Матеріали конференцій БДПУ
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій БДПУ за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 87
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ«Над берегами вічної ріки»: темпоральний вимір літератури(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Акулова, Н.Ю.; Анісімова, Ніна Павлівна; Антощак, М.В.; Атрошенко, Г.І.; Бабій, А.О.; Бернадська, Н.І.; Бєлаш, Г.О.; Бібік, В.Б.; Білик, Г.М.; Боговін, Ольга Володимирівна; Бондаренко, А.І.; Бондарец, Т.С.; Васюта, С.Д.; Вєльчєва, К.О; Висоцька, С.С.; Воробей, Н.М.; Гольтер, І.М.; Горбач, Н.В.; Гребенюк, Т.Б.; Гурдуз, К.О.; Даниліна, О.В; Дацер, К.С.; Довіна, М.С.; Домбровський, М.Б.; Дуркалевич, В.В.; Ємець, О.В.; Жаркова, Р.Є.; Журавльова, Світлана Сергіївна; Зайдлер, Н.В.; Зінченко, К.В; Землянська, А.В.; Землянський, А.М.; Зозуля, О.В.; Зотова, В.Г.; Ігнатів, Н.Є.; Карпина, Е.С.; Кирюшкина, М.И.; Кистанова, А.В.; Кібалка, О.М.; Козельська, О.В.; Король, Л.П.; Коротєєва, В.В.; Косарєва, Г.С.; Костецька, Л.О.; Костромицький, Роман Іванович; Крупка, М.А.; Куриленко, І.А.; Кучер, З.І.; Лахманюк, А.М.; Левицька, О.С.; Лиман, Д.Ю.; Маркова, А.В; Матійчак, А.А.; Мирончук, І.О.; Мирошниченко, Ю.О.; Мішина, О.Е.; Моклиця, М.В.; Мочернюк, Н.Д.; Назаренко, Н.І.; Натяжко, С.М.; Нехайчук, Ю.А.; Ніколова, О.О.; Новик, Ольга Петрівна; Овдійчук, Л.М.; Орлова, М.О.; Павлик, Неля Віленівна; Парфенюк, І.С.; Перинец, Е.Ю.; Підодвірна, М.І.; Полигач, І.О.; Регуш, Ю.С.; Редчиць, Т.В.; Рибчинська, З.Б.; Рыба, И.И.; Салюк, Богдана Анатоліївна; Сахневич, М.С.; Сластнікова, Н.О.; Слижук, О.А.; Смаглій, І.В.; Співак, Ірина Едуардівна; Стадніченко, О.О.; Сушко, С.О.; Тверитинова, Т.И.; Титаренко, Е.А.; Тупахіна, О.В.; Філоненко, С.О; Харіна, О.І.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Хижняк, Т.М.; Хорольська, Т.В.; Чик, Д.Ч.; Шапошникова, О.О.; Швець, А.І.; Школа, Валентина Миколаївна; Шовкопляс, Г.Є.; Юносова, Валентина Олександрівна; Юхимук, Я.В.; Яструбецька, Г.І.Матеріали збірника присвячені науковому прочитанню проблеми часу в художній літературі та мистецтві. Літературознавчий дискурс дослідження темпоральності поєднаний з лінгвістичними аспектами вивчення часу. Призначений для викладачів, аспірантів, студентів й усіх, кого цікавлять проблеми темпоральності в літературі.
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(БДПУ, 2019) Аверіна, Дар'я; Авраменко, Уляна; Апухтіна, Вікторія; Багрій, Вікторія; Безух, Віта; Бойко-Гагарін, Андрій; Бондар, Юлія; Бородіна, Оксана; Босенко, Марина; Бриндіков, Юрій; Вербець, Владислав; Гаврус, Наталя; Гевчук, Наталія; Голова, Наталія; Гуренко, Ольга Іванівна; Демиденко, Наталя; Дибко, Катерина; Єрьоміна, Лілія; Жейнова, Світлана; Жиляк, Наталія; Захарова, Наталя Миколаївна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Кавко, Мілана; Калаур, Світлана; Кашкарьова, Людмила; Келемен, Андріана; Кириліна, Оксана; Кобюк, Юлія; Колесник, Людмила; Коляда, Тетяна; Копил, Дар’я; Котляр, Володимир Пилипович; Котляр, Світлана; Кузьменко, Вікторія; Ларцева, Тетяна; Лацко, Діана; Лісна-Міськів, Наталія; Магомедова, Яна; Малютіна, Наталія; Мільчевська, Ганна; Михайленко, Наталія; Москальова, Людмила; Нагорна, Анастасія; Нечет, Ольга; Олійник, Ірина; Олійник, Катерина; Онищенко, Сергій Вікторович; Петровська, Катерина Володимирівна; Письмак, Ольга; Познякова, Анжела; Попівща, Надія; Попова, Анастасія Сергіївна; Рідкодубська, Ганна; Романовська, Людмила; Савченко, Людмила; Самко, Алла; Сеага, Семмі; Сердюченко, Анастасія; Сердюченко, Антон Олександрович; Сиротинська, Марія; Солонська, Альона; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Чабан, Наталія; Човган, Олена; Чудакова, Влада; Шалупня, Євгеній; Шевченко, Світлана; Шевченко, Юрій; Шкляр, Анатолій; Якубова, ЛюдмилаДо збірника увійшли матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(БДПУ, 2020) Попова, Анастасія Сергіївна; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Кузьмін, Вікторі; Котляр, Володимир Пилипович; Зленська, Дар'я; Савельчук, Ірина; Петровська, Катерина Володимирівна; Лісіна, Лариса; Романовська, Людмила; Кузьміна, Марія; Кот, Надія Андріївна; Волхіна, Наталія; Михайленко, Наталія Володимирівна; Захарова, Наталя Миколаївна; Уманцева, Оксана; Василенко, Олена; Ватаг, Олена; Прудкогляд, Олена; Бойко, Ольга; Гуренко, Ольга Іванівна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Селецька, Тетяна; Сафоненко, ЮліяДо збірника увійшли матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументСимволіка архетипного образу води в ідіолекті Дмитра Кременя(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Баденкова, Вікторія МиколаївнаЗдавна символ є предметом дослідження у філософії, філології, семіотиці, психології, культурології, міфопоетиці, фольклористиці та інших наукових напрямах, але, безперечно, найбільш вагому роль символізація відіграє в художній творчості, де художній символ є поэднанням інтелектуального, ідейного та емоційно-оцінного значення. У поетичному моделюванні світобудови одне з визначних місць належить архетипним символам довкілля – землі, води, вітру, вогню.
- Документ«Citius, Altius, Fortius!»: феномен спорту в літературі та культурі(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Александрова, Г. А.; Анісімова, Ніна Павлівна; Белімова, Т. В.; Бестюк, І.А.; Богданова, Марія Ігорівна; Борунова, А.О; Вещикова, О. С.; Вишницька, Ю.В.; Волік, Н.А.; Гальчук, О.В.; Гладун, Д. В.; Голобородько, Я.Ю.; Горбач, Н. В.; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, І.Ю.; Даниленко, Л.В.; Деркачова, О. С.; Дубініна, К. А.; Дуркалевич, В.В.; Землянська, А.В.; Землянський, А.М.; Зубець, Н.О.; Качак, Т.Б.; Кобилко, Н.А; Козлова, А.О.; Колінько, Олена Петрівна; Комаров, С. А.; Кононихіна, Д.С.; Кравченко, В. О.; Кравченко, Я.П.; Круль, Л. М.; Ласкава, Ю.В; Левицький, В. А.; Ленок, М. І.; Лучицька, Ю.О.; Лущій, С. І.; Мажара, Н.С.; Максимчук, В. В.; Мандич, Т.М.; Матвєєва, О.О.; Миронюк, Л. В.; Неліпа, О.В.; Ніколаєнко, В. М.; Ніколова, О.О.; Новик, Ольга Петрівна; Пасько, І.В.; Пашинська, Л.М.; Повєткін, Є.М.; Прокопович, Л.В.; Кузмич, М.В.; Процик, І. Р.; Прушковська, І.В.; Радужан, М. Д.; Сінча, С. А.; Сластьонова, Д.С.; Cлижук, О.А.; Смаглій, І.В.; Смаровоз, І. С.; Тхорук, Р.Л.; Федоренко, О. Б.; Федько, О.Ю.; Філоненко, С.О.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Хитра, Н.С.; Хом`як, Т. В.; Чернишенко, А. С.; Чорна, Т.Ю.; Чорний, І.В.; Шапошникова, О.О.; Школа, Валентина Миколаївна; Школа, Г.М.; Штолько, М. А.; Щербакова, О.К.; Щербаков, Ю.В.; Якубовська- Кравчик, КатаржинаУ збірнику вміщено матеріали конференції, присвячені дослідженню феномену спорту в літературі та культурі крізь призму методологій філології, культурології та журналістики і методики. Висвітлено окремі проблеми гри, змагання, категорій тілесного й духовного в контексті оновлених знань.
