Перегляд за Автор "Мухіна, Тетяна Євгеніївна"
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументDigitalization and digital technologies as the key to successful educational process in the post-conflict period.(H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2023) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаThe article analyzes the impact features of digital technologies and digitization on the recovery of national education in the post-war period.
- ДокументВикористання цифрових інструментів для організації дистанційного навчання учнів початкової школи в умовах воєнного стану.(Національний університет «Львівська політехніка», 2022) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаУ науковій праці проаналізовано можливості та обґрунтовано ефективність використання цифрових інструментів для організації дистанційного навчання учнів початкової школи в умовах воєнного стану.
- ДокументЕлектронні освітні ресурси як засіб впровадження елементів соціально-емоційного навчання майбутніх учителів початкової школи(FOP Marenichenko V.V., Dnipro, Ukraine, 2023) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаУ науковій праці розкрити особливості використання електронних освітніх ресурсів як засіб впровадження елементів соціально-емоційного навчання майбутніх учителів початкової школи.
- ДокументМетодика навчання математичної освітньої галузі в початковій школі : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаМетою викладання навчальної дисципліни «Методика навчання математичної освітньої галузі в початковій школі» є сформувати готовність студентів до професійного розв’язання освітніх завдань під час навчання математичної освітньої галузі в початковій школі, відповідно до потреб сучасної освіти.
- ДокументМіждисциплінарний підхід у процесі впровадження stem-освіти на уроках інформатики в початковій школі(Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2023) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Швед, О.Ю.У статті розкрито міждисциплінарний підхід у процесі впровадження stem-освіти на уроках інформатики в початковій школі.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Коробова, Ольга; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Гусак, Наталія; Дегтярьова, Любов; Кизь, Наталія; Нємцева, Наталія; Олійник, Олена; Федорова, Ірина; Басюк, Наталія; Горецька, Олена Віталіївна; Кабанова, Дар’я; Меліхова, Валерія; Федорик, Вікторія Володимирівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Юдіна, Ася; Беженарь, Лілія; Безрукава, Анастасія; Довгопол, Юліана; Дубовікова, Ангеліна; Гоменюк, Дар’я; Качаєва, Владислава; Кобзар, Діана; Коваль, Карина; Красовська, Валентина; Лупир, Діана; Малиш, Яна; Мороз, Юлія; Нагаєнко, Лілія; Науменко, Анастасія; Патика, Вікторія; Романова, Оксана; Рехлецька, Діана; Сапранкова, Катерина; Соколенко, Анастасія; Сомова, Анастасія; Удовенко, Анна; Хомин, Олеся; Черкес, Ольга; Чорна, Вікторія; Шеремен, Ольга; Шибінська, Софія; Шило, Анжела; Фатьянова, Тетяна; Якимець, Марія; Білоконь, Яна; Висікайло, Тетяна; Владимирова, Алла; Горбатюк, Ольга; Гришина, Аліна; Джураєва, Яніна; Дзигалюк, Карина; Дзюба, Світлана; Дроздова, Валерія; Іванова, Олена; Качерова, Ольга Георгіївна; Козлова, Катерина; Кононенко, Марина; Кириленко, Олександра; Люта, Діана; Мартинюк, Леся; Поліщук, Катерина; Полтавець, Вікторія; Сенченко, Владислав; Соколенко, Анастасія; Ткачук, Інна; Петрик, Крістіна Юріївна; Бондар, Юлія; Нестеренко, Марина Миколаївна; Хланта, Євгенія; Співак, Любов Миколаївна; Бондар, Юлія; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Шукатка, Оксана; Підгурська, Валентина; Барановська, ІринаУ збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено актуальним питанням здійснення освітнього процесу в умовах змінненої реальності.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Бальоха, Альона; Візавер, Вiкторiя; Кузьмінський, Анатолій; Біда, Олена; Чичук, Антоніна; Гуттерер, Єва; Кучай, Олександр; Лінтварьова, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Сугейко, Любов; Дегтярьова, Любов; Кабанова, Дар’я; Кравцова, Тетяна; Олійник, Олена; Павлусь, Ольга; Пістряк, Світлана; Семенюк, Наталія; Червяковська, Наталія; Бєдунова, Олена; Дрозд, Лідія; Коробова, Ольга; Кузнецов, Микита; Горецька, Олена Віталіївна; Рига, Галина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Беспалько, Лариса; Бідзіля, Валерія; Бойко, Дарія; Бородін, Олексій; Варданян, Сєда; Щербакова, Надія Миколаївна; Галушкова, Марія; Гладиш, Ганна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Губанова, Олена; Дорошенко, Вікторія; Дудка, Артем; Коваль, Карина Валентинівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Кучерява, Катерина; Малиш, Яна; Матюк, Аліна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Неклеса, Руслана; Нємцева, Наталія; Патика, Вікторія; Пруська, Анастасія; Садовникова, Юлія; Сапранкова, Катерина; Сукова, Марія; Тімченко, Карина; Чемоніна, Лада В’ячеславівна ; Трушлякова, Вікторія; Удовенко, Анна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федюк, Валентина; Чайка, Анжела; Швед, Ольга; Школа, Ірина Вікторівна; Григор'єв, Ігор; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Качерова, Ольга Георгіївна; Джураєва, Яніна; Дзюба, Світлана; Іванова, Ганна; Маджарова, Софія; Мартинюк, ЛесяУ збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в умовах змінненої реальності. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою.
- ДокументОсобливості використання сервісу Сlasstime на уроках інформатики в початковій школі(Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Ткачук, ІннаУ статті розкрито особливості використання сервісу Classtime на різних етапах уроку інформатики в початковій школі, що сприяє підвищенню активності молодших школярів, розвитку їхніх навичок та допомагає вчителям у створенні цікавих вправ для здійснення освітнього процесу.
- ДокументПедагогічна теорія розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів академіка Олександри Савченко в реаліях сьогодення(Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Івано-Франківськ : Видавничий дім «Гельветика», 2023) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаМета статті – довести, що педагогічна система розвитку пізнавальної самостійності молодших шко-лярів, розроблена академіком Олександрою Яківною Савченко, є підґрунтям оновлення сучасних мето-дик початкового навчання.Для досягнення поставленої мети використано такі методи дослідження: аналіз наукових праць ака-деміка О. Савченко, синтез, систематизація, порівняння та узагальнення представленого матеріалу.Результати. У статті розкрито педагогічну теорію розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів, засновану на дослідженнях відомої української вченої Олександри Савченко, а саме: наго-лошено на значущості та актуальності основних ідей та концепцій академіка для поліпшення якості освіти та розвитку пізнавальної самостійної діяльності молодших школярів у сучасних реаліях.На основі аналізу наукових праць академіка О. Савченко визначено поняття, мету та зміст пізнаваль-ної самостійності; висвітлено дидактичні умови та способи її розвитку, що активно використовуються у роботі зі здобувачами початкової освіти в умовах сьогодення. Окреслено компоненти (мотиваційний, змістовий та організаційно-процесуальний), які відіграють важливу роль у розвитку пізнавальної само-стійності учнів початкової школи.Розглянуто оригінальну педагогічну систему розвитку пізнавальної самостійності молодших шко-лярів ученої О. Савченко, яка суттєво вплинула на вдосконалення змісту, форм, засобів і методів нав-чання у сучасній початковій освіті та є одним із ключових векторів розвитку пізнавальних здібностей і самостійності здобувачів на сучасному етапі навчання.Проаналізовано зміст системи пізнавальних завдань академіка О. Савченко, що побудована на змістовій та процесуальній основі, реалізовує пізнавальну, розвиваючу та виховну функції навчання й містить завдання на порівняння; завдання на аналогію; завдання на визначення головного; на уза-гальнення і конкретизацію знань; на визначення образної та смислової ролі слова і словосполучень; завдання на визначення і пояснення причинно-наслідкових зав’язків; на формування оцінних суджень, що сприяють розвитку пізнавальних навичок, критичного мислення та самостійності учнів.Загальним результатом дослідження є висновок, що педагогічна теорія відомої української вченої Олександри Савченко має велике значення для розвитку пізнавальної самостійності здобувачів почат-кової освіти. Аналіз ідей та системи поглядів Олександри Яківни може бути використаний сучасними вчителями-практиками початкової школи для поліпшення освітнього процесу та розвитку у молодших школярів уміння самостійно вчитися в умовах зміненої реальності.
- ДокументПроблема організації уроку у малокомплектній початковій школі в науковій спадщині академіка О. Савченко(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаУ науковій публікації розкрито проблему організації уроку у малокомплектній початковій школі в науковій спадщині академіка Олександри Савченко.
