Перегляд за Автор "Богдан, Валерій Володимирович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументHow to make home reading classes more effective(Бердянський державний педагогічний університет, 2016) Богдан, Валерій ВолодимировичIt is the purpose of this article to discuss ways to improve the efficiency of foreign language teaching in general and home reading in particular. The necessity of creating an integrated, scientifically and methodologically well thought-out system of home reading classes for the 1st - 5th- year students of foreign language departments at universities on modern linguistic material is substantiated. Some efficient methods for developing speech competence of students in the four major language skills are suggested.
- ДокументАнглійська мова (VІІ, VIІІ) : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою "Середня освіта (англійська мова та література). Англійська мова" на 2023-2024 н. р. (4 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є розвиток і удосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння) до рівня незалежного користувача, що має забезпечити уміння ефективно та гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального, академічного та професійного спілкування. Предметом навчальної дисципліни є фонетичні, лексичні, граматичні та синтаксичні особливості англійської мови, знання яких забезпечує можливість ефективно застосовувати навички сприйняття іноземної мови на слух, читання, письма, говоріння у повсякденних ситуаціях та в професійному середовищі.
- ДокументАнглійська мова (VІІ, VIІІ) : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою "Середня освіта (українська мова і література). Англійська мова" на 2023-2024 н. р. (4 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є розвиток і удосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння) до рівня незалежного користувача, що має забезпечити уміння ефективно та гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального, академічного та професійного спілкування. Предметом навчальної дисципліни є фонетичні, лексичні, граматичні та синтаксичні особливості англійської мови, знання яких забезпечує можливість ефективно застосовувати навички сприйняття іноземної мови на слух, читання, письма, говоріння у повсякденних ситуаціях та в професійному середовищі.
- ДокументАнглійська мова (ІІІ, ІV) : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою "Середня освіта (українська мова і література, англійська мова)" на 2023-2024 н. р. (2 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є формування, розвиток і удосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння) до рівня незалежного користувача, що має забезпечити уміння ефективно та гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального, академічного та професійного спілкування. Предметом навчальної дисципліни є фонетичні, лексичні, граматичні та синтаксичні особливості англійської мови, знання яких забезпечує можливість ефективно застосовувати навички сприйняття іноземної мови на слух, читання, письма, говоріння у повсякденних ситуаціях та в професійному середовищі.
- ДокументАнглійська мова : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою "Середня освіта (українська мова і література, англійська мова)" на 2024-2025 н.р. (1 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є практичне володіння англійською мовою на рівні B2 відповідно до загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (CEF) та в обсязі, необхідному для ситуативного та професійного спілкування. У процесі досягнення цієї мети здобувачі вищої освіти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності, сформованої на основі мовної, соціокультурної, мовленнєвої компетентностей. Також здобувачі оволодівають навичками, необхідними для подальшої самостійної роботи з мовним матеріалом для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та професійної діяльності. Предметом навчальної дисципліни є фонетичні, лексичні, граматичні та синтаксичні особливості англійської мови, знання яких забезпечує можливість ефективно застосовувати навички сприйняття іноземної мови на слух, читання, письма, говоріння у повсякденних ситуаціях та в професійному середовищі.
- ДокументАнглійська мова: силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою "Середня освіта (українська мова і література). Англійська мова" на 2024-2025 н.р. (3 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є практичне володіння англійською мовою на рівні B2 відповідно до загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (CEF) та в обсязі, необхідному для ситуативного та професійного спілкування. У процесі досягнення цієї мети здобувачі вищої освіти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності, сформованої на основі мовної, соціокультурної, мовленнєвої компетентностей. Також здобувачі оволодівають навичками, необхідними для подальшої самостійної роботи з мовним матеріалом для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та професійної діяльності. Предметом навчальної дисципліни є фонетичні, лексичні, граматичні та синтаксичні особливості англійської мови, знання яких забезпечує можливість ефективно застосовувати навички сприйняття іноземної мови на слух, читання, письма, говоріння у повсякденних ситуаціях та в професійному середовищі.