- ДокументТеоретичні напрацювання у галузі односкладних речень(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Гусак, Анна Анатоліївна; Павленко, Інна ВолодимирівнаОдноскладні речення – цілком самостійні синтаксичні одиниці, що становлять своєрідну щодо структури і змісту синтаксичну категорію з властивими їй різновидами, виявами та функціями. Речення з одним головним членом мають широкі виражальні можливості і специфіку уживання в усіх стилях мовлення, відповідно здавна привертали увагу вчених. Виділяють власне буттєві, або екзистенційні, вказівні та оцінно-буттєві називні односкладні конструкції. Номінативні речення функціюють найчастіше в художніх описах.
- ДокументФормування читацької компетентності студентів філологів засобами сучасних технологій навчання літератури(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Мхитарян, Ольга ДмитрівнаВизначальною ознакою сучасного етапу становлення методики навчання літератури є спрямованість на пошук нових способів діалогової взаємодії викладача, вихованців та художнього тексту. Актуалізується компетентнісне навчання літератури, спрямоване на формування нового покоління особистостей із високою гуманітарною культурою й громадянською відповідальністю, здатних до конкурентоспроможного функціювання в умовах сучасного багатофакторного інформаційно й комунікаційно насиченого простору.
- ДокументФеміністичні мотиви новели Ольги Кобилянської «Valse Melancolique»(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Стариченко, Лілія ВолодимирівнаУ широкому розумінні фемінізм – це соціальний рух за рівність прав і можливостей для жінок, що протистоять соціальній системі, в якій становище людей різних статей нерівноправне. Творчість Ольги Кобилянської сприяла творенню нового образу жінки ‒ інтелектуальної, самодостатньої особистості.
- ДокументФункціювання еритажної мови українських емігрантів у Німеччині: огляд проблеми(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Загороднова, Вікторія ФедорівнаДеякі українці живуть за кордоном вже протягом декількох поколінь і до сьогодні зберегли свою мову і культуру. Проте за цей час їхня рідна мова зазнала змін і деформацій. Особливий інтерес викликає успадкована українська мова другого, третього поколінь емігрантів, оскільки засвоєння її проходить в умовах обмеженого україномовного середовища.
- ДокументОсобливості вживання текстоцентричних значень лексем добро і зло як похідних від основного і витворених на ґрунті певних контекстуальних обставин в українській прозі другої половини ХХ століття(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Поплаухіна, Юлія ВіленівнаТекстроцентричні значення співвідносяться з лексицентричними як їх поширювальні і є зумовленими контекстуальним оточенням.
- ДокументЕтнолінгвістична маркованість кольороназв у поетичній мові збірки «замурована музика» Д. Кременя(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Кушнікова, Наталя ОлегівнаКолір є одним із компонентів національного світосприйняття й світовіддзеркалення, належить до числа понять, які характеризують і духовні процеси, які відбуваються в суспільстві. Одним із важливих аспектів вивчення кольоративів є всебічний аналіз їх функційних властивостей у мові фольклору та художньої літератури. Численні спостереження в галузі лінгвопоетики переконують, що в поетичній мові назви кольорів є естетично проакцентованими, відзначаються багатством семантичних наповнень і виконуваних функцій. Колірна гама як важливе мовноестетичне явище є одним із показників індивідуального стилю автора, а її аналіз має принципове значення для розуміння специфіки поетичномовних картин світу.
- ДокументОсобливості з'ясувальних складнопідрядних речень у наукомому стилі(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Колосова, Анна РусланівнаНауковий стиль уважають одним iз провідних функцiональних різновидів cучасної української літературної мови, що має дуже широку cферу застосування.
- ДокументСтилістичні особливості складних слів у поезії Ліни Костенко(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Шинкаренко, Наталія ВолодимирівнаУ сучасному українському мовознавстві важливими залишаються антропоцентричні тенденції, що зосереджують увагу на зв'язках мови з її творцем, прагненням глибше розкрити сутність самої мови, проникнути в її природу, поглибити аналіз мовних явищ у контексті національної культури.
- ДокументФункціювання первинних і вторинних топонімів у романі Василя Шкляра «Чорний ворон. Залишенець»(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Панченко, Ганна ВолодимирівнаСеред досліджуваних первинних і вторинних власних назв у романі «Чорний Ворон. Залишенець» Василя Шкляра антропоніми займають більшу частину, адже в художніх текстах є важливим іменування персонажів та форми імен, якими персонажі називають один одного.
- ДокументПсихологічні основи організації навчання української мови учнів-білінгвів(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Пелагейченко, Дар’я МиколаївнаКого вважаємо «двомовним» або «білінгвом»? До сьогодні не існує єдиного визначення для понять «двомовність» або «білінгвізм». У трактуванні цих понять зазвичай враховуються такі фактори: насамперед, це вік, з якого людина починає освоювати мову, а потім – це спосіб, за допомогою якого вона засвоює обидві мови.
- ДокументВербальні засоби атракції в радіопродукті для дітей(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Пронька, Марія Романівна; Москаленко, Ірина АнатоліївнаПроцес та результат притягання одиниць мови або мовлення різних структурних рівнів на усіх мовних осях на основі спільної ознаки представлений двома версіями інтерпретації явища – системно-структурною та психолінгвістичною. Мовознавці вивчають атракцію на різних мовних рівнях, при цьому виокремлюють такі її види: фонетичну, морфемну, лексикосемантичну, фразеологічну, граматичну
- ДокументСтруктурно-граматична організація фразеологізмів на позначення рис людини в сучасній українській мові(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Солопова, Наталія ЮріївнаАналіз сучасних лінгвістичних студій засвідчує постійну увагу вітчизняних дослідників до опису окремих фразеологічних мікросистем, зокрема, групи фразеологічних одиниць на позначення рис людини.
- ДокументСмислові параметри дискусії як риторичного жанру в шкільній мовній освіті(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Скуратовська, Дарина ВасилівнаРеформування загальної середньої освіти, яке активно відбувається в Україні, опосередковане концепцією «Нова українська школа» (НУШ, 2016 р.) і положеннями Закону України «Про загальну середню освіту» (2020 р.). Стратегічні компетентнісні орієнтири зазначених документів втілені в чинних навчальних програмах з української мови. Зокрема, на рівні стандарту й профільному рівні учні профільної школи мають засвоювати практичну риторику, що є відповіддю на суспільний запит щодо підвищення рівня комунікативної культури сучасної молоді й дієвим кроком у реалізації риторичного аспекту української мови, задекларованому в 2004 р.
- ДокументСтруктура фразеологических единиц со значением противопоставления(Бердянский государственный педагогический университет, 2020) Шаповал, Наталія ВолодимирівнаФразеология как самостоятельная лингвистическая дисциплина возникла в 40-х годах ХХ столетия. В разных источниках фразеологические единицы называются по-разному: «устойчивые сочетания», «неразложимые сочетания», «неизменные выражения», то есть тесные единства, состоящие из нескольких слов и выражающие целостное понятие.
- ДокументНаціональний культуропростір у творчості Д. Кременя(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Механцева, Віталіна МиколаївнаПоетична мова Д. Кременя органічно поєднує не лише найкращі здобутки світової класики, а й глибинну національну традицію. Осмислення долі України здійснюється через призму віковічної культури, ціннісних надбань.