- ДокументПідручник для початкової школи : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаМетою викладання навчальної дисципліни «Підручник для початкової школи» є зінтегрувати та поглибити знання здобувачів вищої освіти про теоретичні основи та практику підручникотворення в початковій школі; ознайомити їх з доступними методами аналізу й оцінювання цього виду навчальної літератури; сформувати вміння організувати роботу з підручником на уроках у початковій школі.
- ДокументСилабус навчальної дисципліни "Електронні освітні ресурси в початковій школі"(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаМета та предмет курсу. Метою викладання навчальної дисципліни «Електронні освітні ресурси в початковій школі» є навчити здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта використовувати електронні освітні ресурси та інтернет-технології для підвищення якості освітнього процесу в початковій школі; формування та розвиток професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи в галузі проектування електронних освітніх ресурсів; підготовка здобувачів першого рівня вищої освіти до реалізації освітнього процесу в електронному освітньому середовищі. Предметом курсу є вивчення концепцій, методів та практичних навичок, необхідних для успішного впровадження електронних освітніх ресурсів в освітній процес початкової школи. Курс охоплює такі аспекти, як використання та розробка освітніх веб-сайтів, мультимедійних матеріалів, інтерактивних завдань та тестів, планування уроків з використанням електронних освітніх ресурсів, а також питання цифрової безпеки та етики в освіті.
- ДокументСучасні системи навчання математичної освітньої галузі в початковій школі : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП "Початкова освіта"(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаМетою викладання навчальної дисципліни «Сучасні системи навчання математичної освітньої галузі в початковій школі» є оволодіння майбутніми вчителями початкової школи методикою застосування сучасних навчальних технологій для подальшого використання в практичній діяльності (зокрема при викладанні математичної освітньої галузі).
- ДокументСучасні технології навчання інформатики в початковій школі : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОПП "Початкова освіта. Інформатика"(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаМетою викладання навчальної дисципліни «Сучасні технології навчання інформатики в початковій школі» є формування професійної компетентності майбутніх учителів, зокрема її складової, яка забезпечує готовність педагога до інноваційної діяльності під час реалізації інформатичної освітньої галузі в початковій школі.
- ДокументУрок у науковому дискурсі академіка Олександри Савченко: досліджуємо спадщину видатної української вченої(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Коваль, Людмила Вікторівна; Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаУ статті розкрито еволюцію наукових поглядів академіка О. Савченко щодо модернізації уроку в початковій школі, а саме: оновлення уроку на етапі розбудови національної початкової освіти; дидактичні особливості уроків для учнів шестирічного віку; модернізація уроку на засадах особистісно-орієнтованого навчання; підвищення ефективності уроку в контексті запровадження компетентнісного підходу. Окреслено основні тенденції розвитку національної початкової освіти на основі аналізу наукової діяльності відомої української вченої. Здійснено оцінку її внеску в розвиток уроку в початковій ланці на етапі становлення національної школи та охарактеризовано його інноваційну модель, спроектовану видатною педагогинею, стрижнем якої є організація навчальної діяльності молодших школярів. Висвітлено ідеї дослідницької діяльності академіка О. Савченко щодо розвивального навчання, передумов успішного та ефективного уроку в початковій школі, багатоваріантності структури уроку, особливостей мотиваційного та розвивального компонентів уроку. Представлено загальнодидактичні аспекти уроку для учнів шестирічного віку, визначених у науковій спадщині видатної вченої. У дослідженні розкрито бачення відомої педагогині щодо осучаснення уроку на засадах особистісно-орієнтованого навчання та особливостей його побудови (багатоваріантність методик і технологій, діагностичність навчання, перевага навчального діалогу). Представлено її цілісну систему організації особистісно-орієнтованого спілкування на уроці в школі першого ступеня. Проаналізовано систему поглядів академіка О. Савченко щодо підвищення ефективності уроку в контексті запровадження компетентнісного підходу. Охарактеризовано визначені вченою дидактичні принципи конструювання уроку на засадах компетентнісного підходу, його рефлексивний компонент та види освітніх результатів учнів початкової школи (особистісні, предметні, міжпредметні, метапредметні). Зроблено висновки щодо внеску видатного науковця О. Савченко у вдосконалення сучасного уроку в початковій школі.