Матеріали конференцій, семінарів, читань

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 714
  • Документ
    Розв’язування задач як засіб розвитку критичного мислення молодших школярів
    (ЗНУ, 2025-04-29) Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Поліщук, Катерина
    У тезах розкрито значення розв’язування задач як ефективного інструмента розвитку критичного мислення в учнів початкової школи. Проаналізовано роль задач у формуванні навичок аналізу, аргументації, творчого підходу, самостійного навчання та комунікації, а також наголошено на доцільності використання сучасних цифрових технологій у цьому процесі.
  • Документ
    Ігрові технології навчання як засіб формування ключових компетентностей молодших школярів
    (НДУ ім. М. Гоголя, 2025-04-23) Ткаченко, Наталя
    У тезах розглянуто ігрові технології як важливий засіб формування ключових компетентностей молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи. Обґрунтовано педагогічну доцільність використання ігрової діяльності для розвитку комунікативних, соціальних, пізнавальних та емоційних умінь учнів, а також проаналізовано їхню ефективність у різних етапах освітнього процесу.
  • Документ
    Ефективність використання віртуальних екскурсій на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
    (НДУ ім. М. Гоголя, 2025-04-23) Воробйова, Ангеліна
    У тезах розглянуто ефективність використання віртуальних екскурсій на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» як інноваційного засобу підвищення мотивації молодших школярів до навчання. Зазначено переваги цифрових технологій у створенні практико-орієнтованого освітнього середовища та обґрунтовано необхідність поєднання традиційних і віртуальних форм екскурсій для розвитку пізнавальної активності та критичного мислення учнів.
  • Документ
    STEM-освіта в умовах дистанційного та змішаного навчання в початковій школі
    (ЗНУ, 2025-04-29) Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Максютенко, Діана
    У тезах розглянуто особливості впровадження STEM-освіти в початковій школі в умовах дистанційного та змішаного навчання. Акцент зроблено на перевагах використання інтерактивних цифрових інструментів для розвитку критичного мислення, технологічних та інженерних навичок учнів. Проаналізовано труднощі реалізації таких форматів навчання та окреслено перспективи подальших досліджень у сфері STEM-освіти.
  • Документ
    Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес початкової школи в рамках курсу «Я досліджую світ»
    (НДУ ім. М. Гоголя, 2025-04-23) Товстопят, Маргарита
    У тезах розглядається питання інтеграції LEGO-конструювання в освітній процес початкової школи на прикладі курсу «Я досліджую світ». Обґрунтовано актуальність застосування LEGO-технологій для розвитку просторового та критичного мислення, творчих здібностей, дослідницьких навичок і вміння працювати в команді. Проаналізовано педагогічні та методичні аспекти використання конструктора LEGO як ефективного інструмента реалізації компетентнісного та міждисциплінарного підходів у початковій освіті.