Кафедра іноземних мов і методики викладання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра іноземних мов і методики викладання за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 91
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументForeign language for journalists (English) : syllabus academic discipline 2023-2024 academic year(Berdyansk State Pedagogical University, 2023) Moroz, AndriyThe purpose of teaching the subject "Foreign language for journalists (English)" is the formation of students’ grammatical, lexical and reading skills to ensure communication skills in the professional and labor sphere.
- ДокументPractical English grammar : Syllabus academic discipline 2022-2023 academic year(Berdyansk State Pedagogical University, 2023) Moroz, AndriyThe purpose of teaching the academic discipline “Practical Grammar” is to form in students a clear idea of the grammatical structure of the English language, its main principles, differences from the native language, the formation of language and speech competences, control of understanding of grammatical phenomena in oral and written speech. The main tasks of studying the discipline “Practical Grammar” are the formation of skills to determine and understand grammatical forms and constructions during reading and listening; formation of the ability to use grammatical forms and constructions in oral and written speech; providing a basic level of knowledge of the grammatical structure of the English language.
- ДокументSTEAM-орієнтоване навчання англійської: інтеграція мови з природничими дисциплінами : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «Середня освіта (Мова і література (англійська))» на 2025-2026 н. р. (магістри)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Школа, Ірина ВікторівнаМета навчальної дисципліни: сформувати у студентів комплексні компетентності з організації STEAM-орієнтованого навчання англійської мови через інтеграцію з природничими дисциплінами. Предметом навчальної дисципліни є теоретичні основи та практичні методики інтеграції англійської мови з природничо-математичними дисциплінами в рамках STEAM-підходу (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics), включаючи принципи міждисциплінарного навчання, технології створення інтегрованих освітніх програм, методи проектної діяльності та оцінювання в умовах STEAM-орієнтованого навчального середовища.
- ДокументАнгломовне академічне письмо та академічна доброчесність : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «Середня освіта (Мова і література (англійська))» на 2025-2026 н.р. (магістри)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Панченко, Віолетта ВолодимирівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Англомовне академічне письмо та академічна доброчесність» є формування здобувачів вищої освіти уміння створювати англомовні академічні тексти різних жанрів відповідно до норм академічної доброчесності, розвинути здатність до ефективної письмової наукової комунікації у вітчизняному та міжнародному освітньо-науковому просторі. Завдання курсу: Ознайомити студентів з основними жанрами англомовного академічного письма. Сформувати навички організації та структурування академічних текстів. Розвинути здатність дотримуватися академічних стандартів етики та доброчесності. Забезпечити уміння інтегрувати іншомовні академічні тексти у власну дослідницьку діяльність. Навчити аналізувати, рецензувати та створювати академічні тексти, з урахуванням міжнародних вимог до публікацій. Предметом курсу є процес формування вмінь академічного письма англійською мовою та засвоєння принципів академічної доброчесності з метою ефективної наукової та професійної комунікації у сфері освіти й філології, а також підготовка до інтеграції в міжнародний академічний простір.
- ДокументАнглійська література : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «Середня освіта (Мова і література (англійська))» на 2025-2026 н.р. (магістри)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Табакова, Ганна ІванівнаМетою курсу є формування в майбутніх викладачів систему фахових знань про художню специфіку англійської літератури, етапи її розвитку, творчість найвідоміших представників у широкому культурноісторичному та мистецькому контексті. Предметом навчальної дисципліни є англійська література в її художній специфіці у широкому культурно-історичному контексті.
- ДокументАнглійська мова (3 курс) для здобувачів ОПП "Середня освіта (Англійська мова та література)" : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р.(БДПУ, 2023) Салюк, Богдана АнатоліївнаМетою курсу "Англійська мова" (014 Середня освіта) є формування в студентів комунікативної компетентності, що передбачає оволодіння англійською мовою як засобом комунікації в усній і письмовій формах в соціально побутовій, соціально-культурній та професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, моделей та структур, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок та комунікативних стратегій.
