Перегляд за Автор "Мухіна, Тетяна Євгеніївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 36
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументDigitalization and digital technologies as the key to successful educational process in the post-conflict period.(H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2023) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаThe article analyzes the impact features of digital technologies and digitization on the recovery of national education in the post-war period.
- ДокументАктуальні проблеми початкового навчання: силабус навчальної дисципліни(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаМета та предмет курсу: метою викладання навчальної дисципліни «Актуальні проблеми початкового навчання» є формування у майбутніх фахівців компетентностей для аналізу, розуміння та впровадження сучасних підходів і технологій початкового навчання, спрямованих на якісну освіту, розвиток життєвих компетентностей учнів і формування громадянської свідомості в умовах реформування української школи. Предмет курсу: актуальні концепції, підходи, технології та інноваційні методи організації освітнього процесу в початковій школі, спрямовані на гармонійний розвиток особистості учня, професійне становлення вчителя та інтеграцію освітніх практик у сучасний соціокультурний контекст.
- ДокументВикористання електронних підручників для навчання і розвитку молодших школярів(2024) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Ткачук, ІннаУ науковій праці розглядається роль електронних підручників у сучасній освітній практиці, з акцентом на їх значення для початкової школи. Автори аналізують, як інноваційні технології трансформують традиційні методи навчання, зокрема у відповідь на виклики, пов’язані з пандемією COVID-19 та військовим станом в Україні. Електронні підручники, з їх мультимедійним контентом та інтерактивними вправами, виступають як засіб для забезпечення безперервності освіти та адаптації до дистанційного навчання. Робота висвітлює переваги електронних підручників. Особлива увага приділяється аналізу функціональності та інтерактивних можливостей електронного підручника «Мистецтво» для 3 класу, який слугує прикладом ефективного інструменту для розвитку когнітивних та творчих здібностей молодших школярів.
- ДокументВикористання цифрових інструментів для організації дистанційного навчання учнів початкової школи в умовах воєнного стану.(Національний університет «Львівська політехніка», 2022) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаУ науковій праці проаналізовано можливості та обґрунтовано ефективність використання цифрових інструментів для організації дистанційного навчання учнів початкової школи в умовах воєнного стану.
- ДокументВплив smart-технологій на розвиток ключових компетентностей здобувачів початкової освіти(2024) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Бут, Анастасія ОлександрівнаУ статті розглядається актуальність використання SMART-технологій у процесі навчання молодших школярів в умовах цифрової трансформації освіти.
- ДокументВіртуальна та доповнена реальність як елемент становлення освітнього середовища початкової школи(Видавництво комунального закладу вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради, 2024) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаУ тезах визначено можливості та особливості використання віртуальної та доповненої реальності для становлення освітнього середовища початкової школи.
- ДокументЕлектронні освітні ресурси як засіб впровадження елементів соціально-емоційного навчання майбутніх учителів початкової школи(FOP Marenichenko V.V., Dnipro, Ukraine, 2023) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаУ науковій праці розкрити особливості використання електронних освітніх ресурсів як засіб впровадження елементів соціально-емоційного навчання майбутніх учителів початкової школи.
- ДокументКреативність як ключова компетентність XXI століття: роль STEM-освіти для її розвитку(2024) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаУ тезах розглянуто роль STEM-освіти у розвитку креативності та критичного мислення як ключових компетентностей XXI століття. Особлива увага приділяється підготовці майбутніх учителів, які мають стати провідниками інноваційних методик.
- ДокументМетодика навчання математичної освітньої галузі в початковій школі : силабус навчальної дисципліни(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаМета та предмет курсу. Метою викладання освітнього компоненту «Методика навчання математичної освітньої галузі в початковій школі» є формування готовності майбутніх фахівців до професійного розв’язання освітніх завдань під час навчання математичної освітньої галузі в початковій школі, відповідно до потреб сучасної освіти. Освітній компонент «Методика навчання математичної освітньої галузі в початковій школі» охоплює теоретичні та практичні аспекти навчання математики в початкових класах. Він включає в себе методи, прийоми та засоби навчання, які сприяють ефективному засвоєнню математичних знань здобувачами початкової освіти.
