Кафедра психології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра психології за Автор "Сердюк, Наталія Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДіагностика та психотерапія ПТСР : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2024) Сердюк, Наталія ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Діагностика та психотерапія ПТСР» є формування теоретичних знань про психологічну сутність ПТСР, причини його виникнення та механізми розвитку, а також практичної підготовки для забезпечення психологічної допомоги особистості з ознаками ПСТР. Основними завданнями вивчення дисципліни «Діагностика та психотерапія ПТСР» є: 1) засвоєння студентами поняття ПСТР та причин його виникнення; 2) формування знань про основні симптоми ПСТР та динаміку їх прояву; 3) ознайомлення із методами діагностики ПТСР 4) оволодіння основами різних підходів у психотерапії ПСТР.
- ДокументОснови психокорекції з практикумом : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік для ОПП Психологія(БДПУ, 2024) Сердюк, Наталія ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Основи психокорекції з практикумом» є: розглянути теоретичні основи психологічної корекційної роботи; розглянути державну політику щодо практичної психологічної допомоги населенню; виховувати повагу до принципів загальнолюдської моралі; розвивати у студентів здібності надання практичної психокорекційної допомоги. Основними завданнями вивчення дисципліни «Основи психокорекції з практикумом» є: ознайомити студентів із загальними основами психологічної корекції, її предметом, завданнями та методами; розглянути характеристику складових частин психологічної корекції, закономірностей та принципів цього процесу; розвиток у майбутніх психологів здатності до аналітичного осмислення психологічної дійсності, навчання їх творчих підходів до визначення практичних дій у нестандартних психологічних ситуаціях, уміння приймати рішення (найбільш вдалі) у відповідності до закономірностей, принципів надання практичної психологічної допомоги.
- ДокументОснови психологічного консультування з практикумом : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2024) Сердюк, Наталія ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Основи психологічного консультування з практикумом» є: - розглянути теоретичні основи психологічного консультування; - розглянути державну політику щодо надання психологічної допомоги населенню; - виховувати повагу до принципів загальнолюдської моралі; - розвивати у студентів здібності до роботи в галузі надання психологічної допомоги, сприяти підвищенню їх загальнокультурного рівня. Основними завданнями вивчення дисципліни «Основи психологічного консультування з практикумом» є: - ознайомити студентів із загальними основами психологічного консультування, предметом, завданнями та методами роботи; - розглянути характеристику складових частин процесу надання консультативної допомоги, закономірності та принципи цього процесу; - розвивати у майбутніх психологів здатність до аналітичного осмислення психологічної дійсності, навчання їх творчим підходам до визначення практичних дій у нестандартних психологічних ситуаціях, уміння приймати рішення (найбільш вдалі) у відповідності до принципів та закономірностей процесу надання практичної психологічної допомоги.
- ДокументОсобливості роботи тренера з різними віковими групами : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2024) Сердюк, Наталія ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Особливості роботи тренера з різними віковими групами» є ознайомити майбутніх тренерів з технологічними аспектами діяльності психолога при тренінговій роботі з різними віковими групами, сприяти особистісному зростанню та професійному становленню майбутніх психологів-тренерів. Основними завданнями вивчення дисципліни «Особливості роботи тренера з різними віковими групами» є: 1) сприяти набуттю майбутніми психологів-тренерів теоретичних знань з питань роботи психолога з особистостями різних вікових груп; 2) сприяти формуванню у майбутніх психологів-тренерів професійних навичок та умінь розробляти та проводити тренінгові заняття у різними віковими групами; 3) сприяти вихованню у майбутніх психологів-тренерів професійної компетентності.
- ДокументПсихологічна служба : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2024) Сердюк, Наталія ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Психологічна служба» є: - ознайомити здобувачів освіти з призначенням та організацією психологічної служби в освітніх, медичних, спортивних та відомчих галузях, розкрити умови психологічного забезпечення робочого процесу та здійснення психологічного супроводу розвитку та життєдіяльності особистості різного віку; - сприяти особистісному зростанню та професійному становленню майбутніх практичних психологів. Основними завданнями вивчення дисципліни «Психологічна служба» є: 1) сприяти набуттю майбутніми практичними психологами теоретичних знань з питань: призначення та основних функцій психологічної служби, а також шляхів її розбудови в сучасних умовах; особливостей організації психологічної служби в освітніх та відомчих закладах; основних принципів та видів діяльності практичних психологів; 2) сприяти формуванню у майбутніх практичних психологів: професійних навичок та умінь роботи з документально-методичними матеріалами; навичок та умінь розробки плануючої документації; навичок та умінь розробки, підготовки та проведення психологічних просвітницьких та профілактичних заходів; 3) сприяти вихованню у майбутніх практичних психологів професійної компетентності.
- ДокументПсихологічна служба в закладах освіти : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Сердюк, Наталія ІванівнаМета та предмет курсу: - ознайомити здобувачів освіти з призначенням та організацією психологічної служби в системі освіти, розкрити умови психологічного забезпечення навчально-виховного процесу та здійснення психологічного супроводу розвитку та життєдіяльності учнів протягом навчання в школі; - сприяти особистісному зростанню та професійному становленню майбутніх практичних психологів. Основними завданнями вивчення дисципліни «Психологічна служба» є: 1) сприяти набуттю майбутніми практичними психологами теоретичних знань з питань: призначення та основних функцій психологічної служби, а також шляхів її розбудови в сучасних умовах; особливостей організації психологічної служби в освітніх закладах; основних принципів та видів діяльності практичних психологів; 2) сприяти формуванню у майбутніх практичних психологів: професійних навичок та умінь роботи з документально-методичними матеріалами; навичок та умінь розробки плануючої документації; навичок та умінь розробки, підготовки та проведення психологічних просвітницьких та профілактичних заходів; 3) сприяти вихованню у майбутніх практичних психологів професійної компетентності.