- ДокументАнглійська мова (4 курс) для здобувачів ОПП "Середня освіта (Англійська мова та література) : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р.(БДПУ, 2023) Салюк, Богдана АнатоліївнаМетою курсу "Англійська мова (4 курс)" (014 Середня освіта) є формування в студентів комунікативної компетентності, що передбачає оволодіння англійською мовою як засобом комунікації в усній і письмовій формах в соціально побутовій, соціально-культурній та професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, моделей та структур, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок та комунікативних стратегій.
- ДокументАнглійська мова (VІІ, VIІІ) : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою "Середня освіта (англійська мова та література). Англійська мова" на 2023-2024 н. р. (4 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є розвиток і удосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння) до рівня незалежного користувача, що має забезпечити уміння ефективно та гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального, академічного та професійного спілкування. Предметом навчальної дисципліни є фонетичні, лексичні, граматичні та синтаксичні особливості англійської мови, знання яких забезпечує можливість ефективно застосовувати навички сприйняття іноземної мови на слух, читання, письма, говоріння у повсякденних ситуаціях та в професійному середовищі.
- ДокументАнглійська мова (VІІ, VIІІ) : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою "Середня освіта (українська мова і література). Англійська мова" на 2023-2024 н. р. (4 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є розвиток і удосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння) до рівня незалежного користувача, що має забезпечити уміння ефективно та гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального, академічного та професійного спілкування. Предметом навчальної дисципліни є фонетичні, лексичні, граматичні та синтаксичні особливості англійської мови, знання яких забезпечує можливість ефективно застосовувати навички сприйняття іноземної мови на слух, читання, письма, говоріння у повсякденних ситуаціях та в професійному середовищі.
- ДокументАнглійська мова (ІІІ, ІV) : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою "Середня освіта (українська мова і література, англійська мова)" на 2023-2024 н. р. (2 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є формування, розвиток і удосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння) до рівня незалежного користувача, що має забезпечити уміння ефективно та гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального, академічного та професійного спілкування. Предметом навчальної дисципліни є фонетичні, лексичні, граматичні та синтаксичні особливості англійської мови, знання яких забезпечує можливість ефективно застосовувати навички сприйняття іноземної мови на слух, читання, письма, говоріння у повсякденних ситуаціях та в професійному середовищі.
- ДокументАнглійська мова 1 : силабус навчальної дисципліни для здобувачів ОПП «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)», 2023-2024(БДПУ, 2023) Шиманович, Ірина ВікторівнаМетою курсу є формування, розвиток та удосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння) до рівня незалежного користувача, що має забезпечити уміння ефективно і гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального, академічного та професійного спілкування.
- ДокументАнглійська мова 1 : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька»)" на 2024-2025 н. р. (1 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Дуброва, Оксана ВолодимирівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Англійська мова» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти є формування, розвиток та удосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння) до рівня незалежного користувача, що має забезпечити уміння ефективно і гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального, академічного та професійного спілкування. В цьому курсі навички аудіювання та читання розвиваються на основі усних та письмових текстів різноманітної тематики. Навички письма та говоріння формуються через виконання усних та письмових вправ, підготовку усних презентацій, письмових перекладів з англійської мови на українську мову і навпаки, написання листів, есе за вивченими темами. Значна увага приділяється розширенню пасивного та активного лексичного запасу, вивченню та систематизації граматичних явищ англійської мови. Ідеальним завданням курсу є досягнення студентами рівня В2 у володінні англійською мовою згідно із «Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання» (Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment). Попередньою умовою вивчення навчальної дисципліни «Англійська мова» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти є успішне вивчення англійської мови в закладі середньої освіти.
- ДокументАнглійська мова 3 : силабус навчальної дисципліни для здобувачів ОПП «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)», 2024-2025 (3 курс)(БДПУ, 2024) Шиманович, Ірина ВікторівнаМетою курсу є формування, розвиток та удосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння) до рівня незалежного користувача, що має забезпечити уміння ефективно і гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального, академічного та професійного спілкування.