- ДокументДілова англійська мова : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою "Середня освіта (англійська мова та література). Англійська мова" на 2023-2024 н. р. (4 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є сформувати у здобувачів вищої освіти високий рівень мовної компетенції у сфері ділової комунікації, підготовити кваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців, які володіють діловою англійською мовою й уміють ефективно нею спілкуватись у професійному середовищі за загальними темами бізнесу, беручи участь у міжнародних конференціях і проектах, розуміють загальні питання структури та задач бізнес-сектору, роботи державних і приватних компаній, стилів управління, ділового етикету; здатні складати відповідні ділові документи. Предметом навчальної дисципліни є особливості формування міжкультурної комунікативної компетенції на основі моделювання реальних ситуацій ділової взаємодії.
- ДокументДілова англійська мова : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою "Середня освіта (математика)" на 2023-2024 н. р. (1 курс магістратури)(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є сформувати у здобувачів вищої освіти високий рівень мовної компетенції у сфері ділової комунікації, підготовити кваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців, які володіють діловою англійською мовою й уміють ефективно нею спілкуватись у професійному середовищі за загальними темами бізнесу, беручи участь у міжнародних конференціях і проектах, розуміють загальні питання структури та задач бізнес-сектору, роботи державних і приватних компаній, стилів управління, ділового етикету; здатні складати відповідні ділові документи. Предметом навчальної дисципліни є особливості формування міжкультурної комунікативної компетенції на основі моделювання реальних ситуацій ділової взаємодії.
- ДокументДілова англійська мова : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою "Середня освіта (українська мова і література). Англійська мова" на 2023-2024 н. р. (4 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є сформувати у здобувачів вищої освіти високий рівень мовної компетенції у сфері ділової комунікації, підготовити кваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців, які володіють діловою англійською мовою й уміють ефективно нею спілкуватись у професійному середовищі за загальними темами бізнесу, беручи участь у міжнародних конференціях і проектах, розуміють загальні питання структури та задач бізнес-сектору, роботи державних і приватних компаній, стилів управління, ділового етикету; здатні складати відповідні ділові документи. Предметом навчальної дисципліни є особливості формування міжкультурної комунікативної компетенції на основі моделювання реальних ситуацій ділової взаємодії.
- ДокументЕквівалентність різнорівневих одиниць : формальний аспект приєднувальних конструкцій і складних речень(Бердянський державний педагогічний університет, 2011) Богдан, Валерій ВолодимировичУ роботі розглянуті схожі й відмінні, облігаторні й факультативні риси формальної організації приєднувальних конструкцій і складних речень на прикладі складнопідрядних. Уточнена класифікація приєднувальних частин у приєднувальних конструкціях, запропоновані критерії відмежування приєднувальних конструкцій від інших складних синтаксичних одиниць. Зроблено висновок про еквівалентність різнорівневих одиниць – приєднувальних конструкцій і складних речень – з погляду їх стройових основ.
- ДокументКритерії розрізнення приєднувальних конструкцій і споріднених синтаксичних одиниць(Чернівецький національний університет, 2011) Богдан, Валерій ВолодимировичРоботу присвячено порівнянню структурних, семантичних і комунікативно-прагматичних особливостей приєднувальних конструкцій і парцельованих речень на матеріалі різножанрових текстів сучасної англійської, української та російської мов. Запропоновано критерії розрізнення приєднувальної конструкції та парцельованого речення.
- ДокументПрактикум з домашнього читання за романом Лимана Френка Баума «Чарівник Країни Оз»(БДПУ, 2023) Богдан, Валерій Володимирович; Шиманович, Ірина ВікторівнаНавчальний посібник знайомить з твором Лимана Френка Баума, відомого американського дитячого письменника, автора серії казок про країну Оз. Роман «Чарівник Країни Оз», сюжет якого відрізняється динамічністю та цікавою інтригою, написано живою розмовною мовою й у свій час два роки поспіль очолював список бестселерів. Різноманітні вправи посібника сприяють покращенню навичок читання та говоріння, а також розширенню активного лексичного запасу здобувачів вищої освіти. Посібник адресований здобувачам вищої освіти філологічних вузів і факультетів іноземних мов, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Середня освіта (українська мова і література). Англійська мова» та «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)», учням старших класів спеціалізованих шкіл, ліцеїв і гімназій, а також широкій читацький аудиторії з рівнем володіння англійською мовою не нижче В1 (згідно з Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти).
- ДокументПриєднувальні конструкції: проблема їх розрізнення та доцільність вивчення у загальноосвітній школі(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Богдан, Валерій ВолодимировичАктивний мовний та інтелектуальний розвиток учнів старших класів, їхнього творчого мислення, мовного чуття і смаку, усвідомленої мовної поведінки та умінь, мовленнєвого самовдосконалення неможливі без опанування усім багатством виражальних можливостей сучасної літературної мови, включаючи синтаксичні засоби, які виходять за рамки речення. Проте у методиці навчання мови ще недостатньо представлені способи, прийоми та методи формування образного й емоційного писемного мовлення школярів, розвитку їхнього красномовства, навичок редагування текстів, що зумовлює потребу в удосконаленні системи вивчення текстоутворювальних категорій та закономірностей побудови тексту, яка б включала методику вивчення одиниць експресивного синтаксису взагалі та приєднувальної конструкції (ПК) зокрема. У роботі представлена характеристика структурних і семантичних особливостей ПК, з метою розробки оптимальної методології навчання цієї текстової одиниці експресивного синтаксису на уроках української мови. Облігаторними параметрами ПК є фіксована двокомпонентна побудова (перша – базове висловлення (БВ), друга – підпорядкована їй приєднана частина (ПЧ), прикріплена приєднувальним сполучним засобом (ПСЗ). Факультативними параметрами є: кількість ПЧ у межах ПК, контактна / дистантна позиція ПЧ, своєрідність ПСЗ (повторюваність або її відсутність), наявність необов’язкових елементів у складі ПК. Нами виділено такі групи смислових відношень між БЧ і ПЧ: додаткової інформації й уточнення, гіпотези та висновку, причини та наслідку, протиставлення та перелічення. Проаналізовано шкільні програми з української мови (і профільний рівень, і рівень стандарту стандарту) на предмет обсягу матеріалу з текстової проблематики, який пропонується до засвоєння учням 10 – 11 класів і обґрунтовано доцільність вивчення ПК на уроках української мови.
- ДокументПропозиціональні відношення в рамках приєднувальних конструкцій і складнопідрядних речень(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2003) Богдан, Валерій ВолодимировичУ тезах проаналізовано пропозиціональні відношення в рамках приєднувальних конструкцій і складнопідрядних речень. Зроблено висновок, що стрижневі для приєднувальної конструкції змістові домінанти аддитивності та оцінки конкретизуються в таких пропозиціональних значеннях: додаткової інформації й уточнення, гіпотези та висновку, причини та наслідку, протиставлення та перелічення.
- ДокументПрофесійна етика вчителя : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою "Середня освіта (мова і література (англійська))" на 2023-2024 н. р. (2 курс магістратури)(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є ознайомлення здобувачів вищої освіти з предметом, об'єктом, загальними принципами професійної етики, сутністю професійної деонтології та моральних кодексів, специфікою педагогічної етики у ВНЗ, сутністю та призначенням етикету та його місцем у професійній культурі педагога, значенням іміджу викладача в корпоративній культурі навчального закладу. Предметом навчальної дисципліни є основні етичні положення, що мають значення для професійної діяльності педагога.
- ДокументСкладні синтаксичні одиниці текстового рівня : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою "Середня освіта (англійська мова та література)"на 2023-2024 н. р. (3 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Богдан, Валерій ВолодимировичМетою курсу є теоретична підготовка майбутніх мовознавців, яка передбачає знання основ теорії складних синтаксичних одиниць, її сучасного стану, структури та складових тексту, правил і закономірностей їхнього функціонування. Предметом навчальної дисципліни є формальна будова та семантико-прагматичні функції складних синтаксичних одиниць.
- ДокументСпіввідношення лексико-граматичних форм підрядних приєднувальних конструкцій і складнопідрядних речень у сучасній англійській мові(Вісник Харківського національного університету, 2002) Богдан, Валерій ВолодимировичУ статті розглянуто приєднувальні конструкції та складнопідрядні речення з погляду тотожності / опозиції їхніх лексико-граматичних форм. Зроблено висновок, що як збіг лексико-граматичних форм в частинах підрядних приєднувальних конструкцій і складнопідрядних речень, так і їхнє протиставлення сприяють не тільки формальній єдності даних білатеральних одиниць, але й їхньому функціонуванню як семантично згуртованих конструкцій, що збігається з висновками дослідників складносурядних речень і приєднувальних конструкцій з сурядним приєднувальним зв'язком.
- ДокументСпіви Землі: біологія та екологія в літературі та культурі(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Астапова, Вероніка Алімівна; Белімова, Т. В.; Богдан, Валерій Володимирович; Боговін, Ольга Володимирівна; Бондарева, О. Є.; Борзенко, О. І.; Будний, В. В.; Варецька, С. О.; Вєльчєва, К. О.; Вещикова, О. С.; Волгіна, О. О.; Гагара, Т. В.; Ганошенко, Ю. А.; Глотов, О. Л.; Годік, К. О.; Головань, Т. П.; Горбань, О. О.; Горбач, Н. В.; Григорчук, Ю. М.; Даниленко, Л. В.; Девдюк, І. В.; Деркачова, О. С.; Дуброва, Оксана Володимирівна; Жаркова, Р. Є.; Жигун, С. В.; Зарва, Вікторія Анатоліївна; Кірєєва, М. В.; Коваленко, Я. С.; Козлова, А. О.; Комаров, С. А.; Корнелюк, Б. В.; Курилова, Ю. Р.; Лановик, З.Б.; Лановик, М.Б.; Левицька, О. С.; Лихацька, В. М.; Лісовська, І. В.; Лущій, С. І.; Матасова, Ю. Р.; Маценка, С. П.; Мітракова, О. О.; Москвітіна, Д. А.; Ніколаєнко, В. М.; Ніколаєнко, К. І.; Новик, Ольга Петрівна; Павлик, Неля Віленівна; Павлюк, О. О.; Петренко-Цеунова, О. І.; Полуляхов, Артем Сергійович; Райбедюк, Г. Б.; Скидан, Я. А.; Сморжевська, О. О.; Соболь, В. О.; Табакова, Ганна Іванівна; Федоренко, О. Б.; Федоряка, Л. Д.; Філоненко, С. О.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Цюп’як, І. К.; Чорний, І. В.; Швець, А. І.; Шиманович, Ірина Вікторівна; Халабузар, Оксана Анатоліївна; Школа, Валентина Миколаївна; Школа, Г. М.; Юносова, Валентина Олександрівна; Юхимук, Я. В.; Янковська, Ж. О.; Янцелевич, О. С.; Groes, Sebastian; Moore, MatthewУ збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень міжнародної наукової конференції, що відбулася на базі факультету філології та соціальних комунікації Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено питанням екології та біології в культурі, літературознавстві, проблематика доповідей спирається на потреби наукового літературознавства та практики викладання літератури у контексті екокритики. Матеріали збірки можуть бути використані вчителями та студентами-філологами, викладачами, аспірантами, а також усіма, хто цікавиться сучасними проблемами дослідження літератури.
- ДокументСтруктурні, семантичні та комунікативно-прагматичні особливості приєднувальних конструкцій і складнопідрядних речень(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2006) Богдан, Валерій ВолодимировичРоботу присвячено аналізу відмінних рис зовнішньо ізоморфних синтаксичних одиниць – приєднувальних конструкцій і складнопідрядних речень. Розглянуто різні підходи до визначення кількості компонентів приєднувальних конструкцій і розширена класифікація приєднуваних частин.
- ДокументФункціонально-комунікативні особливості приєднувальних конструкцій(Бердянський державний педагогічний університет, 2010) Богдан, Валерій ВолодимировичРобота присвячена аналізу засобів з'єднання окремих речень та надречень у більші текстові одиниці, а саме особливостям комунікативної організації частин приєднувальних конструкцій та складнопідрядних речень на матеріалі різножанрових текстів сучасної англійської мови. Зроблено висновок про схожість між механізмом взаємодії тема-рематичних компонентів на рівні речення та на рівні тексту.