Перегляд за Автор "Петровська, Катерина Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 112
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументCоціально-педагогічна робота з творчими неформальними молодіжними об’єднаннями(ФОП Бондаренко М. О., 2017) Петровська, Катерина ВолодимирівнаУ тезах подано інформацію щодо досвіду впровадження та апробації спецкурсу «Соціально-педагогічна робота з творчими неформальними молодіжними об’єднаннями» для майбутніх соціальних педагогів та працівників.
- ДокументБезпека дітей та молоді в кіберпросторі : робоча програма(БДПУ, 2023) Петровська, Катерина ВолодимирівнаРобоча програма з дисципліни "Безпека дітей та молоді в кіберпросторі" для здобувачів другого магістерського рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна педагогіка".
- ДокументБезпека дітей та молоді в кіберпросторі : силабус(БДПУ, 2023) Петровська, Катерина ВолодимирівнаСилабус "Безпека дітей та молоді в кіберпросторі" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми "Соціальна педагогіка".
- ДокументБезпека дітей та молоді в кіберпросторі : силабус на 2024-2025 н. р. (ОПП "Соціальна педагогіка")(БДПУ, 2024) Петровська, Катерина ВолодимирівнаМета курсу: підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи, соціальних педагогів до соціальної роботи з дітьми та молоддю щодо їхньої безпеки в сучасному кіберпросторі, засвоєння основних принципів соціальної роботи з дітьми та молоддю щодо профілактики девіантної, залежної та суїцидальної поведінки, пов'язаної з впливом соціальних мереж та інших ресурсів Інтернет-середовища. Предмет курсу: технології формування безпечної поведінки дітей та молоді у кіберпросторі.
- ДокументБлог (Інтернет-форум) як інноваційний засіб організації методичної роботи педагога соціального закладу дошкільної освіти(БДПУ, 2020) Петровська, Катерина Володимирівна; Селецька, ТетянаУ статті запропоновано шляхи розв’язання проблеми організації методичної роботи закладу дошкільної освіти, що знайшло своє відображення у її теоретико-методичному обґрунтуванні та розробці відповідних методичних рекомендацій. Охарактеризовано розроблену методику по створенню та веденню власного сайту (блогу, Інтернет-форуму) для педагога соціального, з метою організації ефективної методичної роботи закладу.
- ДокументБренд роботодавця та іміджелогія : силабус на 2024-2025 н. р. (ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація")(БДПУ, 2024) Петровська, Катерина ВолодимирівнаМета курсу: сформувати у здобувачів вищої освіти системи професійних компетенцій з використання основ брендингу, методів та інструментів його створення для ефективного його просування; набуття компетенцій у сфері дослідження та формування позитивного бренду роботодавця на внутрішньому і зовнішньому ринку праці.
- ДокументВикористання інтернет-ресурсів в діяльності куратора-тьютора академічної групи закладу вищої освіти.(БДПУ, 2022) Петровська, Катерина ВолодимирівнаУ статті розкривається питання актуальності використання Інтернет-ресурсів в діяльності куратора-тьютора академічної групи закладу вищої освіти Здійснено аналіз наукової літератури що є підґрунтям вирішення поставленої проблеми. Подано результати дослідно-експериментальної роботи. Визначено, що куратори-тьютори, які взяли участь в опитуванні, продемонстрували достатні результати за тими показниками, які є необхідними задля формування належного рівня медіаграмотності.
- ДокументВідеохостинг YouTube як засіб інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку(Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАН України, 2021) Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Сизоненко, Ірина Геннадіївна; Петровська, Катерина Володимирівна; Гуренко, Ольга ІванівнаУ науковій статті обґрунтовані теоретико-практичні засади інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube. Здійснено уточнення поняття «інформаційно-культурна соціалізація дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube», яке полягає в інтеграції особистості до сучасного інформаційного Інтернет-суспільства, формуванні Інтернет-культури, засвоєнні соціально-моральних норм і цінностей, що транслюються дитиною молодшого шкільного віку під впливом Інтернет-середовища та проєктуються під час взаємодії з різними інститутами соціалізації, у процесі прийняття рішень, вибору освітньої траєкторії. Схарактеризовано компоненти (ціннісно-інформаційний, гносеологічно-інформаційний, соціалізувальний), критерії, показники та рівні сформованості інформаційно-культурної соціалізації особистості. З метою здійснення соціально-педагогічної діяльності з питання інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube визначена та схарактеризована модель цього процесу, метою якої є соціалізація дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube шляхом формування інформаційно-технологічних знань, усвідомленого ставлення до Інтернет-інформації; розвиток креативних умінь та навичок, розширення соціальних зв’язків у процесі взаємодії з іншими Інтернет-користувачами; виховання інформаційної культури та культури поведінки в Інтернет-мережі. Авторами запропонована технологія відеобукінгу, яка може використовуватись соціальним педагогом у межах профілактичної, соціально-виховної, соціалізаційної діяльності учнів. У статті описана процедура організації роботи з упровадження технології відеобукінгу в освітній процес, яка передбачала три етапи. Експериментально перевірено ефективність упровадження розробленої моделі та технології відеобукінгу в освітній процес закладів освіти.
- ДокументГромадські об'єднання та рухи : робоча програма(БДПУ, 2023) Петровська, Катерина ВолодимирівнаРобоча програма "Громадські об'єднання та рухи" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
- ДокументГромадські об'єднання та рухи : робоча програма(БДПУ, 2023) Петровська, Катерина ВолодимирівнаРобоча програма "Громадські об'єднання та рухи" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
- ДокументГромадські об'єднання та рухи : силабус(БДПУ, 2023) Петровська, Катерина ВолодимирівнаСилабус "Громадські об'єднання та рухи" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
- ДокументГромадські об'єднання та рухи : силабус(БДПУ, 2023) Петровська, Катерина ВолодимирівнаСилабус "Громадські об'єднання та рухи" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми "Соціальна робота та практична психологія".
- ДокументДосвід організації діяльності волонтерського загону «Палітра добра» Бердянського державного педагогічного університету(Lulu Press, 2016) Петровська, Катерина Володимирівна; Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаУ тезах описано досвід організації діяльності волонтерського загону «Палітра добра» Бердянського державного педагогічного університету.
- ДокументДосвід роботи у сфері профілактики ВІЛ/СНІДу серед студентської молоді(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016) Петровська, Катерина Володимирівна; Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаУ статті розкриваються питання напрямів та досвіду Бердянського державного педагогічного університету щодо профілактики ВІЛ/СНІДу в студентському середовищі.
- ДокументДослідження використання інтернет-ресурсів в діяльності куратора-тьютора академічної групи закладу вищої освіти(ДЗ «ЛНУ ім. Т. Шевченка», 2023) Петровська, Катерина ВолодимирівнаУ тезах подано результати дослідження використання інтернет-ресурсів в діяльності куратора-тьютора академічної групи закладу вищої освіти.
- ДокументДослідження готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до неформальної освіти(ХНУ, 2022) Петровська, Катерина ВолодимирівнаУ тезах подано результати дослідно-експериментальної роботи щодо дослідження ступеню готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до неформальної освіти.
- ДокументДослідження стану надання послуг догляду та підтримки ВІЛ-позитивних людей у державно-громадському секторі(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Петровська, Катерина Володимирівна; Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаУ статті запропоновано шляхи розв’язання проблеми організації комплексного догляду та підтримки ВІЛ-позитивних людей із досвіду громадського сектору, що знайшло своє відображення в аналізі результатів реалізації кількісно-якісного дослідження стану надання послуг догляду та підтримки ВІЛ-позитивних людей у державно-громадському секторі та допомогло з’ясувати прогалини в цій системі. Дослідницькою базою виступив кабінет довіри поліклініки Бердянського територіального медичного об’єднання, до завдань якого належить масове обстеження населення на ВІЛ та надання медичної й соціально-психологічної допомоги людям з ВІЛ-позитивним статусом. З’ясовано, що медичні працівники та соціальний працівник кабінету (представник БО «Мережа 100% життя. М. Запоріжжя») супроводжує 347 пацієнтів з ВІЛ-позитивним статусом (з них 323 приймають АРТ терапію); на диспансерному обліку знаходяться: споживачі ін’єкційних наркотиків – 57 осіб; гомосексуали – 2 особи; вагітні – 33 особи. Дослідження проводилося за допомогою кількісно-якісних методів. Кількісний компонент полягав у зборі інформації щодо поширеності різних проявів СіД за ознакою ВІЛ-статусу із використанням методу структурованих інтерв’ю face-to-face (всього було проведено 316 інтерв’ю). Отримані кількісні дані доповнювалися якісною інформацією. З цією метою було проведено 24 глибинні інтерв’ю за методом «життєві історії». У процесі аналізу отриманих даних було охарактеризовано вибірку досліджуваних, які стоять на диспансерному обліку кабінету довіри Бердянського територіального медичного об’єднання (середній вік, стаж життя з ВІЛ-інфекцією, наявність близьких стосунків та ВІЛ-статус партнера, рівень освіти, їхня зайнятість, належність до ключових груп населення, досвід стигматизації та дискримінації через ВІЛ-статус з боку соціального оточення, причини відкладання лікування ВІЛ та ін.).
- ДокументДослідження ступеня розуміння предмета суспільно-нормативної поведінки неформальною молоддю(БДПУ, 2016) Петровська, Катерина ВолодимирівнаВ статті розглядається питання формування системи знань умінь і навичок суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об’єднань. Зокрема, визначено ступінь розуміння предмета суспільно-нормативної поведінки, усвідомлення того, наскільки важливими є норми на рівні взаємодії із соціумом, групою, індивідом. Обґрунтовано організаційно-методичне забезпечення цього процесу.
- ДокументЕкспериментальна перевірка соціально-педагогічної моделі формування суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді в творчих неформальних об’єднаннях(Вісник Запорізького національного університету, 2014) Петровська, Катерина ВолодимирівнаУ статті розглядається питання перевірки ефективності розробленої соціально-педагогічної моделі формування суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді в творчих неформальних об’єднаннях. Подано динаміку розвитку показників кожного з компонентів суспільно-нормативної поведінки у трьох експериментальних групах.
- ДокументЗастосування танцювального мистецтва у формуванні соціальної компетентності підлітків групи “ризику”(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2015) Петровська, Катерина ВолодимирівнаВ статті розглядаються питання формування соціальної компетентності підлітків групи «ризику» засобами танцювального мистецтва. В результаті аналізу наукової літератури з’ясовано, що соціальна компетентність – це соціальні навички, що дозволяють людині адекватно виконувати норми і правила життя в суспільстві.