Навчально-методичні посібники
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні посібники за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументEnglish through Barriers(Бердянськ : Видавець Ткачук О.В., 2013) Глазкова, Ірина Яківна; Школа, Ірина ВікторівнаСтруктура і зміст навчального посібника відповідають вимогам до організації повноцінної аудиторної та самостійної роботи студентів в умовах кредитно-трансферної системи навчання у вищих навчальних закладах. «English. Learning through Barriers», до якого додається CD диск з аудіо підтримкою, складається з двох частин (матеріал для аудиторної та самостійної роботи), орієнтовної програми з дисципліни та додатків, що містять граматичний довідник, приклади оформлення листів, алгоритми реферування прочитаного, матеріалів фахового спрямування. Для аудиторної роботи студентів передбачено п’ять залікових кредитів, що включають 10 змістових модулів, перед кожним з них авторами подано відповідний тезаурус. Навчальний матеріал кожного заняття підібраний за англійською версією модульного навчання, згідно з якою зміст кожного модуля сконцентровано навколо центральної ідеї, похідні якої і відтворено в змісті практичних занять. Так, змістовий модуль “Accommodations” передбачає таку тематику чотирьох практичних занять: “Houses around the World”, “Buying a House”, “The American Home”, “We Are Building a House of Our Own”.
- ДокументТеорія та методика роботи з дитячим хоровим колективом(Видавець Ткачук О.В., 2014) Григор'єва, Вікторія ВікторівнаНавчально-методичний посібник містить навчальну програму з дисципліни «Теорія та методика роботи з дитячим хоровим колективом», зміст лекційного курсу, плани практичних занять, тематику самостійної роботи та методичні рекомендації щодо опрацювання матеріалу; тестові завдання для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напряму підготовки 6.020204 Музичне мистецтво*. Посібник адресований вчителям музики, керівникам дитячих хорових колективів, студентам музично-педагогічних факультетів вищих навчальних закладів, які навчаються за кредитно - трансферною системою.
- ДокументВступ до германістики (кредитно-трансферний курс для студентів-германістів першого курсу)(Видавець Ткачук О.В., 2015) Дуброва, Оксана Володимирівна; Халабузар, Оксана АнатоліївнаПосібник містить навчальну програму, теоретичний та практичний блоки курсу, структуровані за кредитно-трансферною системою. Розглянуто історіографію германістики, її науковий апарат; закономірності розвитку германських мов; методи порівняльно історичного та типологічного вивчення мов для подальших наукових пошуків; стисло викладено фонетику і морфологію готської мови, оскільки для неї характерна архаїчність окремих рис, що є основою для типологічних досліджень германських мов; особливості словотвору та синтаксису. Практичний блок містить завдання та етимологічні задачі з порівняльної граматики та фонетики германських мов, тексти готською мовою для читання, питання та завдання для самоконтролю та модульного контролю.
- ДокументМетодика організації індивідуальної роботи в процесі формування у дітей дошкільного віку елементарної математичної компетентності(Бердянськ : Видавець Ткачук О.В., 2015) Зайцева, Лариса ІванівнаПропонований посібник укладений відповідно до навчального плану дисципліни "Методика організації індивідуальної роботи в процесі формування у дітей дошкільного віку елементарної математичної компетентності" для студентів за напрямом підготовки 6.010101 Дошкільна освіта. У посібнику подано навчальну програму, тематику та короткий зміст лекційного матеріалу, практичні заняття й методичні рекомендації щодо їх проведення, список базової та допоміжної літератури, глосарій, додатки
- ДокументПрактична фонетика англійської мови(ФО-П Ткачук О. В., 2016) Дуброва, Оксана ВолодимирівнаНавчальний посібник «Практична фонетика англійської мови» укладений на засадах кредитно-трансферної системи відповідно до навчально плану дисципліни «Практична фонетика англійської мови», що викладається для студентів напряму підготовки 6.020303 Мова і література (англійська, болгарська). Навчальний посібник містить навчальну програму, вступний фонетично-корективний та основний практичний блоки курсу, структуровані за кредитно-трансферною системою. До посібника ввійшли тлумачення артикуляції голосних і приголосних, правила наголосу та інтонування, значна кількість вправ, орієнтованих на формування слухо-вимовних навичок студентів, відпрацювання та автоматизації навичок англійської вимови; проінтонований матеріал для читання та заучування напам’ять; велика кількість ідіом та прислів’їв, що максимально наближує студентів до звичаїв, традицій та історії країни, мову якої вони вивчають.
- ДокументТеоретична фонетика англійської мови(Ткачук О. В., 2016) Дуброва, Оксана ВолодимирівнаНавчальний посібник «Теоретична фонетика англійської мови» укладений на засадах кредитно-трансферної системи відповідно до навчального плану дисципліни «Теоретична фонетика англійської мови», що викладається для студентів напряму підготовки 6.020303 Мова і література (англійська, болгарська). Навчальний посібник містить навчальну програму, теоретичний та практичний блоки курсу, структуровані за кредитно-трансферною системою. У посібнику розглянуто основні аспекти фонетичної теорії та практики англійської мови в сучасній лінгвістиці, фонетична система англійської мови, поділ на склади, акцентна структура слова, фразовий наголос, ритм та інтонація, територіальні варіанти вимови сучасної англійської мови. Практичний блок містить різноманітні завдання та контрольні запитання, тексти для самостійного читання, питання та завдання для самоконтролю та семестрового контролю. Посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, які спеціалізуться у галузі іноземної філології, аспірантів, магістрантів, викладачів і всіх, хто цікавиться теорією англійської мови.
- ДокументФізичне виховання дітей раннього віку(Просвіта, 2017) Кот, Надія Андріївна; Семеняко, Юлія БорисівнаУ посібнику подається інформаційно-методичне забезпечення навчальної дисципліни «Фізичне виховання дітей раннього віку». У ньому розглянуто загальні питання теорії фізичного виховання дітей раннього віку, динаміку вікових фізіологічних та рухових змін, а також методику проведення різних форм роботи з фізичного виховання в групах раннього віку. Представлено навчальну програму, стислий зміст лекційного матеріалу, тематику практичних занять, рекомендовану базову й допоміжну літературу, самостійні та індивідуальні завдання, питання для самоконтроля, глосарій і додатки. Пропонований навчальний посібник, призначений для студентів, викладачів вищих педагогічних навчальних закладів спеціальності «Дошкільна освіта».
- ДокументМетодика роботи з хореографічним колективом: теорія і практика(Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2020) Мартиненко, Олена ВолодимирівнаПідручник побудовано на нових концептуальних засадах освіти в Україні з акцентом на практико-орієнтоване навчання. Його зміст розкриває основні завдання та напрями роботи керівника хореографічного колективу відповідно до освітніх потреб та вимог часу. Матеріал поєднує традиційні і нові підходи до навчання хореографії в системі позашкільної освіти, містить розробки конспектів занять та іншу допоміжну інформацію, корисну в роботі хореографа. Підручник-практикум побудований на принципах стабільності і мобільності та виконує освітню, розвивальну, виховну і дослідницьку функції. Матеріал призначений для здобувачів вищої освіти хореографічного профілю мистецького та педагогічного напрямів (галузь знань: 02 Культура і мистецтво, 01 Освіта/Педагогіка), викладачів закладів освіти, практиків (учителів хореографії, керівників дитячих хореографічних колективів), аспірантів.
- ДокументОсвітнє середовище закладу дошкільної освіти: технології проєктування(Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2021) Рейпольська, Ольга; Зайцева, Лариса Іванівна; Луценко, Ірина; Цвєткова, Ганна; Гудим, І.; Луценко, В.Навчально-методичний посібник «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти: технології проєктування» підготовлений колективом співробітників лабораторії дошкільної освіти та виховання Інституту проблем виховання НАПН України за результатами прикладного дослідження. У посібнику презентовано технології проєктування освітнього середовища в закладі дошкільної освіти для індивідуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. Перспективність проєкту наукового дослідження полягає в можливості проєктування освітнього середовища ЗДО та оптимізації педагогічної діяльності в ньому на засадах цілепокладання, комплексності, партнерства та інноваційності в організації процесу становлення й індивідуального розвитку особистості в старшому дошкільному віці. Цільовою групою користувачів є: вихователі, методисти, завідувачі закладів дошкільної освіти, слухачі закладів післядипломної педагогічної освіти, викладачі закладів вищої освіти, аспіранти, студенти спеціальності «Дошкільна освіта».
- ДокументТеорія та практика перекладу для майбутнього вчителя(Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2021) Khalabuzar, OksanaПропонований інтерактивний посібник містить англомовний лекційний матеріал, методичні рекомендації щодо проведення практичних занять, вправи та список літератури. Зміст лекцій англійською мовою містить відомості щодо загальнотеоретичних основ перекладу, класифікації видів перекладу, засобів адекватного перекладу різних мовних одиниць, понять і явищ англійської мови українською; принципів та плану аналізу лексико-граматичних трансформацій у спеціальних текстах професійної тематики; лексико-граматичних питань перекладу. Запропоновані матеріали мають посилання на актуальні ресурси мережі Інтернет, що надає студентам можливість для самоосвіти. Посібник має інформативну теоретичну складову та завдання, вправи, орієнтовані на формування та удосконалення навичок перекладу. Залежно від рівня підготовки завдання можуть виконуватися під керівництвом викладача або пропонуватися ним для самостійної роботи студентів. Передбачено активізацію діяльності студентів, орієнтовану на удосконалення знань та вмінь; завдання відповідно до змісту та проблематики супроводжуються добором вправ і завдань, активних посилань на джерела мережі Інтернет, Qrcodes, які розвивають комунікативні уміння, необхідні в умовах інформатизованого суспільства.
- ДокументТанцювальна скарбничка запорізького краю(2022) Мартиненко, Олена Володимирівна; Смолка, Ольга Миколаївна; Павленко, Руслан ВалентиновичНавчально-методичний посібник розкриває актуальність упровадження регіонального компонента в зміст освітнього процесу ЗЗСО, ЗПО та клубних установ. У змісті посібника представлено життєвий і творчий шлях відомого балетмейстера, методиста-хореографа, збирача танцювального фольклору Запорізького регіону Захара Сизоненка. Надано зразки запису хороводів і побутових танців за матеріалами книги В. Чміля «Танці Запорізького краю в обробці З. Сизоненка» (2011), музичний супровід до танців (нотний матеріал), зразки костюмів Запорізького краю, приклади тематично-пізнавальних занять з української хореографії для дітей молодшого шкільного віку й навчальна програми з хореографії з висвітленням регіонального компонента. На допомогу хореографам-практикам пропонуються відеозразки представлених у посібнику танців, розібраних і записаних здобувачами вищої освіти спеціальності «Хореографія» Бердянського державного педагогічного університету. Навчальний посібник призначено для науково-педагогічних працівників і здобувачів вищої освіти хореографічного напрямку, керівників хореографічних колективів і гуртків, учителів хореографії ЗЗСО, а також усіх зацікавлених проблемами народного танцювального мистецтва.
- Документ4 Elements in the ESL/EFL Classroom: a Teacher’s Handbook of Activities(Житомир: Видавець ПП “Євро-Волинь”, 2024) Shkola, Irуna; Saliuk, Bohdana; Shevchenko, MarynaIn the dynamic realm of language teaching, the manual “4 Elements in the ESL/EFL Classroom: a Teacher’s Handbook of Activities” emerges as a collaborative effort by a team of dedicated authors – Irуna Shkola, Bohdana Saliuk, and Maryna Shevchenko. Tailored for both in-service and pre-service English teachers and aspiring educators in the field of English language and foreign literature, this guide focuses on the essential language skills: listening, reading, writing, and speaking. It corresponds to the context of the innovative model of training of pre-service English language teachers, “New Generation School Teachers,” developed in cooperation with the British Council in Ukraine and the Ministry of Education and Science of Ukraine. It can be used during the implementation of the module “Teaching listening, reading, writing, speaking in English” of the educational component “Methods of teaching the subject (English language and foreign literature)”. What sets this handbook apart is its innovative approach, where each language activity is associated with one of the four natural elements – fire, air, water, and earth. The meticulously crafted structure of the manual provides clear instructions, learning objectives, and versatile options, including the integration of digital technologies. This not only facilitates the creation of engaging and diverse English lessons but also streamlines the teacher’s preparation time. It’s worth noting that the activities presented in this book are not tied to specific topics, offering educators the flexibility to implement them across various subjects. Furthermore, each activity comes with additional variations to accommodate students’ language proficiency levels or to target the development of different language skills.