- ДокументАнглійська мова : силабус для спеціальності 014 Середня освіта (4 курс) на 2024-2025 н.р.(БДПУ, 2024) Салюк, Богдана АнатоліївнаМетою курсу «Англійська мова» є формування в студентів комунікативної компетентності, що передбачає оволодіння англійською мовою як засобом комунікації в усній і письмовій формах в соціально- побутовій, соціально-культурній та професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, моделей та структур, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок та комунікативних стратегій.
- ДокументАнглійська мова : силабус на 2023-2024 н. р. для спеціальності 035 Філологія(2023) Халабузар, Оксана АнатоліївнаМетою курсу є формування, розвиток та вдосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння) до рівня самостійного користувача, що має забезпечити здатність ефективно та гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального , академічного та професійного спілкування. Предметом навчальної дисципліни є фонетичні, лексичні, граматичні та синтаксичні особливості англійської мови, знання яких дає можливість ефективно застосовувати навички аудіювання, читання, письма, говоріння іноземною мовою в повсякденних ситуаціях та у професійному середовищі.
- ДокументАнглійська мова : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою "Середня освіта (українська мова і література, англійська мова)" на 2024-2025 н.р. (1 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є практичне володіння англійською мовою на рівні B2 відповідно до загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (CEF) та в обсязі, необхідному для ситуативного та професійного спілкування. У процесі досягнення цієї мети здобувачі вищої освіти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності, сформованої на основі мовної, соціокультурної, мовленнєвої компетентностей. Також здобувачі оволодівають навичками, необхідними для подальшої самостійної роботи з мовним матеріалом для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та професійної діяльності. Предметом навчальної дисципліни є фонетичні, лексичні, граматичні та синтаксичні особливості англійської мови, знання яких забезпечує можливість ефективно застосовувати навички сприйняття іноземної мови на слух, читання, письма, говоріння у повсякденних ситуаціях та в професійному середовищі.
- ДокументАнглійська мова : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою "Середня освіта (українська мова і література, англійська мова). Англійська мова" на 2025–2026 н. р. (3 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу «Англійська мова» є формування у здобувачів комунікативної компетентності, що передбачає оволодіння англійською мовою як засобом комунікації в усній і писемній формах у соціально-побутовій, соціально-культурній та професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, моделей та структур, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок та комунікативних стратегій. Предметом навчальної дисципліни є сукупність мовних та мовленнєвих знань, навичок та умінь, необхідних для формування іншомовної комунікативної компетентності у професійній та соціально-побутовій сферах.
- ДокументАнглійська мова : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «Середня освіта (Мова і література (англійська))» на 2025-2026 н.р. (магістри)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Дуброва, Оксана ВолодимирівнаМетою курсу є подальше удосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння), розвинених упродовж вивчення англійської мови на 1, 2, 3 та 4 курсах першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Предметом навчальної дисципліни є фонетичні, лексичні, граматичні та синтаксичні особливості англійської мови, знання яких забезпечує можливість ефективно застосовувати навички сприйняття іноземної мови на слух, читання, письма, говоріння у повсякденних ситуаціях та в професійному середовищі.
- ДокументАнглійська мова : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)» на 2024-2025 н. р. (4 курс)(БДПУ, 2024-09-01) Салюк, Богдана АнатоліївнаМетою курсу є формування, розвиток та вдосконалення іншомовної комунікативної компетентності на рівні просунутого користувача (Аdvanced, C1), що передбачає вільне володіння мовою на високому рівні, здатність розуміти складні тексти, вести спонтанну та точну комунікацію в соціальних, академічних або професійних контекстах.
- ДокументАнглійська мова для сторітелінгу : силабус освітньої програми «Середня освіта (Англійська мова та література)» на 2024-2025 н.р.(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Салюк, Богдана АнатоліївнаМетою курсу “Англійська мова для сторітелінгу” є розвиток навичок ефективного сторітелінгу англійською мовою, з акцентом на використання різних стилів та технік для створення переконливих та захоплюючих історій. Приділяється увага практиці англійської мови, її використанню в усній та письмовій комунікації через створення історій для різних аудиторій. Також сторітелінг розглядається як педагогічний метод у навчанні англійської мови.