Перегляд за Автор "Школа, Ірина Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументEnglish for Students Majoring in History(2019) Школа, Ірина Вікторівна; Прядко, Юлія ПетрівнаНавчальний посібник підготовлено для здобувачів вищої освіти спеціальностей 032 Історія та археологія та 014.03 Середня освіта (історія). Метою видання є формування іншомовної комунікативної компетентності студентів на рівні володіння мовою В2, який є стандартом для освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» та забезпечення розвитку, удосконалення умінь і навичок усного та писемного мовлення на професійному та культурологічному рівнях, що становить зміст і специфіку навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах. Посібник підготовлено з урахуванням інноваційних технологій навчання іноземних мов, що сприяє розвитку пізнавальної та творчої активності студентів, містить цікавий виклад інформації, ефективну систему вправ, спрямованих на використання різноманітних способів інтеграції мовленнєвих умінь та мовних знань в рамках теорії та ситуативного контексту відповідно до академічної та професійної сфер студента.
- ДокументEnglish through Barriers(Бердянськ : Видавець Ткачук О.В., 2013) Глазкова, Ірина Яківна; Школа, Ірина ВікторівнаСтруктура і зміст навчального посібника відповідають вимогам до організації повноцінної аудиторної та самостійної роботи студентів в умовах кредитно-трансферної системи навчання у вищих навчальних закладах. «English. Learning through Barriers», до якого додається CD диск з аудіо підтримкою, складається з двох частин (матеріал для аудиторної та самостійної роботи), орієнтовної програми з дисципліни та додатків, що містять граматичний довідник, приклади оформлення листів, алгоритми реферування прочитаного, матеріалів фахового спрямування. Для аудиторної роботи студентів передбачено п’ять залікових кредитів, що включають 10 змістових модулів, перед кожним з них авторами подано відповідний тезаурус. Навчальний матеріал кожного заняття підібраний за англійською версією модульного навчання, згідно з якою зміст кожного модуля сконцентровано навколо центральної ідеї, похідні якої і відтворено в змісті практичних занять. Так, змістовий модуль “Accommodations” передбачає таку тематику чотирьох практичних занять: “Houses around the World”, “Buying a House”, “The American Home”, “We Are Building a House of Our Own”.
- ДокументАнглійська мова, 1 курс : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Школа, Ірина ВікторівнаСилабус дисципліни, в чкому представлена тематика, вимоги та оцінювання курсу, метою якого є формування в студентів комунікативної компетентності, що передбачає оволодіння англійською мовою як засобом комунікації в усній і письмовій формах в соціально-побутовій, соціально-культурній та професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, моделей та структур, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок та комунікативних стратегій.
- Документ«Дон Кіхот» М. Сервантеса: еволюція критичної та літературної рецепції(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Школа, Ірина ВікторівнаСтаття присвячена аналізу специфіки рецепції та інтерпретації роману М. Сервантеса “Дон Кіхот” в літературно-критичному дискурсі. Хронологічно розглянуто основні тенденції оцінки роману “Дон Кіхот” у світовому письменстві та літературознавстві, розкрито їх специфіку та визначено чинники, що впливали на зміну ставлення до сервантесівського твору протягом усієї історії його рецепції. На ції основі, враховуючи зміну наукової парадигми, виникнення на початку ХХ ст. нових теорій і підходів до тлумачення художніх текстів, уточнено етапи сприйняття твору іспанського письменника митцями і науковцями з часу першої публікації роману і до наших днів.
- ДокументКорективний фонетичний курс англійської мови(2023) Школа, Ірина ВікторівнаСилабус дисципліни "Корективний фонетичний курс англійської мови" містить інформацію про тематику, вимоги до здобувача та ситему оцінювання курсу, метоюякого є формування навичок правильної англійської вимови. Предметом навчальної дисципліни є сучасна англійська мова у її фонетичному аспекті. Основними завданнями вивчення дисципліни «Корективний фонетичний курс англійської мови» є: ознайомлення з системою органів мовлення; систематизація знань про голосні та приголосні звуки англійської мови; ознайомлення з артикуляторними змінами голосних та приголосних звуків у мовному потоці (акомодація, асиміляція, елізія та редукція); узагальнення відомостей про типи складів, правила складоподілу та наголосу; ознайомлення з основними інтонаційними моделями сучасної англійської мови; систематизація знань про фонетичну транскрипцію та принципи графічного зображення інтонації.
- ДокументЛицарський дискурс у "Подорожі..." М. Йогансена та "Поверненні Дон Кіхота" Г. К. Честертона(ДЗ “ЛНУ імені Тараса Шевченко", 2010) Школа, Ірина ВікторівнаСтаття присвячена дослідженню особливостей лицарського дискурсу в “Подорожі…” М. Йогансена та “Поверненні Дон Кіхота” Г. К. Честертона. Автор виділяє характерні риси лицарського роману та досліджує їх трансформацію у творах українського та англійського письменників
- ДокументМетод проектів як засіб підвищення ефективності навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2014) Школа, Ірина ВікторівнаУ статті проаналізовано зміст і особливості застосування методу проектів із метою підвищення ефективності навчання англійської мови студентів ВНЗ. Обґрунтовано переваги його впровадження як ефективного засобу мотивації студентів до вивчення іноземної мови, розкриття їх інтелектуального та творчого потенціалу, розвитку мовленнєвих умінь і навичок. Акцентовано на формуванні самостійного креативного мислення студентів, що сприятиме практичному використанню набутих знань.
- ДокументМетодика навчання предмета (англійська мова і зарубіжна література). Модуль 3. Навчання фонетики, граматики та лексики англійської мови : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік.(2023) Школа, Ірина ВікторівнаСилабус містить інформацію з тематики курсу, вимоги та норми оцінювання з дисципліни Методика навчання предмета (англійська мова і зарубіжна література). Модуль 3. Навчання фонетики, граматики та лексики англійської мови, метою якої є забезпечення основ методичної підготовки здобувачів вищої освіти до реалізації професійних функцій учителя АМ, а саме: • формування в учнів іншомовної фонетичної, граматичної та лексичної компетентностей, виховання, освіта й розвиток учнів засобами АМ на уроці; • науково-методичної та організаційно-методичної роботи з упровадження в освітній процес нових інформаційних технологій навчання ІМ; • навчально-методичної роботи, зокрема з вивчення, узагальнення та розповсюдження нових методів навчання АМ. Удосконалення методичної підготовки майбутнього вчителя відбувається в процесі написання курсових робіт, на педагогічній практиці, на заняттях курсів за вибором.
- ДокументМетодика навчання предмета (англійська мова і зарубіжна література). Модуль 4. Навчання аудіювання, читання, письма, говоріння англійською мовою : силабус на 2023-2024 навчальний рік(2023) Школа, Ірина ВікторівнаСилабус дисципліни дає інформацію про тематику, цілі, вимоги та оцінювання курсу, метою якого є забезпечення основ методичної підготовки здобувачів вищої освіти до реалізації професійних функцій учителя англійської мови (АМ), а саме: навчання іноземної мови: формування в учнів іншомовної компетентності в аудіюванні, читанні, письмі, говорінні англійською мовою; науково-методичної та організаційно-методичної роботи з упровадження в освітній процес нових інформаційних технологій навчання іноземних мов; навчально-методичної роботи, зокрема з вивчення, узагальнення та розповсюдження нових методів навчання АМ. Удосконалення методичної підготовки майбутнього вчителя відбувається в процесі написання курсових робіт, на педагогічній практиці, на заняттях курсів за вибором.
- ДокументМетодичні рекомендації до написання і захисту курсових робіт з методики навчання англійської мови(2023) Глазкова, Ірина Яківна; Школа, Ірина ВікторівнаНавчальне видання містить загальні вимоги до підготовки, оформлення, подання і захисту курсових робіт відповідно до навчального плану підготовки здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальності “014.02 Середня освіта. Мова та література (із зазначенням мови) за спеціалізацією 014.021 Англійська мова і література”. Наведено методичні рекомендації про організацію виконання, зміст, структуру, порядок оформлення основної частини і додатків, правила цитування і посилання на використану літературу, процедуру захисту та критерії оцінювання курсових робіт. Для здобувачів освіти, що навчаються за спеціальністю “014.021 Англійська мова і література” та викладачів закладів вищої освіти.
- ДокументМетодичні рекомендації до написання, оформлення і захисту курсових робіт з методики навчання англійської мови(2023) Школа, Ірина Вікторівна; Глазкова, Ірина ЯківнаНавчальне видання містить загальні вимоги до підготовки, оформлення, подання і захисту курсових робіт відповідно до навчального плану підготовки здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальності “014.02 Середня освіта. Мова та література (із зазначенням мови) за спеціалізацією 014.021 Англійська мова і література”. Наведено методичні рекомендації про організацію виконання, зміст, структуру, порядок оформлення основної частини і додатків, правила цитування і посилання на використану літературу, процедуру захисту та критерії оцінювання курсових робіт. Для здобувачів освіти, що навчаються за спеціальністю “014.021 Англійська мова і література” та викладачів закладів вищої освіти.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Бальоха, Альона; Візавер, Вiкторiя; Кузьмінський, Анатолій; Біда, Олена; Чичук, Антоніна; Гуттерер, Єва; Кучай, Олександр; Лінтварьова, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Сугейко, Любов; Дегтярьова, Любов; Кабанова, Дар’я; Кравцова, Тетяна; Олійник, Олена; Павлусь, Ольга; Пістряк, Світлана; Семенюк, Наталія; Червяковська, Наталія; Бєдунова, Олена; Дрозд, Лідія; Коробова, Ольга; Кузнецов, Микита; Горецька, Олена Віталіївна; Рига, Галина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Беспалько, Лариса; Бідзіля, Валерія; Бойко, Дарія; Бородін, Олексій; Варданян, Сєда; Щербакова, Надія Миколаївна; Галушкова, Марія; Гладиш, Ганна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Губанова, Олена; Дорошенко, Вікторія; Дудка, Артем; Коваль, Карина Валентинівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Кучерява, Катерина; Малиш, Яна; Матюк, Аліна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Неклеса, Руслана; Нємцева, Наталія; Патика, Вікторія; Пруська, Анастасія; Садовникова, Юлія; Сапранкова, Катерина; Сукова, Марія; Тімченко, Карина; Чемоніна, Лада В’ячеславівна ; Трушлякова, Вікторія; Удовенко, Анна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федюк, Валентина; Чайка, Анжела; Швед, Ольга; Школа, Ірина Вікторівна; Григор'єв, Ігор; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Качерова, Ольга Георгіївна; Джураєва, Яніна; Дзюба, Світлана; Іванова, Ганна; Маджарова, Софія; Мартинюк, ЛесяУ збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в умовах змінненої реальності. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою.
- ДокументОбраз Дон Кіхота в "Байгороді" Ю.Яновського та "Повернення Дон Кіхота" Г.-К. Честертона як символ націотворення(Збірник наукових праць Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, 2016) Школа, Ірина ВікторівнаУ статті розглядається специфіка трактування образу Дон Кіхота в «Байгород» Я. Яновського та «Повернення Дон Кіхота» Г.-К. Честертон як символ нації. Дослідницький інтерес викликаний тим, що в 1920 р. в обох країнах люди спостерігали гостра необхідність перегляду ставлення до класичної спадщини. Традиційний сюжетний матеріал роману Сервантеса під впливом особливої суспільно-політичної атмосфери післявоєнної та післяреволюційної доби, художніх пошуків і нових художніх ідей звільняється від стереотипів та рецептивних нашарувань минулих століть. Його семантичні особливості стають глибшими і ми можемо виявити структурну переорієнтацію відразу інтегральних характеристик. Стаття дуже допомагає визначити типологічну схожість та національні особливості трактування образу Сервантеса як символу нації.
- ДокументОсобливості рецепції роману М. Сервантеса “Дон Кіхот” в українській та англійській прозі 10–20-х років XX ст.(Київський національний університет імені Тараса Шевченка Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 2012) Школа, Ірина ВікторівнаДисертацію присвячено рецепції роману “Дон Кіхот” в українській та англійській прозі 10–20-х років ХХ ст. Матеріалом дослідження є “Історія Якимового будинку” В. Винниченка, “Подорож ученого доктора Леонардо і його майбутньої коханки прекрасної Альчести у Слобожанську Швайцарію” М. Йогансена, “Санаторійна зона”, “Сентиментальна історія” М. Хвильового, “Золоті лисенята” Ю. Шпола, “Байгород” Ю. Яновського, “Зулейка Добсон” М. Бірбома, “Орландо” В. Вулф, “Улісс” Дж. Джойса, “Повернення Дон Кіхота” та “Перелітний шинок” Г.-К. Честертона. У дисертації вперше в українському літературознавстві системно досліджено та розкрито специфіку інтерпретації роману М. Сервантеса в літературно-критичному дискурсі України та Англії 10–20-х років ХХ ст., висвітлено ступінь традиційності й новаторства у творенні образу Дон Кіхота. Окреслено чинники, що зумовлюють особливості рецепції в кожній із національних літератур, уточнено етапи сприйняття твору іспанського письменника митцями і науковцями з часу першої публікації “Дон Кіхота” і до наших днів, розширено відомості про специфіку англо-іспанської літературної комунікації на основі дослідження зарубіжних наукових джерел.
- ДокументОсобливості художньої модифікації роману “Дон Кіхот” у творах М. Йогансена та Г. К. Честертона(Видавничий дім Дмитра Бураго, 2010) Школа, Ірина ВікторівнаУ статті розглядаються особливості рецепції роману «Дон Кіхот» М. Сервантеса у «Подорожі…» М. Йогансена та «Поверненні Дон Кіхота» Г.К. Честертона. Відзначаються типологічні паралелі між творами українського та англійського письменників
- Документ«Повернення Дон Кіхота» Г. К. Честертона – рефлексії на тему донкіхотства(Київ : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2011) Школа, Ірина ВікторівнаСтаття присвячена аналізу рецепції “Дон Кіхота” М. Сервантеса в романі “Повернення Дон Кіхота” Г.К. Честертона. Автор детально розглядає особливості модифікації сервантесівського матеріалу у творі англійського письменника.
- Документ«Подорож…» М. Йогансена та «Орландо» В. Вулф крізь призму карнавальної поетики(2013) Школа, Ірина ВікторівнаПропонована стаття присвячена аналізу елементів карнавальної поетики в “Подорожі..” М. Йогансена та “Орландо” В. Вулф. Автором подається аналіз актуальності поставленої проблеми та на основі засадничих положень теорії карнавалізації М. Бахтіна простежуються особливості функціонування та трансформації у новому контексті карнавальних тем (смертівідродження, сходження в пекло, еротики тощо), мотивів (маріонетки, екскрементів, переодягання та містифікації), образів (блазня, пекла, смерті, гротескних образи тіла, їжі, подвійних контрастних образів та ін.) та інших специфічних елементів, характерних для народної карнавальної культури .
- Документ«Подорож…» М. Йогансена і «Повернення Дон Кіхота» Г.-К. Честертона: дискурс театральності недраматичного твору(2014) Школа, Ірина ВікторівнаСтаття присвячена аналізу дискурсу театральності в «Подорожі…» М. Йогансена і «Поверненні Дон Кіхота» Г.-К. Честертона. Доведено, що названий дискурс характеризує істотні концептуальні основи творів українського та англійського митців, визначає динаміку сюжету, свідчить про спорідненість авторського світові
- ДокументТеорія і практика навчання англійської мови молодших школярів : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Школа, Ірина ВікторівнаСилабус містить інформацію щодо тематики, вимог та оцінювання з дисципліни «Теорія і практика навчання англійської мови в НУШ», метою якої є ознайомлення з сучасними методиками навчання англійської мови в початковій школі.
- ДокументЦифровий сторітелінг як інструмент для розвитку соціо-емоційних компетентностей на уроках англійської мови(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Салюк, Богдана Анатоліївна; Школа, Ірина ВікторівнаСучасне освітнє середовище активно інтегрує соціально-емоційне навчання (СЕН), щоб сприяти соціальній адаптації, етичній культурі та емоційному розвитку учнів. У цій статті розглядається метод цифрового сторітелінгу як інструмент формування соціально-емоційних компетентностей учнів під час занять з англійської мови. У статті розглядаються соціально-емоційні компетентності, відомі як CASEL5, якими є самоусвідомлення, саморегуляція, побудова стосунків, прийняття відповідальних рішень, соціальна свідомість. Водночас, аналіз чинних в Україні стандартів для базової і повної загальної середньої освіти (2011 і 2020 років) засвідчив продуктивність саме мовно-літературної освітньої галузі в інтеграції соціально-емоційного навчання, де використання методу сторітелінгу, зокрема цифрового, уможливлює формування ключових соціально-емоційних компетентностей учнів. Метод цифрового сторітелінгу впроваджуються через різні онлайн-платформи та відповідні завдання. Наприклад, створення коміксів постає як візуалізація комплексних історій, що допомагає учням вдосконалювати не лише СЕН компетентності, а й іншомовну комунікативну компетентність, креативність і цифрову грамотність. Цій меті сприяє також використання онлайн кубиків для сторітелінгу, емоджі. У статті також висвітлюються онлайн-книги з підтримкою штучного інтелекту як інструмент для соціально-емоційного навчання. Платформа Storybooks генерує онлайн-книги за запитом користувача. Згенеровані історії узгоджуються з темами соціально-емоційного навчання і наприкінці містять питання, що активізують обговорення серед учнів, таким чином спонукаючи їх до критичного мислення та роздумів. У дослідженні виявлено, що цифровий сторітелінг слугує для учнів потужним каналом для вираження емоцій, емпатії, вдосконалення етичних навичок та соціальної відповідальності. Цей метод розвиває конструктивний діалог, артикуляцію думок і переконань, а також візуалізацію універсальних цінностей і життєвого досвіду, а відтак сприяє цілісному розвитку соціально-емоційних компетентностей в учнів.