткової роботи зі слабочуючими дітьми дошкільного віку. Розроблена та експериментально перевірена ефективність впливу системи дидактичних ігор на рівень розвитку фонетико-фoнeмaтичнoї складової мовлення cлaбoчуючих дітей старшого дошкільного віку.
- ДокументФормування лексико-граматичної сторони мовлення дітей дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення засобами інформаційних технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Анічхіна, ВікторіяУ кваліфікаційній роботі охарактеризовано особливості розвитку лексико-граматичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення та доведено необхідність корекційного впливу щодо формування його складових; з’ясовано місце і роль цифрових ігор та вправ в системі корекційно-розвиткової роботи з дітьми з порушеннями мовлення; розроблено та експериментально перевірено ефективність впливу системи цифрових ігор та вправ на рівень розвитку лексико-граматичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення; надано рекомендації щодо їх використання в корекційно-розвитковій роботі вчителя-логопеда.
- ДокументСоціально-педагогічна робота з ресоціалізації засуджених неповнолітніх правопорушників(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Михайло, АнжелаУ кваліфікаційній роботі визначено теоретичні засади проблеми ресоціалізації засуджених неповнолітніх правопорушників у контексті соціально-педагогічної роботи. Проведено аналіз стану злочинності серед неповнолітніх в Україні. Здійснено компаративний аналіз практичних підходів до ресоціалізації засуджених неповнолітніх правопорушників в Україні, країнах Європейського Союзу та США. Розроблено методичні рекомендації щодо ресоціалізації засуджених неповнолітніх правопорушників у контексті соціально-педагогічної роботи.
- ДокументПротидія кібер ризикам як напрям забезпечення безпечного і здорового освітнього середовища(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Саліхова, ВалентинаУ кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми формування безпечної поведінки підлітків в кібер-просторі як соціально-педагогічної проблеми. Проаналізовано міжнародний та вітчизняний досвід формування у підлітків безпечної поведінки в кібер-просторі. Обґрунтувано критерії, показники, рівні сформованості у підлітків безпечної поведінки в кібер-просторі. Теоретично обґрунтувано соціально-педагогічні умови протидії кіберризикам у закладах освіти та здійснити їх експериментальну перевірку.
- ДокументФормування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Богданова, МирославаДана магістерська робота присвячена проблемі формування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти. Робота аналізує поточний стан цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти, висвітлює сучасні підходи та методи її формування. Науково обґрунтований комплекс організаційно-педагогічних умов, що забезпечують успішне формування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти в закладах вищої освіти. Розроблена система позааудиторних заходів в рамках діяльності студентського самоврядування на рівні спеціальності, експериментально перевірена та доведена їх ефективність в цьому напрямі роботи.
- ДокументСоціально-педагогічний супровід адаптації дітей дошкільного віку в мирний та воєнний час: порівняльний аспект(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Семеренко, ЛюдмилаУ кваліфікаційній роботі вивчено та проаналізувати соціально-педагогічну літературу з проблеми адаптації, нормативно-правові документи щодо захисту дитинства в умовах мирного та воєнного часу. Визначено специфічні проблеми адаптації дітей в умовах кризових ситуацій. Розроблено комплексну адаптаційно-підтримуючу програму соціальної адаптації дітей дошкільного віку. Впроваджено в практику закладів дошкільної освіти комплексну адаптаційно-підтримуючу програму (рекомендаційний характер).
- ДокументОсобливості соціально-профілактичної роботи з дітьми групи ризику у закладах загальної середньої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Власова, СвітланаУ кваліфікайній роботі охарактеризовано дітей групи ризику з позиції їх соціально-психологічного статусу. Визначено змістові особливості організації соціально-профілактичної роботи з дітьми групи ризику та ефективні форми соціально-профілактичної роботи з дітьми групи ризику. Розроблено методику виявлення дітей групи ризику в умовах закладу загальної середньої освіти. Схарактеризовано технологію «сторітелінгу» у соціально-профілактичній роботі з дітьми групи ризику та членами їх сімей.
