Перегляд за Автор "Красножон, Олексій Борисович"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналітична геометрія : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Красножон, Олексій БорисовичМета та предмет курсу: формування наукового світогляду та загальної математичної культури майбутніх учителів математики, розвиток їх математичного мислення, оволодіння здобувачами першого рівня вищої освіти системою математичних знань, умінь, що необхідні для розв’язування задач аналітичної геометрії; навчання здобувачів базової та загальної середньої освіти розв’язувати задачі координатним та векторним методами; дослідження властивостей геометричних образів аналітичними методами за рівняннями, які їх визначають.
- ДокументВибрані питання елементарної та вищої математики : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Красножон, Олексій БорисовичМета та предмет курсу: формування наукового світогляду та загальної математичної культури майбутніх учителів математики, розвиток їх математичного мислення, оволодіння здобувачами другого рівня вищої освіти системою математичних знань, умінь, що необхідні для розв’язування задач елементарної та вищої математики; навчання здобувачів базової та загальної середньої освіти розв’язувати задачі елементарної та вищої математики; дослідження властивостей математичних об’єктів нестандартними методами та засобами.
- ДокументВибрані питання шкільного курсу математики : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Красножон, Олексій БорисовичМета та предмет курсу: формування наукового світогляду та загальної математичної культури майбутніх учителів математики, розвиток їх математичного мислення, оволодіння здобувачами першого рівня вищої освіти системою математичних знань, умінь, що необхідні для розв’язування задач елементарної та вищої математики; навчання здобувачів базової та загальної середньої освіти розв’язувати задачі елементарної та вищої математики; дослідження властивостей математичних об’єктів нестандартними методами та засобами.
- ДокументВища математика : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 015 Професійна освіта (Енергетика)(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Красножон, Олексій БорисовичМета та предмет курсу: формування наукового світогляду та загальної математичної культури здобувачів першого рівня вищої освіти, розвиток їхнього математичного мислення, оволодіння системою математичних знань та умінь, які необхідні для розв’язування задач вищої математики та навчання здобувачів базової та загальної середньої освіти розв’язувати задачі диференціального та інтегрального числення, лінійної алгебри, аналітичної геометрії. Функція багатьох та декількох змінних, інтегральне та диференціальне числення функцій, лінійна алгебра, аналітична геометрія на площині та в просторі, лінійні (векторні) простори.
- ДокументВища математика : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Красножон, Олексій БорисовичМета та предмет курсу: формування наукового світогляду та загальної математичної культури здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, розвиток їхнього математичного мислення, оволодіння системою математичних знань та умінь, які необхідні для розв’язування задач вищої математики та навчання здобувачів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти електроенергетичної галузі розв’язувати задачі диференціального та інтегрального числення, лінійної алгебри, аналітичної геометрії.
- ДокументГеометрія : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Красножон, Олексій БорисовичМета та предмет курсу: систематизація, розширення та поглиблення знань з теорій аналітичної та диференціальної геометрії, формування загальних та фахових компетентностей майбутніх учителів математики; основні теоретичні положення та практичні навички курсу вищої геометрії педагогічного вишу.
- ДокументДиференціальні рівняння : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Красножон, Олексій БорисовичМета та предмет курсу: систематизація, розширення та поглиблення знань з теорії диференціальних рівнянь, формування загальних та фахових компетентностей майбутніх учителів математики; основні теоретичні положення та практичні навички курсу диференціальних рівнянь педагогічного вишу.
- ДокументЕлементарна математика : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Красножон, Олексій БорисовичМета та предмет курсу: формування наукового світогляду та загальної математичної культури майбутніх учителів математики, розвиток їхнього математичного мислення, оволодіння здобувачами першого рівня вищої освіти системою математичних знань, умінь, що необхідні для розв’язування задач елементарної математики; навчання здобувачів базової та загальної середньої освіти розв’язувати задачі елементарної математики; дослідження властивостей математичних об’єктів нестандартними методами та засобами.
