Кафедра прикладної психології та логопедії
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра прикладної психології та логопедії за Автор "Сизко, Ганна Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДіагностична практика (виробнича) : силабус практики на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Сизко, Ганна ІванівнаЗміст діагностичної практики (виробничої) є важливою частиною процесу підготовки фахівців зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта» освітньо-професійної програми «Логопедія. Спеціальна психологія». Вона має надати здобувачам вищої освіти необхідних знань, методів та навичок для здійснення діагностичної роботи з особами з особливими освітніми потребами, їх батьками та залученими фахівцями. Дозволяє здобути необхідний досвід та вміння працювати з різними категоріями осіб з особливими освітніми потребами, знаходити індивідуальний підхід до кожного, добирати необхідні методи діагностики. Вона також сприяє розвитку комунікативних навичок та вмінь взаємодіяти з батьками та іншими фахівцями, що покращує якість надання освітніх послуг. Під час практики здобувачі вищої освіти також отримують досвід роботи в сучасних умовах, що допомагає підготуватися до викликів сучасного освітнього середовища та впровадження інноваційних підходів у спеціальну освіту. Допомагає здобувачам вищої освіти набути впевненості та компетенцій для роботи з особами з особливими освітніми потребами, що стане основою для успішної професійної діяльності після закінчення закладу вищої освіти. Проводиться в різних закладах та умовах, що дозволяє здобувачам вищої освіти отримати різноманітний досвід та виробити адаптивні навички для роботи з різними категоріями осіб з особливими освітніми потребами для ефективної та компетентної роботи в сфері спеціальної освіти.
- ДокументКонфліктологія та основи медіації в інклюзивному просторі : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Сизко, Ганна ІванівнаВикладання навчальної дисципліни «Конфліктологія та основи медіації в інклюзивному просторі» є сформувати у здобувачів вищої освіти систему знань, умінь та навичок ефективного спілкування з врахуванням психологічних особливостей людини, вміти аналізувати, попереджати та розв'язувати конфлікти та конфліктні ситуації, ознайомити здобувачів вищої освіти з психологічними причинами конфліктів, механізмами їх запобігання, перебігу та розв’язання.
- ДокументНейро- та патопсихологія в спеціальній освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, Запоріжжя, 2023) Сизко, Ганна ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Нейро- та патопсихологія в спеціальній освіті» є формування знань про поняття, закономірності тамеханізми порушення вищих психічних функцій людини. Основними завданнями вивчення дисципліни «Нейро- та патопсихологія в спеціальній освіті» є сформувати у здобувачів вищої освіти адекватні сучасному рівню психологічних знань уявлення про: - закономірності вищої психічної діяльності та якості особистості, із психічними розладами; - становлення, динамічну організацію та вікові особливості сприйняття, пам’яті, мислення, розумової здатності тощо при різних психічнихпорушеннях; - особливості ВПФ, їх взаємовплив у забезпеченні інтегративної психічної діяльності; - психологічні методи та технології дослідження порушень пізнавальних процесів, якостей та станів при різних локальних ураженнях мозку.
- ДокументОснови патопсихології і психотерапії : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Сизко, Ганна ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Основи патопсихології та психотерапії» є розкриття понять патопсихології, закономірності психічної діяльності людини в нормі та патології. Основними завданнями вивчення дисципліни «Основи патопсихології та психотерапії» є: • вивчення закономірностей психічної діяльності та якостей особистості, із психічними розладами; • вивчення порушень особистості індивіда, сприйняття, пам’яті, мислення, розумової здатності тощо; • оволодіння методами та технологіями патопсихологічного дослідження порушень пізнавальних процесів, якостей та станів; • проведення та аналіз патопсихологічних та нейропсихологічних досліджень; • вивчення психологічних основ психотерапії.
- ДокументПсихолого-педагогічна діагностика в спеціальній освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Сизко, Ганна ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Психолого-педагогічна діагностика в спеціальній освіті» є розкриття механізмів психолого-педагогічної діагностики осіб з особливими потребами; оволодіння системою знань про методи і методики психолого-педагогічної діагностики; успішне застосування отриманих знань на практиці; озброєння здобувачів І (бакалаврського) рівня вищої освіти знаннями про нормативно-правові, етичні та організаційнометодичні аспекти діагностичної діяльності фахівців закладів спеціальної, інклюзивної освіти та ІРЦ; формування мотиваційної готовності до майбутньої діяльності корекційного педагога та спеціального психолога. Основними завданнями вивчення дисципліни «Психолого-педагогічна діагностика в спеціальній освіті» є: - вивчення науково-методичних основ психолого-педагогічної діагностики осіб з особливими потребами; - актуалізація теоретичних і практичних знань здобувачів І (бакалаврського) рівня вищої освіти з області загальної, спеціальної психології, невропатології та патопсихології для оцінки структури порушень розвитку дитини; - опанування процедурою застосування діагностичного інструментарію в практичній діяльності; - активізація особистісного та творчого потенціалу майбутнього корекційного педагога та спеціального психолога.
- ДокументПсихологія девіантної поведінки : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Сизко, Ганна ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Психологія девіантної поведінки» є формування знань щодо змісту, видів, психологічних чинників та особливостей діагностування, корекції та профілактики девіантної поведінки особистості, розвиток відповідних умінь та навичок. Основними завданнями вивчення дисципліни «Психологія девіантної поведінки» є: • розширити та поглибити професійні знання студентів-психологів; • сформувати навички самостійної роботи з науковою літературою; • розкрити психологічний зміст девіацій поведінки особистості; • визначити психологічні чинники їх виникнення; • ознайомити з основними психодіагностичними методами та методиками на виявлення девіацій поведінки особистості; • висвітлити особливості діяльності психолога з профілактики та корекції девіантної поведінки.
- ДокументПсихологія надзвичайних ситуацій : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ : Запоріжжя, 2023) Сизко, Ганна ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Психологія надзвичайних ситуацій» є навчити студентів застосовувати набуті теоретичні знання з психології надзвичайних ситуацій, консультувати і надавати психологічну допомогу потерпілим в надзвичайних ситуаціях. Основними завданнями вивчення дисципліни «Психологія надзвичайних ситуацій» є: - поглиблення знань, умінь і навичок студентів у сфері психологічних аспектів надзвичайних ситуацій відповідно до сучасних наукових уявлень; - формування в студентів уявлень про основні психічні реакції людини на травматичні події; - вироблення базових практичних умінь і навичок екстреної психологічної допомоги в надзвичайних ситуаціях; - ознайомлення студентів із сучасними підходами до практики психологічної діагностики, корекції гострих та посттравматичних стресових розладів.
- ДокументПсихологія педагогічна : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, Запоріжжя, 2023) Сизко, Ганна ІванівнаМета: надати здобувачам теоретичні знання з психології педагогічної, сформувати практичні навички та уміння розв’язання психолого-педагогічних ситуацій, психологічного аналізу занять та уроків, розвивати професійне мислення, надавати практичну допомогу в здійсненні професійного самовизначення. Завдання: ознайомити здобувачів з основними поняттями, принципами, концепціями психології педагогічної; проаналізувати особливості педагогічної діяльності і особистості вчителя, як організатора навчально-виховного процесу; розкрити психологічні закономірності процесу виховання і самовиховання; охарактеризувати психологічні основи навчання; виробити у здобувачів ряд умінь та навичок застосування набутих знань у практичних сферах своєї діяльності, активізувати особистісний та творчий потенціал майбутнього фахівця.