- ДокументМетодика навчання математичної освітньої галузі в початковій школі : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаМетою викладання навчальної дисципліни «Методика навчання математичної освітньої галузі в початковій школі» є сформувати готовність студентів до професійного розв’язання освітніх завдань під час навчання математичної освітньої галузі в початковій школі, відповідно до потреб сучасної освіти.
- ДокументМіждисциплінарний підхід у процесі впровадження stem-освіти на уроках інформатики в початковій школі(Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2023) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Швед, О.Ю.У статті розкрито міждисциплінарний підхід у процесі впровадження stem-освіти на уроках інформатики в початковій школі.
- ДокументНавчально-методичне забезпечення математичної освітньої галузі: порівняльний аналіз підручників для початкової школи(2024) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Качаєва, ВладиславаУ тезах аналізовано та порівнянні навчально-методичні матеріали, які застосовуються для навчання математики у початковій школі.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Бальоха, Альона; Візавер, Вiкторiя; Кузьмінський, Анатолій; Біда, Олена; Чичук, Антоніна; Гуттерер, Єва; Кучай, Олександр; Лінтварьова, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Сугейко, Любов; Дегтярьова, Любов; Кабанова, Дар’я; Кравцова, Тетяна; Олійник, Олена; Павлусь, Ольга; Пістряк, Світлана; Семенюк, Наталія; Червяковська, Наталія; Бєдунова, Олена; Дрозд, Лідія; Коробова, Ольга; Кузнецов, Микита; Горецька, Олена Віталіївна; Рига, Галина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Беспалько, Лариса; Бідзіля, Валерія; Бойко, Дарія; Бородін, Олексій; Варданян, Сєда; Щербакова, Надія Миколаївна; Галушкова, Марія; Гладиш, Ганна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Губанова, Олена; Дорошенко, Вікторія; Дудка, Артем; Коваль, Карина Валентинівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Кучерява, Катерина; Малиш, Яна; Матюк, Аліна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Неклеса, Руслана; Нємцева, Наталія; Патика, Вікторія; Пруська, Анастасія; Садовникова, Юлія; Сапранкова, Катерина; Сукова, Марія; Тімченко, Карина; Чемоніна, Лада В’ячеславівна ; Трушлякова, Вікторія; Удовенко, Анна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федюк, Валентина; Чайка, Анжела; Швед, Ольга; Школа, Ірина Вікторівна; Григор'єв, Ігор; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Качерова, Ольга Георгіївна; Джураєва, Яніна; Дзюба, Світлана; Іванова, Ганна; Маджарова, Софія; Мартинюк, ЛесяУ збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в умовах змінненої реальності. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Коробова, Ольга; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Гусак, Наталія; Дегтярьова, Любов; Кизь, Наталія; Нємцева, Наталія; Олійник, Олена; Федорова, Ірина; Басюк, Наталія; Горецька, Олена Віталіївна; Кабанова, Дар’я; Меліхова, Валерія; Федорик, Вікторія Володимирівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Юдіна, Ася; Беженарь, Лілія; Безрукава, Анастасія; Довгопол, Юліана; Дубовікова, Ангеліна; Гоменюк, Дар’я; Качаєва, Владислава; Кобзар, Діана; Коваль, Карина