Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Петровська, Катерина Володимирівна "

Зараз показуємо 1 - 20 з 119
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Cоціально-педагогічна робота з творчими неформальними молодіжними об’єднаннями
    (ФОП Бондаренко М. О., 2017) Петровська, Катерина Володимирівна
    У тезах подано інформацію щодо досвіду впровадження та апробації спецкурсу «Соціально-педагогічна робота з творчими неформальними молодіжними об’єднаннями» для майбутніх соціальних педагогів та працівників.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Безпека дітей та молоді в кіберпросторі : робоча програма
    (БДПУ, 2023) Петровська, Катерина Володимирівна
    Робоча програма з дисципліни "Безпека дітей та молоді в кіберпросторі" для здобувачів другого магістерського рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна педагогіка".
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Безпека дітей та молоді в кіберпросторі : силабус
    (БДПУ, 2023) Петровська, Катерина Володимирівна
    Силабус "Безпека дітей та молоді в кіберпросторі" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми "Соціальна педагогіка".
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Безпека дітей та молоді в кіберпросторі : силабус на 2024-2025 н. р. (ОПП "Соціальна педагогіка")
    (БДПУ, 2024) Петровська, Катерина Володимирівна
    Мета курсу: підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи, соціальних педагогів до соціальної роботи з дітьми та молоддю щодо їхньої безпеки в сучасному кіберпросторі, засвоєння основних принципів соціальної роботи з дітьми та молоддю щодо профілактики девіантної, залежної та суїцидальної поведінки, пов'язаної з впливом соціальних мереж та інших ресурсів Інтернет-середовища. Предмет курсу: технології формування безпечної поведінки дітей та молоді у кіберпросторі.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Блог (Інтернет-форум) як інноваційний засіб організації методичної роботи педагога соціального закладу дошкільної освіти
    (БДПУ, 2020) Петровська, Катерина Володимирівна; Селецька, Тетяна
    У статті запропоновано шляхи розв’язання проблеми організації методичної роботи закладу дошкільної освіти, що знайшло своє відображення у її теоретико-методичному обґрунтуванні та розробці відповідних методичних рекомендацій. Охарактеризовано розроблену методику по створенню та веденню власного сайту (блогу, Інтернет-форуму) для педагога соціального, з метою організації ефективної методичної роботи закладу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Бренд роботодавця та іміджелогія : силабус на 2024-2025 н. р. (ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація")
    (БДПУ, 2024) Петровська, Катерина Володимирівна
    Мета курсу: сформувати у здобувачів вищої освіти системи професійних компетенцій з використання основ брендингу, методів та інструментів його створення для ефективного його просування; набуття компетенцій у сфері дослідження та формування позитивного бренду роботодавця на внутрішньому і зовнішньому ринку праці.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання інтернет-ресурсів в діяльності куратора-тьютора академічної групи закладу вищої освіти.
    (БДПУ, 2022) Петровська, Катерина Володимирівна
    У статті розкривається питання актуальності використання Інтернет-ресурсів в діяльності куратора-тьютора академічної групи закладу вищої освіти Здійснено аналіз наукової літератури що є підґрунтям вирішення поставленої проблеми. Подано результати дослідно-експериментальної роботи. Визначено, що куратори-тьютори, які взяли участь в опитуванні, продемонстрували достатні результати за тими показниками, які є необхідними задля формування належного рівня медіаграмотності.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Відеохостинг YouTube як засіб інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку
    (Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАН України, 2021) Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Сизоненко, Ірина Геннадіївна; Петровська, Катерина Володимирівна; Гуренко, Ольга Іванівна
    У науковій статті обґрунтовані теоретико-практичні засади інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube. Здійснено уточнення поняття «інформаційно-культурна соціалізація дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube», яке полягає в інтеграції особистості до сучасного інформаційного Інтернет-суспільства, формуванні Інтернет-культури, засвоєнні соціально-моральних норм і цінностей, що транслюються дитиною молодшого шкільного віку під впливом Інтернет-середовища та проєктуються під час взаємодії з різними інститутами соціалізації, у процесі прийняття рішень, вибору освітньої траєкторії. Схарактеризовано компоненти (ціннісно-інформаційний, гносеологічно-інформаційний, соціалізувальний), критерії, показники та рівні сформованості інформаційно-культурної соціалізації особистості. З метою здійснення соціально-педагогічної діяльності з питання інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube визначена та схарактеризована модель цього процесу, метою якої є соціалізація дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube шляхом формування інформаційно-технологічних знань, усвідомленого ставлення до Інтернет-інформації; розвиток креативних умінь та навичок, розширення соціальних зв’язків у процесі взаємодії з іншими Інтернет-користувачами; виховання інформаційної культури та культури поведінки в Інтернет-мережі. Авторами запропонована технологія відеобукінгу, яка може використовуватись соціальним педагогом у межах профілактичної, соціально-виховної, соціалізаційної діяльності учнів. У статті описана процедура організації роботи з упровадження технології відеобукінгу в освітній процес, яка передбачала три етапи. Експериментально перевірено ефективність упровадження розробленої моделі та технології відеобукінгу в освітній процес закладів освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Громадські об'єднання та рухи : робоча програма
    (БДПУ, 2023) Петровська, Катерина Володимирівна
    Робоча програма "Громадські об'єднання та рухи" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Громадські об'єднання та рухи : робоча програма
    (БДПУ, 2023) Петровська, Катерина Володимирівна
    Робоча програма "Громадські об'єднання та рухи" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Громадські об'єднання та рухи : силабус
    (БДПУ, 2023) Петровська, Катерина Володимирівна
    Силабус "Громадські об'єднання та рухи" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Громадські об'єднання та рухи : силабус
    (БДПУ, 2023) Петровська, Катерина Володимирівна
    Силабус "Громадські об'єднання та рухи" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми "Соціальна робота та практична психологія".
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Громадські об’єднання та рухи : силабус на 2024–2025 н. р. (ОПП "Соціальна робота та практична психологія")
    (БДПУ, 2024) Петровська, Катерина Володимирівна
    Мета курсу: формування у здобувачів вищої освіти розгорнутого уявлення про громадянське суспільство та його інститути, структуру, функції, ознайомлення з основними теоретико- методологічними підходами до аналізу громадянського суспільства та аналіз основних моделей громадянського суспільства, а також ролі у його функціонуванні громадських рухів; ознайомлення з основами та принципами взаємовідносин громадянського суспільства та держави, а також роллю й можливостями інституцій громадянського суспільства у вирішенні питань соціальної підтримки та соціального захисту в Україні. Предмет курсу: структура та механізми функціонування громадянського суспільства, зокрема діяльність у його рамках громадських рухів, а також характер взаємозв'язків, каналів і способів впливу громадянського суспільства на державу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Громадські об’єднання та рухи : силабус на 2024–2025 н. р. (ОПП "Соціальна робота та соціальна педагогіка")
    (БДПУ, 2024) Петровська, Катерина Володимирівна
