Перегляд за Автор "Школа, Олександр Васильович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 44
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументWorldview aspect of the course of theoretical physics in professional training of future teachers of physics(Przemysl : Sp.z.o.o Poland, 2015) Школа, Олександр ВасильовичThe article is devoted to the problems of formation of scientific worldview of the future teachers of physics as one of the priority tasks of their professional training. The author identified key components and didactic conditions of effective solving of this problem in the framework of the course of theoretical physics, which completes the basic training of future teachers at the University
- ДокументВикористання методів теорії ймовірностей у процесі розв’язування задач курсу теоретичної фізики(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2013) Школа, Олександр ВасильовичУ статті проводиться короткий аналіз методичних особливостей розв’язування задач курсу теоретичної фізики з використанням методів теорії ймовірностей у системі особистісно зорієнтованого навчання майбутніх учителів фізики, що має важливе значення в їх фундаментальній і професійній підготовці.
- ДокументЕволюція фізичної картини світу : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р. для підготовки магістрів спеціальності “014 Середня освіта (фізика та астрономія)”(2023) Школа, Олександр ВасильовичСилабус навчальної дисципліни “Еволюція фізичної картини світу” містить необхідні компоненти нормативних освітніх документів подібного типу: мету, предмет, зміст, структуру та обсяг дисципліни, методи навчання, перелік компетентностей і програмних результатів навчання здобувачів, систему оцінювання їх навчальних досягнень, рекомендовану літературу.
- ДокументЕволюція фізичної картини світу в курсі теоретичної фізики(Херсонський державний університет, 2014) Школа, Олександр ВасильовичУ статті висвітлено структуру, зміст та еволюцію фізичної картини світу, генезис та розвиток фундаментальних наукових ідей, принципів і теорій, роль та значення відповідної інформації у професійній підготовці майбутніх учителів фізики.
- ДокументЕлектрика і магнетизм : силабус з навчальної дисципліни для підготовки бакалаврів спеціальності "014 Середня освіта (фізика)"(2023) Школа, Олександр ВасильовичСилабус навчальної дисципліни містить необхідні компоненти нормативних освітніх документів подібного типу: мету, завдання, зміст і структуру дисципліни, перелік компетентностей і програмних результатів здобувачів, систему оцінювання їх навчальних досягнень, рекомендовану літературу.
- ДокументКвантова фізика : силабус навчальної дисципліни для підготовки бакалаврів спеціальності “014 Середня освіта (фізика)” на 2023-2024 н. р.(2023) Школа, Олександр ВасильовичСилабус навчальної дисципліни "Квантова механіка" містить необхідні компоненти нормативних освітніх документів подібного типу: мету, предмет, зміст, структуру та обсяг дисципліни, методи навчання, перелік компетентностей і програмних результатів навчання здобувачів, систему оцінювання їх навчальних досягнень, рекомендовану літературу.
- ДокументЛогика построения курса теоретической физики в педагогическом университете(Vienna : “East West” Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH, 2014) Школа, Олександр ВасильовичВ статье рассмотрены теоретико-методические подходы к построению содержания и структуры программы обязательной дисциплины «Теоретическая физика» для студентов педагогических вузов. Принимая во внимание ведущие дидактические принципы педагогики высшей школы – базовую и профессиональную направленность подготовки будущих специалистов – автор определил предмет, цель, основные задачи, межпредметные связи и системообразующие элементы дисциплины.
- ДокументМетоди математичної фізики : силабус навчальної дисципліни для підготовки бакалаврів спеціальності “014 Середня освіта (фізика)” на 2023-2024 н. р.(2023) Школа, Олександр ВасильовичСилабус навчальної дисципліни "Методи математичної фізики” містить необхідні компоненти нормативних освітніх документів подібного типу: мету, предмет, зміст, структуру та обсяг дисципліни, методи навчання, перелік компетентностей і програмних результатів навчання здобувачів, систему оцінювання їх навчальних досягнень, рекомендовану літературу.
- ДокументМетодика навчання теоретичної фізики як предмет науково-методичних досліджень(Yale University Press, 2015) Школа, Олександр ВасильовичСтаття присвячена аналізу методики навчання курсу теоретичної фізики на рівні дисертаційних досліджень в контексті проблем фундаменталізації сучасної фізичної освіти. Розглядаються та узагальнюються концептуальні засади, провідні ідеї та методичні розробки, що сприятимуть суттєвому підвищенню якості фундаментальної підготовки майбутніх фахівців в опануванні матеріалів навчального курсу
- ДокументМетодика навчання фізики : силабус навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності “014 Середня освіта (фізика)” на 2023-2024 н. р.(2023) Школа, Олександр ВасильовичСилабус навчальної дисципліни "Методика навчання фізики" містить необхідні компоненти нормативних освітніх документів подібного типу: мету, предмет, зміст, структуру та обсяг дисципліни, методи навчання, перелік компетентностей і програмних результатів навчання здобувачів, систему оцінювання їх навчальних досягнень, рекомендовану літературу.
- ДокументМетодика навчання фізики у вищій школі : силабус навчальної дисципліни для підготовки магістрів спеціальності “014 Середня освіта (фізика та астрономія)” на 2023-2024 н. р.(2023) Школа, Олександр ВасильовичСилабус навчальної дисципліни “Методика навчання фізики у вищій школі” містить необхідні компоненти нормативних освітніх документів подібного типу: мету, предмет, зміст, структуру та обсяг дисципліни, методи навчання, перелік компетентностей і програмних результатів навчання здобувачів, систему оцінювання їх навчальних досягнень, рекомендовану літературу.
- ДокументМетодика навчання фізики у закладах вищої освіти : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р. підготовки докторів філософії спеціальності “014 Середня освіта (фізика)”(2023) Школа, Олександр ВасильовичСилабус навчальної дисципліни “Методика навчання фізики у закладах вищої освіти” містить необхідні компоненти нормативних освітніх документів подібного типу: мету, предмет, зміст, структуру та обсяг дисципліни, методи навчання, перелік компетентностей і програмних результатів навчання здобувачів, систему оцінювання їх навчальних досягнень, рекомендовану літературу.
- ДокументМетодичні особливості вивчення школярами основних законів термодинаміки на основі статистичних уявлень(Accent Graphics Communications & Publishing: Hamilton, Canada, 2019) Школа, Олександр ВасильовичУ статті висвітлено методичні особливості вивчення школярами основних законів термодинаміки на основі статистичних уявлень
- ДокументМетодичні особливості узагальнення знань школярів про фундаментальні фізичні принципи(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Школа, Олександр ВасильовичСтаття присвячена розв’язанню актуальної, складної і багатогранної проблеми підвищення рівня та якості фундаментальної підготовки школярів з фізики в сучасних освітніх умовах. Зазначено, що її вирішення потребує реалізації таких методичних підходів і технологій навчання, за яких відбуватиметься цілеспрямоване і послідовне оволодіння учнями системою органічно пов’язаних між собою предметних, світоглядних і методологічних знань з наступним їх узагальненням за допомогою відповідних фізичних принципів на рівні сучасної фізичної картини світу. У зв’язку з цим відповідно до послідовності вивчення висвітлено теоретико-методичні аспекти узагальнення знань учнів про фундаментальні фізичні принципи відносності, збереження та атомізму, які мають бути в центрі уваги вчителів як у ході освітнього процесу, так і на підсумкових заняттях з відповідних тем. Усвідомлення школярами фізичної сутності принципу відносності сприяє не тільки розумінню загальних законів механічного руху і взаємодії тіл в різних системах відліку, але розширює і поглиблює знання про два базові наукові поняття (маса, енергія) та формує уявлення про єдиний чотиривимірний просторо-часовий континуум, що охоплює всі природні явища. Розуміння учнями фундаментального значення принципу збереження пов’язане не тільки з єдністю простору-часу, але й з симетрією простору, симетрією взаємодій, симетрією законів. З’ясування учнями фізичної сутності фундаментального принципу атомізму передбачає послідовне усвідомлення дискретної структури речовини, електромагнітного випромінювання, дискретності фізичних характеристик мікрооб’єктів. Зазначено, що засвоєння учнями фізичної сутності та методологічного значення останніх не тільки відповідатиме тенденціям розвитку сучасної фізичної науки, але й сприятиме підвищенню рівня предметної компетентності, формуванню наукового світогляду виступатиме запорукою успішності подальшої освіти та майбутнього професійного зростання.
- ДокументМетодичні рекомендації до підготовки та захисту курсових і магістерських робіт для здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Фізика)(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Школа, Олександр ВасильовичНавчально-методичне видання містить загальні вимоги до підготовки, оформлення, подання і захисту курсових та магістерських робіт відповідно до навчального плану підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Фізика). Наведено методичні рекомендації про організацію виконання, зміст, структуру, порядок оформлення основних елементів тексту, процедуру захисту та критерії оцінювання курсових і магістерських робіт відповідно до чинних нормативних освітніх документів. Для здобувачів, що навчаються за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика) та викладачів закладів вищої освіти
- ДокументМетодологические знания как фактор фундаментализации профессиональной подготовки будущего учителя физики(Revista “Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţa socială”, 2015) Школа, Олександр ВасильовичСтатья посвящена анализу проблемы формирования методологического компонента профессиональной подготовки будущих учителей физики. Уточняется сущность базовых понятий “методологическая культура” и “методологическая компетентность” учителя физики; определены основные компоненты и педагогические условия, способствующие эффективному решению проблемы формирования методологической компетентности студентов в процессе обучения теоретической физики.