- ДокументОрганізація правового виховання здобувачів закладу загальної середньої освіти як напрям професійної діяльності соціального педагога(БДПУ, 2022) Лопатнічено, ОльгаУ каліфікаційній роботі виявлено ступінь дослідження проблеми правового виховання здобувачів закладу загальної середньої освіти. Розкрито сутність та структуру правової культури здобувачів закладу загальної середньої освіти. Визначено рівень правової культури здобувачів закладу загальної середньої освіти. Розроблено, теоретично обґрунтувати соціально-педагогічну модель правовиховної роботи в закладі загальної середньої освіти.
- ДокументLEGO як засіб формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Косоног, КсеніяУ кваліфікаційній роботі зосереджується увага на використанні LEGO як засобу формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра, з’ясовано місце і роль конструктора LEGO в системі корекційно-розвиткової роботи з дітьми дошкільного віку з розладами аутистичного спектра; запропоновано програму щодо формування комунікативних навичок з використанням конструктору LEGO.
- ДокументФормування медіаграмотності у дітей старшого дошкільного віку(Бердянський державний педагогічний унівреситет, 2022) Колісник, ТаісаУ кваліфікаційній роботі визначено сутність поняття “медіаграмотність” та її складових компонентів. Розкрито процес та особливості формування медіаграмотності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено технологію, алгоритм та методи формування медіаграмотності у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено цільову соціально-педагогічну програму з формування медіаграмотності у дітей старшого дошкільного віку.
- ДокументПрофілактика та протидія домашнього насилля в період кризи(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Швачова, НадіяУ кваліфікаційній роботі з’ясовано сутність домашнього насильства як актуальної наукової проблеми. Схарактеризовано систему профілактики домашнього насильства в Україні. Виявлено особливості домашнього насильства під час кризи. Досліджено ставлення жінок до проблеми домашнього насильства. Визначено та змоделювати комплекс заходів щодо профілактики та протидії домашнього насильства в період кризи.
- ДокументТехнологія організації профорієнтаційної роботи в умовах дистанційної освіти(БДПУ, 2022) Тюрьганова, МаринаУ кваліфікаційній роботі охарактеризовано поняття і сутність профорієнтаційної роботи. Визначено різновиди традиційних та інноваційних форм, методів та інструментів профорієнтаційної роботи. Проаналізувано особливості використання Інтернет-ресурсів у профорієнтаційній роботі в умовах дистанційної освіти. Змодельовано та експериментально перевірити технологію організації профорієнтаційної роботи засобами інтернет-ресурсів в умовах дистанційної освіти у закладах загальної середньої освіти. Розроблено рекомендації щодо ефективного застосування технології профорієнтаційної роботи засобами Інтернет-ресурсів в умовах дистанційної освіти.
- ДокументРозвиток здатності до самоорганізації як умова формування soft skills здобувачів професійно-технічної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Заяць, ЕллаУ кваліфікаційній роботі визначено теоретичні засади, генезис, дефініції та детермінанти проблеми самоорганізації освітньої діяльності здобувачів професійно-технічної освіти в сучасній науковій літературі. Охарактеризовано soft skills та технологію тайм-менеджменту самоорганізації освітньої діяльності здобувачів професійно-технічної освіти як фьючерний вид освітнього менеджменту. Проведено діагностику вмінь самоорганізації здобувачів професійно-технічної освіти. Розроблено, теоретично обґрунтовано модель педагогічної технології “тайм-менеджмент” як засобу управління самоорганізацією освітньої діяльності здобувачів професійно-технічної освіти.
- ДокументСоціальна адаптація дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування до прийомної сім'ї(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Звяга, КатеринаУ кваліфікаційні роботі проаналізовано проблему сирітства в сучасному українському суспільстві. Досліджено соціально-правовий і юридичний аспект взаємин між дітьми-сиротами і дітьми позбавленими батьківського піклування та прийомними батьками і батьками-вихователями. Визначено роль фахівця із соціальної роботи у підготовці кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі. Досліджено особливості адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в прийомних сім’ях. Розроблено методичне забезпечення процесу адаптації дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування до прийомної сім’ї.