    Мета курсу: формування у здобувачів вищої освіти розгорнутого уявлення про громадянське суспільство та його інститути, структуру, функції, ознайомлення з основними теоретико- методологічними підходами до аналізу громадянського суспільства та аналіз основних моделей громадянського суспільства, а також ролі у його функціонуванні громадських рухів; ознайомлення з основами та принципами взаємовідносин громадянського суспільства та держави, а також роллю й можливостями інституцій громадянського суспільства у вирішенні питань соціальної підтримки та соціального захисту в Україні. Предмет курсу: структура та механізми функціонування громадянського суспільства, зокрема діяльність у його рамках громадських рухів, а також характер взаємозв'язків, каналів і способів впливу громадянського суспільства на державу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Досвід організації діяльності волонтерського загону «Палітра добра» Бердянського державного педагогічного університету
    (Lulu Press, 2016) Петровська, Катерина Володимирівна; Тургенєва, Анастасія Олександрівна
    У тезах описано досвід організації діяльності волонтерського загону «Палітра добра» Бердянського державного педагогічного університету.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Досвід роботи у сфері профілактики ВІЛ/СНІДу серед студентської молоді
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016) Петровська, Катерина Володимирівна; Тургенєва, Анастасія Олександрівна
    У статті розкриваються питання напрямів та досвіду Бердянського державного педагогічного університету щодо профілактики ВІЛ/СНІДу в студентському середовищі.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Дослідження використання інтернет-ресурсів в діяльності куратора-тьютора академічної групи закладу вищої освіти
    (ДЗ «ЛНУ ім. Т. Шевченка», 2023) Петровська, Катерина Володимирівна
    У тезах подано результати дослідження використання інтернет-ресурсів в діяльності куратора-тьютора академічної групи закладу вищої освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Дослідження готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до неформальної освіти
    (ХНУ, 2022) Петровська, Катерина Володимирівна
    У тезах подано результати дослідно-експериментальної роботи щодо дослідження ступеню готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до неформальної освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Дослідження стану надання послуг догляду та підтримки ВІЛ-позитивних людей у державно-громадському секторі
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Петровська, Катерина Володимирівна; Тургенєва, Анастасія Олександрівна
    У статті запропоновано шляхи розв’язання проблеми організації комплексного догляду та підтримки ВІЛ-позитивних людей із досвіду громадського сектору, що знайшло своє відображення в аналізі результатів реалізації кількісно-якісного дослідження стану надання послуг догляду та підтримки ВІЛ-позитивних людей у державно-громадському секторі та допомогло з’ясувати прогалини в цій системі. Дослідницькою базою виступив кабінет довіри поліклініки Бердянського територіального медичного об’єднання, до завдань якого належить масове обстеження населення на ВІЛ та надання медичної й соціально-психологічної допомоги людям з ВІЛ-позитивним статусом. З’ясовано, що медичні працівники та соціальний працівник кабінету (представник БО «Мережа 100% життя. М. Запоріжжя») супроводжує 347 пацієнтів з ВІЛ-позитивним статусом (з них 323 приймають АРТ терапію); на диспансерному обліку знаходяться: споживачі ін’єкційних наркотиків – 57 осіб; гомосексуали – 2 особи; вагітні – 33 особи. Дослідження проводилося за допомогою кількісно-якісних методів. Кількісний компонент полягав у зборі інформації щодо поширеності різних проявів СіД за ознакою ВІЛ-статусу із використанням методу структурованих інтерв’ю face-to-face (всього було проведено 316 інтерв’ю). Отримані кількісні дані доповнювалися якісною інформацією. З цією метою було проведено 24 глибинні інтерв’ю за методом «життєві історії». У процесі аналізу отриманих даних було охарактеризовано вибірку досліджуваних, які стоять на диспансерному обліку кабінету довіри Бердянського територіального медичного об’єднання (середній вік, стаж життя з ВІЛ-інфекцією, наявність близьких стосунків та ВІЛ-статус партнера, рівень освіти, їхня зайнятість, належність до ключових груп населення, досвід стигматизації та дискримінації через ВІЛ-статус з боку соціального оточення, причини відкладання лікування ВІЛ та ін.).
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Дослідження ступеня розуміння предмета суспільно-нормативної поведінки неформальною молоддю
    (БДПУ, 2016) Петровська, Катерина Володимирівна
    В статті розглядається питання формування системи знань умінь і навичок суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об’єднань. Зокрема, визначено ступінь розуміння предмета суспільно-нормативної поведінки, усвідомлення того, наскільки важливими є норми на рівні взаємодії із соціумом, групою, індивідом. Обґрунтовано організаційно-методичне забезпечення цього процесу.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback