Факультет фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Факультет фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти за Ключові слова "шкільний курс фізики"
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання ігрових технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики(БДПУ, 2023) Петах, ГаннаМета рoбoти: дoслiдити oснoвнi аспекти викoристання iгрoвих технoлoгiй для активiзацiї пiзнавальнoї дiяльнoстi на урoках фiзики. Вiдпoвiднo дo мети були визначенi наступнi завдання: 1) прoаналiзувати нoрмативну, наукoву, метoдичну та навчальну лiтературу з дoслiджуванoї теми; 2) прoаналiзувати пoняття «пiзнавальний iнтерес» в педагoгiчнiй лiтературi; 3) прoвести дoслiдження викoристання iгрoвих технoлoгiй для активiзацiї пiзнавальнoгo iнтересу учнiв старшoї шкoли на урoках фiзики; 4) рoзрoбити елементи урoкiв, щo iлюструють шляхи рoзвитку пiзнавальнoгo iнтересу учнiв на урoках фiзики засoбами iгрoвих технoлoгiй.
- ДокументМетодика вивчення законів збереження у старшій профільній школі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра: спец. 014 Середня освіта (Фізика)(БДПУ, 2023) Бондаренко, ВолодимирУ даній роботі мова піде про методику вивчення законів збереження, на яких сьогодні і тримається сучасна картина світу. Об'єктом дослідження є процес вивчення законів збереження. Предметом дослідження методика викладання законів збереження в курсі фізики профільної середньої школи. Мета дослідження-проаналізувати закони збереження у фізиці і розглянути їх методику вивчення в профільній середній школі. Відповідно до мети дослідження визначені завдання дослідження: 1. Проаналізувати закони збереження у фізиці і розглянути їх методику вивчення в профільній середній школі. 2. Провести аналіз змісту курсу “законів збереження “ фізики профільної школи 3. Розглянути деякі методики проведення уроків з вивчення законів збереження в курсі фізики середньої школи. 4. Рoзpoбити нaвчaльнo-мeтoдичні мaтepіaли до уроків фізики pізнoгo типу з теми “Закони збереження”.
- ДокументМетодика вивчення явища надпровідності у старшій школі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра: спец. 014 Середня освіта (Фізика)(БДПУ, 2023) Бандуркін, СергійТеоретичне обґрунтування та розробка методичних шляхів формування системних і міцних знань школярів про фізичну сутність та технічне застосування явища надпровідності в курсі фізики старшої профільної школи
- ДокументМетодика навчання хвильової оптики у шкільному курсі фізики з використанням сучасних інформаційних технологій(БДПУ, 2023) Фуклєв, ЄгорМагістерська робота присвячена розв’язанню складної і багатогранної проблеми підвищення пізнавального інтересу, активності, міцності і системності знань школярів з хвильової оптики шкільного курсу фізики на основі використання сучaсних інфopмaційних технологій. Актуальність і педагогічна доцільність розв’язання цієї проблеми підтверджується вимогами державних нормативних документів у галузі загальної середньої фізичної освіти, що передбачають формування предметної і загально-природничої компетентності школярів відповідно до вимог державного стандарту та реальними освітніми результатами.
- ДокументМетодика реалізації диференційованого підходу у навчанні фізики в загальноосвітній школі(БДПУ, 2023) Колісніченко, РусланТеоретичний аналіз психолого-педагогічних основ диференціації навчання фізики в сучасній загальноосвітній школі та розробка методичних шляхів формування системних і міцних знань школярів з фізики на основі диференційованого підходу, зорієнтованого на підвищення мотивації, пізнавального інтересу, рівня та якості їх предметної підготовки.
- ДокументМетодика реалізації проектної технології на уроках фізики у старшій школі(БДПУ, 2023) Хрекін, АндрійТеоретичне обґрунтування та розробка методики реалізації у шкільному курсі фізики проектної технології, зорієнтованої на підвищення пізнaвaльнoгo інтepeсу, активності, предметної компетентності, рівня та якoсті освітніх результатів учнів.
- ДокументМетодика розв’язування задач з квантової фізики у класах з поглибленим вивченням фізики(БДПУ, 2023) Романенко, ІванМета дослідження: теоретичне обґрунтування та розробка методичнихшляхів формування предметної компетентності учнів з основ квантової фізики на основі розв’язання практичних задач різного типу і рівня складності. Об'єкт дослідження: процес навчання фізики у старшій профільній загальноосвітній школі. Предмет дослідження: методика формування предметної компетентності учнів з основ квантової фізики на основі розв’язання практичних задач різного типу і рівня складності.
- ДокументМетодика формування наукового стилю мислення учнів на уроках фізики : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра(БДПУ, 2023) Ковтонюк, ОльгаТеоретичне обґрунтування та розробка методичних шляхів формування наукового стилю мислення учнів у навчанні фізики як невід’ємної складової їх наукового світогляду – провідної характеристики особистості, основи предметної компетентності
- ДокументМетодика формування предметної компетентності учнів з фізики з використанням ігрових технологій навчання(БДПУ, 2023) Фордзюн, Дар'яТеоретичний аналіз методики реалізації ігрових технологій навчання у шкільному курсі фізики та розробка навчально-методичних матеріалів до проведення різного типу дидактичних ігор, що сприятиме формуванню предметної компетентності учнів з фізики, підвищенню пізнавального інтересу та їх всебічному розвитку.
- ДокументМетодика формування предметної компетентності учнів у процесі розв’язування задач з термодинаміки(БДПУ, 2023) Назаров, ВіталійВідповідно до поставлених у магістерській роботі завдань на основі аналізу наукової, психолого-педагогічної та навчально-методичної літератури проаналізовано, з’ясовано сутність та висвітлено: ● принципи та загальні особливості організації освітнього процесу з фізики в загальноосвітній школі; ● принципи особистісно зорієнтованого навчання у сучасному закладі загальної середньої освіти; ● сутність та види реалізації диференційованого підходу у навчанні фізики в сучасному закладі загальної середньої освіти; ● методичні особливості організації навчального фізичного експерименту учнів в умовах особистісно орієнтованого навчання; ● методичні особливості навчання основних понять і законів термодинаміки; ● методика розв’язання задач на рівняння стану ідеального газу та ізопроцеси, на перший і другий закони термодинаміки.
- ДокументМетодика формування узагальнених уявлень школярів про фундаментальні фізичні принципи(БДПУ, 2023) Флішко, ІгорНа основі аналізу літературних джерел у контексті проблеми дослідження розглянуто методичні особливості формування систематизованих та узагальнених знань учнів про роль і зміст фундаментальних фізичних принципів у шкільному курсі фізики. Відповідно цього висвітлено навчальний матеріал, який можна використовувати на уроках повторення й узагальнення знань учнів з фізики. Визначено, що знайомство учнів з фундаментальним фізичним принципом відносності сприятиме кращому усвідомленню учнів із фізичної сутністю загальних механічних законів руху і взаємодії тіл у різних системах відліку, розширенням і поглибленням звичайних класичних уявлень про базові поняття фізичної науки (маси та енергії), усвідомленням зв’язку між матерією та єдиним чотири вимірним простором-часом, що є ключовим у сучасній фізичній науці та стосується абсолютно всіх явищ природи.
- ДокументМетодика формування уявлень школярів про структуру, зміст та еволюцію сучасної фізичної картини світу(БДПУ, 2023) Шатов, ОлександрТеоретичне обґрунтування та розробка методичних шляхів формування системних і міцних знань школярів про структуру та еволюцію сучасної фізичної картини світу як невід’ємного компоненту їх предметної компетентності.
- ДокументФормування предметної компетентності учнів у процесі розв’язування задач з механіки(БДПУ, 2023) Вовчук, ІринаТеоретичне обґрунтування і розробка методичних підходів формування предметної компетентності учнів у процесі розв’язування задач з механіки, що стимулюватиме навчально-пізнавальну активність учнів та сприятиме підвищенню якості фізичної освіти.
- ДокументФормування пізнавальної активності учнів на уроках фізики в загальноосвітній школі(БДПУ, 2023) Руденко, ТетянаРозробка методичних рекомендацій проведення нестандартного уроку з фізики для формування пізнавальної активності учнів та експериментальна перевірка впливу таких уроків на активізацію пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
- ДокументШляхи удосконалення методики навчання сучасного шкільного курсу фізики(БДПУ, 2023) Чичира, НаталіяТеоретичне обґрунтування і розробка методичних матеріалів до уроків фізики з елементами технологій STEM-освіти у процесі навчання фізики у школі. Сьогодні STEAM-освіта розвивається як одна з основних світових тенденцій і ґрунтується на застосуванні міждисциплінарного і прикладного підходу, а також на інтеграції всіх п’яти областей в єдину схему навчання. Необхідними умовами такого навчання є його спадкоємність і здатність дітей взаємодіяти в робочих групах, де вони можуть накопичувати ідеї та обмінюватися думками. Ось чому модулі для розвитку абстрактного і логічного мислення, такі як: Lego-технологія, дитяча експериментальна діяльність і дитяча дослідницька діяльність включені в основну освітню програму.