Матеріали конференцій, семінарів, читань

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 732
  • Документ
    Інноваційні можливості віртуальної та доповненої реальності для викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» в початковій школі
    (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2025-04) Верхола, Наталія; Нестеренко, Марина Миколаївна
    У роботі досліджуються інноваційні можливості використання віртуальної (VR) та доповненої (AR) реальності у викладанні інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у початковій школі. Розкрито, як ці технології сприяють формуванню критичного мислення та цифрової грамотності здобувачів початкової освіти, забезпечують індивідуалізації навчання та підвищення мотивації учнів через можливість опановувати складні явища в цікавій та доступній формі.
  • Документ
    British Street Art as a Medium for Internal Monologue to Foster Students’ Social Awareness
    (Ivano-Frankivsk, 2025-05-23) Saliuk, Bohdana
    The article examines the potential of British street art, in particular Banksy's works, as a means of developing students' social awareness through the technique of internal monologue. This approach contributes to the formation of empathy, critical thinking about social problems, and cultural literacy within the course "UK Country Studies".
  • Документ
    Британський гумор та історія у сатиричному світі серіалу Blackadder
    (БДПУ, 2025-04) Салюк, Богдана Анатоліївна
    У тезах досліджено серіал Blackadder як унікальний приклад поєднання сатири, історичного наративу та характерного британського гумору. Проаналізовано, як серіал висвітлює ключові етапи британської історії через іронію, абсурд та соціальну критику, розкриваючи національну ментальність. Автор окреслює потенціал Blackadder як навчального матеріалу у курсі “Країнознавство Великої Британії” для розвитку соціокультурної компетентності, критичного мислення та мотивації студентів.
  • Документ
    Штучний інтелект як допоміжний засіб у психологічній роботі
    (Лабораторія кіберпсихології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2025-05-19) Кочерга, Євгенія Володимирівна; Доманова, Вероніка; Захов, Денис
    У тезах розглянуто потенціал використання штучного інтелекту в роботі психолога чи психотерапевта. Описано можливості використання ChatGPT як допоміжного засобу. Розкрито поняття про людиноцентричний штучний інтелект.
  • Документ
    Мистецтво та мистецька освіта в сучасному європейському соціокультурному просторі
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025-04) Омельченко, Анетта Іванівна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Бузова, Олена Дмитрівна; Замашнюк, Віктор Олександрович; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна; Вовк, М. П.; Королик-Бойко, Леся; Зубчук, А. І.; Петрик, Кристина Юріївна; Коваль, Карина Валентинівна; Качерова, Ольга Георгіївна; Софроній, З. В.; Шевцова, О. Б.; Шершова, Т. В.; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Попова, Ольга Іванівна; Очеретенко, Полина Віталіївна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Добровольська, Р. О.; Швець, І. Б.; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Ткаченко, І. О.; Сюй, Бінцзе; Барболін, М. О.; Дудник, Є. І.; Кулікова, С. В.
    До збірника увійшли доповіді та повідомлення, у яких відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: «Актуальні дискурси методики викладання мистецтв: традиції та європейська інтеграція», «Міжкультурна комунікація та популяризація національно-патріотичних цінностей в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти», «Сучасні аспекти розвитку цифрових технологій в мистецькій освіті», «Штучний інтелект та майбутнє мистецької освіти: теорія і практика», «Виконавська майстерність майбутнього вчителя мистецьких дисциплін».