Матеріали конференцій, семінарів, читань
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 836
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2025-11) Боярчук, Вадим; Костинюк, Василь; Гах, Дарина; Чередник, Лідія; Григор'єв, Ігор; Григор'єва, Вікторія Віторівна; Звєкова, Вікторія; Іванісов, Денис; Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Коробов, Михайло; Коробова, Ольга; Логвінова, Альона; Макарова, Тетяна Михайлівна; Манєва, Цезарина; Москаленко, Єлизавета; Білоусова, Надія; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Носулько, Катерина; Николишин, Назарій; Пінтійська, Анастасія; Поліщук, Катерина; Петрик, Крістіна Юріївна; Помомаренко, Кирило; Рудчик, Ольга; Селезньов, Руслан; Скляр, Ірина; Старокожко, Ольга Миколаївна; Ячменьов, Роман; Мозуль, Ірина; Присташ, Анна; Перетяга, Людмила; Токар, Ірина; Бобро, Артур; Федунишин, Павло; Будник, Олена; Агаларова, Олександра; Андрейченко, Богдан; Стрільчук, Оксана Володимирівна; Візнюк, Олена; Гайденко, Аліна; Гриценко, Владислав; Кочерга, Сергій; Дев'ятко, Вікторія Олегівна; Єрмашова, Марія; Єфименко, Наталія; Ковінькіна, Аліна; Кроленко, Володимир; Крючкова, Юлія В'ячеславівна; Лисак, Ганна Григорівна; Литовченко, Віталій Петрович; Логійко, Анастасія; Мініна, Оксана; Самойленко, Юліана; Сапранкова, Катерина Володимирівна; Семчук, Тетяна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Хомік, Ірина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Чалій, Ірина; Черезова, Ірина Олександрівна; Щербань, Маргарита; Алейкіна, Тетяна; Анютіна, Валерія; Голубовська, Ірина; Бородін, Олексій Іванович; Бут, Анастасія; Бучко, Наталія; Верхола, Наталія; Гаращенко, Олена; Головко, Анастасія; Гордієнко, Тетяна; Грищенко, Любов; Качерова, Ольга Георгіївна; Гук, Єлизавета; Щербакова, Надія Миколаївна; Гулієнко, Анастасія; Коваль, Карина Валентинівна; Дегтярьова, Альбіна; Делікатна-Гринь, Катерина; Кіт, Галина; Дем'янчук, Катерина; Дудка, Артем; Івденко, Вікторія; Кононенко, Марина; Короїд, Анастасія; Котенко, Катерина; Кочубей, Катерина; Креніда, Анна; Куза, Андріан; Кульбач, Лариса; Литвин, Наталія; Лобода, Вікторія; Макарук, Ольга; Максютенко, Діана; Малофеєва, Ольга; Міса, Уляна; Ніколенко, Марина; Олексієнко, Анна; Білоусова, Надія; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Попова, Ольга Іванівна; Різниченко, Маргарита; Рогатин, Сергій; Сай, Марія; Сайко, Віталій; Семивол, Яна; Сеньків, Дарія; Сініцька, Аліна; Підгурська, Валентина; Смолка, Анастасія; Ткачук, Інна; Томась, Катерина; Тюпа, Юлія; Федоренко, Дар'я; Федорченко, Анастасія; Хмельниченко, Мар’яна; Черкаська, Оксана; Черноброва, Алла; Швед, Ольга; Юнак, Ірина; Байдак, Алла; Кільчинська, Поліна; Комочкіна, Діана; Бузова, Олена Дмитрівна; Полтавець, Вікторія; Чернік, Тетяна; Швець, НаталіяУ збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти у контексті сучасних освітніх реформ. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться поданою проблемою.
- ДокументUse of mobile applications for formation professional competence during the study of energy cycle disciplines(DEL c.z., 2025-11) Onyshchenko, SerhiiThe purpose of this work is to consider the possibilities of using mobile applications in the process of studying energy cycle disciplines and determining their impact on the formation of professional competence of future energy professionals.
- ДокументПсихоедукація як метод профілактики синдрому відкладеного життя у демобілізованих військових(БДПУ, 2025-10) Петровська, Катерина Володимирівна; Коваленко, ОксанаУ статті проаналізовано синдром відкладеного життя як деструктивний психоемоційний стан, що виникає в демобілізованих військових унаслідок поєднання травматичного досвіду, втрати життєвих орієнтирів і соціальної дезадаптації. Обґрунтовано доцільність використання психоедукації як методу профілактики цього синдрому та засобу зміцнення психосоціального функціонування ветеранів. На основі емпіричного дослідження проаналізовано запити демобілізованих військових щодо тем і форм психоедукаційної допомоги. Представлено програму «Жити тут і зараз», яка включає чотири модулі: усвідомлення стану, відновлення контролю, емоційну саморегуляцію та інтеграцію досвіду. Визначено очікувані результати реалізації програми, зокрема зменшення тривожності, підвищення мотивації та здатності до планування майбутнього.
- ДокументПсихосоціальні наслідки війни: виклики для ветеранів(БДПУ, 2025-10) Петровська, Катерина Володимирівна; Донченко, ОльгаУ статті висвітлено психосоціальні наслідки війни для українських ветеранів, зумовлені травматичним бойовим досвідом, ПТСР, депресією, тривожними розладами та соціальною ізоляцією. Проаналізовано ключові проблеми адаптації до мирного життя: порушення родинних стосунків, труднощі з працевлаштуванням, зловживання психоактивними речовинами, економічна нестабільність. Представлено статистичні дані, аналітичні таблиці та міждисциплінарний підхід до реабілітації ветеранів. Наголошено на необхідності комплексної підтримки, що включає психотерапію, соціальну інтеграцію, освітні та працевлаштувальні програми. Зроблено акцент на ролі суспільства у зниженні стигми та підвищенні ефективності допомоги.
- ДокументРезилієнтність як соціальний ресурс: історичні етапи становлення та роль у зміцненні суспільства(БДПУ, 2025-10) Захарова, Наталія Миколаївна; Мацейко, Наталія ВолодимирівнаУ статті проаналізовано еволюцію поняття резилієнтності як багатовимірного соціального ресурсу, що відіграє ключову роль у зміцненні психосоціального здоров’я індивідів і стійкості суспільства. Простежено історичні етапи розвитку концепції — від релігійно-філософських витоків до міждисциплінарного наукового підходу сучасності. Розглянуто внесок провідних вітчизняних і зарубіжних дослідників, охарактеризовано поняття індивідуальної, групової та національної життєстійкості. У центрі уваги — актуальність формування резилієнтності в умовах війни, кризи та трансформацій, її інтеграція в політики держав, освіту, охорону здоров’я та безпеку.