Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Школа, Ірина Вікторівна"

Зараз показуємо 1 - 20 з 27
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    English for Students Majoring in History
    (2019) Школа, Ірина Вікторівна; Прядко, Юлія Петрівна
    Навчальний посібник підготовлено для здобувачів вищої освіти спеціальностей 032 Історія та археологія та 014.03 Середня освіта (історія). Метою видання є формування іншомовної комунікативної компетентності студентів на рівні володіння мовою В2, який є стандартом для освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» та забезпечення розвитку, удосконалення умінь і навичок усного та писемного мовлення на професійному та культурологічному рівнях, що становить зміст і специфіку навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах. Посібник підготовлено з урахуванням інноваційних технологій навчання іноземних мов, що сприяє розвитку пізнавальної та творчої активності студентів, містить цікавий виклад інформації, ефективну систему вправ, спрямованих на використання різноманітних способів інтеграції мовленнєвих умінь та мовних знань в рамках теорії та ситуативного контексту відповідно до академічної та професійної сфер студента.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    English through Barriers
    (Бердянськ : Видавець Ткачук О.В., 2013) Глазкова, Ірина Яківна; Школа, Ірина Вікторівна
    Структура і зміст навчального посібника відповідають вимогам до організації повноцінної аудиторної та самостійної роботи студентів в умовах кредитно-трансферної системи навчання у вищих навчальних закладах. «English. Learning through Barriers», до якого додається CD диск з аудіо підтримкою, складається з двох частин (матеріал для аудиторної та самостійної роботи), орієнтовної програми з дисципліни та додатків, що містять граматичний довідник, приклади оформлення листів, алгоритми реферування прочитаного, матеріалів фахового спрямування. Для аудиторної роботи студентів передбачено п’ять залікових кредитів, що включають 10 змістових модулів, перед кожним з них авторами подано відповідний тезаурус. Навчальний матеріал кожного заняття підібраний за англійською версією модульного навчання, згідно з якою зміст кожного модуля сконцентровано навколо центральної ідеї, похідні якої і відтворено в змісті практичних занять. Так, змістовий модуль “Accommodations” передбачає таку тематику чотирьох практичних занять: “Houses around the World”, “Buying a House”, “The American Home”, “We Are Building a House of Our Own”.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Англійська мова, 1 курс : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік
    (2023) Школа, Ірина Вікторівна
    Силабус дисципліни, в чкому представлена тематика, вимоги та оцінювання курсу, метою якого є формування в студентів комунікативної компетентності, що передбачає оволодіння англійською мовою як засобом комунікації в усній і письмовій формах в соціально-побутовій, соціально-культурній та професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, моделей та структур, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок та комунікативних стратегій.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Візуальна грамотність як компонент предметно-мовного інтегрованого навчання англійської мови
    (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2025) Салюк, Богдана Анатоліївна; Школа, Ірина Вікторівна; Смелянська, Вікторія
    У статті досліджується інтеграція стратегій візуальної грамотності в класи англійської мови з предметно-мовним інтегрованим навчанням (CLIL), зокрема вивчається, як твори мистецтва та візуальні організатори можуть покращити засвоєння мови, одночасно розвиваючи знання змісту.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    «Дон Кіхот» М. Сервантеса: еволюція критичної та літературної рецепції
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Школа, Ірина Вікторівна