- ДокументМотивація активної навчально-пізнавальної діяльності школярів з фізики як педагогічна проблема(Наукові записки Ценральноукраїнського державного педагогічного університету імені В.Винниченка, 2020) Школа, Олександр ВасильовичСтаття присвячена аналізу теоретико-методичних аспектів розв’язання складної і багатогранної проблеми формування стійкої мотивації школярів до активної навчально-пізнавальної діяльності як визначального чинника підвищення якості освітнього процесу з фізики в сучасних умовах. На основі опрацювання психолого-педагогічних і методичних джерел розкрито сутність і взаємозв’язок базових понять дослідження: мотив, мотивація, мотиваційна сфера особистості, пізнавальній інтерес, активізація пізнавальної діяльності учнів. Наведено основні фактори, що впливають на формування стійкої внутрішньої мотивації школярів до активної навчально-пізнавальної діяльності. Висвітлено психолого-педагогічні та методичні аспекти формування, підтримки і розвитку пізнавальної активності учнів у навчанні фізики на основі застосування активних методів, прийомів і форм навчання, які максимальною мірою спонукають їх до активної мисленевої діяльності, формують культуру розумової праці і самостійних практичних дій
- ДокументНавчальна програма узагальнення знань студентів з теоретичної фізики(Вінниця : ПП “ТД” Едельвейс і К“, 2022) Школа, Олександр ВасильовичЕкспериментальна навчальна програма підготовлена як елемент авторської методичної системи навчання курсу теоретичної фізики в педагогічному університеті, орієнтованої на підвищення рівня фундаментальної підготовки і фахової компетентності майбутніх учителів фізики. Відповідно до структури і змісту навчальної дисципліни на основі структурування елементів знань визначено і конкретизовано зміст науковотеоретичної і практично-діяльнісної складових фахової компетентності студентів для кожного змістового модулю. Представлені в такому вигляді узагальнення дозволяють відмежувати основний навчальний матеріал, що має фундаментальне, найбільш важливе професійно-педагогічне значення, від допоміжного та представити його як певну систему, чим забезпечується цілісність і дієвість знань студентів на довготривалу перспективу, формування вмінь швидко оволодівати новою інформацією. Побудова програми за модульною схемою спрямована на максимальну індивідуалізацію процесу навчання, продуктивну пошукову діяльність студентів як під час аудиторних занять, так і в процесі самоосвіти й самоконтролю. Навчальна програма адресована здобувачам закладів вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика), викладачам курсу теоретичної фізики та всім, хто цікавиться питаннями викладання теоретичної фізики
- ДокументНавчально-методичний комплекс з теоретичної фізики : теоретичні та практичні аспекти створення(Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2015) Школа, Олександр ВасильовичУ статті висвітлено теоретико-методичні підходи до створення навчально-методичного комплексу з курсу теоретичної фізики (на прикладі навчальної дисципліни “Термодинаміка і статистична фізика”) в умовах кредитно-модульної системи організації навчально-виховного процесу для студентів фізичних спеціальностей педагогічних ВНЗ. Підготовку окремих елементів останнього здійснено на основі системного аналізу галузевого стандарту вищої освіти, чинних навчальних планів і програм курсу теоретичної фізики, логічних схем його побудови у провідних вітчизняних вишах та загалом спрямовано на розв’язання головного завдання: засвоєння майбутнім учителем фізики фундаментальних наукових знань повинно сприяти розвитку особистості, має носити діяльнісний характер та бути органічно включено в процес формування його професійної компетентності
- ДокументНавчання теоретичної фізики майбутніх учителів фізики крізь призму особистісно зорієнтованого підходу(Publishing House of University of Technology, Katowice, 2021) Школа, Олександр ВасильовичУ статті розглядається питання реалізації особистісно зорієнтованого підходу у навчанні теоретичної фізики майбутніх учителів фізики як концептуального аспекту підвищення якості їх фундаментальної і фахової підготовки в сучасних освітніх умовах. Проведено аналіз специфічних ознак традиційної та особистісно зорієнтованої освітніх моделей, висвітлено загальні особливості реалізації методологічного підходу у навчанні фізики, запропоновано основні концептуальні засади і принципи особистісно зорієнтованого навчання теоретичної фізики в педагогічному університету
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »