Матеріали конференцій БДПУ
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій БДПУ за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 85
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ«Над берегами вічної ріки»: темпоральний вимір літератури(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Акулова, Н.Ю.; Анісімова, Ніна Павлівна; Антощак, М.В.; Атрошенко, Г.І.; Бабій, А.О.; Бернадська, Н.І.; Бєлаш, Г.О.; Бібік, В.Б.; Білик, Г.М.; Боговін, Ольга Володимирівна; Бондаренко, А.І.; Бондарец, Т.С.; Васюта, С.Д.; Вєльчєва, К.О; Висоцька, С.С.; Воробей, Н.М.; Гольтер, І.М.; Горбач, Н.В.; Гребенюк, Т.Б.; Гурдуз, К.О.; Даниліна, О.В; Дацер, К.С.; Довіна, М.С.; Домбровський, М.Б.; Дуркалевич, В.В.; Ємець, О.В.; Жаркова, Р.Є.; Журавльова, Світлана Сергіївна; Зайдлер, Н.В.; Зінченко, К.В; Землянська, А.В.; Землянський, А.М.; Зозуля, О.В.; Зотова, В.Г.; Ігнатів, Н.Є.; Карпина, Е.С.; Кирюшкина, М.И.; Кистанова, А.В.; Кібалка, О.М.; Козельська, О.В.; Король, Л.П.; Коротєєва, В.В.; Косарєва, Г.С.; Костецька, Л.О.; Костромицький, Роман Іванович; Крупка, М.А.; Куриленко, І.А.; Кучер, З.І.; Лахманюк, А.М.; Левицька, О.С.; Лиман, Д.Ю.; Маркова, А.В; Матійчак, А.А.; Мирончук, І.О.; Мирошниченко, Ю.О.; Мішина, О.Е.; Моклиця, М.В.; Мочернюк, Н.Д.; Назаренко, Н.І.; Натяжко, С.М.; Нехайчук, Ю.А.; Ніколова, О.О.; Новик, Ольга Петрівна; Овдійчук, Л.М.; Орлова, М.О.; Павлик, Неля Віленівна; Парфенюк, І.С.; Перинец, Е.Ю.; Підодвірна, М.І.; Полигач, І.О.; Регуш, Ю.С.; Редчиць, Т.В.; Рибчинська, З.Б.; Рыба, И.И.; Салюк, Богдана Анатоліївна; Сахневич, М.С.; Сластнікова, Н.О.; Слижук, О.А.; Смаглій, І.В.; Співак, Ірина Едуардівна; Стадніченко, О.О.; Сушко, С.О.; Тверитинова, Т.И.; Титаренко, Е.А.; Тупахіна, О.В.; Філоненко, С.О; Харіна, О.І.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Хижняк, Т.М.; Хорольська, Т.В.; Чик, Д.Ч.; Шапошникова, О.О.; Швець, А.І.; Школа, Валентина Миколаївна; Шовкопляс, Г.Є.; Юносова, Валентина Олександрівна; Юхимук, Я.В.; Яструбецька, Г.І.Матеріали збірника присвячені науковому прочитанню проблеми часу в художній літературі та мистецтві. Літературознавчий дискурс дослідження темпоральності поєднаний з лінгвістичними аспектами вивчення часу. Призначений для викладачів, аспірантів, студентів й усіх, кого цікавлять проблеми темпоральності в літературі.
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(БДПУ, 2019) Аверіна, Дар'я; Авраменко, Уляна; Апухтіна, Вікторія; Багрій, Вікторія; Безух, Віта; Бойко-Гагарін, Андрій; Бондар, Юлія; Бородіна, Оксана; Босенко, Марина; Бриндіков, Юрій; Вербець, Владислав; Гаврус, Наталя; Гевчук, Наталія; Голова, Наталія; Гуренко, Ольга Іванівна; Демиденко, Наталя; Дибко, Катерина; Єрьоміна, Лілія; Жейнова, Світлана; Жиляк, Наталія; Захарова, Наталя Миколаївна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Кавко, Мілана; Калаур, Світлана; Кашкарьова, Людмила; Келемен, Андріана; Кириліна, Оксана; Кобюк, Юлія; Колесник, Людмила; Коляда, Тетяна; Копил, Дар’я; Котляр, Володимир Пилипович; Котляр, Світлана; Кузьменко, Вікторія; Ларцева, Тетяна; Лацко, Діана; Лісна-Міськів, Наталія; Магомедова, Яна; Малютіна, Наталія; Мільчевська, Ганна; Михайленко, Наталія; Москальова, Людмила; Нагорна, Анастасія; Нечет, Ольга; Олійник, Ірина; Олійник, Катерина; Онищенко, Сергій Вікторович; Петровська, Катерина Володимирівна; Письмак, Ольга; Познякова, Анжела; Попівща, Надія; Попова, Анастасія Сергіївна; Рідкодубська, Ганна; Романовська, Людмила; Савченко, Людмила; Самко, Алла; Сеага, Семмі; Сердюченко, Анастасія; Сердюченко, Антон Олександрович; Сиротинська, Марія; Солонська, Альона; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Чабан, Наталія; Човган, Олена; Чудакова, Влада; Шалупня, Євгеній; Шевченко, Світлана; Шевченко, Юрій; Шкляр, Анатолій; Якубова, ЛюдмилаДо збірника увійшли матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументМова і соціум: етнокультурний аспект : матеріали VІІI Міжнародної наукової інтернет-конференції(Бердянський державний педагогічний університет, 2020)У збірнику вміщено доповіді учасників VІIІ Міжнародної наукової інтернет-конференції «Мова і соціум: етнокультурний аспект» (21–22 жовтня 2020 р.). Матеріали збірника можуть бути корисними для широкої філологічної аудиторії.
- ДокументФункціювання еритажної мови українських емігрантів у Німеччині: огляд проблеми(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Загороднова Вікторія ФедорівнаДеякі українці живуть за кордоном вже протягом декількох поколінь і до сьогодні зберегли свою мову і культуру. Проте за цей час їхня рідна мова зазнала змін і деформацій. Особливий інтерес викликає успадкована українська мова другого, третього поколінь емігрантів, оскільки засвоєння її проходить в умовах обмеженого україномовного середовища.
- ДокументДидактична комунікація на уроці української мови у вимірі риторизації(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Нищета Володимир АнатолійовичПедагогічне спілкування охоплює навчальну діяльність і всі аспекти освітнього процесу в закладах середньої освіти в широкому розумінні, які стосуються педагогів, учнів і батьків: позанавчальну діяльність, увесь спектр систематичних та епізодичних заходів позакласної роботи з навчального предмета, виховну роботу класного керівника, спілкування на перервах, телефонну комунікацію, листування з батьками тощо.
- ДокументФункціювання маркерів соціального статусу в епістолярній спадщині Олени Теліги(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Павлик Неля ВіленівнаПри вивченні різних типів дискурсу доцільно враховувати кілька аспектів, а саме: лінгвістичний, прагматичний, соціолінгвістичний, психологічний тощо. Саме аналіз прагматики дискурсивних одиниць дозволяє встановити правила породження епістолярних текстів, простежити за їх функціюванням у різних умовах комунікації.
- ДокументСучасні тенденції у вживанні варіантних форм орудного відмінка іменників в українській літературній мові(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Юносова Валентина ОлександрівнаМета пропонованого дослідження полягає в з’ясуванні особливостей функціювання варіантних форм орудного відмінка іменників у сучасній українській літературній мові.
- ДокументФункционально-семантические группы вводных компонентов в русском языке(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Гвоздь Олександра АндріївнаВводные конструкции были выделены в отдельный класс в начале XIX века. В истории русского синтаксиса их относили вначале к определенным группам наречий, затем – к модальным частицам, в XX веке вводные слова и словосочетания утвердились как самостоятельная грамматическая категория в качестве средств формирования и выражения субъективно-модальных значений.
- ДокументАктивізація мовленнєвої діяльності школярів на уроках словесності за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Алєксєєва Лариса ОлександрівнаПерехід України до інформаційної моделі побудови суспільства вимагає від педагога бути обізнаним у галузі інформаційно-комунікаційних технологій, вільно орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти й оперувати інформацією, застосовувати інформаційно-комунікаційні технології в професійній діяльності. Сучасна освітня парадигма налаштовує на перехід від пасивних до активних технологій у навчальному процесі.
- ДокументФормально-синтаксична організація безсполучникових складносурядних речень у сучасній українській мові(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Дриг Олександра СергіївнаУ сучасному мовознавстві прийнято розглядати речення в комплексі трьох його аспектів, а саме: формально-синтаксичного, семантико-синтаксичного та комунікативного. Перший аспект, що спрямований у мовну сферу, є одним із основних. Загальною особливістю формально-синтаксичного аспекту всіх конструкцій, як простих, так і складних, є їхня автономність і самодостатність відносно зовнішніх показників. Безсполучникові складносурядні речення на сьогодні не достатньо описані з позицій функційно-категорійної граматики.