- ДокументЕлементи комп’ютерної підтримки навчання математичної логіки(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Красножон, Олексій БорисовичСтаття містить аналіз окремих етапів дослідження методичної проблеми розробки компонентів ефективної комп’ютерно-орієнтованої методичної системи навчання дисципліни «Математична логіка», яка передбачена освітньо-професійною програмою підготовки учителів математики в педагогічному закладі вищої освіти. Розглянуто методичні та процесуальні питання спрощення логічних виразів при проєктуванні контактних схем у математичному програмному середовищі Derive. Наведено приклади розв’язування окремих типових задач курсу математичної логіки з відповідними обчислювальними реалізаціями в математичному програмному середовищі Derive. Здійснено стислий огляд наукової, навчальної та методичної літератури, яка використовується під час викладання курсу математичної логіки, обґрунтовано доцільність використання математичних програмних засобів під час опрацювання змісту зазначеної дисципліни. Вказано на вкрай важливе значення розв’язання методичної та наукової проблеми розробки та апробації інноваційно-орієнтованих компонентів методичної системи навчання математичних дисциплін, що є вагомою передумовою фахової підготовки нової генерації сучасних висококваліфікованих вчителів математики. Сформульовано положення про доцільність розробки алгоритмічних складників формувального та підсумкового оцінювання освітньої діяльності здобувачів вищої педагогічної освіти, фахова підготовка яких передбачає засвоєння дисциплін математичного циклу. Звернуто увагу на доцільність методично підготовленого застосування математичних середовищ у процесі навчання математичної логіки, яке сприяє розв’язанню проблеми формування в студентів як фахових предметних, так і загальних компетентностей, включаючи інформаційно-цифрову. Методичні рекомендації, подані в статті, можуть бути корисними учням та студентам для організації та активізації самостійної навчальної діяльності, учителям середніх навчальних закладів, керівникам факультативної та гурткової роботи з учнями, викладачам курсу математичної логіки педагогічних закладів вищої освіти.
- ДокументКомплексний аналіз : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Красножон, Олексій БорисовичМета та предмет курсу: систематизація, розширення та поглиблення знань з комплексного аналізу, формування загальних та фахових компетентностей майбутніх учителів математики; основні теоретичні положення та практичні навички курсу комплексного аналізу педагогічного вишу.
- ДокументКомп’ютерна підтримка вивчення теми “Метод найменших квадратів” курсу теорії ймовірностей із елементами математичної статистики(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Красножон, Олексій БорисовичСтаття присвячена проблемі розробки компонентів ефективної комп’ютерно-орієнтованої методичної системи навчання дисципліни “Теорія ймовірностей із елементами математичної статистики”, яка передбачена навчальним планом підготовки майбутніх учителів математики. Розглянуто методичні та алгоритмічні аспекти організації обчислень у процесі застосування методу найменших квадратів для визначення функціональної залежності між ознаками вибірки генеральної сукупності в математичному програмному середовищі Mathcad. Подано детальні приклади розв’язування задач про вирівнюванні значень ознак вибірки генеральної сукупності вздовж поліному першого степеня (лінійна залежність), поліному другого степеня (параболі) та поліному третього степеня (кубічній параболі). Наведено теоретичні основи методу найменших квадратів. Здійснено стислий огляд навчально-методичної літератури, яка використовується під час викладання курсу теорії ймовірностей із елементами математичної статистики, обґрунтована доцільність застосування математичних програмних засобів під час опрацювання змісту зазначеної дисципліни. Сформульовано положення про необхідність розробки тестових завдань різного рівня складності з теорії ймовірностей із елементами математичної статистики з метою об’єктивного оцінювання навчальних досягнень студентів. Стаття містить опис реалізації методу найменших квадратів у програмному математичному середовищі Mathcad; висновки і напрями подальшого науково-педагогічного дослідження в галузі реалізації обчислювальних методів математичної статистики при знаходженні статистичних оцінок вибірки значень випадкової величини генеральної сукупності. Методичні та алгоритмічні матеріали можуть бути корисними студентам для організації та активізації самостійної науково-педагогічного діяльності, учителям середніх навчальних закладів, керівникам факультативної й гурткової роботи учнів, викладачам курсу теорії ймовірностей із елементами математичної статистики педагогічних вищих навчальних закладів.
- ДокументМатематична логіка : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Красножон, Олексій БорисовичМета та предмет курсу: систематизація, розширення та поглиблення знань з теорій математичної логіки, формування загальних та фахових компетентностей майбутніх учителів математики; основні теоретичні положення та практичні навички курсу математичної логіки педагогічного вишу.
- ДокументРозв’язування олімпіадних задач з математики : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Красножон, Олексій БорисовичМета та предмет курсу: систематизація, розширення та поглиблення знань з елементарної та вищої математики, формування загальних та фахових компетентностей майбутніх учителів математики; основні теоретичні положення та практичні навички шкільного курсу математики та курсу вищої математики педагогічного вишу.
- ДокументТеорія ймовірностей із елементами математичної статистики : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Красножон, Олексій БорисовичМета та предмет курсу: формування наукового світогляду та загальної математичної культури майбутніх учителів математики, розвиток їх математичного мислення, оволодіння здобувачами першого рівня вищої освіти системою математичних знань, умінь, що необхідні для розв’язування базових задач теорії ймовірностей та математичної статистики; навчання здобувачів базової та загальної середньої освіти розв’язувати задачі теорії ймовірностей; дослідження властивостей математичних об’єктів нестандартними методами та засобами.