Валентинівна; Красовська, Валентина; Лупир, Діана; Малиш, Яна; Мороз, Юлія; Нагаєнко, Лілія; Науменко, Анастасія; Патика, Вікторія; Романова, Оксана; Рехлецька, Діана; Сапранкова, Катерина; Соколенко, Анастасія; Сомова, Анастасія; Удовенко, Анна; Хомин, Олеся; Черкес, Ольга; Чорна, Вікторія; Шеремен, Ольга; Шибінська, Софія; Шило, Анжела; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Якимець, Марія; Білоконь, Яна; Висікайло, Тетяна; Владимирова, Алла; Горбатюк, Ольга; Гришина, Аліна; Джураєва, Яніна; Дзигалюк, Карина; Дзюба, Світлана; Дроздова, Валерія; Іванова, Олена; Качерова, Ольга Георгіївна; Козлова, Катерина; Кононенко, Марина; Кириленко, Олександра; Люта, Діана; Мартинюк, Леся; Поліщук, Катерина; Полтавець, Вікторія; Сенченко, Владислав; Соколенко, Анастасія; Ткачук, Інна; Петрик, Крістіна Юріївна; Бондар, Юлія; Нестеренко, Марина Миколаївна; Хланта, Євгенія; Співак, Любов Миколаївна; Бондар, Юлія; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Шукатка, Оксана; Підгурська, Валентина; Барановська, ІринаУ збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено актуальним питанням здійснення освітнього процесу в умовах змінненої реальності.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2024-11) Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Бородін, Олексій; Верьовка, Наталя; Войтко, Єва; Сергієнко, Наталія; Яковенко, Георгій; Коробов, Михайло; Коробова, Ольга; Мачинська, Наталія; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Попова, Ольга Іванівна; Рудчик, Ольга; Гогоц, Дарина; Горбань, Катерина; Грунтківський, Анатолій; Завгородня, Наталя; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Мельник, Ольга; Некіга, Лариса; Сапранкова, Катерина; Співак, Любов Миколаївна; Стрільчук, Оксана Володимирівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Боршош, Євгенія; Бублікова, Софія; Головата, Ксенія; Голубовська, Ірина; Горяніна, Вероніка; Демещик, Олена; Дорошенко, Данііл; Дьоріна, Ангеліна; Жижема, Анастасія; Захарчук, Аліна; Захарчук, Марина; Кандибка, Анжеліка; Нестеренко, Марина Миколаївна; Кобець, Аліна; Козлова, Катерина; Коваль, Карина Валентинівна; Кириленко, Олександра; Коркошко, Вадим; Красовська, Валентина; Куза, Андріан; Куза, Андріан; Кульбач, Лариса; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Лопан, Сергій; Лупир, Діана; Максютенко, Діана; Малиш, Яна; Пальчикова, Олександра; Мосюк, Дарія; Павленко, Олена; Петрик, Крістіна Юріївна; Поліщук, Катерина; Поліщук, Катерина; Пушкар, Надія; Рубцова, Ангеліна; Сапранкова, Катерина; Скорих, Ксенія; Соколенко, Анастасія; Стефанишин, Тетяна; Ткаченко, Марина; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федорченко, Анастасія; Чернецова, Валерія; Чмельова, Наталія; Швед, Ольга; Швидка, Людмила; Шило, Анжела; Ярема, Олена; Алієва, Емілія; Барболін, Микола; Бузова, Олена Дмитрівна; Григорович, Ольга; Грищенко, Любов; Землякова, Настасія; Ісланкіна, Євгенія; Ковалевська, Світлана; Костєвіч, Сергій; Михайлишин, Оксана; Некіга, Лариса; Очеретенко, Поліна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Панченко, Дар’я; Пивоваров, Сергій, Григор'єва Вікторія; Проценко, Дарина; Сидорук, Антон; Фімушкін, Владислав; Хомишак, Юлія; Шпирко, Сніжана; Крижко, Василь Васильович; Федорик, Вікторія Володимирівна; Буткова, Ольга; Недзведовська, Ольга; Крючкова, Юлія Вячеславівна; Романова, Оксана; Васьків, Сільвія; Підгурська, Валентина; Качерова, Ольга Георгіївна; Омельченко, Анетта Іванівна; Перетяга, Людмила; Кіт, Галина; Малінка, ОленаУ збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено актуальним питанням здійснення освітнього процесу в умовах зміненої реальності. Матеріали конференції стануть у нагоді майбутнім педагогам та вчителям початкової школи.
- ДокументОсобливості використання сервісу Сlasstime на уроках інформатики в початковій школі(Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Ткачук, ІннаУ статті розкрито особливості використання сервісу Classtime на різних етапах уроку інформатики в початковій школі, що сприяє підвищенню активності молодших школярів, розвитку їхніх навичок та допомагає вчителям у створенні цікавих вправ для здійснення освітнього процесу.
- ДокументОсобливості впровадження інтегрованого підходу при вивченні математики в початковій школі(2024) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Патика, ВікторіяУ тезах визначено особливості впровадження інтегрованого підходу при вивченні математики в початковій школі, аналізуючи його вплив на розвиток міжпредметної компетентності учнів, їхню мотивацію та здатність застосовувати математичні знання в різних контекстах.
- ДокументПедагогічна теорія розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів академіка Олександри Савченко в реаліях сьогодення(Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Івано-Франківськ : Видавничий дім «Гельветика», 2023) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаМета статті – довести, що педагогічна система розвитку пізнавальної самостійності молодших шко-лярів, розроблена академіком Олександрою Яківною Савченко, є підґрунтям оновлення сучасних мето-дик початкового навчання.Для досягнення поставленої мети використано такі методи дослідження: аналіз наукових праць ака-деміка О. Савченко, синтез, систематизація, порівняння та узагальнення представленого матеріалу.Результати. У статті розкрито педагогічну теорію розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів, засновану на дослідженнях відомої української вченої Олександри Савченко, а саме: наго-лошено на значущості та актуальності основних ідей та концепцій академіка для поліпшення якості освіти та розвитку пізнавальної самостійної діяльності молодших школярів у сучасних реаліях.На основі аналізу наукових праць академіка О. Савченко визначено поняття, мету та зміст пізнаваль-ної самостійності; висвітлено дидактичні умови та способи її розвитку, що активно використовуються у роботі зі здобувачами початкової освіти в умовах сьогодення. Окреслено компоненти (мотиваційний, змістовий та організаційно-процесуальний), які відіграють важливу роль у розвитку пізнавальної само-стійності учнів початкової школи.Розглянуто оригінальну педагогічну систему розвитку пізнавальної самостійності молодших шко-лярів ученої О. Савченко, яка суттєво вплинула на вдосконалення змісту, форм, засобів і методів нав-чання у сучасній початковій освіті та є одним із ключових векторів розвитку пізнавальних здібностей і самостійності здобувачів на сучасному етапі навчання.Проаналізовано зміст системи пізнавальних завдань академіка О. Савченко, що побудована на змістовій та процесуальній основі, реалізовує пізнавальну, розвиваючу та виховну функції навчання й містить завдання на порівняння; завдання на аналогію; завдання на визначення головного; на уза-гальнення і конкретизацію знань; на визначення образної та смислової ролі слова і словосполучень; завдання на визначення і пояснення причинно-наслідкових зав’язків; на формування оцінних суджень, що сприяють розвитку пізнавальних навичок, критичного мислення та самостійності учнів.Загальним результатом дослідження є висновок, що педагогічна теорія відомої української вченої Олександри Савченко має велике значення для розвитку пізнавальної самостійності здобувачів почат-кової освіти. Аналіз ідей та системи поглядів Олександри Яківни може бути використаний сучасними вчителями-практиками початкової школи для поліпшення освітнього процесу та розвитку у молодших школярів уміння самостійно вчитися в умовах зміненої реальності.
- ДокументПрактикум розв'язування задач в початковій школі: силабус навчальної дисципліни(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаМета та предмет курсу: метою викладання навчальної дисципліни «Практикум розв'язування задач в початковій школі» є сформувати у здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта професійно-зорієнтовані уміння й практичні навички з методики навчання розв’язування задач в 1‒4 класах.
- ДокументПроблема організації уроку у малокомплектній початковій школі в науковій спадщині академіка О. Савченко(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Мухіна, Тетяна ЄвгеніївнаУ науковій публікації розкрито проблему організації уроку у малокомплектній початковій школі в науковій спадщині академіка Олександри Савченко.