- ДокументПсихологічна служба в закладах освіти : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік для ОПП Початкова освіта(БДПУ, 2024) Сердюк, Наталія ІванівнаМета та предмет курсу: • ознайомити здобувачів освіти з призначенням та організацією психологічної служби в системі освіти, розкрити умови психологічного забезпечення навчально-виховного процесу та здійснення психологічного супроводу розвитку та життєдіяльності учнів протягом навчання в школі; • сприяти особистісному зростанню та професійному становленню майбутніх практичних психологів. Основними завданнями вивчення дисципліни «Психологічна служба» є: 1) сприяти набуттю майбутніми практичними психологами теоретичних знань з питань: призначення та основних функцій психологічної служби, а також шляхів її розбудови в сучасних умовах; особливостей організації психологічної служби в освітніх закладах; основних принципів та видів діяльності практичних психологів; 2) сприяти формуванню у майбутніх практичних психологів: професійних навичок та умінь роботи з документально-методичними матеріалами; навичок та умінь розробки плануючої документації; навичок та умінь розробки, підготовки та проведення психологічних просвітницьких та профілактичних заходів; 3) сприяти вихованню у майбутніх практичних психологів професійної компетентності.
- ДокументПсихологія спортивного колективу : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Сердюк, Наталія ІванівнаМетою навчальної дисципліни є ознайомлення з системою основних понять психології спортивного колективу, з психологічною характеристикою спортивного колективу, з процесом становлення спортивного колективу, з роллю тренера в формуванні спортивного колективу, сформувати уявлення про місце і роль відповідних методик в системі психологічного вивчення спортивного колективу. Основними завданнями вивчення дисципліни психологія спортивного колективу є: · вивчити психологічні особливості спортивного колективу, роль лідера в спортивному колективі; · розкрити психологічні особливості міжособистісних стосунків спортсменів в спортивному колективі; · схарактеризувати роль тренера в формуванні спортивного колективу · оволодіти навичками впливу на спортивний колектив та особистість юного спортсмена.
- ДокументПсихологія стресу : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Сердюк, Наталія ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Психологія стресу» є формування теоретичних знань про психологічну сутність стресу, причини виникнення та механізми розвитку, а також практичної підготовки для забезпечення психологічної допомоги у напрямах: діагностики, психопрофілактики та корекції. Основними завданнями вивчення дисципліни «Психології стресу» є: 1) засвоєння студентами різних підходів до поняття стресу та причин його виникнення; 2) формування знань про різні форми стресу та динаміку їх прояву; 3) ознайомлення із механізмами впливу стресу на поведінкові та емоційні прояви особистості; 4) оволодіння прийомами комплексної діагностики особистості, психологічної корекції стресу, прийомами саморегуляції та індивідуальної профілактики стресу.
- ДокументПсихологія стресу : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік для ОПП Психологія(БДПУ, 2024) Сердюк, Наталія ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Психологія стресу» є формування теоретичних знань про психологічну сутність стресу, причини виникнення та механізми розвитку, а також практичної підготовки для забезпечення психологічної допомоги у напрямах: діагностики, психопрофілактики та корекції. Основними завданнями вивчення дисципліни «Психології стресу» є: засвоєння студентами різних підходів до поняття стресу та причин його виникнення; формування знань про різні форми стресу та динаміку їх прояву; ознайомлення із механізмами впливу стресу на поведінкові та емоційні прояви особистості; оволодіння прийомами комплексної діагностики особистості, психологічної корекції стресу, прийомами саморегуляції та індивідуальної профілактики стресу.
- ДокументРобота психолога з травмою : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Сердюк, Наталія ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Робота психолога з травмою» є формування теоретичних знань про психологічну сутність травми, типологія травм, причини її виникнення та механізми розвитку, а також практичної підготовки для забезпечення психологічної допомоги особистості з травмою. Основними завданнями вивчення дисципліни «Робота психолога з травмою» є: 1) засвоєння студентами поняття травма, її види та причин виникнення; 2) формування знань про основні симптоми травми та динаміку їх прояву; 3) ознайомлення із методами діагностики травми 4) оволодіння практичним інструментарієм роботи з травмою.
- ДокументСпецифіка роботи практичного психолога з дітьми : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Сердюк, Наталія ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Специфіка роботи практичного психолога з дітьми» є ознайомити майбутніх практичних психологів з технологічними аспектами діяльності психолога при роботі з різними віковими групами дітей, сприяти особистісному зростанню та професійному становленню майбутніх практичних психологів. Основними завданнями вивчення дисципліни «Специфіка роботи практичного психолога з дітьми» є: 1) сприяти набуттю майбутніми практичними психологами теоретичних знань з питань особливостей роботи психолога з дітьми; 2) сприяти формуванню у майбутніх практичних психологів професійних навичок та умінь діагностувати психологічні порушення у дітей; навичок та умінь підготовки та проведення психологічних заходів; 3) сприяти вихованню у майбутніх практичних психологів професійної компетентності.