    Стаття присвячена аналізу специфіки рецепції та інтерпретації роману М. Сервантеса “Дон Кіхот” в літературно-критичному дискурсі. Хронологічно розглянуто основні тенденції оцінки роману “Дон Кіхот” у світовому письменстві та літературознавстві, розкрито їх специфіку та визначено чинники, що впливали на зміну ставлення до сервантесівського твору протягом усієї історії його рецепції. На ції основі, враховуючи зміну наукової парадигми, виникнення на початку ХХ ст. нових теорій і підходів до тлумачення художніх текстів, уточнено етапи сприйняття твору іспанського письменника митцями і науковцями з часу першої публікації роману і до наших днів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Корективний фонетичний курс англійської мови
    (2023) Школа, Ірина Вікторівна
    Силабус дисципліни "Корективний фонетичний курс англійської мови" містить інформацію про тематику, вимоги до здобувача та ситему оцінювання курсу, метоюякого є формування навичок правильної англійської вимови. Предметом навчальної дисципліни є сучасна англійська мова у її фонетичному аспекті. Основними завданнями вивчення дисципліни «Корективний фонетичний курс англійської мови» є: ознайомлення з системою органів мовлення; систематизація знань про голосні та приголосні звуки англійської мови; ознайомлення з артикуляторними змінами голосних та приголосних звуків у мовному потоці (акомодація, асиміляція, елізія та редукція); узагальнення відомостей про типи складів, правила складоподілу та наголосу; ознайомлення з основними інтонаційними моделями сучасної англійської мови; систематизація знань про фонетичну транскрипцію та принципи графічного зображення інтонації.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Лицарський дискурс у "Подорожі..." М. Йогансена та "Поверненні Дон Кіхота" Г. К. Честертона
    (ДЗ “ЛНУ імені Тараса Шевченко", 2010) Школа, Ірина Вікторівна
    Стаття присвячена дослідженню особливостей лицарського дискурсу в “Подорожі…” М. Йогансена та “Поверненні Дон Кіхота” Г. К. Честертона. Автор виділяє характерні риси лицарського роману та досліджує їх трансформацію у творах українського та англійського письменників
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку
    (БДПУ, 2025) Салюк, Богдана Анатоліївна; Богдан, Валерій Володимирович; Balosache Daniela Dumitra; Барболіна, Ганна; Богданова, Марія Ігорівна; Коробов, Михайло; Дедухно, Алла; Коробова, Ольга; Кочубей, Вікторія; Мороз, Андрій Анатолійович; Рябуха, Анастасія; Талавіра, Наталія; Халабузар, Оксана Анатоліївна; Шиманович, Ірина Вікторівна; Бодик, Остап; Булах, Вікторія; Виженко, Юлія; Дементій, Марина; Кондратьєва, Олена Михайлівна; Косюхно, Леся; Морозов, Максим; Панченко, Віолетта; Пилипенко, Тетяна; Пономаренко, Ольга; Давиденко, Олена; Прокопчук, Наталія; Савченко, Дарина; Сизоненко, Наталія; Созанський, Ростислав; Татарін, Володимир Петрович; Хоменко, Алла; Школа, Ірина Вікторівна; Буравенко, Анжеліка; Дамянов, Кирил; Захарова, Наталя Миколаївна; Кірнос, Марина; Колінько, Олена Петрівна; Кондратьєва, Тетяна; Харлан, Ольга Дмитрівна; Khvastova, Marta; Дубров, Іван; Дуброва, Oксана Володимирівна; Бобошко, Марія; Zahnitko, Liliia; Малишівська, Ірина; Оганян, Армаїс; Pelivanova-Petrova, Liudmyla; Черняк, Юлія; Смелянська, Вікторія; Федорова, Устина; Іванісова, Вікторія; Літвіх, Андрій; Єгоров, Євгеній; Матвієнко, Леся
    До збірника увійшли матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції “Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку” (Запоріжжя, 24-25 квітня 2025 р.). Матеріали збірника можуть бути корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів і студентів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Метод проектів як засіб підвищення ефективності навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей
    (Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2014) Школа, Ірина Вікторівна
    У статті проаналізовано зміст і особливості застосування методу проектів із метою підвищення ефективності навчання англійської мови студентів ВНЗ. Обґрунтовано переваги його впровадження як ефективного засобу мотивації студентів до вивчення іноземної мови, розкриття їх інтелектуального та творчого потенціалу, розвитку мовленнєвих умінь і навичок. Акцентовано на формуванні самостійного креативного мислення студентів, що сприятиме практичному використанню набутих знань.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методика навчання предмета (англійська мова і зарубіжна література). Модуль 3. Навчання фонетики, граматики та лексики англійської мови : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік.
    (2023) Школа, Ірина Вікторівна
    Силабус містить інформацію з тематики курсу, вимоги та норми оцінювання з дисципліни Методика навчання предмета (англійська мова і зарубіжна література). Модуль 3. Навчання фонетики, граматики та лексики англійської мови, метою якої є забезпечення основ методичної підготовки здобувачів вищої освіти до реалізації професійних функцій учителя АМ, а саме: • формування в учнів іншомовної фонетичної, граматичної та лексичної компетентностей, виховання, освіта й розвиток учнів засобами АМ на уроці; • науково-методичної та організаційно-методичної роботи з упровадження в освітній процес нових інформаційних технологій навчання ІМ; • навчально-методичної роботи, зокрема з вивчення, узагальнення та розповсюдження нових методів навчання АМ. Удосконалення методичної підготовки майбутнього вчителя відбувається в процесі написання курсових робіт, на педагогічній практиці, на заняттях курсів за вибором.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методика навчання предмета (англійська мова і зарубіжна література). Модуль 4. Навчання аудіювання, читання, письма, говоріння англійською мовою : силабус на 2023-2024 навчальний рік
    (2023) Школа, Ірина Вікторівна
    Силабус дисципліни дає інформацію про тематику, цілі, вимоги та оцінювання курсу, метою якого є забезпечення основ методичної підготовки здобувачів вищої освіти до реалізації професійних функцій учителя англійської мови (АМ), а саме: навчання іноземної мови: формування в учнів іншомовної компетентності в аудіюванні, читанні, письмі, говорінні англійською мовою; науково-методичної та організаційно-методичної роботи з упровадження в освітній процес нових інформаційних технологій навчання іноземних мов; навчально-методичної роботи, зокрема з вивчення, узагальнення та розповсюдження нових методів навчання АМ. Удосконалення методичної підготовки майбутнього вчителя відбувається в процесі написання курсових робіт, на педагогічній практиці, на заняттях курсів за вибором.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до написання і захисту курсових робіт з методики навчання англійської мови
    (2023) Глазкова, Ірина Яківна; Школа, Ірина Вікторівна
    Навчальне видання містить загальні вимоги до підготовки, оформлення, подання і захисту курсових робіт відповідно до навчального плану підготовки здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальності “014.02 Середня освіта. Мова та література (із зазначенням мови) за спеціалізацією 014.021 Англійська мова і література”. Наведено методичні рекомендації про організацію виконання, зміст, структуру, порядок оформлення основної частини і додатків, правила цитування і посилання на використану літературу, процедуру захисту та критерії оцінювання курсових робіт. Для здобувачів освіти, що навчаються за спеціальністю “014.021 Англійська мова і література” та викладачів закладів вищої освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до написання, оформлення і захисту курсових робіт з методики навчання англійської мови
    (2023) Школа, Ірина Вікторівна; Глазкова, Ірина Яківна
    Навчальне видання містить загальні вимоги до підготовки, оформлення, подання і захисту курсових робіт відповідно до навчального плану підготовки здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальності “014.02 Середня освіта. Мова та література (із зазначенням мови) за спеціалізацією 014.021 Англійська мова і література”. Наведено методичні рекомендації про організацію виконання, зміст, структуру, порядок оформлення основної частини і додатків, правила цитування і посилання на використану літературу, процедуру захисту та критерії оцінювання курсових робіт. Для здобувачів освіти, що навчаються за спеціальністю “014.021 Англійська мова і література” та викладачів закладів вищої освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Бальоха, Альона; Візавер, Вiкторiя; Кузьмінський, Анатолій; Біда, Олена; Чичук, Антоніна; Гуттерер, Єва; Кучай, Олександр; Лінтварьова, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Сугейко, Любов; Дегтярьова, Любов; Кабанова, Дар’я; Кравцова, Тетяна; Олійник, Олена; Павлусь, Ольга; Пістряк, Світлана; Семенюк, Наталія; Червяковська, Наталія; Бєдунова, Олена; Дрозд, Лідія; Коробова, Ольга; Кузнецов, Микита; Горецька, Олена Віталіївна; Рига, Галина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Беспалько, Лариса; Бідзіля, Валерія; Бойко, Дарія; Бородін, Олексій; Варданян, Сєда; Щербакова, Надія Миколаївна; Галушкова, Марія; Гладиш, Ганна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Губанова, Олена; Дорошенко, Вікторія; Дудка, Артем; Коваль, Карина Валентинівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Кучерява, Катерина; Малиш, Яна; Матюк, Аліна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Неклеса, Руслана; Нємцева, Наталія; Патика, Вікторія; Пруська, Анастасія; Садовникова, Юлія; Сапранкова, Катерина; Сукова, Марія; Тімченко, Карина; Чемоніна, Лада В’ячеславівна ; Трушлякова, Вікторія; Удовенко, Анна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федюк, Валентина; Чайка, Анжела; Швед, Ольга; Школа, Ірина Вікторівна; Григор'єв, Ігор; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Качерова, Ольга Георгіївна; Джураєва, Яніна; Дзюба, Світлана; Іванова, Ганна; Маджарова, Софія; Мартинюк, Леся
    У збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в умовах змінненої реальності. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Образ Дон Кіхота в "Байгороді" Ю.Яновського та "Повернення Дон Кіхота" Г.-К. Честертона як символ націотворення
    (Збірник наукових праць Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, 2016) Школа, Ірина Вікторівна
    У статті розглядається специфіка трактування образу Дон Кіхота в «Байгород» Я. Яновського та «Повернення Дон Кіхота» Г.-К. Честертон як символ нації. Дослідницький інтерес викликаний тим, що в 1920 р. в обох країнах люди спостерігали гостра необхідність перегляду ставлення до класичної спадщини. Традиційний сюжетний матеріал роману Сервантеса під впливом особливої суспільно-політичної атмосфери післявоєнної та післяреволюційної доби, художніх пошуків і нових художніх ідей звільняється від стереотипів та рецептивних нашарувань минулих століть. Його семантичні особливості стають глибшими і ми можемо виявити структурну переорієнтацію відразу інтегральних характеристик. Стаття дуже допомагає визначити типологічну схожість та національні особливості трактування образу Сервантеса як символу нації.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Особливості рецепції роману М. Сервантеса “Дон Кіхот” в українській та англійській прозі 10–20-х років XX ст.
    (Київський національний університет імені Тараса Шевченка Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 2012) Школа, Ірина Вікторівна
    Дисертацію присвячено рецепції роману “Дон Кіхот” в українській та англійській прозі 10–20-х років ХХ ст. Матеріалом дослідження є “Історія Якимового будинку” В. Винниченка, “Подорож ученого доктора Леонардо і його майбутньої коханки прекрасної Альчести у Слобожанську Швайцарію” М. Йогансена, “Санаторійна зона”, “Сентиментальна історія” М. Хвильового, “Золоті лисенята” Ю. Шпола, “Байгород” Ю. Яновського, “Зулейка Добсон” М. Бірбома, “Орландо” В. Вулф, “Улісс” Дж. Джойса, “Повернення Дон Кіхота” та “Перелітний шинок” Г.-К. Честертона. У дисертації вперше в українському літературознавстві системно досліджено та розкрито специфіку інтерпретації роману М. Сервантеса в літературно-критичному дискурсі України та Англії 10–20-х років ХХ ст., висвітлено ступінь традиційності й новаторства у творенні образу Дон Кіхота. Окреслено чинники, що зумовлюють особливості рецепції в кожній із національних літератур, уточнено етапи сприйняття твору іспанського письменника митцями і науковцями з часу першої публікації “Дон Кіхота” і до наших днів, розширено відомості про специфіку англо-іспанської літературної комунікації на основі дослідження зарубіжних наукових джерел.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Особливості художньої модифікації роману “Дон Кіхот” у творах М. Йогансена та Г. К. Честертона
    (Видавничий дім Дмитра Бураго, 2010) Школа, Ірина Вікторівна
    У статті розглядаються особливості рецепції роману «Дон Кіхот» М. Сервантеса у «Подорожі…» М. Йогансена та «Поверненні Дон Кіхота» Г.К. Честертона. Відзначаються типологічні паралелі між творами українського та англійського письменників
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    «Повернення Дон Кіхота» Г. К. Честертона – рефлексії на тему донкіхотства
    (Київ : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2011) Школа, Ірина Вікторівна
    Стаття присвячена аналізу рецепції “Дон Кіхота” М. Сервантеса в романі “Повернення Дон Кіхота” Г.К. Честертона. Автор детально розглядає особливості модифікації сервантесівського матеріалу у творі англійського письменника.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    «Подорож…» М. Йогансена та «Орландо» В. Вулф крізь призму карнавальної поетики
    (2013) Школа, Ірина Вікторівна
    Пропонована стаття присвячена аналізу елементів карнавальної поетики в “Подорожі..” М. Йогансена та “Орландо” В. Вулф. Автором подається аналіз актуальності поставленої проблеми та на основі засадничих положень теорії карнавалізації М. Бахтіна простежуються особливості функціонування та трансформації у новому контексті карнавальних тем (смертівідродження, сходження в пекло, еротики тощо), мотивів (маріонетки, екскрементів, переодягання та містифікації), образів (блазня, пекла, смерті, гротескних образи тіла, їжі, подвійних контрастних образів та ін.) та інших специфічних елементів, характерних для народної карнавальної культури .
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    «Подорож…» М. Йогансена і «Повернення Дон Кіхота» Г.-К. Честертона: дискурс театральності недраматичного твору
    (2014) Школа, Ірина Вікторівна
    Стаття присвячена аналізу дискурсу театральності в «Подорожі…» М. Йогансена і «Поверненні Дон Кіхота» Г.-К. Честертона. Доведено, що названий дискурс характеризує істотні концептуальні основи творів українського та англійського митців, визначає динаміку сюжету, свідчить про спорідненість авторського світові
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback