Кафедра комп’ютерних технологій та інформатики
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра комп’ютерних технологій та інформатики за Автор "Алєксєєва, Ганна Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКомп’ютерні технології в навчанні та перекладі : освітня прграма "Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська, друга - німецька)" : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2024) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаМета та предмет курсу: є оснащення студентів спеціальності 035.041 Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), з основною мовою - англійською та другою мовою - німецькою) знаннями та навичками, необхідними для ефективного використання сучасних комп'ютерних технологій у процесі навчання та перекладу. Програма спрямована на розвиток компетенцій у сфері застосування цифрових інструментів для аналізу, створення та редагування текстового контенту, а також для удосконалення мовних навичок та перекладацької діяльності з використанням комп'ютерних програм та онлайн-ресурсів. Курс має на меті підготувати студентів до ефективного використання інформаційних технологій в їхній майбутній професійній діяльності, зокрема в галузі перекладу та міжкультурної комунікації, сприяючи тим самим підвищенню якості та ефективності філологічної освіти. Предметом навчальної дисципліни є вивчення та застосування комп'ютерних технологій, програмного забезпечення та цифрових ресурсів у сферах навчання, перекладу та лінгвістичних досліджень. Це включає роботу з CAT-інструментами, електронними словниками, редагування текстів, корпусну лінгвістику, автоматизований переклад та використання цифрових освітніх ресурсів для вивчення мов.
- ДокументМаркетинг у соціальних мережах(БДПУ, 2023) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаДисципліна "Маркетинг у соціальних мережах" розроблена для здобувачів першого рівня вищої освіти предметної спеціальності 014.11 "Середня освіта (Фізична культура)", мета полягає у формуванні професійних компетенцій та навичок в галузі маркетингу, специфічного для соціальних мереж, з фокусом на застосуванні цих знань та навичок в галузі фізичної культури та спорту. Дисципліна спрямована на підготовку студентів до роботи з соціальними мережами, щоб ефективно використовувати їх як інструмент маркетингової діяльності в сфері фізичної культури.
- ДокументМаркетинг у соціальних мережах цт(БДПУ, 2023) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаДисципліна «Маркетинг у соціальних мережах» розроблена для здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології) освітньої програми «Професійна освіта. Комп’ютерні технології», мета полягає у формуванні професійних компетенцій та навичок в галузі маркетингу, специфічного для соціальних мереж, з фокусом на застосуванні цих знань та навичок в галузі освіти та цифрових технологій. Дисципліна спрямована на підготовку студентів до роботи з соціальними мережами, щоб ефективно використовувати їх як інструмент маркетингової діяльності в сфері освіти та цифрових технологій.
- ДокументМаркетинг у соціальних мережах інф(БДПУ, 2023) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаДисципліна «Маркетинг у соціальних мережах» розроблена для здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта освітньої програми «Середня освіта (інформатика)», мета полягає у формуванні професійних компетенцій та навичок в галузі маркетингу, специфічного для соціальних мереж, з фокусом на застосуванні цих знань та навичок в галузі інформатики. Дисципліна спрямована на підготовку студентів до роботи з соціальними мережами, щоб ефективно використовувати їх як інструмент маркетингової діяльності в сфері інформатики
- ДокументМетодика навчання предмета (англійська мова і література). Модуль 7. Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаМета та предмет курсу: є підготовка майбутніх учителів англійської мови до ефективного використання сучас-них інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процесі навчання. Курс наці-лений на розвиток компетенцій, необхідних для інтеграції ІКТ у навчальний процес, з метою підвищення якості освіти, залучення учнів до активного навчання та розвит-ку критичного мислення через використання цифрових ресурсів. Предметом навчальної дисципліни є ознайомлення студентів з основами інформаційних технологій та комунікацій, їх роллю і значенням у сучасному освітньому процесі. Дисципліна охоплює вивчення методів інтеграції ІКТ у навчання мов і літератури, включаючи розробку та використання електронних освітніх ресурсів, цифрових інструментів для створення навчального контенту, а також методи використання інтернет-ресурсів для збагачення навчального процесу та розвитку комунікативних навичок учнів. Включається також розгляд питань цифрової безпеки, етики використання ІКТ у навчанні та стратегій ефективної взаємодії в онлайн-середовищі. Особлива увага приділяється формуванню у студентів умінь критично оцінювати та ефективно використовувати різноманітні ІКТ-інструменти для підвищення якості освіти та досягнення освітніх цілей.
