Матеріали конференцій, семінарів, читань

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 498
  • Документ
    До питання про реквізицію (мобілізацію) нерухомого майна в умовах воєнного стану
    (2024-04) Дудорова, Катерина Борисівна
    В статті розглядається питання про реквізицію (мобілізацію) нерухомого майна в умовах воєнного стану.
  • Документ
    Урок з комп’ютерною підтримкою як форма навчання молодших школярів мови
    (2016) Чемоніна, Лада В’ячеславівна
    У матеріалах подано інформацію щодо особливостей планування та проведення уроків мови в початковій школі на засадах комп'ютерної підтримки.
  • Документ
    Потойбічні подорожі у дитячій літературі: семантика і топоси
    (БДПУ, 2016) Салюк, Богдана Анатоліївна
    Пригоди і подорожі традиційно вважаються константою творів для дітей і, як зазначала Маргарита Славова, досить часто оформлюються відповідними лексемами вже у назві, що «вписуються в «горизонт сподівання» дитячої читацької публіки і одночасно вказують на основні принципи семантики і «граматики» художнього тексту. Їхня однотипність і схематичність не випадкова – вона пов’язана з казковою «матрицею», яка забезпечує комунікативний заряд белетристики для дітей і визначає її «жанрову» природу». Звідси маємо «Пригоди Тома Сойєра» Марка Твена, «Пригоди короля Мацюся» Януша Корчака, «Пригоди знаменитого слідчого Калле Блюмквіста» Астрід Ліндгрен, «Дивовижна мандрівка Нільса Хольгерсона з дикими гусьми по Швеції» Сельми Лагерлеф тощо і ще більшу кількість творів, де ці константи не вербалізовані у заголовку, хоча є стержнем сюжету. Мотив подорожі у потойбіччя певним чином трансформується у дитячій літературі, оскільки смерть – одна зі складних і, навіть, табуйованих тем дитліту. Отже, мета дослідження полягає у спробі визначення семантики і топосів потойбічних подорожей у літературі для дітей.
  • Документ
    Enhancing ict curriculum for a master's degree programme in professional education and computer technologies in Ukraine
    (Oxford ; Vinnytsia : P. C. Publishing House & UKRLOGOS Group, 2024-02) Pavlenko, Maksym Petrovych; Pavlenko, Liliia Vasylivna; Pavlenko, Yevhen
    This study addresses the urgent need to improve the ICT curriculum for a Ukrainian teacher training program due to the challenges of war and pandemic-induced distance learning. It highlights the importance of ICT skills for educators and proposes curriculum revisions based on stakeholder input and literature analysis. The revised curriculum emphasizes integrating technology effectively into teaching practices. The study acknowledges limitations and proposes future research with a broader scope and learning outcome evaluation.
  • Документ
    Особливості проявів адаптаційних розладів у старшокласників закладів загальної середньої освіти в ускладнених сучасних умовах
    (Ін-т психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2021) Співак, Любов Миколаївна
    Тези присвячено особливостям проявів адаптаційних розладів у старшокласників закладів загальної середньої освіти в умовах пандемії COVID-19.