- ДокументТеоретичні напрацювання у галузі односкладних речень(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Гусак Анна Анатоліївна; Павленко Інна ВолодимирівнаОдноскладні речення – цілком самостійні синтаксичні одиниці, що становлять своєрідну щодо структури і змісту синтаксичну категорію з властивими їй різновидами, виявами та функціями. Речення з одним головним членом мають широкі виражальні можливості і специфіку уживання в усіх стилях мовлення, відповідно здавна привертали увагу вчених. Виділяють власне буттєві, або екзистенційні, вказівні та оцінно-буттєві називні односкладні конструкції. Номінативні речення функціюють найчастіше в художніх описах.
- ДокументОсобливості службового листування в галузі міжнародного права(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Гончаренко Марина ВолодимирівнаОдноскладні речення – цілком самостійні синтаксичні одиниці, що становлять своєрідну щодо структури і змісту синтаксичну категорію з властивими їй різновидами, виявами та функціями. Речення з одним головним членом мають широкі виражальні можливості і специфіку уживання в усіх стилях мовлення, відповідно здавна привертали увагу вчених. Виділяють власне буттєві, або екзистенційні, вказівні та оцінно-буттєві називні односкладні конструкції. Номінативні речення функціюють найчастіше в художніх описах.
- ДокументТрактування символіки Сатурна в поезіях Анни-Варні Кантодеа (з альбому «Songs from the inverted womb»)(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Гагара Тетяна ВолодимирівнаОбраз Анни-Варні Кантодеа – один із найбільш загадкових у культурі початку ХХ століття. Анна-Варні додає нового сенсу поезії: вона не повинна виховувати або повчати, вона має бути настільки надреальною, щоб викликати глибокі емоції в людини, яка з нею стикається. Основні функції мистецтва, на думку Анни-Варні, – викликати катарсис, духовно очищувати людину та мати терапевтичний ефект.
- ДокументЗвертання в структурі речень спонукальної модальності(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Ганзина Віталіна ОлегівнаЗавдяки мові людина виражає свої думки, почуття й волевиявлення. Потреби такого спілкування забезпечують різні типи речень, які мають великі можливості для якнайточнішого вираження змісту повідомлюваного та передачі різноманітних відношень. Вияв конкретного зв'язку змісту, вираженого в реченні, з дійсністю називають модальністю.
- ДокументТипологія односкладних номінативних речень у прозових творах Миколи Хвильового(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Дрюк Наталія Олександрівна; Концур Тетяна ВасилівнаВ історії культури нашого народу є діячі, які яскраво й багатогранно відобразили у своїй творчості неповторну душу народу, його національну своєрідність та поетичну вдачу.
- ДокументСемантико-функційний потенціал порівняльних конструкцій у романі «Якби» Ірен Роздобудько(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Євтушина Тетяна Олександрівна; Сорочинська Єлизавета ОлександрівнаХудожня мовотворчість пов’язана з безперервним пошуком слова, оскільки саме в мовній скарбниці письменник черпає найбільш вдалі засоби для репрезентації авторського «я».
- ДокументПонятие пространственного концепта в современной научной парадигме(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Євстаф’єва Єлизавета ВолодимирівнаИзучение некоторых концептов, а также пространственной лексики, формирующих категорию пространства, началось представителями Московской семантической школы, которые описывают пространство как «онтологическую, глобальную и всепроникающую категорию».
- ДокументДиглосія київської держави як соціолінгвістичний феномен(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Захарченко Таїса КостянтинівнаСтановлення та соціокультурний розвиток Київської держави визначено багатьма досягненнями, однак саме мова та християнство стали пігрунтям консолідації нації.
- ДокументТипологія мовних символів(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Запорожець Наталя МиколаївнаМовні символи вивчає семіотика – порівняно молода наукова дисципліна, яка сформувалася тільки у XX ст. Вона не має чітко окресленого предмета дослідження. Будь-яке явище або процес, що розглядаються з точки зору їх знакового втілення, можуть стати предметом аналізу, що й свідчить про актуальність обраної теми.
- ДокументОсобенности дефиниции художественного дискурса(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Курочка Євгенія ГеннадіївнаВ начале ХХІ века проблема дискурса является одной из самых актуальных и популярных в гуманитарных исследованиях. Множественное количество определений дискурса в украинской и зарубежной лингвистике не дает общепринятой дефиниции понятия «дискурс». В исследовательских концепциях прослеживается не только разная трактовка дискурса, но и включение в его определение понятия текста.