- ДокументМетодика навчання предмета (українська мова і література). Модуль 4. Інформаційно-комунікаційні технології в мовній і літературній освіті : освітня програма "Середня освіта (українська мова і література, англійська мова)" : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2024) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаМета та предмет курсу: є ознайомлення з основними прикладними програмами, формування уявлення про принципи роботи і використання сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Основним завданням вивчення дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології в мовній і літературній освіті» є ознайомлення з основами сучасних технологій обробки інформації та можливості їх застосування у професійній сфері; набуття знань про сучасний стан і основні напрями розвитку комп’ютерної техніки та програмного забезпечення; формування умінь працювати з сучасним програмним забезпеченням для створення й обробки текстової, табличної, графічної інформації для розв’язання різних професійних задач; формування навичок роботи з електронною поштою та засобами online-комунікації. Предметом навчальної дисципліни є принципи роботи і використання комп’ютерної техніки, мережі інтернет, прикладних програм для створення й обробки текстової та графічної інформації.
- ДокументМетодика навчання предмета (українська мова і література). Модуль 4. Інформаційно-комунікаційні технології в мовній і літературній освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаМета та предмет курсу: є ознайомлення з основними прикладними програмами, формування уявлення про принципи роботи і використання сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Основним завданням вивчення дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології в мовній і літературній освіті» є ознайомлення з основами сучасних технологій обробки інформації та можливості їх застосування у професійній сфері; на-буття знань про сучасний стан і основні напрями розвитку комп’ютерної техніки та програмного забезпечення; формування умінь працювати з сучасним програмним забезпеченням для створення й обробки текстової, табличної, графічної інформації для розв’язання різних професійних задач; формування навичок роботи з електронною поштою та засобами online-комунікації. Предметом навчальної дисципліни є принципи роботи і використання комп’ютерної техніки, мережі інтернет, прикладних програм для створення й обробки текстової та графічної інформації.
- ДокументМетодологія наукового дослідження в професійній освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023–2024 навчальний рік для другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП «Професійна освіта. Комп’ютерні технології»(БДПУ, 2023) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаДисципліна «Методологія наукового дослідження» розроблена для здобувачів другого рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології) освітньої програми «Професійна освіта. Комп’ютерні технології», мета : набуття знань про зміст понять «наука», «наукове пізнання», «наукове дослідження», «методи наукового дослідження», «теоретичні методи», «емпіричні методи», «категоріальний апарат дослідження»; набуття знань з питань методики, технології та організації науково-дослідницької діяльності; формування теоретичного й практичного підґрунтя для ефективного, кваліфікованого проведення наукових досліджень студентами
- ДокументПроектування інформаційних систем та захист інформаційних ресурсів іф(БДПУ, 2023) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаДисципліна «Проектування інформаційних систем та захист інформаційних ресурсів» розроблена для здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта освітньої програми «Середня освіта (інформатика)», мета є надання майбутнім фахівцям базових теоретичних знань з структурних та об’єктно-орієнтованих методів проектування інформаційних систем; ознайомлення з сучасними напрямками розвитку програмних технологій; формування у студентів теоретичної та практичної бази для аналізу предметного середовища, та розробки сучасних інформаційних систем.
- ДокументСилабус навчальної дисципліни «Сучасні інформаційні технології» Професійна освіта. Енергетика, енергоефективність та енергозбереження(БДПУ, 2024) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаПредмет курсу: теоретико-практичні аспекти застосування сучасних інформаційних технологій в сфері енергетики, електротехніки та електромеханіки. Мета дисципліни: Формування у студентів сучасних інформаційних компетенцій, які дозволять їм ефективно інтегрувати новітні технології в професійну діяльність у сфері енергетики, електротехніки та електромеханіки. Завдання дисципліни: Теоретичне осмислення: Вивчити основні концепції, принципи та методи сучасних інформаційних технологій, їх призначення та можливості для сфери енергетики, електротехніки та електромеханіки. Практичний аспект: Освоєння практичних навичок роботи з сучасними інформаційними системами та програмами, які можуть бути застосовані для сфери енергетики, електротехніки та електромеханіки. Етика та безпека: Ознайомлення з етичними та правовими аспектами використання інформаційних технологій в освітньому процесі. Інтеграція та інновації: Розробка проектів та методів інтеграції новітніх інформаційних технологій у процес навчання. Аналіз та вибір: Навчити студентів критично аналізувати різноманітні інформаційні ресурси та вибирати найефективніші для своєї професійної діяльності. Проходячи курс "СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", студенти отримають знання та навички, необхідні для ефективної інтеграції сучасних технологій у професійну практику для сфери енергетики, електротехніки та електромеханіки.
- ДокументСилабус навчальної дисципліни «Сучасні інформаційні технології» Професійна освіта. Комп’ютерні технології(БДПУ, 2024) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаПредмет курсу: теоретико-практичні аспекти застосування сучасних інформаційних технологій в наукових дослідженнях та аналітиці. Мета дисципліни: Формування у студентів сучасних інформаційних компетенцій, які дозволять їм ефективно інтегрувати новітні технології в професійну діяльність у сфері ЦТ . Завдання дисципліни: Теоретичне осмислення: Вивчити основні концепції, принципи та методи сучасних інформаційних технологій, їх призначення та можливості для сфери ЦТ . Практичний аспект: Освоєння практичних навичок роботи з сучасними інформаційними системами та програмами, які можуть бути застосовані в ЦТ. Етика та безпека: Ознайомлення з етичними та правовими аспектами використання інформаційних технологій в освітньому процесі. Інтеграція та інновації: Розробка проектів та методів інтеграції новітніх інформаційних технологій у процес навчання. Аналіз та вибір: Навчити студентів критично аналізувати різноманітні інформаційні ресурси та вибирати найефективніші для своєї професійної діяльності. Проходячи курс "СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", студенти отримають знання та навички, необхідні для ефективної інтеграції сучасних технологій у професійну практику в сфері ЦТ . Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні набути таких компетентостей: Інтегральна компетентність (ІК) Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в професійній освіті, що передбачає застосування певних теорій і методів педагогічної науки, та в галузі цифрових технологій, які характеризуються комплексністю та невизначеністю умов. Загальні компетентності (ЗК) ЗК 06. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. Спеціальні (фахові) компетентності (СК) СК 05. Здатність використовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення та інтегрувати їх в освітнє середовище. Та демонструвати такі результати навчання: ПР 09. Відшуковувати, обробляти, аналізувати та оцінювати інформацію, що стосується професійної діяльності, користуватися спеціалізованим програмним забезпеченням та сучасними засобами зберігання та обробки інформації. ПР 17. Виконувати розрахунки, що відносяться до сфери професійної діяльності.
- ДокументСилабус навчальної дисципліни «Сучасні інформаційні технології» Середня освіта (математика)(БДПУ, 2024) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаПредмет курсу: теоретико-практичні аспекти застосування сучасних інформаційних технологій в сфері математики. Мета дисципліни: Формування у студентів сучасних інформаційних компетенцій, які дозволять їм ефективно інтегрувати новітні технології в професійну діяльність у сфері математики. Завдання дисципліни: Теоретичне осмислення: Вивчити основні концепції, принципи та методи сучасних інформаційних технологій, їх призначення та можливості для сфери математики. Практичний аспект: Освоєння практичних навичок роботи з сучасними інформаційними системами та програмами, які можуть бути застосовані в математиці. Адаптація технологій: Вивчення методів адаптації інформаційних технологій для потреб осіб з особливими освітніми потребами. Етика та безпека: Ознайомлення з етичними та правовими аспектами використання інформаційних технологій в освітньому процесі. Інтеграція та інновації: Розробка проектів та методів інтеграції новітніх інформаційних технологій у процес навчання. Аналіз та вибір: Навчити студентів критично аналізувати різноманітні інформаційні ресурси та вибирати найефективніші для своєї професійної діяльності. Проходячи курс "СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", студенти отримають знання та навички, необхідні для ефективної інтеграції сучасних технологій у професійну практику в сфері математики.
- ДокументСилабус навчальної дисципліни «Сучасні інформаційні технології» Середня освіта (трудове навчання та технології)(БДПУ, 2024) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаПредмет курсу: теоретико-практичні аспекти застосування сучасних інформаційних технологій в трудовому навчанні та технології. Мета дисципліни: Формування у студентів сучасних інформаційних компетенцій, які дозволять їм ефективно інтегрувати новітні технології в професійну діяльність в трудовому навчанні та технології. Завдання дисципліни: Теоретичне осмислення: Вивчити основні концепції, принципи та методи сучасних інформаційних технологій, їх призначення та можливості в трудовому навчанні та технології. Практичний аспект: Освоєння практичних навичок роботи з сучасними інформаційними системами та програмами, які можуть бути застосовані в трудовому навчанні та технології. Етика та безпека: Ознайомлення з етичними та правовими аспектами використання інформаційних технологій в освітньому процесі. Інтеграція та інновації: Розробка проектів та методів інтеграції новітніх інформаційних технологій у процес навчання. Аналіз та вибір: Навчити студентів критично аналізувати різноманітні інформаційні ресурси та вибирати найефективніші для своєї професійної діяльності. Проходячи курс "СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", студенти отримають знання та навички, необхідні для ефективної інтеграції сучасних технологій у професійну практику в трудовому навчанні та технології. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні набути таких компетентостей: Інтегральна компетентність (ІК) ІК.Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми загальної середньої та позашкільної освіти, що передбачає застосування теорій та методів освітніх наук і характеризується комплексністю та невизначеністю педагогічних умов організації освітнього процесу Загальні компетентності (ЗК) ЗК 3.Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги прав і свобод людини; реалізувати свої права та обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку. ЗК 4.Здатність до міжособистісної взаємодії, працювати в команді, спілкування з представниками інших професійних груп. Фахові компетентності спеціальності (ФК) ФК 1.Здатність усвідомлювати наявність інтеграційних процесів як умови існування та розвитку соціально-природного середовища. ФК 6.Здатність до швидкого освоєння нових інноваційних, інформаційних технологій та передових методів організації творчої освітньої діяльності на заняттях трудового навчання, технологій, креслення та гуртках. ФК 8.Здатність до виявлення суперечностей, перенесення знань й умінь у нові ситуації, відмова від нав’язливих ідей, подолання інертності та надмірної критичності мислення, незалежність суджень ФК 21.Здатність вивчати психологічні особливості засвоєння учнями навчальної інформації з метою діагностики, прогнозування ефективності та корекції процесу у закладах загальної середньої та позашкільної освіти. Та демонструвати такі результати навчання: ПР 1. Демонструвати знання новітніх методичних і педагогічних ідей, підходів до освітнього процесу в сучасних особистісно-орієнтованих, розвивальних, креативних, та інформаційнокомунікаційних технологіях. ПР 9. Демонструвати знання психолого-педагогічних аспектів навчання, виховання та розвитку здобувачів загальної середньої та позашкільної освіти. ПР 22. Організовувати співпрацю учнів і вихованців та ефективно працює в команді (педагогічному колективі закладу освіти, інших професійних об’єднаннях).
- ДокументСилабус навчальної дисципліни «Сучасні інформаційні технології» Середня освіта (трудове навчання та технології) (сокр)(БДПУ, 2024) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаПредмет курсу: теоретико-практичні аспекти застосування сучасних інформаційних технологій в трудовому навчанні та технології. Мета дисципліни: Формування у студентів сучасних інформаційних компетенцій, які дозволять їм ефективно інтегрувати новітні технології в професійну діяльність в трудовому навчанні та технології. Завдання дисципліни: Теоретичне осмислення: Вивчити основні концепції, принципи та методи сучасних інформаційних технологій, їх призначення та можливості в трудовому навчанні та технології. Практичний аспект: Освоєння практичних навичок роботи з сучасними інформаційними системами та програмами, які можуть бути застосовані в трудовому навчанні та технології. Етика та безпека: Ознайомлення з етичними та правовими аспектами використання інформаційних технологій в освітньому процесі. Інтеграція та інновації: Розробка проектів та методів інтеграції новітніх інформаційних технологій у процес навчання. Аналіз та вибір: Навчити студентів критично аналізувати різноманітні інформаційні ресурси та вибирати найефективніші для своєї професійної діяльності. Проходячи курс "СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", студенти отримають знання та навички, необхідні для ефективної інтеграції сучасних технологій у професійну практику в трудовому навчанні та технології. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні набути таких компетентостей: Інтегральна компетентність (ІК) ІК.Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми загальної середньої та позашкільної освіти, що передбачає застосування теорій та методів освітніх наук і характеризується комплексністю та невизначеністю педагогічних умов організації освітнього процесу Загальні компетентності (ЗК) ЗК 7.Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості. Фахові компетентності спеціальності (ФК) ФК 8.Здатність до виявлення суперечностей, перенесення знань й умінь у нові ситуації, відмова від нав’язливих ідей, подолання інертності та надмірної критичності мислення, незалежність суджень. ФК 9.Здатність до оцінного судження, розвитку художньотворчих нахилів і здібностей, оволодіння дієвими знаннями з формотворення, колористики й орнаментики, методикою креативного пошуку, образною мовою пластичного мистецтва та технологіями художньої обробки матеріалів Та демонструвати такі результати навчання: ПР 10. Демонструвати знання теоретичних основ процесів навчання, виховання та розвитку особистості здобувачів загальної середньої та позашкільної освіти. ПР 19. Володіти основами професійної культури, здійснювати підготовку та редагування текстів професійного змісту державною мовою.
- ДокументСилабус навчальної дисципліни «Сучасні інформаційні технології» Середня освіта (фізика та астрономія)(БДПУ, 2024) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаПредмет курсу: теоретико-практичні аспекти застосування сучасних інформаційних технологій в сфері фізики та астрономії Мета дисципліни: Формування у студентів сучасних інформаційних компетенцій, які дозволять їм ефективно інтегрувати новітні технології в професійну діяльність у сфері фізики та астрономії . Завдання дисципліни: Теоретичне осмислення: Вивчити основні концепції, принципи та методи сучасних інформаційних технологій, їх призначення та можливості для сфери фізики та астрономії . Практичний аспект: Освоєння практичних навичок роботи з сучасними інформаційними системами та програмами, які можуть бути застосовані в фізики та астрономії . Етика та безпека: Ознайомлення з етичними та правовими аспектами використання інформаційних технологій в освітньому процесі. Інтеграція та інновації: Розробка проектів та методів інтеграції новітніх інформаційних технологій у процес навчання. Аналіз та вибір: Навчити студентів критично аналізувати різноманітні інформаційні ресурси та вибирати найефективніші для своєї професійної діяльності. Проходячи курс "СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", студенти отримають знання та навички, необхідні для ефективної інтеграції сучасних технологій у професійну практику в сфері фізики та астрономії . Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні набути таких компетентостей: Інтегральна компетентність (ІК) Здатність викладати фізику та астрономію у закладах освіти на рівні базової середньої освіти, розв’язувати складні спеціалізовані задачі у галузі середньої освіти, що передбачає застосування теоретичних знань і практичних умінь з наук предметної спеціальності, педагогіки, психології, теорії та методики навчання і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. Загальні компетентності (ЗК) ЗК-4. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук, аналіз та обробку інформації з різних джерел, ефективно використовувати цифрові ресурси і технології в освітньому процесі. ЗК-6. Здатність до міжособистісної взаємодії та роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня. ЗК-9. Здатність зберігати особисте фізичне та психічне здоров’я, вести здоровий спосіб життя, керувати власними емоційними станами; конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу, використовувати різні види та форми рухової активності для відпочинку Спеціальні (фахові, предметні) компетентності ФК-3. Здатність формувати і розвивати ключові та предметні компетентності учнів засобами навчального предмету та інтегрованого навчання; формувати в них ціннісне ставлення, критичне мислення, розвивати мовно-комунікативні уміння й навички. Та демонструвати такі результати навчання: СРН-4. Застосовує сучасні цифрові ресурси та інформаційно-комунікаційні технології в самоосвітній та професійній діяльності. СРН-5. Виявляє навички міжособистісної взаємодії та роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня державною та іноземною мовами
- ДокументСилабус навчальної дисципліни «Сучасні інформаційні технології» Середня освіта (Інформатика)(БДПУ, 2024) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаПредмет курсу: теоретико-практичні аспекти застосування сучасних інформаційних технологій в наукових дослідженнях та аналітиці. Мета дисципліни: Формування у студентів сучасних інформаційних компетенцій, які дозволять їм ефективно інтегрувати новітні технології в професійну діяльність у сфері інформатики. Завдання дисципліни: Теоретичне осмислення: Вивчити основні концепції, принципи та методи сучасних інформаційних технологій, їх призначення та можливості для сфери інформатики. Практичний аспект: Освоєння практичних навичок роботи з сучасними інформаційними системами та програмами, які можуть бути застосовані в інформатиці. Адаптація технологій: Вивчення методів адаптації інформаційних технологій для потреб осіб з особливими освітніми потребами. Етика та безпека: Ознайомлення з етичними та правовими аспектами використання інформаційних технологій в освітньому процесі. Інтеграція та інновації: Розробка проектів та методів інтеграції новітніх інформаційних технологій у процес навчання. Аналіз та вибір: Навчити студентів критично аналізувати різноманітні інформаційні ресурси та вибирати найефективніші для своєї професійної діяльності. Проходячи курс "СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", студенти отримають знання та навички, необхідні для ефективної інтеграції сучасних технологій у професійну практику в сфері інформатики.
- ДокументСилабус навчальної дисципліни «Сучасні інформаційні технології в науковій сфері» 032 Історія та археологія(БДПУ, 2024) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаПредмет курсу: теоретико-практичні аспекти застосування сучасних інформаційних технологій в наукових дослідженнях та аналітиці. Метою навчальної дисципліни «Сучасні інформаційні технології в науковій сфері» є забезпечення комплексного ознайомлення студентів спеціальності "032 Історія та археологія" з ключовими сучасними інформаційними технологіями та їх застосуванням у наукових дослідженнях і проектах. Особлива увага приділяється розвитку навичок використання IT інструментів для ефективного пошуку, аналізу, зберігання та представлення історичних та археологічних даних, що сприятиме підвищенню якості наукових робіт та розширенню можливостей для міждисциплінарних досліджень.
- ДокументСилабус навчальної дисципліни «Сучасні інформаційні технології в науковій сфері» 051 Економіка(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаМетою навчальної дисципліни «Сучасні інформаційні технології в науковій сфері» є теоретична та практична підготовка слухачів у напрямку вивчення інформаційних технологій, призначених для пошуку, збереження, створення, аналізу, представлення даних різної форми та природи та розв’язання задач, які виникають на різних етапах провадження наукової діяльності в економічній сфері.
- ДокументСучасні цифрові технології у фізичній культурі і спорті 017 Фізична культура і спорт(БДПУ, 2023) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаДисципліна «Сучасні цифрові технології у фізичній культурі і спорті» розроблена для здобувачів другого рівня вищої освіти за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт освітньо-професійної програми «Фізична культура і спорт», мета : набуття майбутніми кваліфікованими фахівцями у сфері освіти, фізичної культури та спорту загальних та фахових компетентностей з сучасних інформаційних технологій у фізичному вихованні і спорті а також формування здатності розв’язувати комплексні проблеми у галузі освіти, фізичної культури і спорту засобами комп’ютерної техніки та математичних методів; формування інформаційної культури майбутніх педагогів, що забезпечать їм можливість застосовувати інформаційні технології в навчальній, а згодом у професійній діяльності
- ДокументСучасні інформаційні технології : освітня програма "Дошкільна освіта та логопедія" : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2024) Алєксєєва, Ганна МиколаївнаМета курсу: Формування у студентів сучасних інформаційних компетенцій, які дозволять їм ефективно інтегрувати новітні технології в професійну діяльність у сфері дошкільної освіти та логопедії. Завдання дисципліни: Теоретичне осмислення: Вивчити основні концепції, принципи та методи сучасних інформаційних технологій, їх призначення та можливості для сфери дошкільної освіти та логопедії. Практичний аспект: Освоєння практичних навичок роботи з сучасними інформаційними системами та програмами, які можуть бути застосовані в логопедії. Адаптація технологій: Вивчення методів адаптації інформаційних технологій для потреб осіб з особливими освітніми потребами для сфери дошкільної освіти та логопедії. Етика та безпека: Ознайомлення з етичними та правовими аспектами використання інформаційних технологій в освітньому процесі для сфери дошкільної освіти та логопедії. Інтеграція та інновації: Розробка проектів та методів інтеграції новітніх інформаційних технологій у процес навчання та реабілітації осіб з особливими потребами для сфери дошкільної освіти та логопедії. Аналіз та вибір: Навчити студентів критично аналізувати різноманітні інформаційні ресурси та вибирати найефективніші для своєї професійної діяльності. Проходячи курс "СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", студенти отримають знання та навички, необхідні для ефективної інтеграції сучасних технологій у професійну практику в сфері дошкільної освіти та логопедії. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні набути таких компетентостей: КЗ-7. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. Фахові компетентності спеціальності (ФК) КС-1. Здатність працювати з джерелами навчальної та наукової інформації. Та демонструвати такі результати навчання: ПР-1 Розуміти і визначати педагогічні умови, закономірності, принципи, мету, завдання, зміст, організаційні форми, методи і засоби, що використовуються в роботі з дітьми від народження до навчання у школі; знаходити типові ознаки і специфіку освітнього процесу і розвитку дітей раннього і дошкільного віку. ПР-09 Розуміти історію та закономірності розвитку дошкільної освіти. Аналізувати педагогічні системи минулого та творчо трансформувати їх потенціал у сучасний навчально-виховний простір закладу дошкільної освіти. ПР-16 Проєктувати педагогічні заходи із залученням фахівців суміжних галузей, батьків, громадських діячів та ін. для реалізації завдань всебічного розвитку дітей.